Δημοφιλής Δημοσίευση Stelios F. Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25, 2017 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιανουάριος 25, 2017 (edited) Wamta #2 multi class, FUN, team cup! Θα θέλαμε να οργανώσουνε ένα διαφορετικό cup από τα συνηθισμένα. Σκοπός μας είναι να έχουμε δυνατούς αγώνες με αυτοκίνητα τα οποία είναι άριστα όσον αφορά την συμπεριφορά τους, αλλά και ταυτόχρονα όχι πολύ δύσκολα πάνω στο όριο πρόσφυσης, έτσι ώστε να βοηθήσουμε τους νέους οδηγούς να μπουν στο τριπάκι του ανταγωνιστικού, αλλά καθαρού racing. Λόγω της φύσης του CUP που θέλουμε να οργανώσουμε, θα χρειαστούμε τουλάχιστον 18 συμμετοχές. -Multi class? Στο track θα έχουμε 3 κατηγορίες αυτοκινήτων. Κάθε ομάδα θα έχει έναν οδηγό ανά κατηγορία αυτοκινήτου. Οι οδηγοί θα πρέπει να συννενοηθούν για να διαλέξουν ανάμεσα από τα 3 αυτοκίνητα. Η επιλογή αυτοκινήτου γίνεται μια φορά και δεν μπορεί να αλλάξει κατα τη δiάρκεια του CUP. -Team cup? Πως θα δημιουργηθούν οι ομάδες? Οι διοργανωτές (Άκης & Στέλιος), θα δώσουν το δικαίωμα σε 6 οδηγούς να συνθέσουν ομάδες. (αν υπάρχει μεγαλύτερη συμμετοχή αυτό το νούμερο θα αλλάξει). Κριτήριο για το ποιοί θα είναι αυτοί οι 6 θα είναι οι επιδόσεις αλλά και συμμετοχές στους αγώνες του community τον τελευταίο καιρό. Ελπίζω πως θα μας εμπιστευθείτε σε αυτό το θέμα. Στο παρασκήνιο, οι διοργανωτές θα φτιάξουν άλλα 2 group των υπόλοιπων οδηγών, με κριτήριο τη δυναμικότητα / εμπειρία τους.Να επισημάνω ξανά πως το cup είναι για διασκέδαση και πως η επιλογή αυτή θα γίνει μόνο και μόνο για να μας βοηθήσει στο επόμενο βήμα: Οι 6 αυτοί οδηγοί που έχουν επιλεγεί αρχικά, θα έχουν το δικαίωμα να διαλέξουν τους άλλους 2 οδηγούς από τα 2 group που έχουμε ετοιμάσει εμείς για να κλείσουν την ομάδα. 1 Οδηγό από κάθε group δυναμικότητας. Αυτό θα γίνει πριβέ, στο discord. Οι 6 με τους διοργανωτές. Η γενική ιδέα είναι να κάνουμε balanced ομάδες. Cars: Προτείνουμε 3 διαφορετικές περιπτώσεις, μπορείτε να ψηφίσετε σε doodle στο τέλος του post κατα τη δήλωση συμμετοχής Το cup θα γίνει με μία από τις παρακάτω, όποια επικρατήσει στα votes. Μπορείτε να ψηφήσετε και τις 3 αν θέλετε. 1. Σύχρονα race cars. LMP: Porsche 919 2016 GTE: Porsche RSR GTE & Corvette C7R GTE & Ferrari 458 GT2 (balanced με ballast) Cup: Porsche Cayman GT4 Clubsport & Maserati GranTurismo MC GT4 (balanced με ballast) 2. Παλαιότερα race cars. LMP: Porsche 962 C Long Tail & Mercedes-Benz C9 1989 LM (balanced με ballast) GT: McLaren F1 GTR DTM: BMW M3 E30 DTM & Mercedes 190E EVO II 3. Κατηγορία φτερού. Praga R1 BMW M235i Racing Mazda MX5 Cup Tracks: Spa, Mugello, Brands Hatch, Barcelona Moto, Imola, Monza, Nurburgring GT, Red Bull Ring, Silverstone Int. Η επιλογή του επόμενου track θα ανακοινώνεται κάθε Παρασκευή πρωί την εβδομάδα του αγώνα για να μην πέφτει πολύ practice από όσους έχουν περισσότερο χρόνο. Η επιλογή θα είναι τυχαία.Τα tracks είναι 9 αλλά θα τρέξουμε στα 6. Ελάχιστος αριθμός οδηγών: 18, σε περίπτωση που δεν υπάρχουν 18 εγγραφές δεν θα γίνει το CUP, φωνάξτε κόσμο...6 αγώνες, 1 αγώνας την εβδομάδα, οι ημερομηνίες παρακάτω.Όλοι οι αγώνες θα γίνουν Κυριακές και το Qualify θα ξεκινάει στις 19:00. Πρόγραμμα αγώνων: 1. 19 Φεβρουαρίου 2. 5 Μαρτίου 3. 12 Μαρτίου 4. 19 Μαρτίου 5. 26 Μαρτίου 6. 2 Απριλίου Τρόπος διεξαγωγής του αγώνα: Practice: 30 λεπτά. Qualify: 20 λεπτά, απαγορεύεται το ESC-> back to pits. Race: 60 λεπτά Timed Races. Assists: Επιτρέπονται όλα τα factory assists του κάθε αυτοκινήτου όπως ABS and TC, τίποτα παραπάνω. Skins: Όποιος θέλει να χρησιμοποιήσει δικό του skin, θα πρέπει να το κοινοποιήσει σε αυτό το thread, 3 μέρες πριν αρχίσει το cup. Track grip: Θα ορίζεται έτσι ώστε το qualify να ξεκινάει με 97% και στον αγώνα θα φτάνει το 100% Damage: Στο 40%. Καιρός: Οι διοργανωτές θα επιλέγουν τον καιρό και τις θερμοκρασίες και θα αλλάζουν σε κάθε αγώνα. Time of day: Θα είναι διαφορετικό σε κάθε αγώνα. Pitstops: 1 υποχρεωτικό. Η είσοδος στα PITS με ταχύτητα άνω του επιτρεπτού από το AC ορίου, θα φέρνει από 3 έως 5 δευτερόλεπτα penalty. Setups: Ανοικτά Βαθμολόγηση: Βαθμολογούνται όλοι όσοι τερματίσουν. Κάθε κλάση αυτοκινήτων έχει δική της βαθμολογία. Οι πόντοι των team-mates αθροίζονται. Θα υπάρχει κατάταξη ομάδων ΜΟΝΟ και όχι οδηγών. Βαθμολόγηση ανά class: Server: WAMTA dual class Cup server Κανόνες και ευγενής άμιλλα μεταξύ οδηγών: Race restarts – Οι αγώνες δεν θα γίνονται restart για κανένα αγωνιστικό λόγο. Escape to pits – Απαγορεύεται αυστηρά στο qualify. Track limits: Στο συγκεκριμένο θέμα θα είμαστε πολύ συγκεκριμένοι: Στο CUP αυτό θα επιτρέπονται μόνο 2 ρόδες έξω από τις ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ άσπρες γραμμές της πίστας. Παραδείγματα: http://imgur.com/a/EUXU4#0 (source: ACRL league member Petrolhead247) Ο server δεν θα έχει cut penalty του AC αλλά θα έχει server side app που θα ελέγχει τα cuts, μετά τον αγώνα θα περνάμε τα logs και οι παραβάσεις θα τιμωρούνται ως εξής: Το multi class racing έχει ενδιαφέρον αλλά είναι και επικίνδυνο, όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να δείξουν υπομονή την ώρα της προσπέρασης και να ακολουθήσουν τους κανόνες που θα βρείτε παρακάτω. Κάθε οδηγός που υπερασπίζεται τη θέση του σε μια ευθεία, και πριν από οποιοδήποτε σημείο φρεναρίσματος, μπορεί να χρησιμοποιεί όλο το πλάτος της πίστας κατά την πρώτη του κίνηση, εφόσον δεν υπάρχει σημαντικό μέρος του πίσω αυτοκινήτου δίπλα του όταν αυτός ξεκινά την κίνηση. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου. Ωστόσο, λόγω της περιορισμένης ορατότητας και αίσθηση του χώρου στο sim racing, αν προκύψει επαφή από έναν αμυντικό ελιγμό όταν οι μπροστά ρόδες του αυτοκινήτου που επιχειρεί προσπέραση δεν είναι ακόμα στους πίσω τροχούς του μπροστινού, το περιστατικό θα θεωρηθεί αγωνιστικό συμβάν. Περισσότερες από μία αλλαγή κατεύθυνσης κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπονται. Οι οδηγοί που λόγω oversteer ή understeer βγουν κατά πολύ από την αγωνιστική γραμμή μιας στροφής, κατά την διάρκεια μάχης 2 αυτοκινήτων, θα πρέπει να περιμένουν το πίσω αυτοκίνητο να τους προσπεράσει και μετά να συνεχίσουν. Λόγω netcode και συνδέσεων κάποια αυτοκίνητα μπορεί να έχουν στιγμιαίο lag ή μεγάλο ping. Aν υπάρχει μάχη μεταξύ 2 αυτοκινήτων στην ευθεία όπου το ένα από τα 2 έχει πρόβλημα σύνδεσης (περίπτωση slipstream ας πούμε) οι δύο οδηγοί θα πρέπει να σέβονται το χώρο που καταλαμβάνεται από τον άλλον. Αν το πρόβλημα σύνδεσης είναι μεγάλο και καθιστά την προσπέραση αδύνατη, ο οδηγός με το πρόβλημα θα πρέπει να αφήσει το πίσω αυτοκίνητο να προσπεράσει. Η οδήγηση στο κέντρο της πίστας κατά την υπεράσπιση μιας θέσης δεν επιτρέπεται διότι είναι επικίνδυνη. Ξαφνικές αλλαγές κατεύθυνσης λίγο πριν ή εντός της ζώνης φρεναρίσματος για να εμποδίσουμε τη προσπέραση δεν είναι αποδεκτές, δεδομένου ότι είναι εξαιρετικά επικίνδυνη και δεν αφήνει χρόνο αντίδρασης στον επιτιθέμενο οδηγό. Κοντά στις ζώνες φρεναρίσματος οι οδηγοί θα πρέπει να έχουν υπόψιν πως τα 3 αυτά αυτοκίνητα αλλά και οι διαφορετικοί οδηγοί με ίδια αυτοκίνητα έχουν διαφορετικά σημεία φρεναρίσματος στην πίστα. Εάν ο επιτιθέμενος οδηγός έχει ένα σημαντικό μέρος του αυτοκινήτου του δίπλα από το μπροστινό αυτοκίνητο, ο αμυνόμενος οδηγός πρέπει να αφήσει χώρο 1 αυτοκίνητου για τον επιτιθέμενο οδηγό. Για την αποφυγή αμφιβολιών, οι μπροστινές ρόδες του πίσω αυτοκινήτου θεωρείται «σημαντικό τμήμα» εφόσον βρίσκεται στις πίσω ρόδες του μπροστά αυτοκινήτου. Τα divebombs δεν επιτρέπονται. Η μπλε σημαία είναι ενημερωτική. Οι οδηγοί δεν είναι υποχρεωμένοι να αφήσουν τους επιτιθέμενους οδηγούς να προσπεράσουν, αλλά καλό θα είναι εφόσον έχουμε γρηγορότερο οδηγό πίσω μας να τον αφήσουμε να προσπεράσει σε κάποια ευθεία, αφήνοντας το γκάζι για 1-3 δευτερόλεπτα. Στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο αργής κατηγορίας έχει μπλε σημαία επειδή πίσω του βρίσκεται αυτοκίνητο γρηγορότερης κατηγορίας, τότε ο οδηγός του αργότερου αυτοκινήτου υποχρεούται να αφήσει το γρηγορότερο να προσπεράσει. Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο βγει εκτός πίστας, θα πρέπει να περιμένει να περάσουν όλα τα αυτοκίνητα που είναι κοντά πριν ξαναμπεί ασφαλώς στην πίστα. Αν για κάποιο λόγω υπάρξει συμβάν μεταξύ δυο αυτοκινήτων τότε ο οδηγός που φταίει θα πρέπει να περιμένει τον οδηγό που τράκαρε να περάσει μπροστά. Όλοι οι οδηγοί θα πρέπει να είναι τουλάχιστον συνδεδεμένοι στο Discord και ας μην έχουν μικρόφωνο. Οργανωτές: Άκης Στέλιος Δηλώστε συμμετοχή εδώ Edit: Οι εικόνες δεν δουλεύουν... Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 27, 2017 από karmen1983 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 25, 2017 #2 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Μπράβο παιδιά [emoji122] [emoji122] [emoji122]Υ.Γ. Οι εικόνες δουλεύουν εδώ.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris Pappas Ιανουάριος 25, 2017 #3 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Φοβερη,τεραστια κινηση! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 25, 2017 #4 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Ερώτηση: γίνονται οι 6 ομάδες. Από την στιγμή που η ομάδα εσωτερικά διαλέξουν αμάξι, δεν υπάρχει περίπτωση ένας πολύ γρήγορος να βρεθεί μόνος του σε ένα γκρουπ λιγότερο γρήγορων, μονοπωλοντας τις νίκες?Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 25, 2017 #5 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Επίσης θα πρότεινα να κάνουμε σκιπ την Κυριακή της αποκριάς ( 26/2 ) . Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthemius Ιανουάριος 25, 2017 #6 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Δηλώνω συμμετοχή κι ας μήν έχω χρόνο για προπόνηση! Ευτυχώς που θα είμαι στο 4ο γρουπ δυναμικότητας και θα μου μάθει τα κόλπα ο Άκης που θα με διαλέξει στην ομάδα του! Το WAMTA 1 ήταν καταπληκτικό! Μπράβο Στέλιο και Άκη! Παιδιά δηλώστε όλοι συμμετοχή! Ελπίζω να μαζευτούμε πάνω από 18! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Ιανουάριος 25, 2017 #7 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 liakjim, μια κατηγορία θα επιλεγεί, δε θα είναι χωρισμένοι σε κατηγορίες, σωστά; Σαν το endurance που τρέχουμε βασικα, αν δεν κατάλαβα κάτι λάθος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιανουάριος 25, 2017 #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 7 minutes ago, konnos said: liakjim, μια κατηγορία θα επιλεγεί, δε θα είναι χωρισμένοι σε κατηγορίες, σωστά; Σαν το endurance που τρέχουμε βασικα, αν δεν κατάλαβα κάτι λάθος. Κάθε ομάδα θα έχει έναν οδηγό σε κάθε κατηγορία!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 25, 2017 Author #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 42 minutes ago, liakjim said: Ερώτηση: γίνονται οι 6 ομάδες. Από την στιγμή που η ομάδα εσωτερικά διαλέξουν αμάξι, δεν υπάρχει περίπτωση ένας πολύ γρήγορος να βρεθεί μόνος του σε ένα γκρουπ λιγότερο γρήγορων, μονοπωλοντας τις νίκες? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ναί, και οι 2 πιό αργοι να τερματίζουν μόνιμα τελευταίοι στα άλλα classes. Μία η άλλη νομίζω. 28 minutes ago, liakjim said: Επίσης θα πρότεινα να κάνουμε σκιπ την Κυριακή της αποκριάς ( 26/2 ) . Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Σωστό. 25 minutes ago, konnos said: liakjim, μια κατηγορία θα επιλεγεί, δε θα είναι χωρισμένοι σε κατηγορίες, σωστά; Σαν το endurance που τρέχουμε βασικα, αν δεν κατάλαβα κάτι λάθος. Θα τρέχουν ταυτόχρονα και τα 3 classes. Αν είμαστε 18, θα έχουμε για παράδειγμα 6χ 919LMP , 6x GTE , 6x GT4 ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 25, 2017 Author #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Ζήτησα κάποιον admin να μου κάνει edit to post: Άλλαξα την 26 Φεβρουαρίου που είναι απόκριες Άλλαξα την ημέρα ανακοίνωσης επόμενου track. Φίξντ 1 εικόνα Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιανουάριος 25, 2017 #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Ελα μεσα ρε @Anthemius να κανουμε κανα σκηνικο. Μεσα οπως και την αλλη φορα παιδες. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 25, 2017 Author #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 (edited) Φανταστείτε ένα grid 25+ αυτοκινήτων και 3 διαφορετικά classes. Σφαγή. Δώστε αστεράκια rating στο post για να κάνει μπαμ μη ξεφύγει σε κάποιον. Όποιος έχει απορίες κλπ ρωτάει. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2017 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιανουάριος 25, 2017 #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 (edited) Θα αλλάζουμε αυτοκίνητο για κάθε αγώνα ή ότι διαλέξουμε στην αρχή? Προσωπικά θα προτιμούσα το ίδιο για όλους τους αγώνες αλλά ότι πείτε φυσικά. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 25, 2017 Author #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 1 minute ago, Lylankor said: Θα αλλάζουμε αυτοκίνητο για κάθε αγώνα ή ότι διαλέξουμε στην αρχή? Διαλέγεις αυτοκίνητο για όλο το CUP, δεν μπορείς να αλλάξεις ανάμεσα στους αγώνες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Ιανουάριος 25, 2017 #15 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Ξεκαθαρίζω απο τώρα,αν επιλεγεί το combo με τα σύγχρονα,εγώ την 919 δε την οδηγάω. Ανακατεύομαι και μόνο στη σκέψη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιανουάριος 25, 2017 #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 (edited) Μέσα και εγώ, φαντάζομαι οι επιλογές αυτοκινήτων θα είναι διαφανής και θα μπορούν οι ομάδες να κάνουν κατανομή στα class που θα είναι πιο ανταγωνιστικός ο κάθε οδηγός. Βέβαια έτσι παίζει η 1η ομάδα που θα δηλώσει να επηρεάσει όλους τους υπόλοιπους. Επίσης, να βγάλουμε ίσως από τη τελική βαθμολογία το χειρότερο αποτέλεσμα του κάθε οδηγού αφού σίγουρα κάποιοι θα χάσουν αγώνες? (μπορεί και εγώ γιατί κάπου Απρίλη θα τελειώνω το διακτορικό και παίζει και ταξίδι Ιαπωνία ) Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 25, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 25, 2017 #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 Ξεκαθαρίζω απο τώρα,αν επιλεγεί το combo με τα σύγχρονα,εγώ την 919 δε την οδηγάω. Ανακατεύομαι και μόνο στη σκέψη [emoji38]Για αυτό ακριβώς απέφυγα να ψηφίσω την συγκεκριμένη κατηγορία.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Ιανουάριος 25, 2017 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 19.00 Κυριακή... έστω 21.00 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Ιανουάριος 25, 2017 Author #19 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 45 minutes ago, thazio said: 19.00 Κυριακή... έστω 21.00 Αν υπάρχει αρκετή ζήτηση για αλλαγή ώρας το βλέπουμε. Για τώρα το κρατάμε για τις 7. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιανουάριος 25, 2017 #20 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2017 7 είναι πολύ νωρίς .Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now