Δημοφιλής Δημοσίευση vellamos Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Δεκέμβριος 24, 2016 (edited) καλησπερα μαστορια, ειχα δειξει καποτε στο παλιο thread μια επισκευη ενος τρακτερ iseki ts1910. να θυμισω οτι εχει πληρης επισκευη σε μηχανη και σασμαν καθως και στα φρενα και στο παρτικοφ και ειχα αφησει τα μπεκ και την τρομπα πετρελαιου που νομιζα οτι λειτουργουσαν. αμ δε!!! ετσι λοιπον το εβαλα μπροστα (πηρε τσακμακι που λεμε ) αλλα δεν μου αρεσε ο ηχος μιας και φαινοταν οτι χτυπαει το μοτερ. με λιγο ψαξημο ειδα οτι τρομπα και μπεκ δεν λειτουργουν σωστα και ψεκαζε στον πρωτο κυλυνδρο πολυ περιστοτερο πετρελαιο ενω στον δευτερο λιγοτερο. τωρα μιας και εχω και την ωρα και τον ορεξη και τα χρηματα που ειναι το σημαντικοτερο ειπα να αρχησω να το λυνω. εδω να πω οτι για να βγει η τρομπα πρεπει να ξεχρονιστει το μοτερ μιας και πρεπει να βγει ο καθρεφτης και οτι υπαρχει μπροστα του. αρχισα λυνοντας τον δυναμο ωστε να βγαλω το λουρι σειρα ειχε το καπο τα πλαινα το μπροστινο και το ψυγειο αυτο το σημειο ηταν πολυ κρισιμο μιας και σταματησα για κρουασανακι αφου το εφαγα σειρα ειχε η φτερωτη που κρατιεται με τεσσερεις 10-αρες μεχρι εδω ηταν τα ευκολα μιας και απο εδω και περα ολα ειναι αρκετα σημαντικης αξιας, και οικονονικης και λειτουργικης. σειρα ειχε η τρομπα υδραυλικου που ηταν γεματη με λαδι. απεφυγα την διαδικασια του αδειασματος γιατι ειναι και χρονοβορα και δεν ειχα και κανενα πολυ καθαρο δοχειο για να το αδειασω.ετσι με δεματικο "εσπασα" το λαστιο που φερνει λαδι και ολα μια χαρα. εδω ειναι το πρωτο μικρο εμποδιο μιας και η βιδα ειναι 36-αρα και εχω δανισει το καρυδακι και δεν ειχα για να το ξεσφιξω. εδω ηρθε η ωρα να ρωτησω εσας μαστορια ενα τροπο ωστε να το ξεσφιξω και να μην γυρναει η μαχανη. στα μηχανακια και τα πριονια που δουλευα ειχαμε ενα πλαστικο που το βαζαμε αναμεσα στο πιστονι και την κεφαλη και ξεσφιγγαμε.εδω υπαρχει κατι τετοιο? δεν εχω την δυνατοτητα για αεροκλειδο οπως την πρωτη φορα μιας και δεν εχω πλεον το κομπρεσερ με τον αερα. και εφου δεν μπορεσα σημερα να βγαλω την τρομπα συνεχισα με μπεκ εδω διακρινουμε οτι το αριστερο ειναι αρκετα μαυρο αρα ειναι και αυτο που εχει πολυ πετρελαιο και γενικα με μια ματια και λιγο δαχτυλο στον κυλινδρο ειδα πολυ καπνα ρε αδερφε εδω καλυτερα η μαυριλα ενω το αλλο αρκετα πιο καθαρο αλλα και αυτο εχει προβλημα μιας και δινει λιγο πετρελαιο να και μια με το μπουγιο απο τις λαμαρινες και το ψυγειο αυτα μπορεσα για σημερα και το υπολοιπο λογικα μετα τα χριστουγεννα χρονια πολλα και καλες γιορτες σε ολους!!! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2016 από vellamos 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Δεκέμβριος 24, 2016 #2 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2016 (edited) Χαρά στα κέφια σου ! Ωραία και νυκοκυρεμένα ! Για τη βίδα που λες, το μυστικό είναι να εκμεταλευτείς την αδράνεια, του στροφάλου, αλλά αυτό μόνο με αερόκλειδο, ή με κάποιο κλειδί για χτύπημα και ματρακά. Αλλά υπάρχει και άλλη λύση νομίζω. Αυτή η 36ρα κρατάει την τροχαλία του στρ0φάλου, πάνω στο πολύσφηνο του άξονά του. Συνεπώς η τροχαλία έχει άμεση σύνδεση χωρίς περιθώριο κίνησης με τον στρόφαλο. Άρα αν την ακινητοποιήσεις με ένα τρόπο τότε θα είναι σαν να ακινητοποίησες τον ίδιο το στρόφαλο! (αυτό που κάνατε με το πλαστικό μεταξύ πιστονιού και κεφαλής , αυτή την ακινητοποίηση εξασφάλιζε .) Οπότε παιρνεις μια λάμα χοντρή ή μια φλάντζα χοντρή αν θές να πιάσεις και τις τρείς βίδες και . . . αφού την βιδώσεις πάνω στη τροχαλία , κοντράρεις την ουρά της με ένα τάκο πάνω στη δοκό του σασί , περνάς το καρυδάκι σου ή το πολύγωνό σου στην 36ρα και του δίνεις και καταλαβαίνει ! Και με μια σκέτη λάμα γίνεται (χωρίς αυτάκι εννοώ) , την βιδώνεις στην ακριανή βίδα και πατάς απλά πάνω στη λάμα τη δευτερη βίδα (αυτή που θα έμπαινε στο αυτάκι ) . Αλλά εδώ θα πρέπει να δείς αν η ίσια λάμα θα σου αφήσει το περιθώριο να περάσει το 36ρι καρυδάκι ! Edit: Αν δεις ότι με την ίσια λάμα δεν έχεις θέμα, δοκίμασε -αν σου βρίσκεται κανα πολύ μεγάλο γερμανοπολύγωνο ίσιο , να περάσεις το πολύγωνο στη δεξιά κάτω βίδα , να το ασφαλίσεις με μια μεγάλη ροδέλα , και να το ακουμπήσεις στην κάτω αριστερή βίδα! Έτσι δεν θα χρειαστεί να φτιάξεις την λάμα ! Ελπίζω να βοηθάει αυτό . Καλή συνέχεια ! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2016 από Seafalco 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Δεκέμβριος 24, 2016 Author #3 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2016 ευχαριστω πολυ!!! πριν 12 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε: Edit: Αν δεις ότι με την ίσια λάμα δεν έχεις θέμα, δοκίμασε -αν σου βρίσκεται κανα πολύ μεγάλο γερμανοπολύγωνο ίσιο , να περάσεις το πολύγωνο στη δεξιά κάτω βίδα , να το ασφαλίσεις με μια μεγάλη ροδέλα , και να το ακουμπήσεις στην κάτω αριστερή βίδα! Έτσι δεν θα χρειαστεί να φτιάξεις την λάμα ! οντως βοηθησες . ειδες που λενε μια τριτη ματια λυνει τα προβληματα ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Δεκέμβριος 24, 2016 #4 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2016 (edited) Χαίρομαι ! Αν δεις ότι για λίγο δεν περνάει το καρυδάκι, τότε παρε 3-4 ροδέλες χοντρές και μια μεγαλύτερη . Περνάς την μεγαλύτερη προς το κεφάλι της κάτω αριστερής βίδας, και στη συνέχεια συμπληρώνεις μικρότερες ροδέλες μέχρι που να σχηματιστεί μιά φωλιά για να κάτσει το "μέσον" του γερμανοπολύγωνου. Έτσι οι μικρές ροδέλες θα απομακρύνουν το κλειδί από την 36ρα και η μεγάλη θα το κρατάει στη θέση του με αρκετή ασφάλεια ! Όσο για τη τρίτη ματιά, πάντα βοηθάει και που να δεις τι κάνει η τέταρτη ! Καλή συνέχεια και καλά Χριστούγεννα ! ! Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2016 από Seafalco 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Δεκέμβριος 24, 2016 #5 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2016 Μελλοντικα χτυπα ενα τετοιο μιας και ασχολησε με μπουντρελια aka τρακτερ. Η κουτουλια της τιμης θα φυγει μαζι με την πρωτη διαολεμενη κ@#$%βιδα που δεν ξεβιδωνει. η εστω ενα τετοιο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Δεκέμβριος 24, 2016 #6 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 24, 2016 Βάλε ένα κατσαβίδι στο γρανάζι του βολάν Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Δεκέμβριος 29, 2016 Author #7 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 29, 2016 Update::: καλησπερα και χρονια πολλα.εστειλα εχθες σε τρομπά την τρομπα και τα μπεκ. τα νεα δεν ηταν καλα (οχι οτι δεν φτιαχνεται). ο ασθενης ειχε βουλωμενες αρτιριες(απο σκουρια) και καθολου λαδι εδω και χρονια απο οτι ειπε, και τa ακροφισια των μπεκ κατεστραμενα. λογικα αυριο θα εχω τα πραγματα και θα δεθει και παλι οποτε το πολυ το σαββατο θα εχουμε την μηχανη να δουλευει. keep waiting!!! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Ιανουάριος 2, 2017 Author #8 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 Καλησπερα παιδες και καλη μαστορικη χρονια να εχουμε. Επιστροφη λοιπον στην επισκευη η οποια δεν κυλα ομαλα και θα εξηγηθω παρακατω. Παμε πρωτα να δουμε πως λυθηκε τελικα η βιδα του στροφαλου. Βρηκα λοιπον την μεγαλη την σειρα απο την μανελα με το 36-αρι και εφτιαξα στην αρχη μια κοντρα που μπαινει στην τροχαλια για να ξεσφιξει. Το αποτελεσμα;; Δεν το εβγαλα φωτο αλλα δεν ηταν και το αναμενομενο. Στραβωσε και σαν να μην εφτανε αυτο σφινωσε κιολας, ετσι αφου ξεσφινωθηκε βρηκα την ευκολη λυση. Αριστερα την μεση του τρακτερ για να μπορεις να βλεπεις τον δισκο σε τι κατασταση ειναι εχει ενα παραθυρακι. Ετσι το ξεβιδωσα και εβαλα ενα χοντρο κατσαβιδι κοντρα και μετα τα πραγματα πηραν την σειρα τους. εδω ειναι το παραθυρακι που προανεφερα και εδω το αποτελεσμα(πριν το κατσαβιδι ηταν ισιο ) εφυγε το καπακι το γραναζι της τρομπας ειναι το πανω αριστερα. αφαιρεθηκε και σταλθηκε για επισκευη σε 2 μερες μπεκ και τρομπα ηταν και παλι στην αποθηκη ετοιμα να μπουν παλι στην μηχανη η τρομπα δουλευει με 30-αρι λαδι που δεν ειχε μπει ποτε απο οτι ειπε ο μαστορας και γενικα η τρομπα ειχε πολλες σκουριες και ηταν πολυ κακοδουλεμενη. μπηκαν λοιπον ολα πανω και ετοιμο το εργαλειο να παρει μπρος Αμ δε.... και εξηγουμε Ενω πηρε μπροστα μετα απο 2-3 μιζες το μοτερ χτυπαγε. Παθαινω ενα μικρο εγκεφαλικο... το προβλημα νομιζω οτι ειναι στο χρονισμα. Απο οτι εχω καταλαβει μετα απο πολυ ψαξιμο ειναι οτι η τρομπα χρονιζεται ασχετα με το υπολοιπο μοτερ. Το γειτονικο γραναζι με το γραναζι της τρομπας εχουν το ιδια δοντια και ετσι οσες φορες και να γυρισει το μοτερ τα σημαδια ειναι παντα μαζι. Επισεις μετα απο πολυ παλι ψαξιμο ειδα οτι παιζουν ρολο και καποιες μοιρες που δεν εχω καταλαβει αν πρεπει να τις δωσει ο τρομπας η εγω απο τις βιδες που στεραιωνουν την τρομπα στο μοτερ (εχει την δυνατοτητα για 5-8 χιλιοστα δεξια-αριστερα). και εδω εχω καποιες αποριες: 1)Η τρομπα κανονικα πρεπει να δινει καυσιμο απο το κατω νεκρο σημειο(ΚΝΣ) ωστε να κανει την συμπιεση για την εκρηξη? 2)Ποιος κυλινδρος ειναι ο πρωτος και ποιος ο δευτερος; απο που το βρισκω; 3)Σε περιπτωση που δοκιμασω τον πρωτο κυλινδρο να ειναι απο το ΚΝΣ με κινηση προς τα πανω και εκει χρονισω την τρομπα υπαρχει περιπτωση ζημιας; η απλα δεν θα παρει μπροστα; 4)Η τροχαλια του στροφαλου εχει ενα χ πανω της. μηπως αυτο ειναι σημαδι για το ποτε το πιστονι βρισκεται στο ανω νεκρο σημειο; 5) Εχω φαει το τοπο να βρω ενα service manual αλλα πουθενα και στο εξωτερικο που βρηκα δεν στελνουν ελλαδα. ξερει κανεις που μπορω να βρω εστω τις σελιδες χρονισματος? Ελπιζω να μην σας κουρασα και αν μπορει καποιος να απαντησει στα ερωτηματα θα τα δεχτω με χαρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Ιανουάριος 2, 2017 #9 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 Μία ώρα πριν, το μέλος vellamos έγραψε: 1)Η τρομπα κανονικα πρεπει να δινει καυσιμο απο το κατω νεκρο σημειο(ΚΝΣ) ωστε να κανει την συμπιεση για την εκρηξη? Αυτό από ότι θυμάμαι έιναι λάθος. Ο ψεκασμός του καυσίμου γίνεται μερικές νοίρες πριν το ΑΝΣ και διαρκεί και λίγο μετά από αυτό . Αν κάνεις το ψεκασμό πολύ νωρίς , μπορείς να έχεις ανάφλεξη αρκετά πρίν το έμβολο φτάσει στο ΑΝΣ και συνεπώς να έχεις έντονα πιράκια! Για τα υπόλοιπα δεν ξέρω να σου πω, αλλά -δεν ξέρω αν ήδη το έχει κάνει - ρίξε μια ματιά σε αυτά : http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=RESOURCE&cresrc=2636&cnode=416 Και γενικότερα εδώ: http://www.eugenfound.edu.gr/frontoffice/portal.asp?cpage=NODE&cnode=4 μπορείς να βρεις χρησιμα πράγματα ! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 2, 2017 #10 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 Ο πρωτος κυλινδρος ειναι αυτος διπλα στον ιμαντα/αλυσιδα χρονισμου 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Ιανουάριος 2, 2017 Author #11 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 πριν 1 λεπτό, το μέλος slalom έγραψε: Ο πρωτος κυλινδρος ειναι αυτος διπλα στον ιμαντα/αλυσιδα χρονισμου αρα ειναι αυτος που ειναι πισω απο τα γραναζια(ειναι με 2 κυλινδρους το μοτερ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 2, 2017 #12 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 Αυτο + οτι πριν το ξεχρονισεις επρεπε να βγαλεις μια φωτο τα σημαδια Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Ιανουάριος 2, 2017 Author #13 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 (edited) πριν 10 λεπτά, το μέλος slalom έγραψε: Αυτο + οτι πριν το ξεχρονισεις επρεπε να βγαλεις μια φωτο τα σημαδια αν δεις στην φωτο εχω φερει ολα τα σημαδια εχει που "πρεπει να ειναι ". το ερωτημα ειναι αν κατα τον χρονισμο πρεπει να ειναι σε καποια συγκεκριμενη θεση το πιστονι. εγω εκανα τον χρονισμο οπως εμπαιναν τα γραναζια(δεν μπαινουν σε οποιο καρε θελουμε), μετα βρηκα το ΑΝΣ και ρυθμισα βαλβιδες. ετσι γινεται ο χρονισμος η πρεπει να ρυθμισω ξεχωριστα το μοτερ και μετα την τρομπα? το αλλο σεναριο ειναι λιγο ποιο τρομακτικο δηλαδη να μου εδωσε λαθος φλατζα μηχανης το ρεκτιφιε(πλανισμα κορμου-καπακιου) και να βρησκει το πιστονι στην κεφαλη η στις βαλβιδες. αν και ο ηχος ακουγεται χοντρος να προσθεσω οτι δεν κανει ρεταρισματα, και εκτος του θορυβου η μηχανη δουλειει ρολοι Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 2, 2017 από vellamos Link to comment Share on other sites More sharing options...
slalom Ιανουάριος 2, 2017 #14 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 πριν 30 λεπτά, το μέλος vellamos έγραψε: αρα ειναι αυτος που ειναι πισω απο τα γραναζια(ειναι με 2 κυλινδρους το μοτερ λαθος μου ο πρωτος κυλινδρος ειναι αυτος που βρισκεται στην ακρη του μπλοκ, οχι απο τη μερια του βολαν Για το αλλο ερωτημα σου, ολα ειναι αλληλενδετα. Και με τους 2 τροπους εχεις το ιδιο αποτελεσμα Σιγουρεψου οτι ειναι σωστο το ΑΝΣ, αν δεν ειναι ακριβως μπορει να ακουμπανε οι βαλβιδες ελαχιστα, δες και τις μοιρες που λες πιο πισω και αν ειναι ευκολο μια μεγαλυτερη φωτο να φαινεται τι ειναι τι, στροφαλος εκκεντροφορος, αντλια κλπ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Ιανουάριος 2, 2017 #15 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2017 (edited) πριν 4 ώρες, το μέλος vellamos έγραψε: Ετσι το ξεβιδωσα και εβαλα ενα χοντρο κατσαβιδι κοντρα και μετα τα πραγματα πηραν την σειρα τους. Μα πως το σκέφτηκες αυτό; : P Πριν λύσουμε χτυπάμε πόντες αντικριστά στα γρανάζια Κοίταξε προσεκτικά αρκετές μηχανές έχουν σημάδια στα γρανάζια Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 2, 2017 από ΓιαγκΤ Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Ιανουάριος 3, 2017 Author #16 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2017 καλησπερα και παλι.. τελικα οπως φαινεται ειμαι μ@λ@κ@ς... το χρονισμα ειναι σωστο αλλιως δεν θα επερνε μπροστα η στην χειροτερη θα ρεταρε πραγμα που δεν κανει. πηρα στο ρεκτιφιε να ρωτησω αν μπορει να ειναι λογο φλατζας και μου ειπε να το λυσω και αν ειναι αυτο αναλαμβανει τα εξοδα. ετσι ελυσα το καπακι και δεν εχει προβλημα δηλαδη να ακουμπαει πιστονι και κεφαλη. περιμενω βεβαια εναν μαστορα να το δει και αυτος αλλα απο οτι φαινεται επιδη ειναι δυκυλινδρο εχει εναν περιεργο θορυβο απο μονο του και το τακ-τακ ειναι φυσιολογικο.απλα πριν που η μηχανη ηταν κοφα δεν ακουγοταν τοσο εντονα και με την συμπιεση τωρα να ειναι πιο εντονο. δηλαδη τοσο κακο για το τιποτα. θα επανελθω παλι με νεοτερα. μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα γιατι εχω βαρεθει να πληρωνω Link to comment Share on other sites More sharing options...
vellamos Ιανουάριος 20, 2017 Author #17 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2017 καλησπερα παιδια και επανερχομαι στο θεμα. το προβλημα τελικα μετα απο παρα πολυ ψαξημο ηταν πολυ απλο. φτεγαν τα αβανς και εξηγω. η τρομπα στο χρονιασμα ηταν σωστη δηλαδη ολα τα σημαδια ηταν στα ισα αλλα ακουγοταν ενα τακ-τακ που δεν ηταν απο μηχανικο προβλημα αλλα φαινοταν να ηταν απο πετρελαια. σαν να ειχε προπορεια. τελικα αν και τα σημαδια ηταν μια χαρα η τρομπα εχει μια ρυθμιση που την κανει να γερνει δεξια αριστερα και απο εκει κανεις την τελικη ρυθμιση για τα αβανς και μαλιστα με το αυτι. οταν σταματησει σφηγγεις. επιτελους λοιπον το τρακτερ μετα απο καιρο δουλεψε και παλι. ερχονται και φωτος οταν τελικα δεθει ολο και ειναι ετοιμο για χωραφι και σειρα εχει η επισκευη της φρεζας. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seafalco Ιανουάριος 20, 2017 #18 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2017 Άντε μπράβο ! ! Από εδώ και πέρα, όλα είναι εύκολα ! Γρήγορα . . .καλά οργώματα ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now