Jump to content



Κάψιμο CPU για RMA?


AN7 OverClocker

Recommended Posts

λυπον η καλυτερη και δοκιμασμενη λυση απο μενα για να καψεισ (ραγισμα εξωτερικου κελφουσ απο πορσελανη τησ cpu) ειναι να βγαλεις την ψυκτρα να την βαλεισ για κανα μισαωρο στον καταψυκτη (-18 βαθμουσ) και να την βαλεισ μετα αμεσως στο πισι. ανοιγεισ αμεσωσ το πισι και αυτο ειναι. θα ραγισει i cpy απο την αποτομη συστολη-διαστολη που θα παθει!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από unseen [21-04-2005 17:39]

να πω μια γνωμη....

Δεν θα ηταν καλυτερα να μην κανουμε τετοια threads? Το rma ειναι κοινο μυστικο αλλα μην τους το λεμε και καταμουτρα μιας που το lab ειναι γνωστο και το διαβαζει αρκετος κοσμος απο μαγαζια...

Μα γιατι το λες αυτο? Ολοι εχουν δικαιωμα στην πληροφορηση...:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από skelos

δεν γινεται rma!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Φυσικα κανεις πλακιτσα, ε ?

Αρχική απάντηση από Stratos

Μα γιατι το λες αυτο? Ολοι εχουν δικαιωμα στην πληροφορηση...:D

Ωωωωχ κατσε να αλλαξω Νickname γρηγορα ! :p:D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gus8511 [Χθες, στις 23:36]

λυπον η καλυτερη και δοκιμασμενη λυση απο μενα για να καψεισ (ραγισμα εξωτερικου κελφουσ απο πορσελανη τησ cpu) ειναι να βγαλεις την ψυκτρα να την βαλεισ για κανα μισαωρο στον καταψυκτη (-18 βαθμουσ) και να την βαλεισ μετα αμεσως στο πισι. ανοιγεισ αμεσωσ το πισι και αυτο ειναι. θα ραγισει i cpy απο την αποτομη συστολη-διαστολη που θα παθει!

Δεν δικαιούσα RMA μετά καθώς θα φαίνεται ραγισμένος ο επεξεργαστής και άντε να αποδείξεις οτι έφταιγε η ψύκτρα...

Link to comment
Share on other sites

1) Το τι λεμε παρακολουθειται κανονικοτατα απο εταιρειες.Οποτε ακυρη η συζητηση απο την αρχη .

2)Εαν χαλασεις μερικα δεν θα μαθεις.Καποιοι εφαγαν στον κωλο επεξεργαστες και επεξεργαστες μεχρι να μαθουν τι ειναι το rma , τι ειναι η εκδοση πιστωτικου και τι χρειαζετε για να περασει rma.Κατι που κανενας νεος δεν το κανει μονος του.Και δεν ειναι θεμα γνωριμιων ειναι καθαρα θεμα ΛΟΓΙΚΗΣ .Cpu με ραγισμενο πυρηνα περνα εγγυηση πρωτου επιπεδου μονο .Cpu με ραγισμενο πυρηνα και HS σωστα κολλημενο το παει μακρυα το παραμυθι και φτανει και στην Ιντελ και δεν το καταλαβαινει.

4)ΤΟ κυνηγι για ευρεση καλυτερου stepping εχει και τα ορια του και το "τακτ" του .Αλλιως θα τα καιγαμε ολα μεχρι να βρουμε το καλυτερο.Υπαρχουν πολλοι καλυτεροι τροποι για να αλλαξεις στεππινκ....

5)Η καταχρηση και οι μεσοβεζικες λυσεις που εχουν βρει κατι παιδακια απο εδω και απο εκει που θελουν να το παιξουν ο γ@μ@ω το συμπαν και τα αλλαζω ολα εχουν χαλασει την δουλεια με τις ερασιτεχνικες τους προσπαθειες.Και το τραγικο ειναι οτι απο τους 10 τεχνικους καθε εταιρειας ο ενας ξερει και ξερει καλα ....απλα δεν το νοιαζει και το αφηνει να περασει αλλα οσο οι μπουρτζοι νομιζουν οτι τα ξερουν ολα αυτος ο ενας θα ακυρωσει και το rma και θα σου στειλει και κανα μυνημα προσεχε με την λογκο και τα καπακια.

Link to comment
Share on other sites

Καλά βρε παιδιά εμάς περιμένανε να τα γράψουμε για να τα μάθουνε?Στο κάτω κάτω το κάθε Πλαίσιο (εκτός από την περίπτωση του άμεσου ΡΜΑ) δεν το πολυενδιαφέρει γιατί το κόστος δεν το επωμίζεται το ίδιο αλλά η αντιπροσωπεία. Ας πούμε το eshop έναν έλεγχο απλό κάνει και τα στέλνει ,αν η ΑΜΔ διαπιστώσει ότι έσπασε ο πυρήνας και αποφασίσει να ακυρώσει την αντικατάσταση τι το νοιάζει ο eshop.?Ομοίως και αν αποφασίσει να στείλει καινούργιο επεξεργαστή.

ΟΤ βαγγουρίδης μιλάνε πολλά χρόνια εμπειρίας από ό,τι καταλαβαίνω έτσι? Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι σπάει ο πυρήνας αλλά το τσιπάκι απέξω είναι κούκλα τι μπορεί να κάνει η αντιπροσωπεία?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη, με το προσχημα οτι το κοστος δεν το επωμιζεται το καταστημα αλλα η αντιπροσωπεια, παυει να ειναι απατη? Η μηπως νομιζεις οτι αυτο το κοστος θα το επωμιστει η αντιπροσωπεια και δεν θα το μεταφερει αργα η γρηγορα σε σενα?

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον Strato και επαυξάνω..........

Τα κόστη είναι αρκετά και κυρίως διαχειριστικά.

Εμπορικά αυτό λέγεται "Κύκλωμα επιστροφών/επισκευών" και για να γίνει αυτό χρειάζεται κόσμος , υποδομές , παρακολούθηση , έξοδα διακίνησης/συσκευασίας προϊόντων.

Αν το κατάστημα φερθεί "επαγγελματικά" και αντικαταστήσει το προϊόν , τότε αν η αντιπροσωπεία (π.χ. Quest) δεν δώσει καινούριο εξάρτημα στο e-shop αλλά επισκευασμένο ή σε bulk συσκευασία τότε ποιος "τρώει" το κόστος.

Αφού έφαγαν λοιπόν τα πρώτα κόστη ο μεταπωλητής και ο αντιπρόσωπος , έρχεται και πάλι η σειρά του αντιπροσώπου να φάει και άλλα έξοδα να στείλει τα προϊόντα στο εξωτερικό να περιμένει πιστωτικά ή και επιστροφές κάποιων επειδή δεν αναγνωρίζονται ότι είναι σε εγγύηση κλπ κλπ κλπ

Οταν είχα και γώ κατάστημα , δεν ήθελα να μου έρχονται ψεύτικα αιτήματα και να πρέπει να φάω το κόστος ώστε ο "καλός" πελάτης να μην μου στενοχωρηθεί (συνήθως πιτσιρικάδες που ερχόντουσαν και με τον μπαμπά για να μας πείσουν ότι έφταιξε το προϊόν και όχι το καλό τους παιδάκι).

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι σπάει ο πυρήνας αλλά το τσιπάκι απέξω είναι κούκλα τι μπορεί να κάνει η αντιπροσωπεία?

Αυτο το πραγμα ειναι υπερβολικο δυσκολο εως ακατορθωτο σε καθημερινες συνθηκες.Εαν ποτε γινει το κοστος αργα η γρηγορα θα γυρισει σε σενα , ειτε στον μεταπωλητη ειτε στην Quest.Σιγουρα οχι στην Ιντελ.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.