Jump to content



Recommended Posts

(edited)

Χρονια πολλα σε ολους με υγεια , λεφτα και τυχη!!!

Δεν ξερω με ποια κριτιρια διαλεχτηκε το συγκεκριμενο πορσε(gt4 cayman clubsport) απο τον @thazio

αλλα ενα εχω να πω,ΜΠΡΑΒΟ!

ΜΗΝ διανοηθουν να το πειραξουν εκει στην kunos.....Τελος.

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 4
(edited)

Ναι το αμάξι έχει μεταμορφωθεί.

 

@thazio ξέρεις γιατί δεν σου δουλεύει το live map? http://manager.rackservice.org:50194/livemap

 

Σε άλλους που βλέπω, δουλεύει κανονικά πχ http://managerdc5.rackservice.org:50071/livemap

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 1

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ με Υγεία,Ευτυχία και Αγάπη, για εσάς και τους αγαπημένους σας!!!!

 

 

 

πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

 

 

@thazio ξέρεις γιατί δεν σου δουλεύει το live map? http://manager.rackservice.org:50194/livemap

 

 

 

Ούτε και εμένα φαίνεται να δουλεύει ο χάρτης

  • Like 2
(edited)
3 hours ago, liakjim said:

Παρόλο το πνεύμα των ημερών , θα το πω : @Lylankor σε μισώ...

Κάτσε να βρώ το 1 δευτερόλεπτο που θέλω ακόμα και μετά σου το επιτρέπω να με μισείς :p Αν και μάλλον αφού γυρίσω Αγγλία θα το ξαναπιάσω.


Χρόνια Πολλά και υγεία πάνω από όλα!

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2

Δοκιμάζω base setup 5 laps.. αρχίζω τις αλλαγές, κάνω άλλα 5 laps, σα να πάει καλύτερα. Ξαναγυρίζω πιτς, έξτρα αλλαγές.. Τώρα πάει ακόμα καλύτερα!!

Τελευταία δοκιμή για το βράδυ.. ξανά base setup και μετά από 1 γύρο είμαι 0.2 ταχύτερος από τον πιο γρήγορο χρόνο μου ΕΥΚΟΛΑ.

Εντάξει είχε ανέβει το grip κατά 0.2%, αλλά εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι πρώτα χρειάζεται practice και μετά σκάλισμα ρυθμίσεων..

  • Like 4

Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο ,όσο το οδηγάς τόσο το αγαπάς .

Νομίζω πως η Κunos τελικά εκτός από καλό μάρκετινγκ προσέχει και όλους τους κατόχους του ασσέττο ακόμα και αυτούς τους λεγόμενους "hard core " που αποτελούν τη μειονότητα και που απ΄ ότι φάνηκε έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να βελτωθεί η ποιότητα της εξομοίωσης .

Τελικά επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά πως ο καλός και όχι απαραίτητα ο πετυχημένος επαγγελματίας ,έχει όλο το πακέτο.

H Kunoς καταφέρνει σιγά σιγά να γίνει και  τα δύο.

 

http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat

 

  • Like 3
Το αυτοκίνητο είναι ερωτεύσιμο ,όσο το οδηγάς τόσο το αγαπάς .
Νομίζω πως η Κunos τελικά εκτός από καλό μάρκετινγκ προσέχει και όλους τους κατόχους του ασσέττο ακόμα και αυτούς τους λεγόμενους "hard core " που αποτελούν τη μειονότητα και που απ΄ ότι φάνηκε έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στο να βελτωθεί η ποιότητα της εξομοίωσης .
Τελικά επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά πως ο καλός και όχι απαραίτητα ο πετυχημένος επαγγελματίας ,έχει όλο το πακέτο.
H Kunoς καταφέρνει σιγά σιγά να γίνει και  τα δύο.
 
http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat
 


Λάθος σέρβερ.

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

[emoji8]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(edited)
9 hours ago, fatalara said:

@akis_z80 κανε ενα καλο γυρο και στειλε το replay.

Αξιοπρεπής γύρος από το χθεσινό session..  https://www.dropbox.com/s/24jmw45vjmsvce4/ks_porsche_cayman_gt4_clubsport_akis.zip?dl=0

Χρειάζεται unzip μέσα στο replay folder του ac.

 

Έγινε με 64lt, τελείως default setup κατά τα άλλα και track grip 97.4%. Δεν ξέρω πόσο επηρεάζεται ο χρόνος μεταξύ άδειου και γεμάτου τεπόζιτου αλλά πιστεύω ότι είναι κάτω από 1 sec.. Ίσως 0.5;

 

Έχω ψιλολάθος γραμμή στο 0.22, μέτρια-κακή είσοδο και υποστροφή στην copse (1.12). Κατά τα άλλα προσπάθησα να κρατήσω 2 ρόδες εντός γραμμών λόγω συνήθειας που είναι λίγο δύσκολο να αποβάλλω τώρα στα γεράματα για το CLC :p . Στις Copse και Stowe πάντως υπάρχει αρκετός χώρος στην έξοδο για να κερδηθεί αρκετός χρόνος.

 

Να και σε βίντεο

 

 

 

edit: @liakjim ίσως δε μπορούνε να μπούνε στον clc server λόγω entry list?? Μην τους σταυρώνεις :p. Ή μπορεί απλά να βαριούνται 1.30 ώρα practice

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Λάθος σέρβερ.

Εκεί πρωτομπήκαμε αλλά μετά σκέφτηκα πως εμείς που δεν τρέχουμε στο πρωτάθλημα δεν είναι σωστό να  γεμίζουμε τα στατιστικά σας με τους χρόνους μας.

 

(edited)
1 hour ago, liakjim said:

 


Λάθος σέρβερ.

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

emoji8.png

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

σωστος ο σερβερ διοτι number of drivers=7 not 3!!!

Το χετε σε κακο να γραφετε γυρους ε?

Το κειμαν ειναι απολαυση,μην κρατιεστε,δεν θα σας πουν ασχετους αν γραψετε πολλους γυρους,ισα ισα εσεις θα βγαλετε ωραια γουστα!

 

1 hour ago, liakjim said:

 

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
Dimitris βάλε και καμιά καρδούλα γιατί το στυλ σου είναι δύσκολα αποκρυπτογραφήσιμο.:p:p[emoji3]


Μια χαρά είναι ( γράφουμε περίπου στην ίδια γλώσσα χεχε ).

Οκ, καταλαβαίνω, θέλετε private testing , μη δούμε γραμμές , άσε που αν το δω από έξω ίσως πάρω μια ιδέα για camber, toe και height...[emoji12]

Απορώ για το 2ο section του lylankor. Τόσο λάθος γραμμές???

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

πριν 9 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

μη δούμε γραμμές

Ναι προβλέπουμε για μελλοντικούς αγώνες στο silverstone me porsche gt4.:p

Σήμερα αύριο και μεθαύριο θα δίνουμε παραστάσεις κατά τις 23:00 .:)

Eγώ λόγω εξόδου θα αργήσω να μπω σήμερα ίσως κατά τις 23.30 αλλά νομίζω θα ναι εκεί o Dimitris kai o Vitas.

Oσοι θέλουν μπορούν να έλθουν, σέρβερ faust  χωρίς password.

Και γιατί δεν δηλώνετε να συμμετέχετε στο cup?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

23 minutes ago, liakjim said:

Και γιατί δεν δηλώνετε να συμμετέχετε στο cup?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Θελουμε ψωμια ακομα!;)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.