Jump to content



Recommended Posts

10 hours ago, thazio said:

Αν δεν γίνει στις 15/12 θα πάμε για μετά τις γιορτές.

99% θα πάμε για 15/12 πάντως.

Όχι! μη το τραβάμε μακριά και ο κόσμος αρχίζει να βαριέται! Τώρα που είμαστε ζεστοί.να γίνει 15/12 και να έχουμε το κους κους για τα Χριστούγεννα:p

 

  • Like 6
28 minutes ago, Aris Teidis said:

checksum failed και kicked out of game μου γράφει... για δες το Θάνο.

Μου το έβγαλε και εμένα χθές και δεν έχω ξαναδοκιμάσει, ύπαρχει περίπτωση να είναι επειδή το AC ήταν ανοιχτό όταν έκανε το update? (νομίζω, δεν ξέρω πως..) Παίζει να θέλει verify από Steam.

Καθε φορα που γινεται ενα update στο παιχνιδι, σειρα εχουν οι σερβερς.Λογικο να σας βγαζει checksum error.

 

On 2/11/2016 at 0:00 ΠΜ, το μέλος VeRDeGR έγραψε:

Δεν έχω προλάβει να διαβάσω πιο πίσω. θα το κοιτάξω και θα απαντήσω asap. Πάντως Πέμπτες είναι στις ημέρες που δουλεύω μέχρι αργά (ώρες καταστημάτων) και τελειώνω μετά τις 10 οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να μπορώ να συμμετάσχω σε οτιδήποτε. :(

 

On 14/11/2016 at 5:47 ΜΜ, το μέλος thazio έγραψε:

@VeRDeGR

 

 

δεν ψήφισαν.
Σημαίνει πως δεν θα παίξετε  τελικά ή θα μας έρθετε;
Άντε πείτε και εσείς για να φτιάξουμε τις ομάδες.  
 

:/

Για να μη λερώσω το νέο νήμα να ρωτήσω: πως βρίσκετε εσείς τον server;

Βάζω CLC II - the ENDURANCE CUP  αλλά βγαζει 700+ επιλογές οπότε δοκιμάζοντας ως ENDURANCE μόνο, περιορίζονται κάπως και πάω μετά και ψάχνω στο "C"

On 29/11/2016 at 5:07 ΜΜ, το μέλος thazio έγραψε:

Κάτι με τα φίλτρα μήπως είναι; Είναι locked θυμίζω

Πράγματι με "CLC" δουλεύει, εγώ έβαζα "CLC II":o - εκεί μπλέκει το πράγμα...

 

  • 3 weeks later...

Προσωπικά θα με βόλευε λίγο πιο αργα δηλαδή 19/1 για να προλάβω να κάνω λίγο practise παραπάνω καθώς απο αυτην την εβδομαδα ως τις 8-9/1 δεν θα εχω προσβαση σε τιμονιερα και στις 10 παραδιδω καποιες εργασιες κτλ :slap:... Ωστοσο αν γενικα βολευει τους περισσοτερους 12/1 κανενα θεμα...

έχεις μάθει όμως το αμάξι! :) και όπως είδες η σταθερότητα μετράει , να μη χτυπήσεις και όχι ο απόλυτος χρόνος

ακούς @Lylankor ?? :p

 

  • Like 1

Από σταθερότητα αρχηγός ήμουν, αυτό είναι το γαμώτο, σας έριχνα σταθερά 0.5 το γύρο όποτε δεν είχα προσπεράσεις κλπ ;) με αυτό το 2ο το να μη χτυπήσεις ήμουν τσακωμένος :p

  • Like 1
(edited)

Επανέρχομαι με το θέμα των ποινών με μια προσπάθεια να ξεκαθαριστούν και να οργανωθούν τα πράγματα.

Διαφοροποιήσεις στις ποινές του SPA σε σχέση με τον πίνακα παρακάτω δεν αλλάζουν τίποτα στην κατάταξη οπότε συνεχίζουμε.

(Στον @jumaru99 θα εξηγήσω στο επόμενο post στο τοπικό του SPA)

 

ΠΟΙΝΕΣ:

 

Οι  παρακάτω  ποινές  δεν είναι  δυνατόν  να καλύψουν κάθε περίπτωση αλλά μπορούν να δώσουν μια σημαντική  αίσθηση. Ότι δεν υπάρχει παρακάτω θα εξετάζεται.

1

Αμελητέο χτύπημα ενώ γίνεται προσπάθεια αποφυγής του με κάθε κόστος (με έξοδο από την πίστα για παράδειγμα).

Ομοίως και για επικίνδυνη οδηγηση(αλλαγή γραμμής στην ευθεία πάνω από μια φορά, κλεισίματα κλπ) χωρίς ατύχημα.

+10sec

2

Χτύπημα από πίσω ή την εσωτερική σε προσπάθεια προσπέρασης από λάθος υπολογισμό. Εάν γίνει στον 1ο γύρο μετατρέπεται στην ποινή νο 5

+15sec

3

Έκτιση της ποινής του AC πάνω στην αγωνιστική γραμμή ή κοντά της (θα πρέπει να περνάν τουλάχιστον δύο αυτοκίνητα δίπλα δίπλα)

+30sec

4

Χτύπημα αντιπάλου μετά από λάθος επικίνδυνη είσοδο στην πίστα

+30sec

5

Χτύπημα αντίπαλου από ολοκληρωτικό χάσιμο των φρένων

+30sec

6

Αθροιστικά 3 ποινές της τάξης  2 έως 5 αποφέρει επιπλέον εκκίνηση  από την τελευταία θέση στον επόμενο αγώνα

Εκκίνηση από το τέλος του σχηματισμού.

7

Αθροιστικά 4 ποινές της τάξης  2 έως 5 αποφέρει επιπλέον εκκίνηση  από την τελευταία θέση στον επόμενο αγώνα + 1 drive through

 

 

Εκκίνηση από το τέλος του σχηματισμού + drive through

 

 

  • Προσοχή: αν η πίστα το επιτρέπει  (θα το αναγράφουμε στην αρχή του topic) η ποινή 2 και μόνο αυτή θα εκτίεται με drive through από τo pit lane (χωρίς στάση προφανώς). Ο οδηγός θα το δηλώνει μετά τον αγώνα και θα εξετάζεται.
  • Η μόνη περίπτωση που αφήνουμε τον αντίπαλο να περάσει και μηδενίζεται η ποινή μας είναι όταν τον έχουμε περάσει κλείνοντας τον χωρίς να δημιουργηθεί ατύχημα. Το κάνουμε μέσα στον επόμενο γύρο με ασφάλεια ακόμα και αν πρέπει να περάσουν και άλλοι αγωνιζόμενοι.
  • Φυσικά δεν σημαίνει πως κάθε ακούμπημα θα τιμωρείται. Υπαρχει και το racing incident. Μην αποστειρωθούμε εντελώς. (πορτα πόρτα χτυπηματάκια είναι φυσιολογικά κάποιες φορές για παράδειγμα)
Έγινε επεξεργασία από thazio
  • Like 7

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.