ΣτοΠαραΠεντε Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27, 2016 #1 Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 27, 2016 (edited) Θέλω να επικοινωνήσω με την υπηρεσία εξυπηρέτησης winbank καλώντας είτε στο 182838 είτε στο 210 3288000 από σταθερό ή κινητό. Στο χαρτί του winbanκ αναφέρει ότι στο 6ψήφιο αριθμό η χρέωση είναι αστική, αλλά στη σελίδα της winbank αναφέρει ότι η χρέωση είναι ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμιλογιακής πολιτικής του παρόχου μας. Δεν έχω πλέον σταθερό, ενώ μέχρι τις 31/12 έχω 1500' προς όλους από τη Vodafone. Λογικά, η χρέωση αστικής κλήσης είναι δωρεάν αφού έχω χρόνο ομιλίας. Αλλά, εδώ βρήκα ότι η αστική χρέωση είναι μόνο για κλήσεις από σταθερό: http://www.provlima.gr/front/category/998 Τώρα να τι κάνω; 2-3 φορές που προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους στο παρελθόν, περίμενα τουλάχιστον μισή ώρα, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Θα πρέπει να βάλω τουλάχιστον 10 ευρώ στο κινητό και αν φτάσουν. Δυστυχώς δεν έχουν εξυπηρέτηση με αποστολή e-mail. Εναλλακτικά, ας χρέωναν πχ 0,25/κλήση και να απαντούσαν σχετικά γρήγορα. Έτσι θα έβγαζαν και το κόστος των υπαλλήλων της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 27, 2016 από ΣτοΠαραΠεντε
xdoc Δεκέμβριος 27, 2016 #2 Δεκέμβριος 27, 2016 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος ΣτοΠαραΠεντε έγραψε: Θέλω να επικοινωνήσω με την υπηρεσία εξυπηρέτησης winbank καλώντας είτε στο 182838 είτε στο 210 3288000 από σταθερό ή κινητό. Στο χαρτί του winbanκ αναφέρει ότι στο 6ψήφιο αριθμό η χρέωση είναι αστική, αλλά στη σελίδα της winbank αναφέρει ότι η χρέωση είναι ως κλήση προς σταθερό ή αναλόγως της τιμιλογιακής πολιτικής του παρόχου μας. Δεν έχω πλέον σταθερό, ενώ μέχρι τις 31/12 έχω 1500' προς όλους από τη Vodafone. Λογικά, η χρέωση αστικής κλήσης είναι δωρεάν αφού έχω χρόνο ομιλίας. Αλλά, εδώ βρήκα ότι η αστική χρέωση είναι μόνο για κλήσεις από σταθερό: Provlima.gr Τώρα να τι κάνω; 2-3 φορές που προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους στο παρελθόν, περίμενα τουλάχιστον μισή ώρα, αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Θα πρέπει να βάλω τουλάχιστον 10 ευρώ στο κινητό και αν φτάσουν. Δυστυχώς δεν έχουν εξυπηρέτηση με αποστολή e-mail. Εναλλακτικά, ας χρέωναν πχ 0,25/κλήση και να απαντούσαν σχετικά γρήγορα. Έτσι θα έβγαζαν και το κόστος των υπαλλήλων της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. εάν εχεις λογαριασμό Web winbank συνδέεσαι σε αυτόν πας βοήθεια και εκεί εχει επιλογή για την αποστολή e-mail και λογαριασμό να μην εχεις πάς στηνπαρακάτω σελίδα https://www.winbank.gr/sites/idiwtes/el/Pages/default.aspx και στο πεδίο "επικοινωνία" υποστηρίζεται η αποστολή e-mail Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 27, 2016 από xdoc 1
ΣτοΠαραΠεντε Δεκέμβριος 31, 2016 Author #3 Δεκέμβριος 31, 2016 Πήγα πριν λίγο καιρό σε ένα κατάστημα, επικοινώνησε η υπάλληλος με την τεχνική υποστήριξη, αλλά της είπαν ότι δεν μπορούν να βρουν το πρόβλημα και πρέπει να μιλήσω εγώ μαζί τους ώστε να δουν βήμα-βήμα πού υπάρχει το τεχνικό κόλλημα.
anonymous-root Ιανουάριος 1, 2017 #4 Ιανουάριος 1, 2017 Το εξαψήφιο ίσως χρεωθεί αλλιώς αν το καλέσεις από το κινητό. Θα πάρεις στο άλλο νούμερο: 210 3288000 , εφόσον είναι νούμερο σταθερής τηλεφωνίας, θα αφαιρέσει από τα 1500 λεπτά που έχεις από τη Vodafone. Πριν περιμένεις πολύ στην αναμονή, το τσεκάρεις και με μια ολιγόλεπτη κλήση. Επίσης, δε θυμάμαι να έχω περιμένει ~30 ώρα για την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Δοκίμασε να καλέσεις σε κάποια ώρα μη αιχμής (πχ κατά τις μια, μιαμιση τα χαράματα).
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now