Jump to content



CLC2 the endurance - RACE 1 @ SPA 15/12/16


thazio

Recommended Posts

πριν 1 λεπτό, το μέλος tasosmich έγραψε:

Να μην επιταχυνεις για 10 δευτερόλεπτα ή να κόψεις στα 35km/h...

Πωωωωωωω τι είπες τώρα.:wall:

Και τα 10 πως τα μετρούσατε, είχατε stopwatch στο πλάι?

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, uhu said:

Πωωωωωωω τι είπες τώρα.:wall:

Και τα 10 πως τα μετρούσατε, είχατε stopwatch στο πλάι?

Πανω στο μηνυμα του penalty με το που αφηνες το γκαζι ξεκινουσε αντιστροφη μετρηση αλλα μολις περνουσαν τα 10 εσβηνε και το μηνυμα; :p

 

Πρωτη φορα εφαγες ποινή; :D χαχα

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος tasosmich έγραψε:

Πανω στο μηνυμα του penalty με το που αφηνες το γκαζι ξεκινουσε αντιστροφη μετρηση αλλα μολις περνουσαν τα 10 εσβηνε και το μηνυμα; :p

 

Πρωτη φορα εφαγες ποινή; :D χαχα

 

Συνήθως δουλεύω το κάτω απο 35 στις πιο αργές στροφές.

Σε κανά θανατηφόρο S ή καμιά φουρκέτα.

Τώρα πως το διάβαζα και μου φαινόταν χτες διαφορετικό δεν μπορώ να το καταλάβω.

Και το μάνο θα είχα περάσει αν καταλάβαινα τι παιζόταν.

Καλά άμα άλλαζα και λάστιχα το βάθρο το είχα στο τσεπάκι.:tomato: 

Φτου 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος tasosmich έγραψε:

Πανω στο μηνυμα του penalty με το που αφηνες το γκαζι ξεκινουσε αντιστροφη μετρηση αλλα μολις περνουσαν τα 10 εσβηνε και το μηνυμα; :p

 

Πρωτη φορα εφαγες ποινή; :D χαχα

Είναι που τρέχουμε συνήθως χωρίς τα penalties της kunos ή είχα πολύ καιρό να φάω κάποιο. Είχα κανά 2 χρόνια να το δω σαν μήνυμα. Και με το που είδα στα γρήγορα "35km" στο μύνημα, θυμήθηκα πως πρέπει να "σταματίσεις"... Η αλήθεια, δεν είχα ιδέα για το γκάζι στα 10sec. Πολύ σωστή η παρατήρηση του @liakjim προηγουμένως για την εκτέλεση της ποινής.

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
Link to comment
Share on other sites

Έφαγα κι εγώ μια ποινή παρόμοια επειδή πάτησα περίεργα τα κέρμπς στην Eau Rouge και με πέταξε εκτός ορίων πίστας, ΝΟΜΙΖΩ πως η ποινή ήταν "πήγαινε για 10 δευτερόλεπτα χωρίς γκάζι ή κόψε μέχρι τα 35χαω πριν το τέλος του γύρου". Εγώ προτίμησα να βγω εντελώς εκτός γραμμής (για να μην ενοχλήσω τα αυτοκίνητα πίσω μου) και να φρενάρω μέχρι τα 35 στην έξοδο της bus stop, ακριβώς στην αρχή της ευθείας εκκίνησης/τερματισμού. Μετά πάλι γκάζι και συνέχεια κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 32 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Το αμάξι ως εκεί πήγαινε σούπερ, πρέπει να το κατάλαβες αφού σου κλεισα διαφορά 6 δευτερολέπτων + και μπήκες στα πίτ τρεμάμενος:yikes: απο την ανελέητη επίθεση της UHU force.:neo:

Χαχα, ναι ήσουν σίφουνας!

 

πριν 32 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Εεε πίεσα στην ουρούζ έφαγα την ποινούλα μου και με πέρασες.

Σε πίεζα ξεδιάντροπα, "δεν μπορεί, θα το κάνει το λάθος" έλεγα:hehe:

 

πριν 32 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Συγχαρητήρια κιόλας για τη θέση η οποίο ήταν δικιά μου,ολόδικιά μου γκκκκκκκκκκκκκρρρρρρ.:p

Ααα δεν το δέχομαι, ας την κρατούσες αν μπορούσες:p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο ρε παιδιά για τον αγώνα!
Θα δω replay σήμερα με την ησυχία μου...
Χθες αυτό που μου συνεβει ήταν αφορμή για αγώνα με φόρματ, drivers και install καθαρό του Ac κτλ γιατί μου είχε ανέβει το αίμα στο κεφάλι!
Συγχαρητήρια στο podium και στα υπόλοιπα παιδια! Και φυσικά στον thazio!
Τέλος, ευχαριστώ για το restart στην εκκίνηση, μακάρι να ήταν κάτι απλό και να προλαβαίνα... :/
Ραντεβού σε ένα μήνα!

Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που κάνω όταν τρώω γύρο για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο είναι:

 

Αν το αυτοκίνητο που μου ρίχνει γύρο δε με έχει πλησιάσει ακόμα αρκετά, αλλά θέλω να το αφήσω να περάσει (πχ απόσταση 100μ) :

Αφήνω γκάζι ή και φρενάρω περίπου στη μέση της ευθείας έχοντας βγει εκτός γραμμής νωρίς και όχι τελευταία στιγμή ώστε ο από πίσω να έχει χρόνο να καταλάβει την πρόθεσή μου.  Με αυτόν τον τρόπο η προσπέραση ολοκληρώνεται αναίμακτα χωρίς απρόοπτα και απότομες αλλαγές πορείας. Σε καμία περίπτωση δε θέλω να φτάσω στην είσοδο της στροφής δίπλα δίπλα με αυτόν που μου ρίχνει γύρο.

 

Αν τυχόν αυτός που μου ρίχνει γύρο με έχει πλησιάσει πολύ (κάτω από 15μ) , δεν κάνω ποτέ απότομη αλλαγή πορείας γιατί σίγουρα είναι κάτι που θα οδηγήσει σε τρακάρισμα. Αυτό που κάνω είναι να χαλαρώσω ελαφρώς τον ρυθμό ώστε να βρει τρόπο να με περάσει αλλάζοντας αυτός γραμμή. Ούτε απότομα φρένα ούτε τίποτα.

 

Επίσης θέλει προσοχή να μην πέσω επάνω σε αυτόν που μόλις μου έριξε γύρο στην επόμενη στροφή. Ακούγεται χαζό αλλά μου έχει συμβεί αρκετές φορές (και το έκανα και μου το έκαναν). Οπότε λίγο προσοχή στα φρένα της επόμενης στροφής μην πέσουμε πάνω σε αυτόν που μόλις μας προσπέρασε..

 

 

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Σε πίεζα ξεδιάντροπα, "δεν μπορεί, θα το κάνει το λάθος" έλεγα:hehe:

Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ! Μου γέμιζες τους καθρέπτες στην μεταξύ μας μάχη, με οποιονδήποτε τρόπο μπορούσες! Αφού κάποια στιγμή λέω, ρε μήπως είναι 2 πίσω μου, ένας αριστερά ένας δεξιά ταυτόχρονα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ο αγωνας για μενα δε πηγε καλα και εξηγουμαι.Ενω ειχα κανει αρκετο πρακτις και ειχα βρει και στρατηγικη ετοιμη για πιτ στοπ, Ο χρονος μου στο qualify μου εδωσε τη πρωτη θεση.

Απο ενα λανθασμενο περασμα στην eau rouge, ο @Lylankor με εφτασε και με περασε.Ισως γτ εφαγε πεναλτυ και ειχε παραπανω τελικη ; Δε ξερω.Το θεμα ειναι οτι απο τον 2ο-3ο γυρο ειχε τη εξυπνη ιδεα να εκτισει την ποινη του πανω στην στροφη ενω ημουν κολλητα πισω του.Ως αποτελεσμα να πεσω πανω του ασχημα και να μου κιτρινισει ασχημα το μπροστα μερος(ενα σταδιο πριν το κοκκινο)
Νευριασα υπερβολικα γιατι ηταν στην αρχη του αγωνα και μου αλλαζε ολα τα δεδομενα.

Αυτο εδωσε πλεονεκτημα στον Ακη να με φτασει και να με περασει.Το σκεπτικο μου ηταν να συνεχισω ετσι μεχρι να κανω ΕΝΑ πιτ στοπ και να βαλω καυσιμα για να με βγαλουν ως το τελος.

Πιστευω ηταν η καλυτερη λυση.

Εχανα εδαφος , με εφταναν ο @Georgiadis Giorgos και @liakjim, αφησα τον Γεωργιαδη να με περασει για να μη τον ενοχλησω και στον 12 γυρο μπηκα για πιτ στοπ.
Μου πηρε 1λεπτο και 6 δευτερολεπτα.Επεσα στην 14 θεση.Μεχρι το τελος του αγωνα αρχισα να ανεβαινω θεσεις και ηλπιζα να βρεθω μπροστα απο τον Δημητρη αλλα βρεθηκα ακριβως πισω του.ο Δημητρης ειχε φρεσκα τα λαστιχα του ενω εμενα ειχαν κιτρινισει οντας τοσους γυρους στη πλατη μου.Ειχαμε πανω κατω ιδιο ρυθμο και φταναμε τον Γιωργο μπροστα..
Στην συνεχεια εγινε το συμβαν που ειδατε παραπανω.Συγνωμη και παλι Δημητρη για το λαθος αυτο.

Επειδη λοιπον εφαγα ρεπορτ (ανεξαρτητα αν θα φαω ποινη) θα κανω και εγω ρεπορτ γιατι η βαρυτητα του λαθους του Lylankor ειναι μεγαλυτερη.μου κατεστρεψε ουσιαστικα τον αγωνα.

@thazio ειμαι δουλεια και δεν εχω προσβαση στο παιχνιδι.Αν θες οπωσδηποτε βιντεο πες μου να σου ετοιμασω.Αλλιως μπορω να σου πω σε ποιο σημειο ειναι και ποιο λαπ.

 

Ανεξαρτητα με ΟΛΑ τα παραπανω που ειναι γραμμενα με πιο "αυστηρο" υφος και υφους παιχνιδιου, μη ξεχνιομαστε πως ειναι ενα παιχνιδι.Παιζουμε για να περασουμε καλα και χαιρομαι πραγματικα που βρεθηκαμε τοσα πολλα ατομα παλι.Τελικα μπορουμε αρκει να υπαρχει θεληση!

Μπραβο σε ολους που ετρεξαν.Μπραβο στον @akis_z80 για την νικη.(μη χαιρεσαι και πολυ :hehe: ) και παλι ενα μεγαλο μπραβο στον @thazio.

Οσο υπαρχουν πολλα ατομα , θα εχουμε να διηγουμαστε παραπανω ιστοριες και συμβαντα.

 

@akis_z80 Δε σου ξαναδινω συμβουλες για σεταπ :p

@fatalara WAMTA ε; Tango δε θες ; :p

@Lazy Dog Περαστικα σου ρε οργιο.

 

@ολους :  ΠΑΝΤΑ τετοια και τετοιο GRID!!

 

@Martini team :  POWER RE!!!!

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

@Lylankor 
 
Προς τους εμπειρότερους/γνώστες, υπάρχει κάποιος τρόπος (με σινιάλο?) να ειδοποιούμε τους πίσω μας ότι τους δίνουμε το ελεύθερο να περάσουν σε "δύσκολες" περιπτώσεις? (δεν έχουμε και αλάρμ)
 

Εγω συνηθως, για να μην πω παντα, αναβοσβήνει τα φώτα του αυτοκινήτου..υπαρχει βεβαια η πιθανοτητα να μην τα βλέπει ο πισω αλλα απο το τιποτα...!
Πιστευω ομως πως ειναι φανερό και προετοιμάζει τον πισω επειδη βλέπει φώτα που μοιάζουν με τα φώτα φρεναρίσματος
Link to comment
Share on other sites

Εντομεταξύ περίμενα να κατεβάσουν καμιά ομάδα οι ρφακτοράδες.

 

Team 1

 

maddog          \  

                             rF Peace       

panosdimp    /

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Team 2

 

sosna                       \  

                                    rF Divas       

Dimitris Pappas   /

 

:p

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος jumaru99 έγραψε:

Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ! Μου γέμιζες τους καθρέπτες στην μεταξύ μας μάχη, με οποιονδήποτε τρόπο μπορούσες! Αφού κάποια στιγμή λέω, ρε μήπως είναι 2 πίσω μου, ένας αριστερά ένας δεξιά ταυτόχρονα!

:hehe::hehe::D:lol::p:amen:Να είσαι καλά, μου έφτιαξες την μέρα! Δεν φαντάζεσαι πως ανεβαίνει η αδρεναλίνη εκείνη τη στιγμή!!!

 

(Μα τι λέω "δεν φαντάζεσαι" για τον ίδιο λόγο τρέχουμε όλοι!!!)

Έγινε επεξεργασία από Aris Teidis
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 18 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Επειδη λοιπον εφαγα ρεπορτ (ανεξαρτητα αν θα φαω ποινη) θα κανω και εγω ρεπορτ γιατι η βαρυτητα του λαθους του Lylankor ειναι μεγαλυτερη.μου κατεστρεψε ουσιαστικα τον αγωνα.

 

Λοιπόν προτείνω εγω την ποινή σου.

4 θέσεις ή 29 δευτερόλεπτα.:lol: 

 

Γιατί 29. Απο την G29.:p

 

Λοιπόν έλα ενα poll για την ποινή του Γιόσονα. (έχει κάνει εκεί την dream team με τον Άδωνι) 

Δημοκρατικά πράγματα.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

@liakjim 

Ρε 'σύ Δημήτρη για πές τι έλεγε το μήνυμα της ποινής για το απλό κόψιμο.

Ακόμα δεν εχω καταλάβει τι έπρεπε να κάνω...

Ότι λέει ο από πάνω : πιο λαϊκά, είτε να μην ακουμπήσεις το πεντάλ γκαζιού για Χ δευτερόλεπτα ( εδώ 10 , πχ στην imola 5, στην Barcelona 10 κτλ δεν είναι σταθερό και αυξάνει πχ αν είναι 5 , μπορεί στο δεύτερο cut στον ίδιο γύρο να γίνει 10 κτλ)

είτε

Να πέσεις κάτω από Χ ταχύτητα έστω και στιγμιαία, εδώ 35 αλλού 50 κτλ

Γενικά το μήνυμα είναι σε τεράστια κόκκινα γράμματα οπότε διάβασέ το.

Αλλά όπως έγραψα συνήθως συμφέρει απλά να αφήσεις γκάζι πριν τα φρένα από μεγάλη ευθεία πχ στην ιμολα που πέρνεις εύκολα ποινή 5 δευτερολέπτων στο κλειστό S, απλά αφήνεις το γκάζι φρεναροντας για την αριστερή κλειστή και είσαι οκ.

Προσοχή το κόλπο να μπω στα πιτς οπότε θα φρεναρω στο κόκκινο κουτί δεν πιάνει γιατί θα περάσεις τη γραμμή και μαύρη σημαία.

Υ.Γ. Έχω λιώσει με την περιγραφή σου!!!

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Στο session του αγώνα http://manager.rackservice.org:50194/sessiondetails?sessionid=689# κάνοντας κλικ σε κάποια γραμμή  μπορούμε να δούμε τους χρόνους του αντίστοιχου οδηγού, ποιοι γύροι ήταν valid, με πόση βενζίνη τερματίσαμε κλπ. Κάποιοι που δεν έχουν στατς είναι γιατί εγκατέστησαν το ptracker.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.