Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 23, 2016 #101 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 Όντως επεισοδιακός αγώνας με πολλές εξόδους και επαφές-τρακαρίσματα. Μπράβο στο podium! @Lylankor άπιαστος, @GoMaR Γομάρ όπως πάντα και @Aris Teidis συγχαρητήρια για τη τρίτη θέση και τη σταθερότητα! Στο τέλος σκύλιασα να σε φτάσω και να σε περάσω,έγινα μούσκεμα στον ιδρώτα και με το που είδα ότι έκανες κάποιο λάθος και η διαφορά μειώθηκε,διαολίστηκα και εκεί που σε όλο τον αγώνα γυρνούσα στο 2:05+++ έπεσα στο 2:04:340 στον 18ο γύρο @liakjim δε πειράζει ρε εννοείται! Πάντως αν θυμάμαι καλά με χτύπησες στην επόμενη στροφή,όχι σε αυτή που βγήκα εκτός. Στον πρώτο γύρο,στη πρώτη στροφή έφαγα και ένα dive bomb τρελαμένο απο τον "κάτι drive like greek". 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 23, 2016 #102 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 Δε νομίζω να ξαναδώ 99.59% consistency με λιγότερους από 100 γύρους πριν τον αγώνα... αλλά τα βρήκα τα κουμπιά και τα τερτίπια της Ιταλίδας και τα πήγαμε πολύ καλά . Από συγκινήσεις λίγα, μια που είδα το Θοδωρή να φέρνει σβούρα στη 2η στροφή στον καθρέφτη και ένα μικρολαθάκι που τελικά απλά έβγαλε τον αργότερό μου γύρο 2:04.1χχ. Ανεβάζω ένα γύρο που έκανα χθές (αν και invalid ήταν ο πιο γρήγορος που έκανα, κέρδισα ίσως 0.05 προς το τέλος που βγήκα στην έξοδο της στροφής). Το σετ που έτρεχα ήταν ουσιαστικά το default με 2 μπροστά αντιστρεπτική και 63% brake balance. Γενικά ήταν αρκετά ιδιότροπο στις εισόδους στροφών γιατί δεν του άρεσε το κλασικό άφημα φρένου -> turn-in χρησιμοποιόντας την συμπίεση της ανάρτησης. Πήγαινε καλύτερα με νωρίς turn-in και trail braking ακόμα και μέχρι το apex σε κάποια σημεία. Συγχαρητήρια σε όλους! Είχαμε και μεγαλύτερο grid αυτή τη φορά. Είδα λίγο το replay και γινόταν χαμός πίσω Next week! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 23, 2016 #103 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 (edited) Εδώ τα 2 συμβάντα που καθόρισαν τον αγώνα μου (τελικά @Oxide Burnedbrain, καθαρό μου λάθος). (θα φανούν αργότερα) Πως απέφυγα τον @fatalara, η ψυχούλα μου το ξέρει... Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 23, 2016 από liakjim 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Οκτώβριος 23, 2016 #104 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 πριν 31 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε: Εδώ τα 2 συμβάντα που καθόρισαν τον αγώνα μου (τελικά @Oxide Burnedbrain, καθαρό μου λάθος). (θα φανούν αργότερα) Πως απέφυγα τον @fatalara, η ψυχούλα μου το ξέρει... Δεν βλεπω τα βιντεα... Παντως εκει δεν ειδα τπτ, ειδα βελος στο πισω μερος μολις εκοψα το τιμονι αριστερα στον καθρεφτη δεν σε ειδα. Δυσκολο αυτοκινητο παντως πολλα μουτρα ακομα και με 60 στα φρενα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angeln1ck Οκτώβριος 23, 2016 #105 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε: Στον πρώτο γύρο,στη πρώτη στροφή έφαγα και ένα dive bomb τρελαμένο απο τον "κάτι drive like greek". Σοβαρα μιλας τωρα...!!! Κατ'αρχην ηταν στην δευτερη στροφη και επισης δεν πιστευω πως, κατι τετοιο θεωρειτε dive bombing, οταν απλα καταφερνεις να φρεναρεις διπλα διπλα με τον αντιπαλο και να του αφηνεις τουλαχιστον 3-4 μετρα πλατος στην πιστα (ακομα και πανω στην ιδια την στροφη και οχι απλως στην εξοδο της!!!) Παρακαλω τα υπολοιπα μελη, να δουν το συμβαν και να μου πουν αμα εχω αδικο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 23, 2016 #106 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 7 minutes ago, angeln1ck said: Σοβαρα μιλας τωρα...!!! Κατ'αρχην ηταν στην δευτερη στροφη και επισης δεν πιστευω πως, κατι τετοιο θεωρειτε dive bombing, οταν απλα καταφερνεις να φρεναρεις διπλα διπλα με τον αντιπαλο και να του αφηνεις τουλαχιστον 3-4 μετρα πλατος στην πιστα (ακομα και πανω στην ιδια την στροφη και οχι απλως στην εξοδο της!!!) Παρακαλω τα υπολοιπα μελη, να δουν το συμβαν και να μου πουν αμα εχω αδικο! Καλά ρε μη τρελαίνεσαι,μπορεί να ήταν απόλυτα καθαρό το σκηνικό Απλά έτσι μου φάνηκε,έτσι το θυμάμαι,ίσως επειδή οι υπόλοιποι με περνάνε με περισσότερη ασφάλεια?! Δε ξέρω,θα δω το replay και εγω και θα σου πω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 23, 2016 #107 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 Ναι,είναι η περίπτωση που αν το έκανα εγώ θα ένιωθα ένοχος. Βασικά το έχω ξαναπεί,η έννοια του divebombing πολλές φορές με μπερδεύει και πάντα ήθελα ένα replay που να δείχνει μια περίπτωση σαν κ αυτή ακριβώς. Δείτε το λίγο όσοι θέλετε και δώστε μας τα φώτα σας. Είναι στη δεύτερη στροφή το πρώτου γύρου. Δείτε το και απο τη δική μου κάμερα και του @angeln1ck και του @liakjim. Πολλές φορές μου τυχαίνει τέτοια ευκαιρία για προσπέραση και δε την επιχειρώ για να γίνουν όλα με ασφάλεια καθώς είναι πάνω στη στροφή και πιστεύω ότι θα κόψω τη πορεία του άλλου με συνέπεια να πέσει πάνω. Αγωνοδίκες please help! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmich Οκτώβριος 23, 2016 #108 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 10 minutes ago, Oxide Burnedbrain said: Ναι,είναι η περίπτωση που αν το έκανα εγώ θα ένιωθα ένοχος. Βασικά το έχω ξαναπεί,η έννοια του divebombing πολλές φορές με μπερδεύει και πάντα ήθελα ένα replay που να δείχνει μια περίπτωση σαν κ αυτή ακριβώς. Δείτε το λίγο όσοι θέλετε και δώστε μας τα φώτα σας. Είναι στη δεύτερη στροφή το πρώτου γύρου. Δείτε το και απο τη δική μου κάμερα και του @angeln1ck και του @liakjim. Πολλές φορές μου τυχαίνει τέτοια ευκαιρία για προσπέραση και δε την επιχειρώ για να γίνουν όλα με ασφάλεια καθώς είναι πάνω στη στροφή και πιστεύω ότι θα κόψω τη πορεία του άλλου με συνέπεια να πέσει πάνω. Αγωνοδίκες please help! Μου φαινεται λιγο οριακο αλλα νομιζω πως και εγω θα εκανα την κινηση ... Και επισης ισως αν δεν εκοβε ο @angeln1ck λογω του τετακε, να μην σου φαινοταν divebombing @Oxide Burnedbrain... Ωστόσο και εμενα με μπερδευει η εννοια του divebombing οποτε θα κρινουν καλυτερα οι πιο εμπειροι... Οσον αφορα το δικο μου "ατυχημα" μετα το replay μπορω να πω πως αυτο που συνεβει με τον @Aris Teidis ηταν καθαρο αγωνιστικο συμβαν... Για το οτι επεσα ομως πανω στην γεφυρα δεν ξερω ακριβως ποιος φταιει... Μπορει εγω, μπορει ο @angeln1ck μπορει και οι δυο... Θα δωσω αυριο γυρο και στροφη να κρινουν οι πιο εμπειροι για να μαθαινω-μαθαινουμε κιολας... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
angeln1ck Οκτώβριος 23, 2016 #109 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 πριν 12 λεπτά, το μέλος tasosmich έγραψε: Για το οτι επεσα ομως πανω στην γεφυρα δεν ξερω ακριβως ποιος φταιει... Μπορει εγω, μπορει ο @angeln1ck μπορει και οι δυο... Θα δωσω αυριο γυρο και στροφη να κρινουν οι πιο εμπειροι για να μαθαινω-μαθαινουμε κιολας... Αυτη ειναι δυσκολη περιπτωση...αλλα στην προκειμενη, για να ειχαμε ενα πιο ασφαλη αγωνα, επρεπε να σου δωσω λιγο ακομα χωρο! Αυτον τον ελαχιστο ωστε να μπεις μεσα στην πιστα καθαρα. Παντως τελευταια στιγμη το καταλαβα και προσπαθησα να ανοιξω, πηγαινωντας προς τα αριστερα, αλλα ματαια! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 23, 2016 #110 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 (edited) Είδα λίγο και αυτά έχω να πω: @Oxide Burnedbrain για εμένα φρέναρες λίγο νωρίς, επίσης @angeln1ck φρέναρε λίγο αργά που μπορεί να ήταν για να κάνει την επίθεση, αλλά αν δεν ήταν για αυτό το λόγο τότε αυτή ήταν η μόνη κίνηση που είχε για να μην τρακάρετε. Από εκεί και πέρα για εμένα από τη στιγμή που μπορείς να κρατηθείς στο εσωτερικό της στοφής και να μην κάνεις καμικάζι overshoot είναι ΟΚ (γίνονται πολύ χειρότερα σε αγώνες F1 όπως και σήμερα πχ...). Δεν κρατήθηκε στο εσωτερικό κερμπ ώστε να είναι πεντακάθαρο αλλά τουλάχιστον δεν πέρασε το μέσο της πίστας... οπότε είναι λίγο οριακό. Πάντως, ακόμα και με αυτή την κίνηση, αν δεν είχες το συμβάν μπροστά σου θα έβγαινες από τη στροφή αρκετά πιο γρήγορα και θα ήσουν και πάλι μπροστά. Αυτό πάνω κάτω πρέπει να λένε και οι κανονισμοί, αν και ακόμα και οι κανονισμοί έχουν μαύρα σημεία, λένε από ότι θυμάμαι οτι στην έξοδο της στροφής αυτός που είναι έστω και ελάχιστα μπροστά μπορεί να διαλέξει ελεύθερα γραμμή, αυτός που είναι από την εσωτερική δηλαδή μπορεί να πετάξει τον άλλο έξω για μια αεροτομή πλεονέκτημα. Προσθέτω: αν εκεί που έφυγε από το εσωτερικό κερμπ και ανοίχτηκε λίγο ήσουν δίπλα του και μπροστά έχοντας αφήσει χόρο για 1 αυτοκίνητο και όπως άνοιξε η γραμμή του έπεφτε πάνω σου τότε θα έφταιγε, που πιθανώς να γινόταν αν είχες φρενάρει στο κανονικό σημείο και αν έκανε την ίδια κίνηση. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 23, 2016 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 23, 2016 #111 Κοινοποίηση Οκτώβριος 23, 2016 Βασικά όντως,τώρα το σκέφτηκα ότι αν δεν έκανε αυτή τη κίνηση θα έπεφτε πάνω μου,οπότε πολύ σωστή η αντίδραση. Με μπερδεύουν πολύ τέτοια οριακά συμβάντα. @akis_z80 ρίξε μας κ εσύ τα φώτα σου! Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 24, 2016 #112 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Ε ας το σηκώσει κάποιος σε youtube. Ανέβηκαν και τα 2 video πιο πάνω. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 24, 2016 #113 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 ναι ρε παιδιά...ανεβάστε βίντεο.Από την εσωτερική(Όπως παίζετε) και απ'την εξωτερική. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Οκτώβριος 24, 2016 #114 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Εγώ που δοκίμασα να μπω στι 7:15 και δεν έβρισκα τον σερβερ; Κλείνει η πόρτα στην αρχή του practice? Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 24, 2016 #115 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Εγώ που δοκίμασα να μπω στι 7:15 και δεν έβρισκα τον σερβερ; Κλείνει η πόρτα στην αρχή του practice?Όχι, κάτι έκανες λάθος πχ φίλτραΣτάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 24, 2016 #116 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 παιδια οταν δε βρισκετε τον σερβερ σημαινει οτι επιλεγετε λαθος φιλτρο για την αναζητηση. Την στιγμη που κλειδωσε ο σερβερ με κωδικο στις 18:30, αν εχεις φιλτρο να μην εμφανιζει τους κλειδωμενους,λογικο ειναι να μην εμφανιστει Για αυτο ενημερωνουμε και εδω για τις κινησεις του σερβερ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Οκτώβριος 24, 2016 #117 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Όχι όλα τα είχα όπως πάντα, και έβαλα και greek στο search όπως πάντα και έμπαινα. Χμ τέλος πάντων, λαμακία. Και μου άρεσε πολύ η 599 :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 24, 2016 #118 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Μπορει να ειχες φιλτρο να μη δειχνει τους κλειδωμενους.Οπως και να εχει οντως μλκια αλλα ολα αυτα διορθωνονται με μια απλη επισκεψη στο discord. Για αυτο πρεπει να μπαινουμε.Για να λυνουμε τετοια θεματα.Και μικροφωνο να μην εχεις, υπαρχει τσατ και για πιο αμεση επικοινωνια Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Οκτώβριος 24, 2016 #119 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 To discord το κατέβασα 10 λεπτά πριν μπω στο παιχνίδι, δεν κατάλαβα τίποτα και το άφησα να τρέχει Θα κοιτάξω το thread περι discord για την επόμενη φορά. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 24, 2016 #120 Κοινοποίηση Οκτώβριος 24, 2016 Οσον αφορα τον αγωνα να πω ενα μπραβο μεγαλο στον @Lylankor για την φοβερη οδηγηση του.. Ειχα μια μικρη ατυχια με τον Θοδωρη στην αρχη που μου προκαλεσαι μικρη βλαβη χωρις αυτο να σημαινει πως αν δεν χτυπουσα θα μπορουσα να τον ακολουθησω. Ηταν αρκετα γρηγορος και σταθερος.. Συγχαρητηρια στον @Aris Teidis.Πραγματικα χαιρομαι που εχει ανεβει τοσες θεσεις τον τελευταιο καιρο και με λιγοτερο practice.Αυτο σημαινει πως με το τιμονι διαβαζεις καλυτερα το αμαξι.Μπραβο Μπραβο σε ολα τα παιδια που τρεξανε. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now