Lylankor Νοέμβριος 28, 2016 #21 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2016 (edited) 41 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: Να ξεκαθαρισουμε οτι κανενα απο τα 2 δε θα βγει!! Αν καταληξουμε οτι ακομα και μετα το σημερινο ζυγισμα καποιο ειναι πιο γρηγορο, και παλι δε θα αλλαξει τιποτα!! Το grid μας δεν αποτελειται απο οδηγους στο ιδιο δευτερολεπτο!! Το grid εχει 4 δευτερολεπτα διαγορα!!! Να μαθουμε επιτελους να οδηγαμε αυτο ππυ μας αρεσει! Ετσι και αλλιως 3 ειναι αυτοι που τρεχουν για να κερδισουν!!! Οταν θα εχουμε 5 και 6 ατομα τρενακι για τη πρωτη θεση τοτε να επιλεξουμε 1 απο 3 αυτοκινητα! Που και παλι το βρισκω ασκοπο! ΟΚ αλλά το να αφήσεις το ένα να είναι απο 0.5" και πάνω πιο γρήγορο αυτούς που τρέχουν πίσω δε θα τους επηρεάσει πολύ γιατί πάντα θα έχεις κάποιον μπροστά και πίσω να τρέξεις, καλά θα περάσεις. Εγώ ή ο Ιάσονας (αν πάμε με το πως πήγαν τα τελευταία gathering όταν έχει και ACRL κλπ) αν έχουμε διαφορετικό αυτοκίνητο και υπάρχει τέτοια διαφορά δε θα τρέχουμε με κανένα μετά τους πρώτους 2-3 γύρους, ειδικά σε combo που φαντάζομαι θα γίνουν πολύ λίγα λάθη. Και εντάξει έχω τρέξει αγώνες που έτρεχα μόνος μου... αλλά δε μπορώ να πω οτι έχω τη διάθεση να το κάνω πιο συχνά. Είμαι υπέρ επιλογής αυτοκινήτου αλλά μόνο όταν έχει γίνει σωστό balance. Στο κάτω κάτω αν το ένα είναι 1-2 δεύτερα πιο γρήγορο ή θα το πάρουν όλοι, ή όσοι προτίμησαν το άλλο γιατί τους αρέσει θα τους τρώει η επιλογή τους πριν αρχίσει καλά καλά ο αγώνας. Πάντως ο Ιάσονας φαίνεται να έχει κάνει δουλειά @GoMaR @Georgiadis Giorgos θα πρότεινα να κλειδώσουμε και τα setup σε default για να μην πονοκεφαλιάσουμε με το balance αφού φαίνεται οτι θα είναι εύκολο να τα ισοφαρίσουμε μέχρι τον αγώνα όπως είναι. Ιάσονα με default φαντάζομαι έτρεχες. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 28, 2016 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 28, 2016 #22 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2016 To γραφω πως τρεχω με default Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Νοέμβριος 28, 2016 #23 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος wolves έγραψε: Logitech g27 Cayenne Edition Θα σας χρειαστει παιδια Έτρεξα το OSW στο 100% με την Porsche και κόντεψε να σπάσει το κόκπιτ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Νοέμβριος 28, 2016 Author #24 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2016 @Lylankor αν υπήρχε όρεξη, συνεννόηση και κόσμος θα μπορούσαμε να κάνουμε διπλούς αγώνες. Δηλαδή όταν πρόκειται για 2 αυτοκίνητα τα οποία είναι αρκετά κοντά (με μισό τόνο ballast ) να κάναμε αντί για ένα 2 μικρότερους αγώνες με reverse grid. Τη μία φορά τρέχετε με όποιο επιθυμείτε και την άλλη με το άλλο αυτοκίνητο (σε reversed grid) Για να μην υπάρχει η αμφιβολία! Δεν είναι εκεί το θέμα όμως. Το θέμα είναι ότι για τους περισσότερους, τα μόνα αυτοκίνητα που έχουν τρέξει στο AC, είναι αυτά που έχουν μπει σε κόμπο! Και επειδή βάζουμε 1 αυτοκίνητο κάθε φορά δε θα δοκιμάσουμε - εξερευνήσουμε ποτέ όλα τα αυτοκίνητα! Και δε θα ακουμπήσουμε (σε κομπο τουλάχιστον) το ίδιο αυτοκίνητο για πάνω από 3 μήνες. θα βάλει ο άλλος το Α1, και θα πάει να το βάλει μόνο του... Που πας βρε καλέ μου άνθρωπε?!! Υπάρχουν άλλα 3-4 αυτοκίνητα τα οποία είναι κάπου εκεί κοντά, βάλτα, έστω να τα δοκιμάσουμε! Θα κάτσουμε 1-2 ώρες να δούμε πόσο ballast θα χρειαστούν! Εκείνο το καημένο το Japanese pack μία φορά το είδαμε. Τι πάει να πει είναι δύσκολο το αυτοκίνητο ή δεν είναι για αγώνες (βλέπε driftάμαξα). Ρίχνω μία ματιά στα αυτοκίνητα και υπάρχουν κάποια που δεν τα έχω ακουμπήσει ποτέ (και παίζω 2 χρόνια περίπου)(Δε βάζω μέσα τη lotus γιατί έχει ξεράσει πάνω στο AC) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Νοέμβριος 28, 2016 #25 Κοινοποίηση Νοέμβριος 28, 2016 5 minutes ago, Georgiadis Giorgos said: @Lylankor αν υπήρχε όρεξη, συνεννόηση και κόσμος θα μπορούσαμε να κάνουμε διπλούς αγώνες. Δηλαδή όταν πρόκειται για 2 αυτοκίνητα τα οποία είναι αρκετά κοντά (με μισό τόνο ballast ) να κάναμε αντί για ένα 2 μικρότερους αγώνες με reverse grid. Τη μία φορά τρέχετε με όποιο επιθυμείτε και την άλλη με το άλλο αυτοκίνητο (σε reversed grid) Για να μην υπάρχει η αμφιβολία! Δεν είναι εκεί το θέμα όμως. Το θέμα είναι ότι για τους περισσότερους, τα μόνα αυτοκίνητα που έχουν τρέξει στο AC, είναι αυτά που έχουν μπει σε κόμπο! Και επειδή βάζουμε 1 αυτοκίνητο κάθε φορά δε θα δοκιμάσουμε - εξερευνήσουμε ποτέ όλα τα αυτοκίνητα! Και δε θα ακουμπήσουμε (σε κομπο τουλάχιστον) το ίδιο αυτοκίνητο για πάνω από 3 μήνες. θα βάλει ο άλλος το Α1, και θα πάει να το βάλει μόνο του... Που πας βρε καλέ μου άνθρωπε?!! Υπάρχουν άλλα 3-4 αυτοκίνητα τα οποία είναι κάπου εκεί κοντά, βάλτα, έστω να τα δοκιμάσουμε! Θα κάτσουμε 1-2 ώρες να δούμε πόσο ballast θα χρειαστούν! Εκείνο το καημένο το Japanese pack μία φορά το είδαμε. Τι πάει να πει είναι δύσκολο το αυτοκίνητο ή δεν είναι για αγώνες (βλέπε driftάμαξα). Ρίχνω μία ματιά στα αυτοκίνητα και υπάρχουν κάποια που δεν τα έχω ακουμπήσει ποτέ (και παίζω 2 χρόνια περίπου)(Δε βάζω μέσα τη lotus γιατί έχει ξεράσει πάνω στο AC) shots fired...............battle starts να κάνουμε κλήρωση εγώ πάντως όταν αξιωθώ να τα δοκιμάσω θα τρέξω με την πιο ντριφτομαούνα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Νοέμβριος 29, 2016 #26 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Εντάξει και εγώ σκέφτομαι να βάλω AE86 tuned @ Nordschleife και Escort μαζί όταν έρθει η σειρά μου Τα καταλαβαίνω αυτά που λές. Αλλά από την άλλη αν είχαμε συμμετοχές κλπ που λες και με το ίδιο αυτοκίνητο κάθε μήνα να τρέχαμε προσωπικά δε θα με χάλαγε. Αλλά ΟΚ εγώ είμαι εδώ για να τρέξω και το να δοκιμάσω διαφορετικά αυτοκίνητα το έχω σε 2η μοίρα, για άλλους είναι αλλιώς. Στο κάτω κάτω για αυτό ο καθένας έχει από μια επιλογή στο gathering, όποιος θέλει βάζει ίδιο αυτοκίνητο, όποιος θέλει κοιτάει κάτι διαφορετικό κλπ κλπ. Αν αυτός που βάζει combo θέλει να το κάνει 2 sprint με reverse order το 2ο ευχαρίστως (από εμένα τουλάχιστον )! Ούτε παραπάνω κόσμο θέλει (ίσα ίσα με λιγότερο κόσμο είναι καλύτερο από 1 45λεπτο) ούτε τπτ τρομακτικό από συνενόηση, κοιτάς πως να φτιάξεις το grid για το 2ο αγώνα και το κάνεις αν έχεις όρεξη. Το θέμα ήταν απλά να γίνει σωστό balance για να χαρούν όλοι, γιατί από ότι κατάλαβα και 2" διαφορά να είχαν τα αυτοκίνητα θα τα αφήναμε... Κατά τα άλλα μαζί σου είμαι, στον προηγούμενο αγώνα πρότεινα στον Άρη να βάλουμε και P1 και LaFerrari, αλλά όταν τα δοκίμασα η Ferrari του έριχνε 4-5sec σε qual και το KERS δε τελείωνε ποτέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 29, 2016 #27 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Εγω για ενα πραγμα δε συμφωνω. Το να αλλαζουμε τελειως τον "χαρακτηρα" της πορσε με μισο τονο μπαλαστ.Αλλο αμαξι οδηγας με τοσο βαρος. Οκ τοτε να βαλουμε και σε μια φορμουλα 15 τονους βαρος για να τρεξουμε μαζι με το 500αρακι Δυστηχως η kunos θα μπορουσε να ειχε compare cars και ομαδες ιδιας κατηγοριας για να μας κανει πιο ευκολη την επιλογη αυτοκινητων..αλλα που να το σκεφτει.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 29, 2016 #28 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Τί λες? Φταίει η Kunos που βάζεις στην ίδια πίστα δύο αμάξια με 4δευτ απόσταση? Θα σεβαστώ το combo αλλά και εγώ δεν συμφωνώ που βάζουμε 500 κιλά στο ένα.Αν ο σκοπός είναι να δοκιμάσεις ένα αμάξι γιατί δεν το έχεις δει, αυτό δεν γίνεται όταν του βάζεις 500κιλά. Πλέον οδηγας κάτι άλλο.Αν είναι έτσι, θα πάρω το mazerati. Τουλάχιστον θα ξέρω ότι κάπως έτσι θα είναι.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 29, 2016 #29 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 1 minute ago, liakjim said: Τί λες? Φταίει η Kunos που βάζεις στην ίδια πίστα δύο αμάξια με 4δευτ απόσταση? Αυτο καταλαβες οτι λεω ; Για να μαθεις οτι εχουν 4 δευτερολαπτα αποσταση, θα πρεπει να αρχισεις τις δοκιμες. Ε,εκει ερχομαι και λεω οτι θα μπορουσε να ειχε καποιες ομαδες με κοντινα αμαξια για να μας κανουν τη ζωη πιο ευκολη.Εστω καποιο compare list. Ξερεις ποσες ωρες εχουμε φαει με τον Τασο για να βρουμε κοντινα αμαξια στον Tango? Θα σεβαστώ το combo αλλά και εγώ δεν συμφωνώ που βάζουμε 500 κιλά στο ένα. Αν ο σκοπός είναι να δοκιμάσεις ένα αμάξι γιατί δεν το έχεις δει, αυτό δεν γίνεται όταν του βάζεις 500κιλά. Πλέον οδηγας κάτι άλλο. Αν είναι έτσι, θα πάρω το mazerati. Τουλάχιστον θα ξέρω ότι κάπως έτσι θα είναι. Σε αυτο συμφωνουμε.Το ιδιο λεω και εγω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 29, 2016 #30 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Η απόδοση εξαρτάται από την εκάστοτε πίστα άρα και αυτό δεν έχει νόημα. Βάλε 100% ΑΙ , fixed με το AC και βάλτους qualifying . Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Νοέμβριος 29, 2016 Author #31 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 ORIGINAL (χωρίς τα 500 κιλά) +500 κιλά ballast Η διαφορά είναι 20 χιλιοστά στο ύψος του αυτοκινήτου κάτι το οποίο οδηγεί αύξηση του πίσω camber! (γιατί λέμε ότι άλλαξε η γεωμετρία αλλά δε ξέρουμε και πως ήταν πριν) Οπότε για να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα για το τερατούργημα που φτιάξαμε... Τα 20 χιλιοστά επηρεάζουν στο ελάχιστο τη συμπεριφορά της ανάρτησης (10-20%) και όταν λέω επηρεάζουν εννοώ τη μεταφορά βάρους, δηλαδή ότι δε κουνάει τόσο πολύ η βάρκα!!! Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο πίσω camber όπου εκεί είναι αισθητή η αλλαγή, καθώς με κλειστό το TC ο κώλος δε θα γλιστράει στον ίδιο βαθμό ( @aKosmas ορίστε μας λύθηκε και η απορία). Spoiler Κατά τα άλλα άμα δε τα δοκιμάσετε πριν και μετά δε θα καταλάβετε καμία διαφορά. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 29, 2016 #32 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Γιωργο η μεγαλυτερη διαφορα που δε γλυστραει τοσο, ειναι ο μισος τονος που μπηκε και οχι τα 20 χιλιοστα Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Νοέμβριος 29, 2016 #33 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Είναι άπειρες οι αλλαγές με +500Kg και δεν φαίνονται μόνο στην μετρήσιμη γεωμετρία. Δεν ξέρουμε καν που μπαίνουν αυτά τα κιλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 29, 2016 #34 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Ε φαντάζομαι πάνε στο CG.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Νοέμβριος 29, 2016 #35 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 Και στο CG να πάνε, δε ξέρεις πως επηρρεάζουν τη στροφική αδράνεια Anyway, εγώ που δεν το είχα οδηγήσει χωρίς balast και το πήρα κατευθίαν στο server ενώ είχα οδηγήσει το άλλο πρώτα μου φάνηκε λίγο βαρύ και αργό σε μεταφορές, και δεν περίμενα για κανένα λόγο να βγάλει ίδιο χρόνο (αν και έβγαλε). Αυτό που κυρίως πρόσεξα όμως είναι οτι τα λάστιχα κλαίνε λίγο... και δεν ξέρω αν φταίει ο μισός τόνος η αν απλά τα καταπονεί περισσότερο το Porsche. Γειά σου ρε LFS που μπορούσες να βάλεις ballast και να περιορίσεις και το κινητήρα! Εδώ φαντάζομαι δε γίνεται, ε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 29, 2016 #36 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 τα τρωει πολυ παραπανω τα λαστιχα της το πορσικο..Και χωρις ballast του γ@μαει τη μανα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Νοέμβριος 29, 2016 #37 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 18 hours ago, Georgiadis Giorgos said: θα βάλει ο άλλος το Α1, και θα πάει να το βάλει μόνο του... Που πας βρε καλέ μου άνθρωπε?!! Υπάρχουν άλλα 3-4 αυτοκίνητα τα οποία είναι κάπου εκεί κοντά, βάλτα, έστω να τα δοκιμάσουμε! Θα κάτσουμε 1-2 ώρες να δούμε πόσο ballast θα χρειαστούν! Ωχ σε μενα πηγαινε αυτο? Συγνωμη που δεν ειχα χρονο να δοκιμασω και αλλα αμαξια , για να τα βαλω στο combo..ουτε μπορω να απαιτησω απο καποιον να κατσει να ψαξει ποσο ballast θα χρειαστουν τα υπολοιπα αυτοκινητα..το θεωρω μ@λ@κι@.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Georgiadis Giorgos Νοέμβριος 29, 2016 Author #38 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 1 hour ago, Billys said: Ωχ σε μενα πηγαινε αυτο? Όχι! Ένα τυχαίο παράδειγμα έδωσα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Νοέμβριος 29, 2016 #39 Κοινοποίηση Νοέμβριος 29, 2016 1 hour ago, Georgiadis Giorgos said: Όχι! Ένα τυχαίο παράδειγμα έδωσα! Ναι ρε συ σε πειραζω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 30, 2016 #40 Κοινοποίηση Νοέμβριος 30, 2016 Να ξεκαθαρισω πως οι δοκιμες που εκανα ηταν 4-5 γυροι με default setup. Τον χρονο με το λεβαντε τον επιασα στο 2ο-3ο μου λαπ και με την πορσε με παραπανω λαπς. Οποτε δε γνωριζω αν τα αμαξια ειναι ιδια με ψαξιμο σεταπ και κυνηγωντας χρονο. Βλεπω ομως οτι ανοιγει η διαφορα. ΔΕΝ ειμαι διατεθημενος να αρχισω να ψαχνω τα ballast για το καθε αμαξι, εξαλλου το γραφω και στους κανονες, οτι υποχρεωση του επιλογεα ειναι να τα εχει μελετησει αυτα. Ειναι Τεταρτη ομως και νιωθω οτι υπαρχει μια "μουρμουρα" και αμφιβολια ως προς την ορθοτητα του combo. Σεβαστη η γνωμη του Γιωργου να βαλει δυο διαφορετικα αμαξια και διαφορετικων επιδοσεων.Οκ μεχρι εδω. Αλλα το grid της Magione ειναι μικρο και υπαρχουν 9 διαθεσιμα για το καθε αμαξι.Η διαλεγουμε τι θελει ο καθενας η θα πρεπει να βγει ενα απο τα δυο. Εν τελει, αν το μαζερατι ειναι μισο δευτερολεπτο γρηγοροτερο προσωπικα δε θα παρω πορσε αν οι "πρωτοι" παρουν μαζερατι και ουτε θα ψαχνω ποσο πραγματικο μπαλαστ χρειαζεται το πορσικο. Θα παρακαλεσω μεχρι σημερα τον @Georgiadis Giorgos να καταληξει στην τελικη εικονα του Combo. Ευχαριστω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now