uhu Φεβρουάριος 9, 2017 #41 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 (edited) πριν 9 λεπτά, το μέλος JohnnyGTR έγραψε: Σε καποια σημεια της πιστας ησουν γρηγοροτερος αλλα νομιζω σου εφευγα λιγο στο sector 3....πιστευω ολος ο αγωνας ηταν το πιτ στοπ...εκει πηρα 5 δευτερα....ωραιος αγωνας οπως και να χει αλλα κριμα ρ συ στον τελευταιο γυρο.. Στα πίτ και στην προσπέραση μπαμ μπαμ στην αρχή. Αχριδάτη!!! Με είδες επικύνδυνο για πες? γιατί συνέχεια μου την λέει ο λιάκ για το ελικοπτεράκι. Λες και είμαι ο επικινδυνότερος της πίστας. Στην τελευταία στροφή μάλλον έμπαινα πολύ safe και έχανα. Αλλά είχα φάει σε άλλο race στο gatherings εκεί 3 σπίνς και ήμουν λίγο χέ... Πιστεύω αν πίεζα και την τελευταία θα έφτανα το 57 high αλλά με τι κόστος... Βέβαια ο Ακης πήγαινε τάπα everywere, χωρίς κανένα θέμα αλλά στην περίπτωση μου μιλάμε για απλό θνητό. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 9, 2017 από uhu 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 9, 2017 #42 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 Όλα έδειχναν ότι θα είχαμε δυνατή μάχη μπροστά, αλλά μετά την εμφάνιση των ΑΤΙΑ στο 2ο γύρο, αυτό το σενάριο έληξε άδοξα.. Ο γρηγορότερος γύρος ήρθε λίγο μετά το πιτ στοπ. Φρέσκα λάστιχα > άδειο τεπόζιτο, τουλάχιστον σε αυτό το αυτοκίνητο Ελπίζω να έχουμε ένα δυνατό κλείσιμο της σεζόν στον επόμενο αγώνα! 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Φεβρουάριος 9, 2017 #43 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 Τελικά, όπως θα καταλάβατε, μπήκα στον αγώνα με πονοκέφαλο, το ντεπόν έκανε δουλειά και μετά τα μέσα του αγώνα ήμουν κύριος... Έκανα μια πατάτα και έχοντας ξεκινήσει με 60lt στο πιτ έβαλα άλλα 66... αλλά οκ τελικά μάλλον δε θα άλλαζε κάτι για μένα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 9, 2017 #44 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 9, 2017 (edited) Εγώ βγήκα με τέρμα full βενζίνη όχι 70%, pb πάντως δεν μπορουσα να κάνω σίγουρα αν και λογικά το grip είχε φτάσει 100% στον 15ο. Θυμάμαι μετά από λίγους γύρους έστρωσε λίγο το αυτοκίνητο, να τερματιζε ή να έκανε τπτ περίεργο η ανάρτηση από το βάρος που το είχα μαλακωσει μπροστά και άδειο καθόταν στα 81/79 ύψος? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
JohnnyGTR Φεβρουάριος 10, 2017 #45 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) πριν 5 ώρες, το μέλος uhu έγραψε: Στα πίτ και στην προσπέραση μπαμ μπαμ στην αρχή. Αχριδάτη!!! Με είδες επικύνδυνο για πες? γιατί συνέχεια μου την λέει ο λιάκ για το ελικοπτεράκι. Λες και είμαι ο επικινδυνότερος της πίστας. Στην τελευταία στροφή μάλλον έμπαινα πολύ safe και έχανα. Αλλά είχα φάει σε άλλο race στο gatherings εκεί 3 σπίνς και ήμουν λίγο χέ... Πιστεύω αν πίεζα και την τελευταία θα έφτανα το 57 high αλλά με τι κόστος... Βέβαια ο Ακης πήγαινε τάπα everywere, χωρίς κανένα θέμα αλλά στην περίπτωση μου μιλάμε για απλό θνητό. Κοιτα για το επικινδυνος το μονο που εχω να παρατηρησω ειναι οτι ισως να μπορουσες να μου αφησεις λιγο παραπανω χωρο στην πρωτη στροφη αλλα και παλι μια χαρα ηταν και μου αρεσε που και στην μεση του αγωνα οταν πλεον ησουν μια ανασα πισω μου δεν βουτηξες σαν καμικαζι σε καμια στροφη...περιμενες την καταλληλη στιγμη...αυτο ειναι σωστο racing Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από JohnnyGTR 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 10, 2017 #46 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 δε με θέλει αυτό το cup Εσένα δεν θέλει, εμείς τί φταίμε?'[emoji12] Οκ, αστάθμητος παράγοντας , δεν φταις αλλά πραγματικά το φυσάω και δεν κρυώνει.@thazio αν ζητούσα restart θα το δίναμε?Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Φεβρουάριος 10, 2017 #47 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 1 hour ago, liakjim said: Εσένα δεν θέλει, εμείς τί φταίμε?' Οκ, αστάθμητος παράγοντας , δεν φταις αλλά πραγματικά το φυσάω και δεν κρυώνει.@thazio αν ζητούσα restart θα το δίναμε? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Ούτε εσένα σε θέλει φαίνεται Valid point αυτό που λες για restart, αλλά ήδη είχαμε μπει στο 2ο γύρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Φεβρουάριος 10, 2017 #48 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Δεύτερο lap? όχι βέβαια. Εντάξει προφανώς και είναι μλκια που βγήκατε και οι δύο εκτός λόγο αυτού που έγινε αλλά πραγματικά μπορούσε να συμβεί στον οποιοδήποτε! Στη τελική σε real life racing έχουν αστοχίες ελαστικών και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς και εμείς έχουμε τα δικά μας προβλήματα (ping, lag, spikes etc.) Το θέμα είναι ότι τη στιγμή που έγινε αυτό έπρεπε να το φωνάξεις στο Discord! Ίσως να χρειαζόμαστε ένα "κανόνα" που να λέει ότι σε περίπτωση όπου υπάρχει αυτοκίνητο με μεγάλο ping μέσα στον αγώνα, το φωνάζουμε και είναι "αναγκασμένος" ο οδηγός να βγει εκτός αγωνιστικής ή ακόμα ακόμα να σταματήσει σε κάποιο ασφαλές σημείο της πίστας (σε περίπτωση τέτοιων spike). Κατα τα άλλα πολύ ωραίος αγώνας, με ωραίες μάχες!! Στο πρώτο μισό του αγώνα είχαμε φτιάξει ένα ωραίο τρενάκι με @thazio @wargasm @cavallino που μας πήγε σχεδόν μέχρι τα pit stop. Στο δεύτερο μισό βέβαια με το @Lylankor να είναι καθαρά ταχύτατος έπρεπε να δουλέψω σκλήρα! Υπερ μου τα φρέσκα λάστιχα που φορούσα και τα τα παλιά λάστιχα που φορούσε ο lyla, καθώς και το track position που κράτησα με νύχια και με δόντια 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 10, 2017 #49 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Ναι, στον 2ο γύρο θα ήταν υπερβολή. Αν ήταν ο 1ος το βλέπαμε. Ήμουν έτοιμος να φωνάξω για ping αλλά σκέφτηκα ότι ο @Lylankor δεν μπαίνει στο discord. Μετά τον αγώνα θυμήθηκα ότι ήταν μέσα χωρίς mic οπότε άκουγε... Βέβαια ακόμα κ να σταμάταγε, καταλάμβανε ταυτόχρονα όλα τα μέρη της πίστας με κυματομορφή πιθατοτήτων. Κβαντομηχανική ένα πράγμα. πριν 9 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε: Όλα έδειχναν ότι θα είχαμε δυνατή μάχη μπροστά, αλλά μετά την εμφάνιση των ΑΤΙΑ στο 2ο γύρο, αυτό το σενάριο έληξε άδοξα.. Ο γρηγορότερος γύρος ήρθε λίγο μετά το πιτ στοπ. Φρέσκα λάστιχα > άδειο τεπόζιτο, τουλάχιστον σε αυτό το αυτοκίνητο Ελπίζω να έχουμε ένα δυνατό κλείσιμο της σεζόν στον επόμενο αγώνα! @akis_z80, πώς το κάνεις αυτό με το διπλό παράθυρο? Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από liakjim 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 10, 2017 #50 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) πριν 20 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε: Βέβαια ακόμα κ να σταμάταγε, καταλάμβανε ταυτόχρονα όλα τα μέρη της πίστας με κυματομορφή πιθατοτήτων. Κβαντομηχανική ένα πράγμα. @akis_z80, πώς το κάνεις αυτό με το διπλό παράθυρο? Sony vega - ulead. Picture in picture είναι το εφέ και λογικά πετάς ενα video stream πάνω σε άλλο video stream. Αν έχεις δουλέψει κάποιο video ή audio editor είναι περίπου τα ίδια όλα. Κάθε γραμμή μπορεί να είναι 2ο-3o βίντεο ή άλλο audio ή κάποιο banner ή κάποια φωτογραφία ktl ktl ktl Drag and drop φάση. Δεν ξέρω στον editor του youtube αν έχουν προσθέσει και άλλα μαντζούνια αλλά χλωμό. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από uhu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cavallino Φεβρουάριος 10, 2017 #51 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Πραγματικά δεν έχω πολλά να πω για τον χτεσινό αγώνα. Τερμάτισα πάλι 8ος, δεν είχα αυτό το συναίσθημα του "γαμώτο έγινε αυτό και έχασα ίσως την 6η θέση" που είχα στο Silverstone, αλλά γενικά πιστεύω ήταν ο χειρότερος αγώνας μου από τους 3. Είχα 4-5 αβίαστες μικροεξόδους από λάθη που προήλθαν από την κούραση και την συνεπαγόμενη έλλειψη συγκέντρωσης. Ήταν πραγματικά πάρα πολύ κουραστικός αγώνας για τον οποίο δεν είχα προετοιμαστεί σχεδόν καθόλου, μιλάμε για καμιά 25 γύρους στο σύνολο όλο το προηγούμενο διάστημα λόγω περιορισμένου χρόνου. Παρ' όλα αυτά, είχε τις ωραίες του στιγμές και αρκετές μάχες στις οποίες συμμετείχα ή βοήθησα να σεταριστούν. Το τρενάκι πριν το pitstop ήταν το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα. Παιδιά ζητώ συγγνώμη δεν μπορούσα να πάω πιο γρήγορα, χαχαχαχα. Προφανώς ήμουνα για παρακάτω στην κατάταξη, αλλά εκμεταλλεύτηκα εν τέλει τις γνωστές ατυχίες των μπροστινών και στο τέλος του αγώνα ένα λάθος-καρμπόν των δικών μου που έκανε ο @wargasm, με τoν oποίο είχαμε νομίζω τον μεγαλύτερο ανταγωνισμό μέσα στον αγώνα και πολύ παρόμοια προβλήματα. Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν και πάλι, στον @thazio για την οργάνωση και στους όποιους backmarkers οι οποίοι ήταν πιστεύω άψογοι. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Φεβρουάριος 10, 2017 #52 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Έγω έστησα κώλο νωρίς σε όποιον έβλεπα οτι είναι γρήγορος, μόνο με τον uhu έγινε μια ασυνενοησία, υπέθεσα οτι θα με περάσει από την ιδανική γραμμή και άφησα γκάζι στην έξοδο αλλά με πέρασε από έξω πατώντας και λίγο χώμα, ελπίζω να μην ήταν πολλή φρίκη uhu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Φεβρουάριος 10, 2017 #53 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) πριν 24 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε: Έγω έστησα κώλο νωρίς σε όποιον έβλεπα οτι είναι γρήγορος, μόνο με τον uhu έγινε μια ασυνενοησία, υπέθεσα οτι θα με περάσει από την ιδανική γραμμή και άφησα γκάζι στην έξοδο αλλά με πέρασε από έξω πατώντας και λίγο χώμα, ελπίζω να μην ήταν πολλή φρίκη uhu! Δε βαριέσαι. (0.8" περίπου) Πατάει το εργαλείο και στο χώμα μια χαρά. Έτσι κι αλλιώς είχε τόσο κόψιμο στην συγκεκριμένη που με cayenne καλύτερα θα πήγαινα. Είχα λίγο άγχος γιατί κοίταζα χρονόμετρο με τον johnny και έπαιζε στα 4,8 - 6,2" χωρίς να μπορώ να πλησιάσω. Το ρολόϊ κοιτούσα και στην προσπέραση στο Thazio με τον οποίο ανταλλάξαμε λίγο χρώμα πάνω που το είχα φτιάξει στα pit. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από uhu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Φεβρουάριος 10, 2017 #54 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Μπραβο παιδια , ωραιος αγωνας! Εγω στην αρχη εφτασα μεχρι 10ος αν θυμαμαι καλα εκμεταλλευομενος τα λαθη των μπροστα..αλλα ειχα 2-3 εξοδους με αποτελεσμα να χτυπησω την μουρη (ελαφρα βεβαια) αλλα και να πεσω στις πισω θεσεις..ειχα σε καποια φαση και τον @Lylankor πισω μου (δεν προκειται να γινει φυσικα αυτο ξανα..) , ε πως να μην κανεις λαθος μετα..? Προετοιμασια για τον αγωνα δεν ειχα κανει καθολου (12 γυρους συνολικα αν θυμαμαι καλα) , φανταζομαι οπως και τα περισσοτερα παιδια.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Φεβρουάριος 10, 2017 #55 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 Ναι ρε εμείς οι νουμπαδες πίσω σχεδόν μηδέν προπόνηση, για setup ούτε λόγος. Και που ήξερα την πίστα πάλι καλά να λες! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Φεβρουάριος 10, 2017 #56 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 6 hours ago, liakjim said: Εσένα δεν θέλει, εμείς τί φταίμε?' Οκ, αστάθμητος παράγοντας , δεν φταις αλλά πραγματικά το φυσάω και δεν κρυώνει.@thazio αν ζητούσα restart θα το δίναμε? Εγώ να δείς! Εσύ το είδες να σου έρχεται τουλάχιστον, είχες 3-4 δευτερόλεπτα να προετοιμαστείς ψυχολογικά οτι ωπ θα γίνει μλκια τώρα. Εγώ εκεί που πήγαινα χαλαρά πραγματικά σαν να έπεσα σε φάντασμα... :S Εκεί που περνούσαν όλοι μπροστά μου και τους έβλεπα από το τέρμα θρυμματισμένο τζάμι σκεφτόμουν να βγώ δηλαδή. Μέχρι να μπώ και pits έλεγα αν δε φτιάξει το τζάμι μαζί με το bodywork δε θα τη παλέψουν τα μάτια μου για άλλους 30 γύρους . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios F. Φεβρουάριος 10, 2017 #57 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Φαντάσου να γίνει κάτι τέτοιο με άλλα 25 αυτοκίνητα από πίσω να έρχονται... 1. Μην συνδέεστε ασύρματα με το router (wifi) 2. Σιγουρευτείτε πως δεν πέφτουν τα FPS σας κάτω από 40 περίπου στην εκκίνηση... 3. Κάντε ένα reboot το router πρίν το practice 4. Προσευχηθείτε στον Lord Kunos. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από Stelios F. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wargasm Φεβρουάριος 10, 2017 #58 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 replay τελικα? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Φεβρουάριος 10, 2017 Author #59 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 @jumaru99 Σωτήρη κάποια στιγμή στο practice σε είδα , τι έγινε μετά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumaru99 Φεβρουάριος 10, 2017 #60 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2017 (edited) Μπράβο παιδιά! Περιμένω να ανεβάσετε το ρεπλέι να σας δω. Πρέπει να ήταν ωραίος ο αγώνας. Μπήκα στο practice αλλά δυστυχώς λόγο τεχνικών προβλημάτων δεν κατάφερα να τρέξω τον αγώνα Αρχικά είχα πρόβλημα με το μικρόφωνό μου, λέω δεν πειράζει μόνο θα ακούω σήμερα. Μετά έχανα το τιμόνι κάποιες στιγμές. Τελικά μετά από πολλά μπινελίκια βρήκα τον ένοχο. Το πολύπριζο που είχα πάνω το τιμόνι έκανε κουλά κι έχανα ffb από το μοτέρ. Ευτυχώς τελικά όλα καλά τώρα μετά από πολλά σιχτιρίκια, αφού το άλλαξα. Τουλάχιστον, ευτυχώς που δεν έγινε μέσα στον αγώνα γιατί ίσως θρηνούσαμε και θύματα εντός της πίστας Πάμε τώρα για την αυλαία. Υ.Γ. @thazio Τυχαία έγραφα χωρίς να δω την ερώτησή σου Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 10, 2017 από jumaru99 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now