Jump to content



Recommended Posts

Οχι Οχι αυτό...το 12ν που είχε βάλει πριν 2 βδομάδες νομίζω... (Είπες παλμικό αλλά δεν το πρόσεξα)...

 

ΥΓ. Κατα λάθος όπως εκανα σκρολ ντάουν πατησα το σημαιακι σε κάποιο μήνυμα που κανει αναφορά... Παρακαλώ αγνοήστε το!!

  • Haha 1
  • Sad 1
  On 9/2/2018 at 6:58 ΜΜ, το μέλος to_theio_tragi έγραψε:
Οχι Οχι αυτό...το 12ν που είχε βάλει πριν 2 βδομάδες νομίζω... (Είπες παλμικό αλλά δεν το πρόσεξα)...
 
ΥΓ. Κατα λάθος όπως εκανα σκρολ ντάουν πατησα το σημαιακι σε κάποιο μήνυμα που κανει αναφορά... Παρακαλώ αγνοήστε το!!
Στο Lidl στο Ιλιον είχε 4-5 12v το απόγευμα.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  On 9/2/2018 at 8:44 ΜΜ, το μέλος evoxslay13 έγραψε:
Στο Lidl στο Ιλιον είχε 4-5 12v το απόγευμα.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μάλλον και εγώ βιαστικα να γράψω,Σορυ.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  On 9/2/2018 at 8:44 ΜΜ, το μέλος evoxslay13 έγραψε:
Μάλλον και εγώ βιαστικα να γράψω,Σορυ.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σορυ και εγώ κατάλαβα λάθος.

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

@Seafalco κάπου, κάπως, κάποτε, είχες κάνει ένα ποστ για τις μπαταρίες του dremelοειδούς και του κατσαβιδιού και γιατί να μην το κάνουμε έτσι απλά. Επειδή πήρα πρόσφατα και τα δυο, να ενημερώσω πως πλέον δεν έχουν καμία διαφορά και μπαίνουν-βγαίνουν κανονικότατα. Λογικά φταίει το κατσαβίδι που πλέον είναι το Β3, μάλλον άλλαξαν κάτι εσωτερικά.

Ελπίζω να μην το είχε αναφέρει κανείς και το έχασα και "spamάρω" το thread :P

  • Agree 1

Να 'σαι καλά !

Όχι δεν είδα κάτι ούτε εγώ, οπότε απαλλάσσεσαι! :p 

 Προφανώς είδαν ότι υπήρχε πρόβλημα και το διόρθωσαν ! :)

Αυτο το εκτεινομενο πριονι, κλαδευτηρι αξιζει αραγε, ως κλαδευτηρι? Ή θα το παρω και θα το μετανοιωσω?

Το πιστόλι σιλικόνης του φυλλαδίου είναι της πλάκας.

 Οι πλαστικές βάσεις που συγκρατούν το φυσίγγιο σιλικόνης βιδώνουν σε αλουμινένιες βάσεις οι οποίες είναι πρεσαριστές στον αλουμινένιο σωλήνα με τελείως ψεύτικο τρόπο, με αποτέλεσμα να βγαίνουν και αυτό δεν είναι δυνατόν να επισκευαστεί.

PfixSil.jpg

  • Like 2
  On 14/2/2018 at 7:30 ΜΜ, το μέλος f117 έγραψε:

εγγύηση !!! δώστο πίσω αλλιώς κόλα

Expand  

Για εγγύηση δεν λέει, είναι παλιά αγορά απλά τώρα το χρειάστηκα (ευτυχώς που δεν πέταξα τον 30 ετών ταλαιπωρημένο προκάτοχο του

και μπόρεσα να κάνω δουλειά Σαββάτο βράδυ που με άφησε στην μέση).

Όσο για την κόλλα δεν νομίζω ότι στην συγκεκριμένη περίπτωση θα ήταν αποτελεσματική.

Έχω σκεφτεί κάνα δυο τρόπους αλλά δεν αξίζει τον κόπο και τον χρόνο.

Αν ξέρεις κάποιον να έχει TIG ηλεκτροκόλληση , να σου κάνει ένα γαζί , θα είναι μια χαρά  !

Και ηλεκτροπόντα σου κάνει.

Τώρα αν αξίζει το κόπο είναι άλλο ζήτημα! :)

 

  • Like 1

Αυτή  την αντλία την έχει χρησιμοποιήσει κανένας ? απο πού περνάει το σωλήνα ώστε να τραβήξει όλο το λάδι απο τη μηχανή ?

Για ό,τι χρήση και να προτείνεται, αν δεν ανοίξεις το κατώτατο σημείο του κυκλώματος, μοιραία διακινδυνεύεις να παραμείνει παλιό λάδι. Νομίζω ότι αν το θέλεις για χρήση σε όχημα, είναι προτιμότερο να εγκαταστήσεις μια βαλβίδα* στη θέση του πώματος, για να διευκολύνεις τη διαδικασία.

 

http://www.stahlbus.com/info/en/products/oil-drain-valves

https://www.fumotooildrainvalve.com/standard-fumoto-engine-oil-drain-valves

  • Like 2
  On 15/2/2018 at 9:38 ΠΜ, το μέλος Seafalco έγραψε:

Αν ξέρεις κάποιον να έχει TIG ηλεκτροκόλληση , να σου κάνει ένα γαζί , θα είναι μια χαρά  !

Και ηλεκτροπόντα σου κάνει.

Τώρα αν αξίζει το κόπο είναι άλλο ζήτημα! :)

 

Expand  

 

Χμ.....καλή δικαιολογία για να πάρω το upgrade σε Tig  και την φιάλη.:hehe:

  • Like 2
  On 15/2/2018 at 2:42 ΜΜ, το μέλος acct έγραψε:

Για ό,τι χρήση και να προτείνεται, αν δεν ανοίξεις το κατώτατο σημείο του κυκλώματος, μοιραία διακινδυνεύεις να παραμείνει παλιό λάδι. Νομίζω ότι αν το θέλεις για χρήση σε όχημα, είναι προτιμότερο να εγκαταστήσεις μια βαλβίδα* στη θέση του πώματος, για να διευκολύνεις τη διαδικασία.

 

Oil drain valves - Bleeding brakes - simply intelligent oil change, leakfree disconnect lines! Our solution: The stahlbus Bleeder Valve, the stahlbus Oil drain valve and the stahlbus Quick disconnect coupling.

https://www.fumotooildrainvalve.com/standard-fumoto-engine-oil-drain-valves

Expand  

 

 

αυτό σκεφτόμουν και εγώ. Πως είναι πολύ δύσκολο για ένα σωληνάκι να φτάσει έστω και κοντά στο κάρτερ. Αλλά έλεγα μήπως κάτι μου διαφεύγει. 

Η λύση ποιυ προτείνεις είναι ενδιαφέρουσα, πλην όμως απαιτεί τοποθέτηση του αυτοκινήτου σε μέρος που θα μπορείς να μπείς απο κάτω.... ξανά.

  On 15/2/2018 at 4:30 ΜΜ, το μέλος colt3003 έγραψε:

Η λύση ποιυ προτείνεις είναι ενδιαφέρουσα, πλην όμως απαιτεί τοποθέτηση του αυτοκινήτου σε μέρος που θα μπορείς να μπείς απο κάτω.... ξανά.

Expand  

Με τη Fumoto, που είναι πολύ δημοφιλής στην Αμερική, αρκεί να φτάνει το χέρι σου. Αυτός είναι κι ο λόγος που δεν θα την εμπιστευόμουν ιδιαίτερα κοντά σε κάφρους. :D

Η Stahlbus μου άρεσε από παλιότερα, αλλά δε μου είναι εύκολο να μαζεύω τα λάδια και να τα πηγαίνω για ανακύκλωση, οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο.

 

Δε ρωτάς καμιά γνώμη και στο θέμα της Αυτοκίνησης;

  On 21/2/2018 at 4:06 ΜΜ, το μέλος karmen1983 έγραψε:
Expand  

 

 

με μικροδιαφορές έρχονται εδω (Ιταλία) την Δευτέρα και σκέφτομαι να πάρω τον δίδυμο τροχό λείανσης. Θεωρω οτι στα χρήματα που ζητάει είναι τίμια προσφορά. Τον έχει δει/χρησιμοποιειήσει κανείς ?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.