GoMaR Νοέμβριος 1, 2016 #81 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Τωρα θες να το αναλυσουμε ; Ησουν ελαχιστα μπροστα,απο εσωτερικη που επρεπε να κρατησεις πηγες εξωτερικη και ακομα πιο εξωτερικη Αποτελεσματικο γιατι ο uhu αφησε αρκετο γκαζι.Αλλος θα σε ειχε περασει πανω στο αναποδο σου. σσσστ..Επιτηδες το εβαλες για να πεσει αναλυση Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 1, 2016 #82 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Έλα ρε, αφού το λέω πως είμαι φάουλ.Ναι μεν είχα την εσωτερική αλλά δεν κρατήθηκα.Dive bomb δεν είναι αφού ήμουν ήδη μια καρότσα μπροστά. Αλλά βλέποντας την κάμερα του uhu, πρέπει να πήρε μεγάλη λαχτάρα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 1, 2016 #83 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Ναι ρε σε πειραζω και εγω..Εδω ο αλλος "πεταξε" Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Νοέμβριος 1, 2016 #84 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Για σένα το έκανα αχάριστε! Πέταξα για να μη σας ακουμπήσω! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Νοέμβριος 1, 2016 Author #85 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 (edited) Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε: Αποτελεσματικο γιατι ο uhu αφησε αρκετο γκαζι.Αλλος θα σε ειχε περασει πανω στο αναποδο σου. σσσστ..Επιτηδες το εβαλες για να πεσει αναλυση Το σετάπ μου όταν το αμάξι ήταν φουλ φορτωμένο ήταν πολύ υποστροφικό. Γι αυτό δεν κατάφερα να πιάσω το άπεξ στην συγκεκριμένη. Το κατάλαβα στο practise αφού είχα κάνει άπειρους γύρους με το σετ και με μισοφορτωμένο αμάξι έπεφτα στα 29άρια high εύκολα και με λιγότερο grip. Με φούλ καύσιμο είχα σοβαρότατη υποστροφή έκαιγα τα εμπρός και κινόμουν 1 δεύτερο πιο αργά. Στην πραγματικότητα ούτε ο Δημήτρης με έκοβε στο πρώτο 10γυρο. Και γενικότερα μου βγαλε το λάδι και όταν ήμουν πίσω και στο γύρο που ήταν κολλημένος πίσω μου μετά. @liakjimΡε εσυ σεληνιάζεσαι όταν είσαι σε κάποιον κοντά. Αν και με πέρασε σε σημείο που φρέναρα ιπποτικά στην ευθεία για να μείνω πίσω απο τον Ακη (τον είχα φτάσει πλάι πλάι μέσα απο έξοδο διαφυγής της πίστας). Γι αυτό ήμουν τόσο νοθρός στο ξεκίνημα και με πήρατε ενα χεράκι όλοι. Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 1, 2016 #86 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Βρε παιδια τι setup... Οτι και να αλλαζα, διαφορα στους χρονους δεν εβλεπα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Νοέμβριος 1, 2016 Author #87 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 (edited) Μετά το 1,81 η αλήθεια είναι ότι άλλαξε πολύ το κατα πόσο το σετ επηρέαζε το χρόνο. Οι αντιστρεπτικές μόνο είχαν μεγάλες επιδράσεις και τα toe πιθανός αλλά στο τέλος έκανες τον ίδιο χρόνο με διαφορετικά πατήματα... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Νοέμβριος 1, 2016 #88 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 To custom setup μπορεί να μην κατεβάζει τον απόλυτο χρόνο (ήδη το base είναι πολύ καλό), αλλά αν το στήσεις στα μέτρα σου μπορείς να πετυχαίνεις τους τοπ χρόνους με μεγαλύτερη ευκολία. Αυτό είναι το κέρδος στη συγκεκριμένη περίπτωση. Με το base setup δυσκολευόμουν πολύ περισσότερο να κάνω τους χρόνους που έπιανα με το custom μου. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Νοέμβριος 1, 2016 #89 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 1 hour ago, akis_z80 said: Για σένα το έκανα αχάριστε! Πέταξα για να μη σας ακουμπήσω! Εγώ πάντως τη δικιά μου την έφαγα προκαταβολικά Αν και έπρεπε να το σώσω καλύτερα ίσως Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 1, 2016 #90 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Στο πρωτο γρατζουνισμα, δεν εφυγες τοσο..Μετα τρομαξες με το αεροσκαφος που εσκασε διπλα σου και εχασες τον ελεγχο!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 1, 2016 #91 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 Το σετάπ μου όταν το αμάξι ήταν φουλ φορτωμένο ήταν πολύ υποστροφικό. Γι αυτό δεν κατάφερα να πιάσω το άπεξ στην συγκεκριμένη. Το κατάλαβα στο practise αφού είχα κάνει άπειρους γύρους με το σετ και με μισοφορτωμένο αμάξι έπεφτα στα 29άρια high εύκολα και με λιγότερο grip. Με φούλ καύσιμο είχα σοβαρότατη υποστροφή έκαιγα τα εμπρός και κινόμουν 1 δεύτερο πιο αργά. Στην πραγματικότητα ούτε ο Δημήτρης με έκοβε στο πρώτο 10γυρο. Και γενικότερα μου βγαλε το λάδι και όταν ήμουν πίσω και στο γύρο που ήταν κολλημένος πίσω μου μετά.@liakjimΡε εσυ σεληνιάζεσαι όταν είσαι σε κάποιον κοντά. Αν και με πέρασε σε σημείο που φρέναρα ιπποτικά στην ευθεία για να μείνω πίσω απο τον Ακη (τον είχα φτάσει πλάι πλάι μέσα απο έξοδο διαφυγής της πίστας). Γι αυτό ήμουν τόσο νοθρός στο ξεκίνημα και με πήρατε ενα χεράκι όλοι.[emoji38] Σεληνιάζομαι?Δλδ?Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Νοέμβριος 1, 2016 Author #92 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 (edited) @liakjim Εχει θετική έννοια μην αγχώνεσαι. Σεληνιάζομαι Στην συγκεκριμένη περίπτωση σημαίνει πως ενω τα split σου όταν πήγαινες μόνος ηταν +0,2 +0,3 και μπορεί να εχανες και δευτερόλεπτο το γύρο, όταν κινηγούσες κάποιον παρόλο που άλλαζες γραμμές, δοκίμαζες εσωτερικές εξωτερικές, καθυστερούσες φρένα ή φρέναρες νωρίτερα με κάποιο μαγικό τρόπο κέρδιζες ότι έχανες όταν ήσουν μόνος και ήταν πολύ δύσκολο να σου απομακρυνθεί κάποιος. Στο γύρο που έμεινες κοντά και δοκίμασες να περάσεις απο εσωτερική στο τέλος της ευθείας, έλεγα αποκλείεται να μη μπορώ να του φύγω θα εχω damage... Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2016 από uhu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Νοέμβριος 1, 2016 #93 Κοινοποίηση Νοέμβριος 1, 2016 @uhu , το έχω παρατηρήσει και εγώ.Εδώ παραλίγο να περάσω τον Άκη!Στην ευθεία μάλιστα δεν σε πλησίαζα όσο ήθελα μιας και είχα damage από τις επαφές μας.Μετά που άνοιξες , άρχισα τα λάθη. Γενικά θέλω αδρεναλίνη για να λειτουργήσω, μιας και έχω μόνιμη υπόταση.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now