Jump to content



Θέμα στο bootάρισμα και Blue Screen!


DeathCora

Recommended Posts

Καλησπέρα στην κοινότητα του thelab!

Είναι δεν είναι μια εβδομάδα από την συναρμολόγηση του pc μου το όποιο συναρμολόγησα εγώ με την βοήθεια ενός φίλου μου.

Το σύστημα μου είναι το εξής:

MotherBoard: Gigabyte B150-HD3P (rev. 1.0)

CPU: Intel Core i5 6600

GPU: Gigabyte Radeon RX460 4GB Windforce OC (GV-RX460WF2OC-4GD)  (η οποία είναι συνδεδεμένη με το μόνιτορ μέσω Adaptor DisplayPort to VGA)

Σημείωση:Η κάρτα δεν συνδέεται μέσω PINS με το τροφοδοτικό.

PSU: Corsair VS Series VS550

RAM: Kingston HyperX Fury 8GB 2133MHz DDR4 CL CL14, Black (HX421C14FB2/8)

SSD: OCZ Trion 150 240GB

Case: AeroCool Cruisestar

Λειτουργικό Σύστημα Windows 10 Home Edition (Σπασμένα)

 

Με την τοποθέτηση της κάρτας γραφικών στο σύστημα και κατά το bootάρισμα του υπολογιστή, η οθόνη ήταν σε κατάσταση αναμονής και μόνο κατά την εκκίνηση των Windows εμφανιζόταν εικόνα στο μόνιτορ,δηλαδή δεν εμφανιζόταν καν η επιλογή να ανοίξω τα BIOS.

Το παραπάνω γεγονός το θεώρησα ασήμαντο και δεν έδωσα σημασία...όμως εχθές ενώ έπαιζα Dark Souls 3 και ενώ το παιχνίδι "έτρεχε" άψογα χωρίς κανένα κόλλημα τα Windows μου "πέταξαν" Blue Screen γεγονός που με προβλημάτισε σε σημείο να γράψω αυτό εδώ το κείμενο.

Δεν γνωρίζω εαν αυτά τα δυο φαινόμενα συνδέονται και θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει ή έχει αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση ας βοηθήσει καταθέτοντας τις απόψεις του.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Έγινε επεξεργασία από DeathCora
Link to comment
Share on other sites

Για το προβλημα με την μη εμφάνιση του bios φταιει κατα 99% το dp to vga adaptor....

 

Για την bsod μπορει απλα να ήταν τυχαιο γεγονος.... αλλα μια καλή αρχή ειναι να τσεκάρεις τις μνήμες σου με bootable memetest!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για το BIOS το έχω δεί και σε άλλη κάρτα σε HTPC που με το καλώδιο HDMI δεν δείχνει τίποτα μέχρι να μπουτάρουν τα Win ενώ αν το αντικαταστήσεις με VGA λειτουργεί κανονικά από την αρχή που ανοίγει ουπολογιστής.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πας εδω

http://www.memtest.org/

 

κατεβάσεις iso το βάζεις σε usb κάνοντας το bootable και στις επιλογές που σου δείχνεις επιλέγεις run test (εχει ένα πράσινο σύμβολο όπως το play)

 

Περιμένεις κάνα 8ωρο άρα βάλτο τώρα και κοιμήσου και το πρωι θα πάρεις αποτελέσματα. 

Αν όλα πάνε καλά, τότε θα δεις κάτι τέτοιο

 

20161117_060448.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ο σκληρός σου είναι οκ; Τον έχεις τσεκάρει; 

 

Στο φάκελο c:\windows\minidump έχεις 1 αρχειo μέσα; Εχει σκάσει μία φορά ή και άλλες και απλά κατέγραψε ένα minidump; Αν και από το αρχικό σου ποστ καταλαβαίνω ότι μία φορά έγινε και άνοιξες θέμα.

 

τσέκαρε το δίσκο σου για αρχή αν και αναφέρεις ότι γίνεται μετά την εγκατάσταση της κάρτας... Απλά για να είμστε σίγουροι.

 

 

Ανέβασε αν μπορείς το ή τα αρχεία στο φάκελο minidump και το memory.dmp να τα δει κάποιος. Αν και βλέπω ίδιο σφάλμα και στα δύο.

 

 

@Gi0 just in case :) 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Checkara τον SSD και δεν μου παρουσίασε κάποιο πρόβλημα.

Παραθέτω το αρχείο που βρήκα στον Minidump:

http://www.filedropper.com/minidump

Έγινε επεξεργασία από DeathCora
Link to comment
Share on other sites

To είδα αλλά δεν το έχω και καλά για να βγάλω άκρη.

Θα σου έλεγα να τρέξει ένα furmark στη κάρτα να ζοριστεί λίγο και το τροφοδοτικό.

 

επίσης μπορείς να τρέξεις και τον Driver verifier για να δεις αν ειναι θέμα driver. Προσφατα αφού τα είχα ψάξει όλα μου έδωσε τη λύση

Link to comment
Share on other sites

Στο driver verifier έβαλα την επιλογή verify all existing drivers Και έπειτα από την επανεκκίνηση μου πετάει συνεχόμενα blue screen Όταν εμφανίζεται η επιφάνεια εργασίας.

Πρόλαβα να τραβήξω αυτήν την φωτογραφία:

IMG_20161119_141152.jpg

Μόλις έκανα delete existing settings του verifier και διορθώθηκε το πρόβλημα με τα συνεχόμενα blue screen!

Link to comment
Share on other sites

Περίμενε και θα μπει. Διαφορετικά μπες σε safe mode και απενεργοποιησε τον verifier. Οπότε έχουμε θέμα driver :) 

edit: Δεν ειδα το κειμενο κατω απο την εικόνα. Οπότε το παρακάτω...

 

Μολις μπεις θα δεις νέο minidump το οποίο το ανεβάζεις και πάλι

Link to comment
Share on other sites

To Πρόβλημα ειναι το ndis.sys (Network Driver Interface Specification (NDIS) )

 

ο Driver είναι Updated από ότι βλέπω 5/10/2016 αρα εισαι οκ απο εκει

Από που πέρασες drivers;

Συνδέεσαι ενσύρματα ή ασύρματα;

Για ιούς έχεις τσεκάρει το μηχάνημα;

 

Το Support απο εμενα τελειώνει κάπου εδώ, καθώς σε πιο βαθιά νερά περί minidump δεν εχω τις γνώσεις να μπω αλλά τουλάχιστον φαίνεται να βρέθηκε κάτι.

Περιμενε κάποιο παιδι που γνωρίζει περισσότερα :) 

Link to comment
Share on other sites

Συνδέομαι ασύρματα μέσω μίας κεραίας TP-Link TL-WN722N και πέρασα τα drivers μέσω CD το οποίο διέθετε η κεραία ααααλλά από ότι διαβάζω δεν υπάρχουν drivers για windows 10 (μεγάλη παράλειψη μου να μην το ελέγξω) οπότε μήπως από εκεί δημιουγείται πρόβλημα;

Συν τοι άλλοις, παρουσιάζει συχνές αποσυνδέσεις και το ping εκτοξεύεται στα 300+ ms.

Σε ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου...ήταν πολύτιμη για εμένα!

:D

Έγινε επεξεργασία από DeathCora
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εκανες disable τον Verifier για να λειτουργησει κανονικά 

Μία ώρα πριν, το μέλος DeathCora έγραψε:

Μόλις έκανα delete existing settings του verifier και διορθώθηκε το πρόβλημα με τα συνεχόμενα blue screen!

Οπότε βγάζεις την κεραία. Βγάζεις τον driver της και ξαναπας στον κύριο Verifier και κάνεις αυτό

Μία ώρα πριν, το μέλος DeathCora έγραψε:

έβαλα την επιλογή verify all existing drivers

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.