thazio Δεκέμβριος 22, 2016 Author #201 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος jumaru99 έγραψε: 1. => (Κατηγορίας 1) +10sec παρακαλώ. 2. => (Κατηγορίας 2) +15sec 3. => (Κατηγορίας 4) +30sec 4. => (Άπλετος χώρος για περισσότερα από 2 αυτοκίνητα + βρισκόμουν εκτός πίστας, δεν παρέμεινα εντός) άρα δεν ανήκει στην Κατηγορία 3 5. => Όχι δικό μου λάθος. Σύνολο: 1χ(Κατηγορία 1)+ 1χ(Κατηγορία 2)+ 1χ(Κατηγορία 4) = +55sec Συνδυαστικές ποινές της τάξεως 2ας και άνω: 2 [1χ(Κατηγορία 2)+ 1χ(Κατηγορία 4)] Κατηγορία 1 δεν έχεις. Το συμβάν με τον Αρη είναι κατηγορία 2. Βγαίνεις από την πίστα και ξαναμπαίνεις άτσαλα πιάνοντας όλον τον χώρο.( να φανταστείς στη δέυτερη φωτο τον έχεις χτυπήσει ήδη μια φορά και ακολουθεί και δεύτερη) πριν 1 ώρα, το μέλος jumaru99 έγραψε: 4. => (Άπλετος χώρος για περισσότερα από 2 αυτοκίνητα + βρισκόμουν εκτός πίστας, δεν παρέμεινα εντός) άρα δεν ανήκει στην Κατηγορία 3 Φυσικά εννοώ ότι πρέπει να αλλάξεις την γραμμή εσύ (εγκαίρως) ώστε να περάσει ένα αυτοκίνητο από την γραμμή και ένα δίπλα του... Είναι δυνατόν να εννοώ αυτό που νόμιζες. Άσε που την ώρα που φρενάρεις είσαι ο μισός πάνω στη γραμμή (στη φωτο που ανέβασες ήδη επιταχύνεις) και ότι θεωρώ ότι την ώρα που όλοι οι άλλοι επιταχύνουν εσυ να φρενάρεις είναι λίγο επικίνδυνο από μόνο του. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν φρέναρες αρκετά πάνω στο S και αναγκάστηκες να ξαναφρενάρεις αλλά όχι σωστά. Επίσης έγραψα ότι όσοι ήταν για παραπάνω ποινή δεν άλλαζε κάτι και δεν ασχολούμαι. Για την ακρίβεια εσύ ήσουν για 30+30+15, στο περιστατικό από πάνω δεν έδωσα ποινή, απλώς λείπουν 30 sec. ΠΑΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
angeln1ck Δεκέμβριος 22, 2016 #202 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2016 @thazio Γενικά πιστεύω είναι καλύτερα να φεύγουμε από την αγωνιστική γραμμή(έγκαιρα!), είτε για την έκτιση της ποινής μας είτε για να δώσουμε την θέση μας σε κάποιον που μας ακολουθεί...έτσι και να πέσει επάνω μας το φταίξιμο θα είναι δικό του(η κίνηση να γίνει Έγκαιρα!). για παράδειγμα στην περίπτωση του Σωτήρη @jumaru99 θα ήταν καλύτερα και στις 2 περιπτώσεις να κρατηθεί αριστερά και να αφήσει τους άλλους να περάσουν από την αγωνιστική γραμμή Εγώ όταν χρειάστηκε μια φορά να εκτίσω την ποινή μου φρέναρα και έπεσα κάτω από τα 35 χλμ./ώρα πρίν την bus stop, αλλά δεν είχα κάποιον πίσω μου! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jumaru99 Δεκέμβριος 22, 2016 #203 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2016 @angeln1ck Όταν περάσατε από δίπλα μου ήμουν εκτός γραμμής και δρόμου, με ένα αμάξι περίπου μεταξύ μας. Ναι μεν επιταχύνατε(με 65km βγαίνετε από το S), αλλά ήσασταν 2,5+ sec πίσω μου με καθαρή ορατότητα και πληθώρα επιλογών. Όταν ο Θάνος έκανε την ίδια κίνηση μέσα στο S, 2 γύρους πριν το τέλος με εμένα ακριβώς πίσω του, απλά έκοψα το τιμόνι δεξιά, πέρασα και είπα ευτυχώς που δεν μπήκα πιο βαθιά στη στροφή. Στην ίδια περίπου απόσταση πέρασα δεξιά του. Δεν παραπονέθηκα γιατί θεώρησα το θέμα εκ φύσεως "δύσκολο" και συνέστησα μάλιστα μετά τον αγώνα, να μεριμνήσουμε για τους επόμενους. Και άλλα τόσα περιστατικά (κλεισίματα/χτυπηματάκια), ακόμα και στο Q πριν τον αγώνα, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να εμπλακώ περισσότερο. Δεν κρύβω πως απογοητεύτηκα, αλλά δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, ούτε να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Την επόμενη φορά θα προσέχω κι εγώ περισσότερο και δεν θα αφήσω τίποτα στην τύχη του. Τ' αφήνω όλα πίσω μου και προχωρώ. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angeln1ck Δεκέμβριος 22, 2016 #204 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 22, 2016 πριν 2 λεπτά, το μέλος jumaru99 έγραψε: @angeln1ck Όταν περάσατε από δίπλα μου ήμουν εκτός γραμμής και δρόμου, με ένα αμάξι περίπου μεταξύ μας. Ναι μεν επιταχύνατε(με 65km βγαίνετε από το S), αλλά ήσασταν 2,5+ sec πίσω μου με καθαρή ορατότητα και πληθώρα επιλογών. Όταν ο Θάνος έκανε την ίδια κίνηση μέσα στο S, 2 γύρους πριν το τέλος με εμένα ακριβώς πίσω του, απλά έκοψα το τιμόνι δεξιά, πέρασα και είπα ευτυχώς που δεν μπήκα πιο βαθιά στη στροφή. Στην ίδια περίπου απόσταση πέρασα δεξιά του. Δεν παραπονέθηκα γιατί θεώρησα το θέμα εκ φύσεως "δύσκολο" και συνέστησα μάλιστα μετά τον αγώνα, να μεριμνήσουμε για τους επόμενους. Και άλλα τόσα περιστατικά (κλεισίματα/χτυπηματάκια), ακόμα και στο Q πριν τον αγώνα, αλλά δεν έχω καμία διάθεση να εμπλακώ περισσότερο. Δεν κρύβω πως απογοητεύτηκα, αλλά δεν χρειάζεται να πούμε περισσότερα, ούτε να χαλάσουμε τις καρδιές μας. Την επόμενη φορά θα προσέχω κι εγώ περισσότερο και δεν θα αφήσω τίποτα στην τύχη του. Τ' αφήνω όλα πίσω μου και προχωρώ. καλα ναι, γενικα δεν είχα θέμα με την θεση σου στην πιστα. και οταν με χτυπησες ενταξει...οκ δεν το εκανες για να προσπερασεις, εχασες τα φρενα σου(σε ειδα απο τον δεξι καθρεφτη την ωρα που πηγαινα να στριψω ), τι να κανουμεq! ...τωρα τα λεμε για να τα λεμε!(και να τα ακουμε και οι ιδιοι μας, μπας και δεν κανουμε τα ιδια λαθη αργοτερα!) Ετσι και αλλιως για να περασουμε καλα τρεχουμε...δεν θα χαλασουμε τις καρδιες μας. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση GoMaR Δεκέμβριος 23, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #205 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 23, 2016 Απο μεριας μου να ζητησω συγνωμη για οποιαδηποτε ισως παρεξηγηση που μπορει να δημιουργηθηκε απο μεριας μου και να πω οτι παρολο τον πολυ εκνευρισμο που ειχα, τελικα καταληγουμε πως ειναι ενα παιχνιδι και οντως το εχουμε για να περναμε καλα και δεν ειναι τιποτα μπροστα στα πραγματικα προβληματα της μαχης για τη ζωη. Τελικα πρεπει να φας χαστουκι για να συνηδειτοποιησεις την αξια καποιων πραγματων. Καλες γιορτες ευχομαι σε ολους, προσοχη στους δρομους, ΥΓΕΙΑ πανω απολα και θα τα πουμε στην Αγγλια. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now