Jump to content



G.G. 2017 - Ferrari 599xx EVO @ Road America 23/10/2016


wargasm

Recommended Posts

Εγω παλι, αυτο το "φρεναρε νωρις" που λετε δε το εχω καταλαβει ακομα.
Δηλ, ο μπροστινος πρεπει και ειναι υποχρεωμενος να φρεναρει εκει που θελει και φανταζεται ο πισω ;

Να κοψει τα @@ του αυτος που ακολουθει και ειναι κοντα και να ειναι πιο προσεκτικος.

 

πριν 3 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Μακάρι το μοντέλο ζημιών να ήταν πολύ πιο αυστηρό (βλ AMS) , ώστε να τιμωρεί τους απροσεχτους.

Μια χαρα ειναι το μοντελο ζημιων, αλλα το εχετε στο 60. Βαλτε το 100...

Το θεμα ειναι οτι δεν θα την πληρωνει μονο ο απροσεκτος αλλα και αυτος που δε φταιει...

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι, αυτο το "φρεναρε νωρις" που λετε δε το εχω καταλαβει ακομα.

Δηλ, ο μπροστινος πρεπει και ειναι υποχρεωμενος να φρεναρει εκει που θελει και φανταζεται ο πισω ;

Να κοψει τα @@ του αυτος που ακολουθει και ειναι κοντα και να ειναι πιο προσεκτικος.

 

Μια χαρα ειναι το μοντελο ζημιων, αλλα το εχετε στο 60. Βαλτε το 100...

Το θεμα ειναι οτι δεν θα την πληρωνει μονο ο απροσεκτος αλλα και αυτος που δε φταιει...

Ο Christian φρέναρε πολύ νωρίς, δλδ τί να κάνει ο πίσω?

Όπως και ο@uhu στην εκκίνηση, φρέναρε στα 100 μέτρα πριν. Τι να πω? Βασικά είπα " τί κάνει ο μ@λακας???" Χαχαχα

Πάντως προσωπικά το προσπέρασμα στα φρένα το αποφεύγω εκτός αν είμαι καθαρά δίπλα. Αλλά και εκεί προσέχω όπως πχ με τον Ηλία στο video που σήκωσα.

Προτιμώ να περάσω με καλύτερη έξοδο στην ευθεία.

Ο μπροστά αν αμύνεται, νομίζω το σωστό είναι να φρενάρει έγκαιρα και να δείξει στον πίσω ότι θα κλείσει την τροχιά του νωρίς.

Πήρα το μάθημα μου από τότε με τα GT3 στο Mugello και τον Κυριάκο.

Καλύτερα να κλείσεις το κενό παρά να δώσεις το ρισκο στον άλλον να το σκεφτεί.

Όσο για το damage , θέλει πολύ πιο αυστηρό από το 100%.

Το rF2 και το AMS είναι πιο ρεαλιστικά.

Θα την πληρώσει και ο μπροστινός? Ναι. Αλλά και αυτός θα βρεθεί στη θέση του.

Ας το σκεφτεί 2 φορές.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε:

Κατσε ρε Κωστα...τα @@ του εκοψε και τον απεφυγε...Αλλιως θα τον χτυπουσε.
Δλδ τι πιστευεις ; Φρεναρουμε οπου θελουμε και στα τετοια μας ο πισω ; :p

Αν ηταν πιο υποψιασμενος θα πω, οχι πιο προσεκτικος, ο πισω, δε θα χρειαζοταν να μπει στη διαδικασια να τον αποφυγει...

Ενταξει, δε μιλαω να εισαι στη μεση της ευθειας και να φρεναρεις, εννοειται. Αλλα πριν την στροφη ξερεις οτι ο αλλος θα φρεναρει. Δεν ειναι απαραιτητο να φρεναρει εκει που θα φρεναρες εσυ.

Δηλ κατι τυποι σαν τον Ακη και τον Θοδωρη που φρεναρουν μετα την στροφη (αχαχαχαχαχα), τι θα επρεπε να κανουν να μας παιρνουν ολους αμπαριζα;

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 4 λεπτά, το μέλος wolves έγραψε:

Αν ηταν πιο υποψιασμενος θα πω, οχι πιο προσεκτικος, ο πισω, δε θα χρειαζοταν να μπει στη διαδικασια να τον αποφυγει...

Ενταξει, δε μιλαω να εισαι στη μεση της ευθειας και να φρεναρεις, εννοειται. Αλλα πριν την στροφη ξερεις οτι ο αλλος θα φρεναρει. Δεν ειναι απαραιτητο να φρεναρει εκει που θα φρεναρες εσυ.

Δηλ κατι τυποι σαν τον Ακη και τον Θοδωρη που φρεναρουν μετα την στροφη (αχαχαχαχαχα), τι θα επρεπε να κανουν να μας παιρνουν ολους αμπαριζα;

 

Ρε συ δεν υπαρχει σημειο φρεναρισματος που να ειναι ιδιο για ολους, μην το βλεπεις ετσι, το οτι σε πολλες στροφες φρεναρουμε ολοι το ιδιο ειναι συμπτωση και οχι κανονας δεν υπαρχει εδω θα φρεναρεις γτ ετσι. Ο μπροστινος δεν ειναι υποχρεωμενος να φρεναρει εκει που θελει ο πισω αλλα το ιδιο ισχυει και αντιστροφα, ο πισω πρεπει να κανει την κινηση του σε σημειο που οι τροχες των δυο αυτοκινητων να μην τεμνονται οταν θα βρισκονται στο ιδιο σημειο αν ο αλλος εχει ξεκινησει να στριβει η ειναι κοντα στο σημειο αυτο δεν κανεις καμια κινηση ειναι 100% σιγουρο οτι θα τον χτυπησεις.

 

Δευτερον... Καμια προσπεραση δεν γινεται αν δεν βοηθησει ο μπροστινος... σε ολες θα μπορουσαμε να κλεισουμε την γραμμη και να πουμε α χτυπησαμε. Δεν υπαρχει αυτο το ''αν δεν ανοιγα η εμενα ανοιχτα θα ειχαμε χτυπησει'' εννοειτε οτι θα το κανεις αυτο αν εισαι μπροστα γτ ετσι δουλευουν τα προσπερασματα.

 

Χρειαζεται σεβασμος και απο τους δυο.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα στο συγκεκριμένο προσπέρασμα.

Καθαρό και έξυπνο!!!

Οπως και το διπλό προσπέρασμα του Άρη σε μένα στο συγκεκριμένο κόμπο ήθελε @@ και κάποια συναίνεση απο τον αμυνόμενο.

 

@Aris Teidis στο γύρο που με πέρασες εκεί που φρενάρε λίγο παραπάνω ο μπροστινός είναι ακριβώς ίδια περίπτωση.

Και εγώ αν το πίεζα πήγαινα δίπλα στον αμυνόμενο ή έκλεινα την γραμμή θα σε μπλόκαρα μεν  αλλά ρισκάροντας επαφή.

Γιατί είσαι αρνητικός στο συγκεκριμένο προσπέρασμα? πίστευα ότι θα σου άρεσε:(

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

@tasosmich Γενικά συμφωνώ με τα παραπάνω απλά εγώ σε τέτοιες περιπτώσεις θα έπαιρνα νωρίτερα τη θέση μου στη πίστα, αφού δεν ήταν και πάνω σε στροφή και δεν έιχατε και μεγάλη διαφορά σε ταχύτητα. Μπήκες αργά αργά και ήσουν ο μισός στο γρασίδι για πολύ ώρα, όταν μπήκες ολόληρος είχες φύγει από το οπτικό του πεδίο, άσχετα αν και πάλι φταίει που δε σου άφησε καθόλου χώρο/έπεσε πάνω σου.

 

Για το προηγούμενο @angeln1ck @Oxide Burnedbrain, τώρα που το ξαναείδα φρέναρες αρκετά νωρίς :p Αυτό δε φαίνεται σε αυτούς που δεν τρέξαν το combo οπότε πιο εύκολα λένε οτι είναι dive bomb. Αλλά όπως είπα από τη στιγμή που κρατήθηκε στο εσωτερικό της στροφής ήταν ΟΚ, ειδικά από τη στιγμή που πριν το σημείο που οι γραμμές σας θα συναντιόντουσαν ήταν ήδη μπροστά. Αν εκεί ήσουν εσύ έστω και ελάχιστα μπροστά τότε είναι άλλη ιστορία (σύμφωνα και με τους κανονισμούς). Το παραπάνω που είδα στο video (που δε φαίνεται στο δικό μου replay) είναι οτι @angeln1ck κοιτάει πίσω ακριβώς πριν τα φρένα, οπότε ούτε σε βλέπει να φρενάρεις νωρίτερα (+ οτι τα φώτα των φρένων στο αυτοκίνητο είναι απαράδεκτα εκεί κάτω) και πιθανώς να χάνει για λίγο και το κανονικό σημείο. GG δε τρακάρατε όλα καλά :) και @Oxide Burnedbrain θα ήσουν και πάλι μπροστά στην έξοδο αν δεν ήταν για το συμβάν μπροστά.

 

Από εκέι και πέρα, πρέπει να σκεφτείτε όλοι και το εξής: έστω οτι από διαφορά κάτω από 0.2 είσαι σε θέση για επίθεση, όταν περάσεις μπροστά συνήθως είσαι εσύ 0.2 μπροστά. Ο επιτιθέμενος έχει ακολουθήσει μη βέλτιστη γραμμή για να προσπεράσει οπότε χάνει ένα ~0.2 σε σχέση με το βέλτιστο (χοντρικά πολύ οι χρόνοι). Όλα αυτά σημαίνουν οτι ο αμυνόμενος έχει μείνει πίσω τουλάχιστον 0.5 δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει οτι σε προσπεράσεις γενικά (εκτός αν γίνει πάνω σε ευθεία) ο επιτιθέμενος θα χαλάσει τη γραμμή κλπ του αμυνόμενου, δε γίνεται να περιμένουμε όλα τα προσπεράσματα να είναι smooth όσο μπορεί να τα φαντάζονται κάποιοι. Από εκεί και πέρα το κατά πόσο είναι ΟΚ να χαλάσει ο ένας τη γραμμή του άλλου το λένε οι κανονισμοί. Το video που λίνκαρε ο @sosna δεν έχει πολύ σχέση με το περιστατικό γιατί εκεί ο επιτιθέμενος κάνει τρελό overshoot και δεν κρατιέται στο εσωτερικό της στροφής όπως ο @angeln1ck, και αυτό για εμένα είναι dive bomb. Απλά φαίνεται να μοιάζουν τα περιστατικά γιατί η "επίθεση" γίνεται από αντίστοιχη απόσταση που κανονικά δεν το επιτρέπει.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος uhu έγραψε:

Δεν τίθεται θέμα στο συγκεκριμένο προσπέρασμα.

Καθαρό και έξυπνο!!!

Οπως και το διπλό προσπέρασμα του Άρη σε μένα στο συγκεκριμένο κόμπο ήθελε @@ και κάποια συναίνεση απο τον αμυνόμενο.

 

@Aris Teidis στο γύρο που με πέρασες εκεί που φρενάρε λίγο παραπάνω ο μπροστινός είναι ακριβώς ίδια περίπτωση.

Και εγώ αν το πίεζα πήγαινα δίπλα στον αμυνόμενο ή έκλεινα την γραμμή θα σε μπλόκαρα μεν  αλλά ρισκάροντας επαφή.

Γιατί είσαι αρνητικός στο συγκεκριμένο προσπέρασμα πίστευα ότι θα σου άρεσε.

 

Δεν είναι το ίδιο, εγώ έρχομαι με μεγαλύτερη ταχύτητα από πίσω σας (λόγο δικιά σας ατυχίας πριν σε κερμπ), σας αφήνω να διαλέξετε τη γραμμή σας και απλώς παίρνω μια άλλη και χωρίς να ενοχλήσω κανέναν προσπερνάω ανάμεσά σας. Αν διάλεγες άλλη γραμμή θα άλλαζα και εγώ, είχε μεγάλη άνεση στο σημείο που έγινε. Στην περίπτωση που δεν χώραγα δεν θα ρίσκαρα.

Τέλος πάντων το παρακουράσαμε το θέμα...:rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπράβο παιδάκια!!! Από τις πιο ωραίες και πολιτισμένες συζητήσεις !! 

 

Το έχουμε παρεξηγήσει λίγο το θέμα όμως! Το divebomb υπάρχει όταν ο αντίπαλος έχει βάλει την μούρη στη στροφή και εσύ έρθεις και τον εμβολίσεις.

Το κυρίως πρόβλημα που έχω παρατηρήσει σε πολλούς αγώνες είναι ότι δε κοιτάμε το καθρέφτη μας! 

Τι εννοώ όταν λέω δε κοιτάμε το καθρέφτη.. Βλέπουμε τον απο πίσω καμιά 100 μέτρα πριν τη στροφή και λέμε εντάξει είναι 2 αυτοκίνητα πίσω σιγά μην βουτήξει, και κύριοι γυρνάμε στη στροφή μας... Δεν είναι έτσι τα πράγματα όμως! Τα ~2 αυτοκίνητα μήκος καλύπτονται πολύ εύκολα!! Φυσικά μπορεί να σε πετάξει λίγο ανοιχτά μία τέτοια κίνηση αλλά τι πάει να πει αυτό?! Δικιά σου υποχρέωση είναι να μην βγάλεις τον αντίπαλο εκτός πίστας, αλλά δε τρέχουμε και κάθε βδομάδα στο Monaco. Είναι υποχρέωση και του αμυνόμενου να βλέπει τους καθρέφτες του, και αν χρειαστεί να πάει για την εσωτερική αυτού που τον προσπέρασε στην έξοδο της στροφής ή να ξεκαθαρίσει πριν τη στροφή πως εδώ δε θα γίνει overtake.

Πως!? Βάζοντας το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί ο αντίπαλος να σου χωθεί στην είσοδο. Κάτι που φυσικά θα μειώσει την ταχύτητα εξόδου σου απο την στροφή αλλά θα έχει γλυτώσει τη βουτιά στα φρένα!

 

Το helicorsa είναι τεράστιο app και σε μάχη είναι τα μάτια μας και τα αυτιά μας!!!

 

(Ζαβλακωμένα λόγια όσοι κατάλαβαν κατάλαβαν :kiss2:)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μιας και σχολιαζουμε τα ατυχηματα του αγωνα ανεβαζω και εγω την δικια μου περιπτωση για να μαθω αν εφταιγα ή οχι κυριως στην περιπτωση με τον @angeln1ck...
 




 
Σορρυ που τα ανεβαζω χωριστα αλλα δεν εχω τον χρονο (ή δεν ξερω να το κανω γρηγορα) να τα κανω ενα...
 
 


Πωπω κρίμα. Τρελή στουκα. @angeln1ck , μήπως να έβαζες το helicorsa?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites



Πωπω κρίμα. Τρελή στουκα. @angeln1ck , μήπως να έβαζες το helicorsa?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Θα ηταν καλο αλλα μειώνει την εξάσκηση στην αντίληψη! Επειδη εχω triple monitor δεν εχω προβλημα γενικα! Απλα επειδη έμπαινε πολυ αργα ο Τάσος δεν ειχα καταλάβει οτι ακομα πατάει εκτος πίστας...
Αλλα απ'οτι φαινεται θα πρεπει να το βαλω και να το εχω, ειδικα σε τέτοιου είδους αυτοκινητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites


Θα ηταν καλο αλλα μειώνει την εξάσκηση στην αντίληψη! Επειδη εχω triple monitor δεν εχω προβλημα γενικα! Απλα επειδη έμπαινε πολυ αργα ο Τάσος δεν ειχα καταλάβει οτι ακομα πατάει εκτος πίστας...
Αλλα απ'οτι φαινεται θα πρεπει να το βαλω και να το εχω, ειδικα σε τέτοιου είδους αυτοκινητα.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Υπάρχει και το crew chief που σου μιλάει ( αυτό έχω ).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Θα είχε πολλή φάση να κάνει κάποιος samples με φωνές για το CrewChief και να σου μιλάει χωριάτικα. "Τί κάνς ρε γίδι" "Κοπάνα το μετά τη στρουφή" "Α είσι για τα πανηγύρια" "Τσ έσκισες" και άλλα τέτοια. Πιθανότατα με τη φωνή του Τραμπάκουλα.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites


Υπάρχει και το crew chief που σου μιλάει ( αυτό έχω ).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Το έβαλα το crew chief προχθές αλλα δεν το εχω δοκιμάσει ακομα...φαινεται καλο!
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

Θα είχε πολλή φάση να κάνει κάποιος samples με φωνές για το CrewChief και να σου μιλάει χωριάτικα. "Τί κάνς ρε γίδι" "Κοπάνα το μετά τη στρουφή" "Α είσι για τα πανηγύρια" "Τσ έσκισες" και άλλα τέτοια. Πιθανότατα με τη φωνή του Τραμπάκουλα.

Έχει πάντως στις επιλογές, να βρίζει.

Σε κάποια φάση που ήταν πίσω μου ο @Oxide Burnedbrain, μου λέει "don't let this fucker pass you" Χαχααχα

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.