Jump to content



ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 29/01/2017 Porsche 911 gt1 SPA


panosdimp

Recommended Posts

Πραγματικά πρέπει να βάλουν τους τύπους που κάνουν τον ήχο για R3E και AMS να ξαναγράψουν τους ήχους για AC. 2 φορές καλύτερο θα ήταν. Μόλις άρχιζε να βρυχάται ο κινητήρας θα τα ξεχνούσαμε όλα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Θα σπασει νευρα το καρο!

Μολις ομως του φερθεις ΟΠΩΣ αυτο θελει σε βαζει σε ρυθμο και αρχιζει να σε ευχαριστει!!

Το ετρεξα μονο στον σερβερ με το σεταπ του Ακη,τελειο!

Στο bus chicane ελαφραινει πολυ το μπροστα,μενει με λιγο grip και καθως στριβουμε υπερστρεφει ατσαλα.

Απαλο γκαζι πολυ εκει και οχι τοσο απαλο φρενο(ABS) μηπως και στριψει το μπο@@@@@λο!:p

Στις γρηγορες καμπες δουλευει η αεροδυναμικη προσφυση και τα πατηματα  στα κερμπ γινονται ακινδυνα,αλλιως αστα...στις αργες βουτυρο(το παρακαναν νομιζω).

Στην αρχη ετρεχα με 800',μεγαλη διαδρομη και lock,νομιζω 540΄' καλυτερα.

Μικρη μονο γευση πηρα και μαλλον μεγαλη προκληση!

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

"Σαπούνιασμα"...
Μακάρι να ήξερα τι εννοείς.
Μας το λες την Κυριακή στο discord.
Step=0 έχεις?


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Υπάρχει αυτό: FF_SKIP_STEPS=0   

και υπάρχει και αυτό: SCALE_STEP=0.1

Για ποιο λες;

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θέλω να ανήκω σ αυτούς που είναι πτωχοί τω πνεύματι και ως εκ τούτου μακάριος με το αυτοκινητάκι .

Με αναστάτωσες πάλι και θα χω προβλήματα με την λίμπιντό μου γέρος άνθρωπας .

Ρε άσε μας να το τρέξουμε το άμοιρο δεν το λυπάσαι τ ορφανό?

Broken αυτό broken εμείς έχω αρχίσει και νιώθω μια συμπόνια για του λόγου του.

Πάντως εγώ πιστεύω πως με αυτό το αμάξι ξεχωρίζουν οι άνδρες από τα παιδιά.:p:D που λέει και η διαφήμιση.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη προκληση η Gt1!

Πολλες αποψεις,σχολια, κριτικη.

Δυστροπο,μαουνα,ξωγαμο της kunos,απαραδεκτο για kunos στανταρντς.....

Σε ολα τα παραπανω ημουν και γω μεσα μεχρι χθες το βραδυ!

Πρακτις με @panosdimp @rapid_fast @liakjim στο Spa.(κριμα που εφυγες Βασιλη Μισαηλιδη...)

Το κλειδωμενο σεταπ μας ελυσε τα χερια στα πιτς και ετσι δωσαμε πολυ ωρα στην πιστα.

Οταν σοβαρευτηκα και συγκεντρωθηκα αρχισα να νιωθω τι θελει και τι οχι.

Οι συμβουλες των δυο Πανων με βοηθησαν πολυ.

Πολυ γρηγορος ο @panosdimp,faust is back!!!

Εχουμε γεροντοκαψουρες!Αυτα σοβαρα πραγματα δεν ειναι!!!!

Πισμωσε και ο Δημητρης και μας αφησαν πισω με τον rapid να παλευουμε στο 2.18...

Σε απαντηση στο φιλο @geovas77,νομιζω η kunos ετοιμασε ολα τα αλλα πορσικα και στο τελος ειπαν ας τους δωσουμε και

το Gt1 να τους κανουμε την ζωη μιζερη,μεχρι να το μαθουν!

Το ποσο φανμποι της kunos ειμαι το ξερετε οι περισσοτεροι,αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να εβγαζε ελεγχο ΚΤΕΟ,να τους ξεφυγε κατι τοσο σημαντικο

στο handling,μιλαμε για Lemans winner!

Αρα μαλλον ετσι ηταν καπως η Gt1,δυστροπη γκομενα να θελει αντρα με α μεγαλα!!!!!

Ολοι εχουμε κατα καιρους ακολουθησει ενα μοτιβο,τροπο οδηγησης καλως,κακως.

Να απαιτεις ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο και μαλιστα της γενιας χωρις ηλεκτρονικα και πολλα βοηθηματα να ακουσει τις ηδη γραμμενες εντολες μερικες φορες δεν πιανει.

Πολυ δυσκολο να βρεις τα ορια και να εχεις διαρκεια ειδικα σε πιστες που ξακριζεις πολυ στα κερμπ.

Ισως να υπερβαλουν λιγο στο γλυστριμα στα κερμπ.

Τωρα για το soft lock.

Αναμικτες οι εντυπωσεις μετα το χθεσινο.

Το κεραυνοβολο τρανταγμα στα ορια ενοχλητικο και οχι ρεαλιστικο.

Εγω θα το κρατησω ετσι ομως διοτι ετσι θα μενω μακρια απο τα ορια πραγμα που σημαινει

λιγοτερο στριψιμο(lock) που σημαινει περισσοτερο γκαζι(power) που σημαινει πιο γρηγορος!!

//STEER LESS TO GO FASTER\\

Βεβαια μακρια απο τους γρηγορους σε χρονους αλλα αρχιζω να το απολαμβανω!!!!

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 35 λεπτά, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

λιγοτερο στριψιμο(lock) που σημαινει περισσοτερο γκαζι(power) που σημαινει πιο γρηγορος!!

//STEER LESS TO GO FASTER\\

 

Μήτσο καμία σχέση το soft lock με τις μοίρες (lock). Απλά εκεί που δεν θα έστριβε άλλο έτσι κ αλλιώς, σε βάζει κόφτη.

Εγώ το έκλεισα , μιας και δεν μου αρέσει καθόλου το τίναγμα. Για τα μπάζα ήταν για τα μπάζα παραμένει.

 

Αν θες απόλυτα σωστό lock, πρέπει να βάλεις τις μοίρες στο 360 από τον profiler σύμφωνα με την λίστα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον jim και θα το βάλω 0 .

Το άλλο (FF_SKIP_STEPS=0  ) δεν ξέρω τι κάνει ούτε κατάλαβα τίποτα ,εγώ το ένιωθα μια χαρά το αυτοκίνητο μάλιστα σε μια από τις δυό αριστερές κατηφορικές που πάς τάπα νιώθοντας να πλασάρεται με τα τέσσερα διώχνοντας λόγω μεγάλης ταχύτητας είχα το θράσος να πατήσω γκάζι και να με βγάλει κανονικά στην έξοδο όπως είχα υπολογίσει, αυτό γίνεται μόνο και μόνον όταν υπάρχει πληροφορία .:);)

Δοκίμασα και κάποια wamta γουστάρω την μανιασμένη με την ταχύτητα 919 εσύ Δημήτρη (marmagas)μπορείς να πάρεις τον έρωτά σου την πόρσε gt4 ,του Vita θα του δώσουμε το Ε 30 τα κανόνισα πάλι.:D

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν το εδωσα σωστα,ναι σιγουρα το softlock ειναι κατι σαν κλειδωμα περαιτερω κινησης του τιμονιου.

Αλλα το ξαφνικο τιναγμα και αστραπιαια κινηση του τιμονιου αντιθετα σε ξυπναει να αρχισεις να ξεδιπλωνεις τα χερια αντιθετα ωστε να μπεις στο γκαζι νωριτερα.

Στα ορια του grip ειναι ακομη βαρυ το τιμονι,το τελειο ομως(limit) ειναι οταν εκει που αρχιζει λιγο να γλιστραει και ελαφραινει το ffb.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@panosdimp,με πληγωνεις ξερεις.....

Δεν φτανει που εγραψες χρονο μαματο με το σοφτλοκ ον τωρα ...αλλου τρως αλλου πινεις αλλου πας και το δινεις!!!!

Αχαριστια.....

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

επρεπε να βγω και εγω ηθελα να κανω και αλλους γυρους...αλλα δεν μπορεσα , δηλαδη αυτο το soft lock  ειναι ενα οριο του ποσο σου επιτρεπει να στριψεις εχοντας grip??

 

Link to comment
Share on other sites

Όχι μην ανησυχείς, καμία σχέση. Ας πούμε οτι το αυτοκίνητο έχει 360 μοίρες ρύθμιση για το τιμόνι του, σαν τις φόρμουλες 1 κτλ. δηλαδή 180 δεξιά και 180 αριστερά. Εσύ νιώθεις το FFB να δουλεύει κανονικά, αλλά μόλις ξεπεράσεις τις 180 μοίρες προς την μεριά που στρίβεις, το τιμόνι σου συνεχίζει να στρίβει, ενώ το τιμόνι στην οθόνη σου δε στρίβει άλλο. Κανονικά το παιχνίδι έπρεπε να έχει κάποια ρύθμιση για να μη σε αφήνει να στρίψεις το τιμόνι σου παραπάνω απ ότι μπορεί το εκάστοτε αυτοκίνητο. Το soft lock σου δίνει μέγιστη δύναμη όταν φτάσεις στο όριο του τιμονιού για να σου πει πως "οκ μέχρι εδώ ήταν", αλλά όταν είναι πολύ δυνατό το τιμόνι σου είναι μεγάλη η δύναμη και όταν κρατάς το τιμόνι ίσα ίσα στο όριο εκεί που δε στρίβει άλλο υπάρχει ένα τρεμόπαιγμα. Αν το πιέσεις κι άλλο σταματάει να τρέμει, αλλά είναι κάπως ενοχλητικό είναι η αλήθεια. Βέβαια αυτό θα σου συμβεί όταν είσαι έτοιμος να βγεις εκτός πίστας γιατί σου έχει γυρίσει ο κώλος, ή όταν προσπαθείς να ξαναμπείς στην πίστα μετά από έξοδο (όχι στα μπουζούκια...). Αλλά ναι είναι ενοχλητικό.

 

Υπάρχει και η μέθοδος που συζητάνε τα παιδιά παραπάνω, ένα πρόγραμμα που αναλαμβάνει να αλλάζει τις μοίρες του τιμονιού σου στον profiler στα windows αναλόγως το αυτοκίνητο που οδηγείς. Το κλείδωμα των μοιρών στον profiler του τιμονιού λειτουργεί με άλλο τρόπο και αποφεύγεις το τρεμόπαιγμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.