Jump to content



G.G. 2017 - Mazda MX5 Cup @ Silverstone GP 30/10/2016


uhu

Recommended Posts

Τωρα θες να το αναλυσουμε ; Ησουν ελαχιστα μπροστα,απο εσωτερικη που επρεπε να κρατησεις πηγες εξωτερικη και ακομα πιο εξωτερικη :p
Αποτελεσματικο γιατι ο uhu αφησε αρκετο γκαζι.Αλλος θα σε ειχε περασει πανω στο αναποδο σου.
σσσστ..Επιτηδες το εβαλες για να πεσει αναλυση :p

 

 

Link to comment
Share on other sites

Έλα ρε, αφού το λέω πως είμαι φάουλ.
Ναι μεν είχα την εσωτερική αλλά δεν κρατήθηκα.
Dive bomb δεν είναι αφού ήμουν ήδη μια καρότσα μπροστά.
Αλλά βλέποντας την κάμερα του uhu, πρέπει να πήρε μεγάλη λαχτάρα.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε:

Αποτελεσματικο γιατι ο uhu αφησε αρκετο γκαζι.Αλλος θα σε ειχε περασει πανω στο αναποδο σου.
σσσστ..Επιτηδες το εβαλες για να πεσει αναλυση :p

 

Το σετάπ μου όταν το αμάξι ήταν φουλ φορτωμένο ήταν πολύ υποστροφικό.

Γι αυτό δεν κατάφερα να πιάσω το άπεξ στην συγκεκριμένη.

Το κατάλαβα στο practise αφού είχα κάνει άπειρους γύρους με το σετ και με μισοφορτωμένο αμάξι έπεφτα στα 29άρια high εύκολα και με λιγότερο grip.

Με φούλ καύσιμο είχα σοβαρότατη υποστροφή έκαιγα τα εμπρός και κινόμουν 1 δεύτερο πιο αργά.

Στην πραγματικότητα ούτε ο Δημήτρης με έκοβε στο πρώτο 10γυρο. Και γενικότερα μου βγαλε το λάδι και όταν ήμουν πίσω και στο γύρο που ήταν κολλημένος πίσω μου μετά.

@liakjimΡε εσυ σεληνιάζεσαι όταν είσαι σε κάποιον κοντά.

Αν και με πέρασε σε σημείο που φρέναρα ιπποτικά στην ευθεία για να μείνω πίσω απο τον Ακη (τον είχα φτάσει πλάι πλάι μέσα απο έξοδο διαφυγής της πίστας).

Γι αυτό ήμουν τόσο νοθρός στο ξεκίνημα και με πήρατε ενα χεράκι όλοι.:lol:  

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Μετά το 1,81 η αλήθεια είναι ότι άλλαξε πολύ το κατα πόσο το σετ επηρέαζε το χρόνο.

Οι αντιστρεπτικές μόνο είχαν μεγάλες επιδράσεις και τα toe πιθανός αλλά στο τέλος έκανες τον ίδιο χρόνο με διαφορετικά πατήματα...

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

To custom setup μπορεί να μην κατεβάζει τον απόλυτο χρόνο (ήδη το base είναι πολύ καλό), αλλά αν το στήσεις στα μέτρα σου μπορείς να πετυχαίνεις τους τοπ χρόνους με μεγαλύτερη ευκολία. Αυτό είναι το κέρδος στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Με το base setup δυσκολευόμουν πολύ περισσότερο να κάνω τους χρόνους που έπιανα με το custom μου.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σετάπ μου όταν το αμάξι ήταν φουλ φορτωμένο ήταν πολύ υποστροφικό.
Γι αυτό δεν κατάφερα να πιάσω το άπεξ στην συγκεκριμένη.
Το κατάλαβα στο practise αφού είχα κάνει άπειρους γύρους με το σετ και με μισοφορτωμένο αμάξι έπεφτα στα 29άρια high εύκολα και με λιγότερο grip.
Με φούλ καύσιμο είχα σοβαρότατη υποστροφή έκαιγα τα εμπρός και κινόμουν 1 δεύτερο πιο αργά.
Στην πραγματικότητα ούτε ο Δημήτρης με έκοβε στο πρώτο 10γυρο. Και γενικότερα μου βγαλε το λάδι και όταν ήμουν πίσω και στο γύρο που ήταν κολλημένος πίσω μου μετά.
@liakjimΡε εσυ σεληνιάζεσαι όταν είσαι σε κάποιον κοντά.
Αν και με πέρασε σε σημείο που φρέναρα ιπποτικά στην ευθεία για να μείνω πίσω απο τον Ακη (τον είχα φτάσει πλάι πλάι μέσα απο έξοδο διαφυγής της πίστας).
Γι αυτό ήμουν τόσο νοθρός στο ξεκίνημα και με πήρατε ενα χεράκι όλοι.[emoji38]  


Σεληνιάζομαι?
Δλδ?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@liakjim

Εχει θετική έννοια μην αγχώνεσαι.

Σεληνιάζομαι 

:lol:

 

Στην συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει πως ενω τα split σου όταν πήγαινες μόνος ηταν +0,2  +0,3 και μπορεί να εχανες και δευτερόλεπτο το γύρο, όταν κινηγούσες κάποιον παρόλο που άλλαζες γραμμές, δοκίμαζες εσωτερικές εξωτερικές, καθυστερούσες φρένα ή φρέναρες νωρίτερα με κάποιο μαγικό τρόπο κέρδιζες ότι έχανες όταν ήσουν μόνος και ήταν πολύ δύσκολο να σου απομακρυνθεί κάποιος.

 

Στο γύρο που έμεινες κοντά και δοκίμασες να περάσεις απο εσωτερική στο τέλος της ευθείας, έλεγα αποκλείεται να μη μπορώ να του φύγω θα εχω damage... 

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@uhu , το έχω παρατηρήσει και εγώ.
Εδώ παραλίγο να περάσω τον Άκη!
Στην ευθεία μάλιστα δεν σε πλησίαζα όσο ήθελα μιας και είχα damage από τις επαφές μας.

Μετά που άνοιξες , άρχισα τα λάθη.

Γενικά θέλω αδρεναλίνη για να λειτουργήσω, μιας και έχω μόνιμη υπόταση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.