Jump to content



Recommended Posts

Σαν ερασιτεχνικό εργαλείο το κρίνω και το βρίσκω κακό και ακριβό. Με δεδομένο ότι υπάρχουν άνθρωποι στην Ελλάδα που αμείβονται με 300€ τον μήνα τα 20€ είναι σχεδόν 2 μεροκάματα.

Λίγο καλύτερη σωλήνα της κολόνας   να έφτιαχναν θα μπορούσαν να μειώσουν τις ανοχές, κάνοντας το εργαλείο αξιόλογο με ελάχιστο κόστος.

Έχει μια βάση παρόμοια ο γαμπρός μου που είναι λουλούδι μπροστά σε αυτήν. Έφερναν οι ρωσοπόντιοι πολύ καλύτερα φτηνά εργαλεία αλλά κλίσανε τα εργοστάσια οι ανατολικοί με τους οικονομικούς και άλλους πολέμους. Μείναμε τώρα με τα γερμανικά μονοπώλια που κατασκευάζουν στην Κίνα.

Ε δεν μπορώ να το χωνέψω ρε Στέλιο

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Γιάγκο, τι να σου πω τώρα ! 

Ένα βουνό δίκιο έχεις και είναι έτσι όπως το λές, θα μπορούσαν με λίγο πιο σωστή κολώνα (που φυσικά δεν θα κόστιζε τίποτε παραπάνω) απλά λίγη λογική προσοχή στην επιλογή των υλικών, να έχουν μια βασούλα που δεν θα πόναγε !

Αλλά ακριβώς λόγω του ότι δεν έγινε αυτό και το προϊόν πάσχει, το έχουν τιμή "χώμα" και δωράκι τη μεγγενούλα (που και αυτή, ο θεός να την κάνει ! )  και το συνολάκι αποτελεί πρόκληση προς τους "αναξιοπαθούντες" ερασιτέχνες!

Και είναι όπως το περιέγραψες, μόνο για βαρύδι κάνει, αλλά δεν μας φταίνε   οι θάλασσες τίποτε!  :)

Το θέμα μου είναι ότι έχουμε κατακλυστεί από φτηνιάρικα και αυτά που αξίζουν έχουν αρκετά χρήματα παραπάνω (εξ όσων γνωρίζω).

Οι φίλοι μας οι Γερμανοί εξακολουθούν και φτιάχνουν εξαιρετικά εργαλεία ( βλέπε Wabeko, που κάνει παπάδες και Δεν είναι ακριβή για αυτά που κάνει) αλλά είπαν να κάνουν και μερικές αρπαχτές στα φτηνιάρικα και γλυκάθηκαν και δεν έχει τέλος ο κατήφορος!

Προσωπικά την πήρα γιατί σκέφτομαι να κάνω μια πατεντούλα και αφού είδα τι ήταν, μπήκα στο πειρασμό να την συμμαζέψω όσο γίνεται πιο εύκολα και φτηνά, έτσι ώστε όσοι κατάλληξαν για τον οποιονδήποτε λόγο να την αγοράσουν, να έχουν ένα τρόπο βελτίωσης.

Θα δεις στη συνέχεια του work log  ότι υπάρχουν και άλλα προβλήματα που δείχνουν ότι το πράγμα φτιάχτηκε για να κοστίζει ελάχιστα και ότι αυτό εκφράζεται τόσο στην ποιότητα των υλικών (να δεις μαντέμι που είναι σαν χαλβάς) όσο και στην φτωχή για να μην πω πλήρως απούσα διαδικασία ελέγχου κατασκευής και μεθόδων συναρμογής (όταν η στήριξη της κολώνας είναι με μία βίδα σε μια τρύπα που έχει ανοχή σχεδόν 1,5mm, τι να λέμε τώρα ! )

 

Το ερώτημα όμως παραμένει:  Αξίζει το κόπο να ασχοληθείς με την βελτίωσή του για να μην πάνε χαμένα αυτά τα χρήματα που έδωσαν όσοι την πήραν;

Νομίζω ναι, και αυτό -καιμέσα από το work log φαίνεται- δεν είναι διαφήμηση του προϊόντος, απλά μια προσπάθεια διάσωσης των χρημάτων όσων την πήραν, χωρίς να δώσουν κάτι επιπλέον ή τέλος πάντων, με ελάχιστα έξοδα  ! :)

 

Κι εγώ μαζί σου λοιπόν και θα χαρώ να την "Θάβουμε" παρέα αλλά και να περισώσουμε ότι μπορούμε ! :)

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Βελτίωση της μέγγενης που συνοδεύει την βάση.

Ας αλλάξουμε λίγο θέμα και να ασχοληθούμε με τη μικρή μέγγενη που συνοδεύει τη βάση του Lidl.

Η μέγγενη αυτή καθαυτή, ούτε για "βαρίδι" δεν κάνει, γιατί είναι από αλουμίνιο, πολύ ελαφράς  και κακής κατασκευής!

Αλλά μιας και παρέχεται, ας την δούμε από κοντά :

 

large.V1crw_20170105_163614.jpg  large.V2crw_20170105_163631.jpg

 

Προτέρημα ο μηχανισμός ταχείας αλλαγής της θέσης της κινητής σιαγόνας, πράγμα που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούμε πολύ με την άβολη χειρολαβή της βίδας της! :)

Στο κινητό μάγουλο της υπάρχουν δυ κάθετες μεταξύ τους αυλακώσεις για να μπορούμε να πιάσουμε σε αυτές κάποια ράβδο μικρής διαμέτρου.

 

large.V3crw_20170105_163636.jpg  large.V4crw_20170105_163644.jpg

 

Το σταθερό μάγουλο της μέγγενης είναι τελείως λείο (προφανώς γιατί δεν βόλευε την διαδικασία χύτευσης του σώματος της μέγγενης).

Η κίνηση του μηχανισμού ταχειάς αλλαγής είναι σχετικά εύκολη (με κάποια ψιλομαγγώματα της βίδας). 

Η μέγγενη από κάτω αποκαλύπτει το αναμενόμενο, μια φτηνή κατασκευή (πρακτικά φθηνότερη δεν γίνεται !  :) ), την στερέωση της κινητής σιαγόνας  φροντίζει ένα έλασμα από γαλβανισμένη λαμαρίνα.

 

Αλλά για πάμε ένα κοντινό . . . .

large.V5crw_20170105_163709.jpg

 

Τζόγος παντού (πανω- κάτω και δεξιά- αριστερά! ) και μάλιστα -"οικονομίες" θα κάνουμε τώρα ! :p - σε εξαιρετική αφθονία!

Πράγμα που σημαίνει ότι . . .

 

large.V6crw_20170105_164018.jpg  large.V7crw_20170105_164057.jpg

 

. . . το κινητό μάγουλο δεν έχει  και πολύ σχέση με τον ¨Οδηγό" κίνησής του.

Τα δύο σχεδον χιλιοστά του τζόγου, είναι απλά απαράδεκτα και δείχνουν σαφώς τον προσανατολισμό της μέγγενης σε ελαφρές "χοντροδουλιές" που δεν απαιτούν καμία ακρίβεια!  Όλες οι ανάγκες καθετότητας της σύσφιξης έχουν "ανατεθεί"  (!) στο σταθερό μάγουλο της μέγγενης.

Αυτό δεν είναι κατ' ανάγκην κακό σε όλες τις περιπτώσεις, αλλά εδώ, σε αυτή την κατεύθυνση είναι !

Ο τζόγος αντίθετα που υπάρχει στο δεξιά- αριστερά του μάγουλου δεν είναι κακός, καθώς μας επιτρέπει ναι σφίξουμε ένα κομμάτι που δεν έχει τελείως παράλληλες πλευρές.

 

Αλλά ας δούμε λίγο πιο κοντά πως έχουν τα πράγματα:

 

large.V8crw_20170105_171536.jpg  large.V9crw_20170105_171530.jpg

 

Αριστερά βλέπουμε την βίδα σύσφιξης και την ροδέλα που εξασφαλίζει την μεταφορά της δύναμης που εξασκεί η βίδα, στο κινητό μάγουλο.

Δεξιά βλέπουμε το μάγουλο λυμένο.  Με το "1" έχω σημειώσει την διαμόρφωση που φέρει η πλάκα, για να εξασφαλίζει το ότι η μικρή ακέφαλη βίδα ( "1" ) σύνδεσης του μάγουλου με την βίδα της μέγγενης, δεν πρόκειται να λύσει χωρίς να το θέλουμε!

 

Είναι προφανές ότι ο τζόγος (πάνω-κάτω) οφείλεται στο ότι στο χυτευμένο μάγουλο δεν έχει γίνει καμία μηχανουργική επεξεργασία.

Ευτυχώς για εμάς αυτή, δεν είναι και τίποτε δύσκολο!

Μια ίσια φαρδιά λίμα με ψιλό δόντι (smooth) δέθηκε στη μεγάλη μέγγενη του πάγκου και με προσεκτικές κινήσεις και ελαφριά και κατά το δυματόν πιο ομοιόμορφη πίεση, το μάγουλο τρίφτηκε μερικές φορές πάνω στη λίμα.

 

large.V10crw_20170105_172758.jpg  large.V11crw_20170105_172955.jpg

 

Το αποτέλεσμα ήταν άμεσο, οι πατούρες του κινητού μάγουλο φαγώθηκαν ελαφρά και θα επιτρέψουν στο μάγουλο να αποκτήσει κάποια καλύτερη ( ! ) σχέση με τον οδηγό του!

Αλλά ας μην βιαζόμαστε, το πράγμα θέλει δοκιμή και ξανά λίγο λιμάρισμα, μέχρι να πετύχουμε αρκετά μικρή ανοχή . . .

 

large.V12crw_20170105_173021.jpg  large.V13crw20170105_173644.jpg

 

Στην φωτογραφίες που ακολουθούν , βλέπετε ότι περιποιήθηκα και λίγο το οδηγό με ένα ψιλό ντουκόχαρτο γιατί η μπογιά που ήταν καλυμένος, δεν τα πήγαινε και πολύ καλά με τις "στενότερες επαφές"  που ήθελα να έχουν !

 

large.V14crw_20170105_182225.jpg  large.V18crw_20170105_182212.jpg

 

Και τελικά το επιθυμητό αποτέλεσμα ήρθε σχετικά γρήγορα!

 

large.V15crw_20170105_182135.jpg  large.V16crw_20170105_182203.jpg

 

Στις φωτογραφίες αυτές η μέγγενη είναι πλήρως καργαρισμένη και όπως βλέπετε, πλέον το κενό μεταξύ οδηγού και μάγουλου,έχει μειωθεί ουσιαστικά, επιτρέποντας μια πολύ πιο καλή λειτουργία της μέγγενης!

 

Δεν τελειώσαμε όμως καθώς, τα μάγουλα της μέγγενης απέχουν αρκετά από το να είναι επίπεδα!

Η λίμα που χρησιμοποιήσαμε πριν, επί το έργον και πάλι!

Προσέξτε κάτι σημαντικό, η λίμα αυτή έχει της μια μικρή της πλευρά λεία και έτσι μπορούμε να την ακουμπήσουμε πάνω στις "γλίστρες" της μέγγενης χωρίς φόβο ότι θα τις χαλάσουμε.

 

large.V19crw_20170105_184033.jpg  large.V20crw_20170105_184046.jpg

 

Μερικά απαλά "χαϊδέματα" στο χέρι, βελτίωσαν αρκετά την εικόνα λιμάροντας τις χοντρές ατέλειες της βαφής και πλέον τα μάγουλα είναι αρκετά πιο επίπεδα.

 

large.V21crw_20170105_184331.jpg  large.V22crw_20170105_184320.jpg

 

Και φυσικά, κλείνουν ακόμα πιο σωστά, αναβαθμίζοντας την μεγγενούλα !  :)

 

large.V23cw_20170105_184348.jpg  large.V24crw_20170105_184355.jpg

 

Επόμενο ζήτημα που και αυτό οφείλεται στην απουσιά της παραμικρής μηχανουργικής φροντίδας του αντικειμένου (προς αποφυγή του σχετικού κόστους) είναι ότι η μέγγενη δεν πατάει ίσια καθώς, -όπως είναι αναμενόμενο- η βάση της  δεν είναι επίπεδη!

Πρόχειρη, αλλά αποτελεσματική λύση το τρίψιμο της μέγγενης πάνω σε ένα μεσαίο ντουκόχαρτο που το έχουμε ακουμπήσει σε μια ίσια επιφάνεια.

 

large.V25crw_20170105_184550.jpg  large.V26crw_20170105_184659.jpg

 

Στη δεξιά φωτογραφία (επάνω) βλέπουμε ότι το πρόβλημα το δημιουργούσαν δυο τρία "σημεία" στην περίμετρο της βάσης.

 

Παρατήρηση:  Το να πετύχετε ακριβώς όσο λιμάρισμα χρειάζεται, με το χέρι είναι και λίγο ζήτημα τύχης (αρκεί μια παραπάνω λιμαρισιά για να ξεπεράσετε το ιδανικό σημείο!  Αν δεν το καταφέρετε τότε το μάγουλο θα έχει την τάση να μαγκώνει και να μην κινείται εύκολα με το μηχανισμό ταχείας αλλαγής θέσης!

Επίσης, μπορεί η μέγγενη να κινείται σωστά αλλά να χρειάζεται λίγο πιο μεγάλη δύναμη από αυτή που θέλετε .

Καμία στεναχώρια όμως γι' αυτό, καθώς η λύση είναι έτοιμη !

 

large.V28crw_20170112_150844.jpg  large.V29crw_20170112_151131.jpg

 

Μία ή δύο αποστατικές ροδέλες (εγώ χρησιμοποίησα πάχους 0,1mm) και το πράγμα  ρυθμίστηκε!

Η κίνηση της μέγγενης είναι πολύ πλέον εύκολη και χωρίς τζόγο !

 

large.V30crw_20170112_151437.jpg  large.V31crw_20170112_151446.jpg

 

Εδώ η μέγγενη σφίγγει κάργα ένα καδρόνι από σκληρό ξύλο (Ιρόκο) και βλέπουμε ότι ίσα που ανασηκώνει ελαφρά την πίσω μεριά του μάγουλου!

 

large.V32crw_20170112_151456.jpg  large.V33crw_20170112_151544.jpg

 

Το κράτημα του ξύλου είναι καλό και σταθερό και η τοποθέτηση και το σφίξιμό του, χάρη στο μηχανισμό ταχεία μετακίνησης, είναι ζήτημα δευτερολέπτων!

 

large.V34crw_20170112_151605.jpg  large.V35crw_20170112_152913.jpg

 

Ο μηχανισμός αυτός -φυσικά !- εκφράζει και αυτός την περιστολή του κόστους καθώς έχει μια λίγο"παράλυτη" λειτουργία, αλλά πέρα από ένα περιστασιακό ψιλομάγκωμα της βίδας κατά την περιστροφή της, δεν είδα κάτι άλλο. 

Η μέγγενη τοποθετήθηκε πάνω στη βάση, στην οποία δεν πολυταιριάζει καθώς, οι διαστάσεις της δεν επιτρέπουν την πλήρη εκμετάλλευση των χιαστί οδηγών που έχει αυτή.

 

Και με αυτά έφτασε το σημερινό update στο τέλος του, έχοντας σαν αποτέλεσα, μια αρκετά καλύτερη λειτουργία της μεγγενούλας της βάσης . . .

 

large.V36crw_20170112_153020.jpg

large.V36crw_20170112_153020.jpg

 

Καλά μαστορέματα λοιπόν στους  "έχοντες" και καλή ξεκούραση σε όλους!   :D

 

(Edit: Επαναφορά φωτογραφιών: 16-11-2019)

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Η δική μου μέγγενη είναι ελαφρώς διαφορετική, έχει νομίζω (δεν είμαι σίγουρος πρέπει να το τσεκάρω) το μηχανισμό ταχείας αλλαγής θέσης στα πλάγια και πρέπει να είναι ελαττωματικός γιατί μόλις σφίγγω λιγάκι παραπάνω ελευθερώνει το αντικείμενο εντελώς. Την βάση πρέπει να την έχω πάρει πριν 3-4 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Για βάλε καμιά φωτογραφία να δούμε τι παίζει !

Και αφού τα παίζει που τα παίζει , δεν κάνεις μια  νεκροψία να δούμε να δούμε που τα έπαιξε !

Γιατί όπως λέει και το moto μας, εμείς δεν σταματάμε τα παιχνίδια ! ! ! :hehe: 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στη παρέα, μερικές γρήγορες (μεταμεσονύχτιες) φωτό:

 

https://lh3.googleusercontent.com/IElaXx10Y-_y01MN_9RPDa9XyAghFuS5FA89aHNA8k3KVLulGJRP-D-_GubuH5KaTfH5fwaVN6la2ceOZShGdXNNLcWU0cdP72IHA2A3zQT6QVcL2LKdEyH5AxrnXNiTES5tDfxEsbdUNdNBBgOSrTvpqASAUkgeR7ILgid91E1AASyA9TZnAkyHnboBtXNZC1338pQ4O-Xn0L-UZooXrJGqz8Ow9wHZ_rPQ0wCSWsX6XLkQTmfBqT67UYTdLjYS0pnH82KPd3TICw4SMRyx5StNz6pvWspHd3HFbzIlrDt8hz4WHEs4D9GDHdMNE6hz5NZ7c-mmn6sH35ZwAwjv1bTpe1sBbT6W7ipQk5miLXmvVJeLjPzy1ZqKop-e_hTsn_2AkxtoM-cgzba5kW_7DMLvZ-Lb9vHMd7o48Zp78EObd-ja_BFgwSnNHDvOxYqqUWcq8FjTcdBgN8cjN3MLes6Sfq-bK2uCavSOKwA8_TAg3n0G1ImSwI6FOOHWXjF2Yampm6x75Izg7NHHH4ndUORedQaPTOnLDvemWjpySBKYh_7GamBm-xpEG0HpowD5orkyICEU-tD3qd1lq50k5fvSUeU7H92HDxyihKJiI3RbEqKZ-85v=w1200-h800-no

 

Όπως βλέπεις, πράγματι το stop είναι από τα πλάγια.

 

Sd3v4AxK1hm8QJUtbLMx39yayCWCULrvxZFC06lM5w7MVOaqOfPRP1mztGfSfK_seciFMn2B06qk3hlqVWZ3XwX03RprKdYQY_3ZVWDgvLbi0ckK6B7xuAkwSqiLn0opFsZ0mL8mPs7KnrCXJI-WmURYc-sxO_ycmroRqwFsyerg3F-QIrgj7_EQS30M1AxqWkqeB352I_b2cTMqcE7-YTWsLhvvTS-_KYxJ2eIqZIniioI01cfIx4mbkm6Kubk5OaXFtiMj7OzLoUF67CyvNFh92El90k6YdURdWZBjwVQwD7SS93fJ4-UjC4Gdf-NNFgymeib2fqNh-KaZsJkwo6y1Ag3kiqNr6jH5gKISpvZR8Ra4YYsP8T0osgky9cyb50OHQ3libnFJC5wErBKPV_POtX0ngEUCGoE8d2cchUSI8ziJf6EPNEYnEC7IQh7vJ_XHwaMhQcg4aY2J1na-dXNe_sEK0G1XGfRFW9TCwOUGhus-uvG3PMyvUbIzH5TGPoUjiGjon46iOVACCgWCO_57Y9KgznQtCLmfwPHvli7t0-2yJIvQJc9ucTAcLJ2eCW1PiU7dd1V06W4m8FU_gU39fC-G0Kgc2x7vMAyJvrneDKbmCobQ=w1200-h800-no

 

Δυστυχώς το σύστημα είναι κλειστό από κάτω - φαντάζομαι αν κατάφερνα να ξεβιδώσω πλήρως τον άξονα βίδα θα ελευθερωνόταν και το σύστημα για να δούμε πως είναι φτιαγμένο...

 

YzKfguQbSfsvd9yGMUL1YhIxAG6O7q7eDkhHpd823F-SHrJ7qMWEGpfP4LECl01TOhgty3In3V03eFVba-CM4_4ES0JxRECzUW2Q3H_xvYxTVnqgGaRV8wR_LGe13HXxB4LbP0piRdYZR1aFM_CvvZgYgaUlNeqzzziBlM5HNzKWbU11Jp8WF4qI6DGdEdZIU252Wo9gWlZcsUPZEAiwiWRHFok2HtgKsgrERBPSOBvVjsMMBExfl-jD5VHMhzenbVZchqKcCSbNYH8pw_qs-774dlN9iNAf14-Z7xB-llL8jSnFcXj8qRQjz7E47_3xM1sa3riFmJDMHaQE90IN8JXeLHNjBM-zbGSW-gUcuyBxzB3DDUU4QFKtPTTyQIgU_bHAoFJoCYO9I7-K3Bx0DeO3YPShMebdv0cCFm5SCzexxmcNlz59INN9AwQ2ZXSVa9SMItnjMYntKRgi2XUa6HsNE7NzZzU30JKhkez7i8ORSjZpFLG4Jqp--H17j-LNzid0SanZDnTRp-bsUCpLu12PJOybVuotriS6-Uaw9wUZvMBJT7GWUNZxhkbSBFHIbva8GUiAoHcEeVFpATHbSKKIA4-gIYuaSZ1Co25jtTco123Ecbme=w1200-h800-no

 

Μόνο το πλαστικό καπακάκι κατάφερα να βγάλω:

 

SLtyTW_FRywgroYoWsKgWaGJfskM3YnfADGdGBdVkvbG7P-1Zyyh-JapMui74GIoahmBhq6b9x_7DG4fyuKMCQGenAwb1D8YrYIF5myqvXVVcs32xN8-YJqp2OMEQxgMdgwXye79CyYlsUENBLdZgTMJYk4ziIvEeQlLTHjOkXftLuQITt6cQ004CRZRoJJ2alKGmgV3KCc2miPm7H5su3J0Zjw35_fflRs10GMkDN1YeFjCEL5rSZNCrM7xZFmKBdt4wEMXSxCWsGLDjszSBCZAogNZAVkzrVB0Mc07Yr6OWrBAbymQkT5gS5qdLd5nHy3_hIVPK87J6scngBBihh1CgcxEOfKehGh5jyHOfm5FOff_0ah_eAniceUpFWkf4O2aVEMqeYbuSOdRsc2lri3jAIZ-qbY01_KEHuK23kkMfG60LTSavv9WD5JnnCFssYEy7q11Oj6cmel3Y-jrB_1ennLmt5VBay6RWHKZ3fLz5ESBYoordYRgmZmW1ty4OFNmiFt8ePnpMHrY3NQkxXWSb4EUQqe3lsJDotRwddepqyLAcUQw12n1zQqwsCzAgYgZK4ODx3Cq75jjn4BXJM3t40QoOgJsQZmYVQJRX-FL8v_R_Ntp=w1200-h800-no

 

Σκαλίζοντας το λιγάκι έδειξε ότι αν μπορούσα να βάλω μέσα ποιο δυνατό ελατήριο ώστε να σπρώχνει το stop προς τα έξω ποιο δυνατά θα ήταν ικανοποιητικό το κράτημά του και δεν θα γλιστρούσε. Για να γίνει αυτό πρέπει να ξεβιδώσω εξ ολοκλήρου τον άξονα αλλά δεν βλέπω πως. Στο τέλος δεν φαίνεται να πιάνεται με κάποια ασφάλεια για να το ελευθερώσω...

 

Υ.Γ. ωπ τώρα το συνειδητοποίησα ότι έχουμε "βιδούλες" κάτω από το κινητό μάγουλο;)

 

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Υ.Γ. ωπ τώρα το συνειδητοποίησα ότι έχουμε "βιδούλες" κάτω από το κινητό μάγουλο;)

LOL ! ! !  :p

Και να μην το είχα φωτογραφήσει . . .  ! ! !  :hehe: 

Αν απασφαλίσεις την βίδα σύσφιξης θα πρέπει ξεβιδώνοντας την όλη, να βγει και η γλώσσα που έχει το μισόπασο.

Αν δεν είναι φαγωμένο, δες προσεκτικά μήπως δεν είναι καλά σκαλισμένο και δεν βουτάει καλά μέσα στο πάσο της βίδας.

Αν πράγματι είναι έτσι, dremelακι και . . . καλή διασκέδαση! :)

Διαφορετικά ένα πιο σκληρό ελατήριο, ίσως είναι η απάντηση !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

LOL ! ! !  :p

Και να μην το είχα φωτογραφήσει . . .  ! ! !  :hehe: 

Αν απασφαλίσεις την βίδα σύσφιξης θα πρέπει ξεβιδώνοντας την όλη, να βγει και η γλώσσα που έχει το μισόπασο.

Αν δεν είναι φαγωμένο, δες προσεκτικά μήπως δεν είναι καλά σκαλισμένο και δεν βουτάει καλά μέσα στο πάσο της βίδας.

Αν πράγματι είναι έτσι, dremelακι και . . . καλή διασκέδαση! :)

Διαφορετικά ένα πιο σκληρό ελατήριο, ίσως είναι η απάντηση !

Δεν έχω δικαιολογία... :D (... αν και βασανισμένος μπαμπάς με δύο παιδιά τραβάει φωτό στις 1:30 το πρωί σε κατάσταση υπνοβασίας και τις ανεβάζει και γράφει σχόλια, πρωί πρωί, με το που πατάει στο γραφείο χωρίς να πιει καν τον καφέ του - ε, τι περίμενες...)

Θα γίνει εγχείρηση με την πρώτη ευκαιρία!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η στήριξη της κολόνας της βάσης.

Και εδώ ερχόμαστε σε κάτι που δείχνει τις επιλογές αλλά και τους λόγους της τόσο χαμηλής τιμής που διατέθηκε η βάση αυτή/

Η στήριξη είναι με μιά βίδα ! ! !

Η σωλήνα μπαίνει στην υποδοχή που έχει η βάση και . . . παίρνει το μπανάκι της, καθώς κυριολεκτικά κολυμπάει μέσα σε αυτήν γιατί είναι αρκετά μικρότερη από την οπή! ! !

Και υποτίθεται όλον αυτό το τζόγο θα τον συμμαζέψει μια βίδα μόνο!

Ότι και να πω -αν μην επανέρχομαι- ο @ΓιαγκΤ το είπε πιο γλαφυρά ! :hehe:

 

Ευτυχώς τα μέσα που χρειάζονται για την διόρθωση είναι απλά και το μόνο "δύσκολο" που θα απαιτηθεί είναι ένα κολαούζο μηχανής για Μ6 σπείρωμα.

Ας πάμε να δούμε το τι και το πως:

 

large.L01crw_20161220_195125.jpg  large.L02crw_20161220_195442.jpg

 

Για καλή μας τύχη, η φωλιά που δέχεται τη σωλήνα έχει δυο περιοχές που έχουν αρκετά χοντρό τοίχωμα!

Αυτό είναι σημαντικό, καθώς όπως θα δούμε πιο κάτω η ποιότητα του μαντεμιού που έχει χρησιμοποιηθεί, το ζητάει το πάχος αυτό !

Σημάδεμα λοιπόν και ποντάρισμα στο χέρι με μια αυτόματη πόντα και στη συνέχεια τρύπημα . . .

 

large.L04crw_20161220_200120.jpg  large.L05crw_20161220_200644.jpg

 

Στην αριστερή φωτογραφία φαίνεται το δεύτερο νούμερο τρυπάνι που πέρασα τις τρύπες.

Το πήγα σιγά σιγά σκεπτόμενος την σκληρότητα του μαντεμιού . . .  :p

Αλλά τα πράγματα -κακώς- ήταν πολύ εύκολα !

Το κολαούζο άνοιξε με το νέο λαδάκι πολύ καθαρά πάσα και πολύ εύκολα, καθώς το μαντέμι κοβόταν σαν "χαλβάς"!

 

large.L06crw_20161220_201316.jpg  large.L07crw_20161220_202227.jpg

 

Στη δεξιά φωτογραφία φαίνεται πολύ καθαρά το πόσο ψαθυρό (εύθρυπτο) είναι το μαντέμι της βάσης, ένα μεγάλο μέρος των αποβλίτων είναι απλά . . . σκόνη!

 

large.L08crw_20161220_202449.jpg  large.L09crw_20161220_202847.jpg

 

Φρεζάρισμα στις νέες τρύπες και σε παράταξη οι βίδες που θα αναλάβουν να πακτώσουν τη κολόνα μέσα στη φωλιά της !

 

large.L10crw_20161220_202959.jpg  large.L11crw_20161220_203008.jpg

 

Οι βίδες μπήκαν επάνω (οι κοντύτερες ψηλά) και σειρά της κολόνας  . . .

 

large.L12crw_20161220_203219.jpg  large.L13crw_20161220_203311.jpgθηκα τον

 

Σφίξιμο στις βίδες και δοκιμή αν έχουμε τζόγο στη σύνδεση κολόνας - βάσης.

Όσο και να το τραβολόγησα, δεν αντιλήφθηκα τον παραμικρό τζόγο.

Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι αυτός εξαφανίστηκε.

 

large.L14crw_20161220_203405.jpg  large.L15crw_20161220_203417.jpg

 

Αν δούμε στην αριστερή φωτογραφία, υπάρχει  και είναι και σεβαστών διαστάσεων, απλά η "τριγωνική σύσφιξη" και μάλιστα σε δύο επίπεδα που έγινε με τις βίδες, του απαγορεύουν να εκδηλωθεί !   Πιέζοντας δυνατά από δυο διαφορετικές κατευθύνσεις, φέρνουν τη σωλήνα σε πολύ καλή επαφή με τη φωλιά της.

 

Ανάλογη εικόνα υπάρχει και από κάτω όπου έχουμε ολόκληρη τη σύνδεση σε πρώτο πλάνο.

Η σωλήνα έχει πιάσει πολύ καλά στη φωλιά της.

 

large.L16crw_20161220_203501.jpg  large.L17crw_20161220_203532.jpg

 

Ένα τελικό και προσεκτικό σφίξιμο (διαφορετικά, το πολύ χαμηλής ποιότητας μαντέμι της βάσης, δεν το έχει σε τίποτα , να κλωτσήσει κάτω από την πίεση της βίδας και να κουρευτούν τα πάσα !

 

Για να δουλέψετε πιο άνετα, σφίξτε τη βάση με ένα νταβίδι στο πάγκο σας όση ώρα κάνετε τις τρύπες και τα σπειρώματα! :)

 

Καλό απόγευμα σε όλους και πάντα με κέφια! :D

 

(Edit: Επαναφορά φωτογραφιών 15-11-2019)

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος Seafalco έγραψε:

Έτσι νομίζεις ! ! ! :p

 

Απλά, το μπερδεύω το πράμα, για να μη μου βαριόσαστε ! ! !  :hehe: 


Εγραψα τελείωσε η τριλογία.
Το Star Wars είναι 3 τριλογίες :):) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 17/1/2017 at 8:26 ΜΜ, το μέλος Seafalco έγραψε:

LOL ! ! !  :p

Και να μην το είχα φωτογραφήσει . . .  ! ! !  :hehe: 

Αν απασφαλίσεις την βίδα σύσφιξης θα πρέπει ξεβιδώνοντας την όλη, να βγει και η γλώσσα που έχει το μισόπασο.

Αν δεν είναι φαγωμένο, δες προσεκτικά μήπως δεν είναι καλά σκαλισμένο και δεν βουτάει καλά μέσα στο πάσο της βίδας.

Αν πράγματι είναι έτσι, dremelακι και . . . καλή διασκέδαση! :)

Διαφορετικά ένα πιο σκληρό ελατήριο, ίσως είναι η απάντηση !

Άλλαξα το ελατήριο με ένα (αρκετά) πιο σκληρό και τώρα σφίγγει άψογα. Απόκτησε βέβαια ένα θεματάκι αφού θέλει πλέον πολύ δύναμη στο πάτημα του κουμπιού για να απελευθερώσει το μηχανισμό αλλά μικρό το κακό. Ίσως αργότερα, αν βρω κάποιο ελατήριο λίγο ποιο χαλαρό, να το αντικαταστήσω. Τη δουλειά του όμως την κάνει μια χαρά, πλέον.;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 32 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Άλλαξα το ελατήριο με ένα (αρκετά) πιο σκληρό και τώρα σφίγγει άψογα. Απόκτησε βέβαια ένα θεματάκι αφού θέλει πλέον πολύ δύναμη στο πάτημα του κουμπιού για να απελευθερώσει το μηχανισμό αλλά μικρό το κακό. Ίσως αργότερα, αν βρω κάποιο ελατήριο λίγο ποιο χαλαρό, να το αντικαταστήσω. Τη δουλειά του όμως την κάνει μια χαρά, πλέον.;)

Μπορείς να τροχίσεις λίγο το ελατήριο και να του μειώσεις λίγο το μήκος.

Εναλλακτική δεύτερη: Αν το παλιό ελατήριο γίνεται αρκετά σκληρό όταν συμπιεστεί κάπως και απλά σου δημιουργούσε θέμα γιατί δεν συμπιεζόταν αρκετά με την παρούσα κατασκευή , μπορείς στο βάθος της φωλιάς του να βάλεις κάτι που θα περιορίσει το διαθέσιμο χώρο για το ελατήριο, οπότε αυτό θα είναι πιο συμπιεσμένο και ενδεχομένως να κάνει πιο μαλακά , αλλά σωστά την δουλειά του! 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος Seafalco έγραψε:

Μπορείς να τροχίσεις λίγο το ελατήριο και να του μειώσεις λίγο το μήκος.

Εναλλακτική δεύτερη: Αν το παλιό ελατήριο γίνεται αρκετά σκληρό όταν συμπιεστεί κάπως και απλά σου δημιουργούσε θέμα γιατί δεν συμπιεζόταν αρκετά με την παρούσα κατασκευή , μπορείς στο βάθος της φωλιάς του να βάλεις κάτι που θα περιορίσει το διαθέσιμο χώρο για το ελατήριο, οπότε αυτό θα είναι πιο συμπιεσμένο και ενδεχομένως να κάνει πιο μαλακά , αλλά σωστά την δουλειά του! 

Και οι δυο λύσεις, πιθανώς, θα δουλέψουν! Με την πρώτη ευκαιρία θα το δοκιμάσω (Πχ. - Αγάπη μου κατέβα στο υπόγειο να μου φέρεις ένα βάζο μαρμελάδα:hehe:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Βελτιώσεων συνέχεια!
(Ή όπως λέει ο θυμόσοφος λαός μας . . . "Δουλειά δεν έχει ο Διάολος . . .  "  :p )

 

Αντικατάσταση άξονα ρύθμισης βάθους διάτρησης.

Από την αρχή που ασχολήθηκα με τη συγκεκριμένη βάση ένα πράγμα το έβρισκα συνέχεια μπροστά μου !

Αυτό δεν είναι άλλο από την χαμηλή ακαμψία της όλης κατασκευής (οικονομία γαρ! ), έτσι παρά το ότι οι τζόγοι συμμαζεύτηκαν αρκετά, δεν εξέλιπαν και τελείως! :)

Ένα από τα ζητήματα είναι η ίδια η λύση που έχουν δώσει στην ΄μηχανική σύζευξη σταθερού τμήματος της βάσης και του φορέα του δραπάνου.

Αυτή αποτελείται από ένα άξονα μέσω του οποίου ρυθμίζεται και το βάθος διάτρησης.

 

Για να δούμε όμως ένα σκαρίφημα . . .

 

large.347402114_DrillBaseModd_02.jpg

 

Ο άξονας ρύθμισης του βάθους που εξυπηρετεί και σαν άξονας σύνδεσης και ευθυγράμμισης των δύο τμημάτων της βάσης  είναι ο κόκκινος (1).

Με την τροποποίηση μπαίνει ένας πιο μακρύς άξονας (που καλύπτει το μήκος 1+2). 

Έτσι με τον αρχικό άξονα (1), είναι εύκολο είναι να καταλάβουμε ότι η ακαμψία της σύνδεσης μεταξύ του κινητού (κάτω) και του ακίνητου (άνω)  τμήματος της βάσης στηρίζεται αποκλειστικά στην σύσφιξη του άξονα στην φωλιά [Α] και στην αντίσταση που προβάλει στη στρέβλωση τόσο αυτή, όσο και η φωλιά [Β].

Και οι δύο όπως έχουμε δει έχουν αρκετό τζόγο και παρά την παρέμβαση που έκανα στην [Β] αυτός δεν αναιρέθηκε πλήρως.

Συνεπώς όταν εφαρμοστεί μια πλευρική δύναμη στο κάτω μέρος του φορέα του δραπάνου (εγκάρσιο κόκκινο βέλος) , ο άξονας ρύθμισης βάθους, τείνει να περιστραφεί με κέντρο την φωλιά [Α] και το αποτέλεσμα είναι ότι στο κάτω μέρος της βάσης  έχουμε μια αρκετά μεγάλη  μετατόπιση και κατά συνέπεια ενδεχόμενη ανακρίβεια στο τρύπημα !

 

Η ιδέα για την διόρθωση του προβλήματος είναι η καλύτερη στήριξη του άξονα και αυτή θα μπορούσε να γίνει αν αυτός πάταγε σε δύο σημεία πάνω στον φορέα του δραπάνου!

Φυσικά γι' αυτό θα απαιτηθεί να δημιουργηθεί μια φωλιά ακόμα (στο σκαρίφημα είναι το σημείο C)  και θα χρειαστεί ένας πιο μακρύς άξονας ! (Μήκος 1+2) .

Δουλειά που από τη στιγμή που βρέθηκε ο αντικαταστάτης του άξονα δεν ήταν δύσκολη, απλά ήθελε λίγο προσοχή !

Πάμε να δούμε πως έγινε . . .  :)

 

Κατ' αρχήν αγοράστηκε ένας "πίρος κοπής" (punch) (κοπτική ράβδος από πρέσες διάτρησης ), πράγμα σχετικά δυσεύρετο αλλά όχι ακριβό !

(~3,5€ από τον Αγιαννίδη στο Περιστέρι, περιοχή που ακόμα υπάρχουν αρκετές βιοτεχνίες κατασκευής αντικειμένων από λαμαρίνα)

 

large.P01a-wcr_20170113_234555.jpg  large.P01b-wcr_20170113_234549.jpg

 

Η ράβδος αυτή έχει διάμετρο 10mm (όσο είναι και ο άξονας της βάσης) και καθώς αποτελείται από βαμμένο ατσάλι, είναι πολύ σκληρή και δεν τραυματίζεται από την βίδα που σφίγγουμε για να ορίσουμε το βάθος διάτρησης. Πέρα από αυτό, είναι πολύ πιο λεία από τον αρχικό άξονα.

Η μια άκρη του είναι λίγο πιο πεπλατυσμένη για να δένεται στην πρέσα και έχει ιδιαίτερη βαφή.

Το μόνο κακό είναι ότι δεν είχε ετοιμοπαράδοτο κοπτικό πίρο των 200mm και έτσι πήρα ένα των 160mm για να δώ τι γίνεται!

 

large.P01c-wcr_20170114_111047.jpg  large.P02crw_20170114_111302.jpg

 

Ο πίρος αντικατάστησε τον άξονα και αφού τον έφερα σε επαφή με το κάτω σκέλος του φορέα του δραπάνου και τον έσφιξα καλά, σημάδεψα την περίμετρό του με ένα μυτερό σημαδευτήρι. Και την συνέχεια ανέλαβε μια μικρή στρόγγυλη λίμα .

 

large.P03crw_20170114_111519.jpg  large.P04crw_20170114_111951.jpg

 

Όταν η διάμετρος της τρύπας έφτασε κοντά στις τελικές διαστάσεις της, άφησα τη λίμα που έκοβε πολύ υλικό και τυλίγοντας ένα γυαλόχαρτο σε κύλινδρο, συνέχισα με αυτό . . . 

large.P05crw_20170114_112015.jpg  large.P06crw_20170114_112648.jpg

 

. . . κάνοντας συχνές δοκιμές με τον άξονα και τελικά δεν άργησε η στιγμή που αυτός μπήκε εφαρμοστά στην τρύπα!

Εδώ να πώς ότι καλύτερα θα ήταν να κάνω τη δοκιμή της καλής εφαρμογής του άξονα , με αυτόν δεμένο πάνω στη βάση, αλλά αυτό μου άφηνε μικρό περιθώριο για να δουλέψω , οπότε το ρίσκαρα λίγο καθώς για το συγκεκριμένο σημείο υπάρχει μια σκέψη ακόμα , αλλά για την ώρα πάμε να δούμε τη συνέχεια!

 

large.P07crw_20170114_115803.jpg  large.P08crw_20170114_121215.jpg

 

Στον πίρο μπήκε μια μπρούτζινη ροδέλα (η οποία τερματίζει -πολύ βολικά- στο "κωνικό" άκρο του ) και ασφαλίστηκε πρόχειρα με μια εξωτερική ασφάλεια αξόνων και στη συνέχεια μπήκε στη θέση του αρχικού άξονα.

Η εφαρμογή είναι πάρα πολύ καλή και μολονότι έχει μικρότερες ανοχές από τον "μαμά" άξονα, λόγω του ότι είναι πολύ πιο λείος από αυτόν, η κίνησή του,  είναι πολύ πιο ομαλή  !  :)

 

large.P09crw_20170114_120821.jpg  large.P10crw_20170114_121123.jpg

 

Χρειάστηκε λίγο χάιδεμα ακόμα με το γυαλόχαρτο και μια μικρό τοπικό φαλτσάρισμα της άκρης του πίρου και αυτός μπαίνει εφαρμοστά στην οπής υποδοχής του στο κάτω σκέλος του φορέα του δραπάνου !

 

large.P11crw_20170114_120548.jpg  large.P12crw_20170114_121354.jpg

 

Η εφαρμογή βέβαια (το ρίσκο που έλεγα πριν) δεν είναι τέλεια, αλλά ο τζόγος που έχει δεν είναι αισθητός, οπότε σε καλό δρόμο είμαστε! :)

Στην αριστερή φωτογραφία φαίνεται η κοπτική ακμή που την λείανα με ένα ψιλό ντουκόχαρτο για να μπαίνει πιο εύκολα στην φωλιά!

 

Και ώρα να δούμε μια πιο γενική εικόνα . . .

 

large.P14crw_20170114_120509.jpg  large.P16crw_20170114_120613.jpg

 

Όσοι έχουν τη βάση θα παρατήρησαν αμέσως ότι η βάση πλέον -παρά την χασούρα σε βάθος που σημαίνει το ρουλεμάν στη επάνω πλευρά του άξονα- έχει τώρα μεγαλύτερο βάθος διάτρησης (λίγο περισσότερο από το μήκος της άντυγας μέτρησης του βάθους !

Πρακτικά ο φορέας μπορεί να κινηθεί πλέον μέχρι που η χειρολαβή κίνησης να ακουμπήσει στην καστάνια σύσφιξης του δραπάνου πάνω στην βάση !

 

large.P17crw_20170114_120605.jpg  large.P15crw_20170114_120635.jpg

 

Στην επόμενη φωτογραφία φαίνεται και ένας ακόμα λόγος που ήθελα να αλλάξω τον αρχικό άξονα. Αυτός είναι το ότι δεν ήταν αρκετά λείος, οπότε τα φυλλαράκια του αλουμινίου που είχα βάλει για να περιοριστούν οι τζόγοι, προοδευτικά  φθείρονται.

Τώρα που ο άξονας είναι πολύ πιο λείος, το πρόβλημα πιστεύω θα περιοριστεί ουσιαστικά ! :)

 

large.P20crw_20170114_120558.jpg  large.P19crw_1320170114_121250.jpg

 

Και με μια ακόμα γενική εικόνα, να κάνω έναν απολογισμό της σημερινής τροποποίησης:

Για τις κινήσεις που δεν είναι αρκετά μεγάλες (λιγότερο από 4cm βάθος διάτρησης), ο νέος άξονας πατάει και στις δύο φωλιές του κινητού φορέα και έτσι αυτός έχοντας πολύ πιο άκαμπτη σύνδεση με το επάνω ακίνητο τμήμα της βάσης, εμφανίζει σημαντικά μικρότερο τζόγο.

Αν όμως το βάθος διάτρησης είναι πιο μεγάλο , τότε αυτός βγαίνει από την κάτω φωλιά και έτσι χάνοντας αυτό το δεύτερο σημείο στήριξης, δεν μπορεί να εξασφαλίσει την ίδια μηχανική στιβαρότητα στην σύζευξή του με το σταθερό τμήμα της βάσης και οι τζόγοι . . . επανεμφανίζονται  !

 

Εδώ όμως  θα σας αφήσω λέγοντας μόνο ότι όταν έρθει ο άξονας των 200mm, η βάση θα μπορεί να κάνει ολόκληρη της διαδρομή της χωρίς αυτός να βγαίνει από την κάτω φωλιά  και έτσι οι τζόγοι θα είναι πάντα μικροί ! :T:

 

Εύχομαι ένα καλό Σαββατοκύριακο και καλή ξεκούραση σε όλους ! :D

 

(Edit:  Επαναφορά φωτογραφιών : 16-11-2019)

Έγινε επεξεργασία από Seafalco
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Καλησπέρα φιλοι μου, βρηκα το φορουμ σας μηνες πριν, ψαχνοντας για εργαλεία του λιντλ.

 

Εδω και καμποσο καιρο λοιπον εχω τη συγκεκριμενη καθετη βάση ,και χθες διαβαζα τα μοντ του @Seafalco τα οποια με εκαναν να ξανακοιταω τη βαση μου με άλλο μάτι...και παρόλο που την εχω χρησιμοποιήσιε αρκετα, και εχω κανει μια δικια μου πατέντα από ξύλο, γιατι δεν μαρεσε να το σηκώνω και να τη κατεβάζω με την βίδα, σημερα που πηγα να την ανεβοκατεβάσω κατάλαβα οτι κάτι παίχτηκε. Κουνιώταν αρκετα δεξιά-αριστερά ενω ηταν σφιγμενη, προσπαθησα να τη βιδωσω και άλλο, αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. προσπάθησα να τη ξεβιδώσω , παλι κανένα αποτέλεσμα. Μάλλον κλώτσησε το παξιμάδι και τώρα γυρίζει στο άπειρο  :D  αλλά δεν μπορω να τη ξεβιδώσω. Μπορείτε να δείτε και τις φωτογραφίες. Τώρα προσπαθώ να βρω ποιος ειναι ο πιο εύκολος τροπος να το επισκευάσω. Σκεφτομαι να κόψω τη βίδα με σιδηροπρίονο ή με ντρεμελ . Έχετε καμία άλλη ιδέα ?

 

Ευχαριστώ και καλως σας βρηκα

20939098_10209528088695222_369651265_n.jpg

20979425_10209528088615220_1212379321_n.jpg

20986152_10209528089095232_795747076_n.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλώς μας ήρθες :) 

 

Κοιτα αν γυρνάει σαν τρελή καλή είναι η υπόθεση που έκανες και μια χαρά η λύση που σκέφτεσαι. Κόψε την βίδα να βγει και αντικατεστησε την με άλλη. 

Αν δεν κάνω λάθος Μ6 βίδα πρέπει να ειναι που θα βρεις εύκολα και βίδα και παξιμάδι :) 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως στο είπε και η Αγάπη, καλά το σκέφτηκες !

Θα σου πρότεινα να βάλεις μια πιο μακρυά allen βίδα και αντί για παξιμάδι να χρησιμοποιήσεις μια μούφα -όπως έχω κάνει εγώ- έτσι θα πιάνουν πολύ περισσότερες σπείρες από τη βίδα επάνω στο "παξιμάδι" (μούφα) και δεν θα υπάρχει πλέον φόβος να κλωτσήσουν τα σπειρώματα !

Την ώρα που θα κόψεις τη βίδα , τύλα ένα λαμαρινάκι γύρω από τον στύλο για να μην τον γρατζουνίζει το πριόνι σε κάποια τυχαία επαφή!

Καλή συνέχεια και καλώς ήρθες στη παρέα ! :)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.