Jump to content



Classic Livery Cup II - The Endurance CUP


thazio

Recommended Posts

πριν 46 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

90':rolleyes:

Ξέρω ότι είναι 90' :p Στην ώρα έναρξης αναφερόμουν, θεωρώντας πως θα το αποφασίσουμε μετέπειτα όπως και την ημέρα. :)  Και για να γίνω πιο κατανοητός. Αν έχουμε σκοπό να πέρνουμε εκκίνηση στις 22:00-22:30 + 90' αγώνα => 23:30-00:00 για την καρό σημαία, σ' έναν απαιτητικό αγώνα σαν αυτόν, θεωρώ πως θα 'ναι λίγο δύσκολο. Λίγο η κούραση της ημέρα, λίγο το μεγάλο της ώρας θα με(μας?) εξουθενώσει σε μεγαλύτερο βαθμό, σε σημείο να μην είναι "ευχάριστο".

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ο σερβερ θα είναι επάνω ένα μήνα για προπόνηση. Όποιος θέλει μπαίνει 10' πριν τα χρόνομετρημένα. 

 

Επίσης αγώνας αντοχής σήμαινει τακτική και ως προς την σωματική κούραση, έτσι δεν ειναι;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

Κουβαδάκι από δίπλα για τα χοντρά και άδειο μπουκάλι βλέπω!...

Ελα μωρε, πως κανετε ετσι.  Αυτοι τι να πουν;

Sim-Racing.org

ή αυτοι:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

O server είναι επάνω για δοκιμές με κάποια αυτοκίνητα πού έχω προκρίνει σχετικά και πίστα την Ιμολα. (Σαφώς όλα είναι υπό κουβέντα και όποιος θέλει

λέει τη γνώμη του για τα αυτοκίνητα. Έχετε στο νού σας μόνο τι είδους αγώνα θα κάνουμε) 

Name

CLC II - the ENDURANCE CUP winter

pass:

CLCE2

 

Χρόνοι εδώ:

http://manager.rackservice.org:50194/lapstat

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς ελπίζω να παρεξηγηθώ διαφωνώ με την επιλογή γρήγορων αυτοκινήτων κ εξηγούμαι

 

Έχουν γεωμετρικά δύσκολη προσαρμογή κ στήσιμο τουλάχιστον αχανές.Είναι μανίκι με τόσα κουμπιά αλλά θα με πεις απλά μην τα χρησιμοποιείς κ τελευταίο δεν θεωρώ οτι θα είναι εύκολο να βγει αγώνας χωρίς στούκες,αλλά πολλές όμως.Άντε βαριά βαριά μέχρι τα gt3.

 

Επαναλαμβάνω δεν θέλω να μας υποτιμήσω,απλά σκέφτομαι κ γράφω.:)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά προτείνετε αυτοκίνητα με κάποιο σκεπτικό όπως έκανε ο Νάσος (τον περιμενω να προτείνει κιολας) για να τα  βάλουμε σε ψηφοφορία.Θα διαλεξουμε 4 θυμιζω.Καλό ειναι να  εχουμε μια  σχετική πολυφωνία χωρίς τα άκρα  φυσικά . 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

...

Ferrari F40 Step3

O @thazio έχει αναφερθεί μόνο σε αγωνιστικά αυτοκίνητα :)

 

Προσωπικά πιστεύω πως η μεγάλη διάρκεια του αγώνα σε συνδυασμό με ένα "αργό" αυτοκίνητο θα μας εξοντώσει (αργός ρυθμός=>ανιαρός αγώνας). Δεν λέω να πάμε σε κάτι εξωτικό, αλλά βρίσκω την κατηγορία των GT3 ιδανική. Γιατί όπως προανέφερε και ο @sosna, αναμένονται εξόδοι/λάθη, τουλάχιστον αρκετά λόγω της διάρκειας(κούραση κτλ). Είναι μια κατηγορία που μπορεί να μας δώσει την απαραίτητη ταχύτητα/ρυθμό να "ακολουθήσουμε" έναν αγώνα, ακόμα και μετά από έξοδο (αλλιώς δύσκολότερα καλύπτονται χρονικές αποστάσεις με "αργά" αυτοκίνητα), και τα βοηθήματα που προσφέρει η κατηγορία (ABS/TC), μπορούν να μας προσφέρουν "σταθερότερη" συμπεριφορά, συναρτήση της διάρκειας/κούρασης/ελαστικά κτλ. Βρίσκω την πρόκληση της διάρκειας του αγώνα αρκετή για να την ωθήσουμε στα άκρα με κάτι αργό ή "ασυμάζευτο".

 

Υ.Γ. Ακόμα θυμάμαι το σκέλος στο πρώτο Cup μας, με το Abarth 500, είχα βλαστημίσει όσο κανένα άλλο... δεν πήγαινε βήμα... ακόμα ακούω το ψόφιο μοτέρ του στα αυτιά μου!!! :weep: Και σαν να μην έφτανε αυτό, έσπασε κιόλας από ένα miss-shift!!! :crazy: :shutup:

Έγινε επεξεργασία από jumaru99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Α οχι αποσυρω το ενδιαφερον μου τοτε.

 

Για να ξεκαθαρισω τη θεση μου..Δεν εχω αμφιβολιες για την ορθη διοργανωση του cup αλλα ειναι προσωπικο το θεμα.
Δεν εχω πλεον τη θεληση,το κουραγιο και τον χρονο να αφιερωσω για  να μαθαινω καθε φορα το νεο αμαξι και ποσο μαλλον οταν προκειται για endurance που δεν ειναι απλα, μπαινεις και τρεχεις.

Το παραπανω ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη μου και ευχομαι να παει καλα :)

 

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μήπως αξίζει να σκεφτείτε την επιλογή των GT3 χρησιμοποιώντας τα ballast που έχουν σε αυτή τη season ACRL ή όποιο άλλο cup? Και όποιος θέλει αλλάζει αυτοκίνητο σε κάθε αγώνα, όποιος θέλει τρέχει με το ίδιο. Από σετ είναι λίγο πιο πολύπλοκα αλλά το σετάρεις μια φορά ουσιαστικά. Απλά μας περιορίζει σε πίστες που έχουν ήδη τρέξει ως τώρα για να έχουμε δεδομένα (φαντάζομαι δεν είναι πρόβλημα αυτό).

Link to comment
Share on other sites

Ενα αυτοκινητο που θα διαλεξουμε εμεις θα ηταν το ιδανικο για ολους τους αγωνες.

Αφου θα τρεχουμε 90 λεπτα ας το κανουμε με κατι που θα μας αρεσει.

Αυτο αν αποφασισουμε να παμε με GT.

Link to comment
Share on other sites

Συνεχίστε να προτείνετε και να γράφετε σκέψεις ακούω τα πάντα! ;)

 

(Μόνο με GT3 (ακόμα και με 1) αρχίζει να μου αρέσει) όπως και να έχει θα περιορίσουμε τις επιλογές και θα ψηφίσουμε

Link to comment
Share on other sites

Βασικά μπορεί  να είναι όλο το GT3 line up. Ο καθένας διαλέγει ένα για όλο το πρωτάθλημα ή αλλάζει ελεύθερα. Στην πρώτη περίπτωση έχει το πλεονέκτημα της βελτιστοποίησης του αμαξιού , στην άλλη την επιλογή ανά ιδιαιτερότητας πίστας. 

Το πολύ πολύ να μην κάνεις skins ( καλύτερα για σένα). 

Μπορούμε όμως να διαλέξουμε 3rd party και να τα έχουμε όλοι κάπου σε ένα κοινό drive. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.