Jump to content



Αγώνας Κυριακής 22/01/2017 PORSCHE 908LH at MONZA


panosdimp

Recommended Posts

Server

name :  faust

password: vitas

                                                          KΥΡΙΑΚΗ  22/01/2017

Aγώνας  με default setup ,στο qualify μπορείτε να βάλετε όσο καύσιμο επιθυμείτε

 

Practice     2 ώρες               ξεκινά                        20.00

Qualify      15λεπτών            ξεκινά                      22.00

Race         18 laps    ώρα εκκίνησης περίπου    22.16

 

Porsche 908lh   at Monza

908lh.JPG

 

Κανόνες και τα τοιαύτα τα γνωρίζετε αλλά ξαναρίξτε μια ματιά στο αντίστοιχο  νήμα.

Το κυριότερο για να πετύχει είναι να μη βιαστούμε να προσπεράσουμε στην πρώτη στροφή ,συνταγή της επιτυχίας αφήνουμε απόσταση από το προπορευόμενο έτσι ώστε μόλις δούμε τα κόκκινα φώτα των φρένων του να προλάβουμε να φρενάρουμε(κάτι σαν ρόλινγκ σταρτ ένα πράμα) μετά και το δεύτερο εσάκι δώστε τα όλα .

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Εδώ για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί είναι οι μέχρι στιγμής αναιμικοί :p χρόνοι με default πάντα setup ,το καύσιμο βάλτε το όσο θέλετε .

http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Εδώ για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί είναι οι μέχρι στιγμής αναιμικοί :p χρόνοι με default πάντα setup ,το καύσιμο βάλτε το όσο θέλετε .

http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

Ίδια προσπάθεια κάναμε (2 γύροι) και μου ρίχνεις 2 δεύτερα!

tumblr_m986ntPyfN1qksk74o1_400.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Ίδια προσπάθεια κάναμε (2 γύροι) και μου ρίχνεις 2 δεύτερα!

tumblr_m986ntPyfN1qksk74o1_400.gif

Η αλήθεια είναι πως έριξα κάνα μισάωρο πρώτα οφλάιν στο optimum ,το μαρτύρησα γιατί μου ράγισες την καρδιά :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Η αλήθεια είναι πως έριξα κάνα μισάωρο πρώτα οφλάιν στο optimum ,το μαρτύρησα γιατί μου ράγισες την καρδιά :D

ααααααααααα δεν παίζω!:lol:

 

giphy.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε:

Εδώ για όποιον επιθυμεί να παρακολουθεί είναι οι μέχρι στιγμής αναιμικοί :p χρόνοι με default πάντα setup ,το καύσιμο βάλτε το όσο θέλετε .

http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

Το παραδέχομαι, πείραξα σεταπ (ας το κλείδωνες :p )

 

00a9551bd5a1532067e9044aea192852.png

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλό σαν αίσθηση ,κρίμα @Dimitris Pappas που δεν έχεις το pack  γιατί τότε η κρίση σου θα ήταν πιο αντικειμενική και σίγουρα διαφορετική από αυτή που εξέθεσες τις προηγούμενες μέρες όταν το σύγκρινες με το howston του rf2 .

Σε αντίθεση με εκείνο έχεις πλήρη αίσθηση του τι κάνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου κι εδώ πρέπει να πω πως τά λεγε ο @liakjim για άλλη μια φορά πριν από καιρό και είχε δίκιο .

Τέλος όμως ας  μείνουμε στο σημερινό αγώνα .

Tα συμπεράσματα που βγάλαμε και με τον @Aris Teidis την Παρασκευή είναι τα εξής .

Οποιος μας κάνει την τιμή και κατέβει θα πρέπει να προσέξει τις αλλαγές ταχυτήτων γιατί όπως είδαμε αν δεν προσέξεις η ζημιά στο κιβώτιο είναι αναπόφευκτη .

Τα ελαστικά διατηρούνται πάντα ζεστά, δεν ξέρω αν είναι μπάγκ και ούτε με ενδιαφέρει αφού θα είναι για όλους το ίδιο .

Θα πρέπει οπωσδήποτε να προσέξουμε τα φρένα μετά την εκκίνηση ,είναι σίγουρο πως δεν θα μας φτάσουν με γεμάτο τεπόζιτο και "άστρωτα" λάστιχα,καλό θα είναι να διατηρήσουμε τις θέσεις μας  μέχρι και το δεύτερο εσάκι αφήνοντας απόσταση ασφαλείας και μετά ας τα δώσουμε γιατί ο αγώνας είναι μεγάλος και η καλή θέση θα είναι ανάλογη της σοφής οδήγησης .

Ενώ τα έγραφα αυτά είδα πως τα είπε όλα ο Ακης με σε μια πρόταση.

Καλό αγώνα για όποιον τολμηρό αποδεχθεί την πρόκληση.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή η 908, τη δοκίμασα  λίγο το πρωί μιάς και έχω τρέξει ήδη τους αγώνες μου για το iR και είναι μία καλή ευκαιρία να δοκιμάσω λίγο τα Πορσικά από τα οποία ελάχιστα έχω τρέξει μιας ο χρόνος είναι περιορισμένος. Βοηθάει βέβαια το γεγονός ότι H-Shifter + Heel-Toe αντιπροσωπεύουν τα αγαπημένα μου αγωνιστικά αυτοκίνητα, λέω να επιστρέψω λίγο στο AC το βράδυ . Thanks @panosdimp  για το locked setup, ελαχιστοποιεί τον χρόνο που θα έτρωγα για πειράγματα.

 

Μακάρι να υπήρχε στο AC Monza Layout χωρίς το απαράδεκτο πρώτο chicane που ειδικά για αυτοκίνητα σαν την 908 καταστρέφουν όλη τη ροή και το ρυθμό της πίστας.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Καλή διασκέδαση. Σας ζηλεύω. Σήμερα "πληρώνω" τους όρους της διαπραγμάτευσης χαχαχα ( Πέμπτη στο rig για τον προχθεσινό αγώνα, Κυριακή βόλτες ).
Λογικά την επόμενη Κυριακή θα είμαι διαθέσιμος ( ελπίζω με το αγαπημένο μου moby dick )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, panosdimp said:

Οποιος μας κάνει την τιμή και κατέβει θα πρέπει να προσέξει τις αλλαγές ταχυτήτων γιατί όπως είδαμε αν δεν προσέξεις η ζημιά στο κιβώτιο είναι αναπόφευκτη .

Τα ελαστικά διατηρούνται πάντα ζεστά, δεν ξέρω αν είναι μπάγκ και ούτε με ενδιαφέρει αφού θα είναι για όλους το ίδιο .

Με το κιβώτιο δεν έιχα τόσο θέμα όσο με τον κινητήρα μετά από 1-2 "αθώα" κατεβάσματα..

Τα λάστιχα κρυώνουν, απλά φαίνεται να αποδίδουν εξίσου καλά -ή για να το πω πιο σωστά, εξίσου χάλια- ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες, εξού και το πράσινο που βλέπεις.

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Με το κιβώτιο δεν έιχα τόσο θέμα όσο με τον κινητήρα μετά από 1-2 "αθώα" κατεβάσματα..

Τα λάστιχα κρυώνουν, απλά φαίνεται να αποδίδουν εξίσου καλά -ή για να το πω πιο σωστά, εξίσου χάλια- ακόμα και σε χαμηλές θερμοκρασίες, εξού και το πράσινο που βλέπεις.

 

Ναι έχεις δίκιο η βλάβη είναι στον κινητήρα από "λάθος"  χρήση του κιβωτίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.