Jump to content



Recommended Posts

(edited)
  On 22/11/2016 at 7:34 ΜΜ, το μέλος salde έγραψε:

κάτι που συγχέεται σε παρόμοιες συζητήσεις είναι η διάκριση ανάμεσα στην επιστροφή ενός λειτουργικού προϊόντος κι ενός ελαττωματικού. Στην περίπτωση του ελαττωματικού δεν ισχύουν με βάση το νόμο τα όσα γράφεις εκτός αν θελήσουν να ισχυριστούν ότι το ελάττωμα προκλήθηκε από εσένα (που δεν το γράφεις) ή ότι όταν αγόρασες γνώριζες το ελάττωμα κ.λ.π.

 

3 μέρες+χαλασμένο=τα χρήματά σου πίσω.
Αν ισχυρίζονται οτιδήποτε άλλο τότε μάλλον παρανομούν και ο αγοραστής μάλλον πρέπει να επιμείνει με κάθε νόμιμο τρόπο.

Επίσης καλό είναι να μη γίνεται σύγχυση μεταξύ της αγοράς από απόσταση (όπως είναι οι περισσότερες διαδικτυακές αγορές) όπου τα δικαιώματα υπαναχώρησης ακόμη και άνευ αιτιολόγησης είναι αυξημένα και της αγοράς με φυσική παρουσία.

Expand  

 

Να διευκρινίσω μιλαω παντα για το θεμα εγγυηση ,  αρα ελαττωματικο προιον και οχι για επιστροφη διοτι δεν μας κανει και χωρις ελαττωμα που να εχει προκληθεί απο τον χρήστη αρα μη καλυψης του απο εγγυηση.

 

Τυπικα μιλουσα λιγο γενικα και αοριστα.Σε προσωπικες εμπειρεις....σκληρος δισκο σταματησε να δουλευει 1 μηνα μετα απο την αγορα , μου ειπαν να τον στειλουν για αντικατασταση με χρονο αναμονης 1μηνα η πιστωτικο 25 ευρω κατω απο την τιμη αγορας διοτι τοσο ειναι η τελευταια τιμη που πωληθηκε καποια στιγμη απο την ημερα που τον πηρα εως την ημερα που τον πηγα πισω.

Τελικα μιλησα κατευθειαν με w.d. και σε 1μιση βδομαδα ειχα νεο δισκο ιδιο με αυτον που αγορασα.

 

Επισης η τιμη του συγκεκριμενου δισκου ,  για αρκετο διαστημα αφου μου εγινε αντικατασταση , σε διαφορα μαγαζια ηταν οσο τον ειχα αγορασει εγω +- 1 η 2 ευρω αρα εκει ειναι φως φαναρι (κατα την γνωμη μου) οτι το καταστημα , αν επαιρνα πιστωτικο , θα ειχε και ενα δισκο απο την αντικατασταση του δικου μου για πωληση στην ιδια τιμη αλλα και 25 ευρω κερδος.

 

Επισης ειχαμε αγορασει μαζι με φιλο μου (για αυτον) 1 απλη καρτα γραφικων.

Η καρτα σταματησε να δουλευει  μερικους μηνες μετα (δεν θυμαμε αν ηταν 4 η 6 , αλλα σιγουρα λιγοτερο απο 10) , του προτειναν πιστωτικο 47 ευρω (60 ειχε αγορασει την καρτα) η να σταλει στην εταιρεια και αν εχει να του φερει αλλη κτλ. με παλι χρονο αναμονης στον μηνα.

Η δικαιολογια και εκει ηταν οτι τελευταια τιμη πωλησης του συγκεκριμενου κωδικου ηταν 47 ευρω και ο φιλος μου πηρε το πιστωτικο και πληρωσε 22 ευρω για να παρει την ιδια καρτα (chipset) αλλα απο αλλη εταιρεια.

Μεσα στον ιδιο μηνα το καταστημα ξανα εφερε την αρχικη καρτα που αγορασε ο φιλος μου προς πωληση στην τιμη των 65 ευρω.

Έγινε επεξεργασία από platonas
  • 5 months later...
(edited)
  On 20/11/2016 at 8:40 ΜΜ, το μέλος idonthave έγραψε:

Αν μιλάμε για μέσα στα 2 χρόνια, δεν μπορεί να επισκευαστεί και να με εξυπηρετήσουν ναι θα έπαιρνα κάποιο αντίστοιχο που έχουν στα 1000€.

α)Το κατάστημα πώλησης είναι άμεσα υπεύθυνο απέναντι στον καταναλωτή και β) ο προμηθευτής/κατασκευαστής απέναντι στο κατάστημα.

Για το β λογικά υπάρχουν κι εκεί κανόνες /νόμοι όπου θα προβεί το κατάστημα για να αντιμετωπίσει την ζημιά, την μη ανταπόκριση του κατασκευαστή/προμηθευτή.

Δεν ξέρω κάτι άλλο να σου πω, όπως είπες δεν είμαστε νομικοί και τι θα κάνουν αυτοί, κοιτάω τα δικαιώματα μου που έχω ως καταναλωτής

 

Για τον 9ο χρόνο δεν ξέρω να σου πω, λογικά τότε δεν υπάρχει 250άρης :whistling: , μιλάμε για την 2ετή εγγύηση που έχει ορίσει η ΕΕ ως ελάχιστο.

Απ'την αρχή σου λέω ότι για πέρα τα 2 χρόνια δεν το ξέρω και ότι θα πάρω να μάθω (λογικά ισχύει για τα 2 πρώτα χρόνια, μου αναφέρεις στο τέλος 

για μεγάλης διάρκειας :p.

Expand  

Μιας και χρειάστηκε να επιστρέψω τροφοδοτικό της coolermaster που έχει 5 χρόνια εγγύηση (αγορασμένο Αύγουστο του '14),

μου πίστωσαν το συνολικό ποσό της αγοράς**, όπου θυμήθηκα το εν λόγω θέμα  και δεν είχα γράψει

την απάντηση που είχαν στείλει από ΓΓΚ και Συνήγορο Καταναλωτή

 

Είχα στείλει το παρακάτω κείμενο και στους 2 φορείς

  Reveal hidden contents
Η απάντηση από  συνήγορο καταναλωτή (δεν μπόρούσαν να μου δώσουν απάντηση)
  Reveal hidden contents

 

Η απάντηση από Γενική Γραμματεία Καταναλωτή (και όποιος κατάλαβε :p )

  Reveal hidden contents

 

Απ'όσο κατάλαβα (προσωπική άποψη) επειδή δεν γίνετε εύκολα κατανοητό από την απάντηση της ΓΓΚ,

η πίστωση όλου του ποσού γίνετε για τα 2 πρώτα χρόνια (με βάση την ελάχιστη 2ετή  εγγύηση που υποχρεώνει η ΕΕ),

μετά το πιστωτικό πρέπει να ορίζεται από την αξία που έχει το προϊόν την τρέχουσα περίοδο. 

Καθώς κοίταζα στην σελίδα της sandisk τους όρους εγγύησης σε κάποιο σημείο γράφει

  Παράθεση

Belarus, Cyprus, Denmark, Greece, Italy, Norway, Poland, Russia, Slovenia, UK, and Ukraine consumers, or where statutorily permissible: SanDisk may, at its option, either: (1) repair or replace the Product with a new Product of equal or greater capacity, or another equivalent product; or (2) refund the current market value of the Product at the time the warranty claim is made to SanDisk if SanDisk is unable to repair or replace the Product.

Expand  

 

Τα παραπάνω (επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό με βάση το ποσό στην απόδειξη αγορά) αφορούν περιπτώσεις που το προϊόν

δεν επισκευάζεται ή δεν υπάρχει να στο αντικαταστήσουν με το ίδιο ή κάποιο άλλο που σου προτείνουν και κρίνεις ότι δεν σε καλύπτει.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

 

** Στο τελευταίο πιστωτικό που μου έδωσαν (σήμερα, το γράφω στην αρχή) μου πίστωσαν όλο το ποσό της αγοράς που είχα κάνει περίπου 3 χρόνια πριν,

έχουμε τα εξής:

- το τροφοδοτικό το είχα πάρε σε προσφορά 70€, με βάση το σκρουτζ το τελευταίο καιρό (1χρόνο) έπαιζε στα 100€

-δεν υπάρχει πλέον ούτε στους καταλόγους του eshop (που κι εκεί αν θυμάμαι το είχαν στα 95-100€)

άρα πάμε στην περίπτωση που περιγράφω παραπάνω και πρέπει να μου πιστώσουν το ποσό της απόδειξης αγοράς,

όπως και σωστά έπραξαν (άποψη μου)

 

Στην περίπτωση που το είχα πάρει 100€ και τώρα είχε 80€ (μετά από 3 χρόνια) θα μου πίστωναν 80€ ή 100€, για πείτε :bleh: 

που είναι και η απορία των περισσότερων (τουλάχιστον αν θυμάμαι καλά το θέμα στις 2 τελευταίες σελίδες).

 

Ελπίζω να μην σας μπερδέψω με το σεντονάκι :whistling:

Έγινε επεξεργασία από idonthave

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.