Jump to content



Νομική οδός για RMA στο Eshop


P70

Recommended Posts

Μια διευκρίνηση μιας και ανέφερε για τα χρόνια εγγύησης ο Hellhammer, η Ευρωπαϊκή νομοθεσία αναφέρει για κάλυψη εγγύησης 2 χρόνια, στα καταστήματα που αναφέρουν 1 χρόνο και μετά επέκταση* της, είναι παράνομο και πάνω από τα 2 χρόνια (αν έχει παράδειγμα 3, 5 χρόνια) που δίνει ο κατασκευαστής, τότε αναλαμβάνει είναι υποχρέωση του καταστήματος να στο επισκευάσει, βρει εξάρτημα ή αντικαταστήσει με ίσης αξίας και ποιότητας ή ανώτερο προϊόν.

Ότι και να γίνει όμως μέσα σ'αυτά τα 2 χρόνια, σύμφωνα με τον νόμο αν αδυνατεί να σε εξυπηρετήσει τότε μπορεί να πάρεις πίσω τα χρήματα σου ή άτυπα να δεχθείς πιστωτικό  με βάση του ποσού στην απόδειξη αγοράς.

Στα δικά μου παραδείγματα που ανέφερα παραπάνω τα πιστωτικά ήταν μέσα στα 2 πρώτα χρόνια.

Θα πάρω κι εγώ τηλ. από απορία να δω τι θα μου πουν τι ισχύει για μετά τα 2 χρόνια.

 

*Για τις επεκτάσεις που λένε στα καταστήματα, παίρνεις ένα προϊόν σου λένε έχει 1 χρόνο( δεν ισχύει, έχει 2 χρόνια) και αν θέλεις σου κάνουν επέκταση 4 χρόνια. Πληρώνεις 3 χρόνια εγγύηση, δεν είναι 3 αυτό που πληρώνεις αλλά 2 επειδή τα 2 πρώτα καλύπτονται/ οφείλουν με βάση την νομοθεσία. Οπότε και μπορεί κάποιος να καταγγείλει την σύμβαση.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Πες μου στην παρακάτω περίπτωση τι λέει η νομοθεσία.

Παίρνεις GTX 980 700 ευρώ μόλις βγεικε πριν 2 χρόνια.

Σου χαλάει στα 2 χρόνια.

Την πάς στο κατάστημα και σε προτείνουν 1060 ή GTX 1070 ως εφάμιλο και καλύτερο αντικαταστάτη της 980 που είχες.

Μπορείς να μην δεχτείς και να τους πεις πιστωτικό 700 ευρώ/λεφτά πίσω και να πάρεις GTX1080 ???

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος αναφέρει ίσης αξίας (η 1060 ~300€ και 1070~ 450€), έδωσες 700€ υπάρχει μια διαφορά στην τιμή από 250 έως 400€ αν σου προτείνουν αυτές, άσχετα αν έχουν ίσα ή καλύτερα χαρακτηριστικά/επιδόσεις με αυτήν που είχες. Αν είναι μια μέρα πριν συμπληρώσει τα 2 χρόνια, αν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν θα ζητήσω 700€ πιστωτικό ή αν υπάρχει σ'αυτά τα χρήματα μια 1080. Για μετά τα 2 χρόνια όπως ανέφερα θα ρωτήσω ΓΓΚ να δω τι ισχύει (απ'την στιγμή που δεν μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση).

 

Έχεις πάρει SF leadex gold 750W 140€, σου χαλάει στον 1 χρονο & 21 μήνες, το πας στο service δεν έχουν να σου δώσουν το ίδιο και σου προτείνουν SF green gold 750W 95€, το παίρνεις ή ζητάς πιστωτικό 140€?

 

Οι νόμοι που προστατεύουν τον καταναλωτή είναι προς το συμφέρον του.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Παράθεση

Δωρεάν, διετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση)

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης διετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση.

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

 

Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει είτε να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει αυτό το εμπόρευμα δωρεάν είτε να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος.

 

*Ενδεχομένως δεν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων αν το πρόβλημα είναι ασήμαντο, π.χ. μια γρατζουνιά σε θήκη CD.

 

http://www.efpolis.gr/el/diasfalisi-oikonomikon-symefronton-katanaloton/exasfalisi-asfalon-synallagon/56-polisi-agathon-eggyiseis.html

 Άρθρα 534-561 του Αστικού Κώδικα

Παράθεση

Εάν ένα ελάττωμα παρουσιάζεται τους έξι πρώτους μήνες μετά την αγορά του πράγματος,, ο αγοραστής δεν έχει να αποδείξει ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό τη στιγμή της παράδοσης. Το βάρος της απόδειξης είναι στον πωλητή. Μετά τους έξι μήνες ο αγοραστής πρέπει να αποδείξει ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Καθιερώνεται η ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα ή έλλειψη συνομολογημένων  ιδιοτήτων του πράγματος , η οποία εγείρεται σε περίοδο δύο (2) ετών για τα κινητά και πέντε (5) ετών για τα ακίνητα  από τη στιγμή της παράδοσής του. Εξαίρεση γίνεται μόνον, εάν ο αγοραστής γνώριζε από πριν το ελάττωμα. Όταν η έλλειψη της συμμόρφωσης γνωστοποιείται  στον πωλητή, ο αγοραστής δικαιούται να ζητήσει :

  1.  Την επισκευή ή την αντικατάσταση του πράγματος  χωρίς οικονομική επιβάρυνση, μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα  και χωρίς σημαντική ενόχληση του.
  2. Μείωση του τιμήματος ή  ακύρωση του συμβολαίου εάν η επισκευή  ή η αντικατάσταση του πράγματος είναι αδύνατη ή δυσανάλογη  σε σχέση με την αξία του. Τα παραπάνω δεν ισχύουν  στην περίπτωση που το ελάττωμα είναι μικρό.

Επισημαίνεται δε, ότι στην περίπτωση της νόμιμης εγγύησης δε γίνεται διάκριση των καταναλωτικών προϊόντων σε καινούρια και μεταχειρισμένα.

 

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Έχεις πάρει SF leadex gold 750W 140€, σου χαλάει στον 1 χρονο & 21 μήνες, το πας στο service δεν έχουν να σου δώσουν το ίδιο και σου προτείνουν SF green gold 750W 95€, το παίρνεις ή ζητάς πιστωτικό 140€?

 

Δεν είναι το ιδιο αυτήν η περίπτωση με αυτό που ρώτησα εγώ. Δεν τα ξέρω τα συγκεκριμένα τροφοδοτικά αλλά απο τον τίτλο και τη τιμή καταλαβαίνω πως το green ειναι κατώτερο απο αυτο που είχα, αν μου δίναν το ιδιο και τώρα έκανε 95 ευρώ θα μπορούσα να ζητήσω τα 140 να πάρω το νεο μοντέλο απο αυτο που είχα? αυτό ρωτάω. Με απλά λόγια, αν υπάρχει νόμος που σε λέει τα 700 ευρώ πίσω που έδωσες πριν 2 χρόνια, θα κάνω δωρεάν upgrade GPU κάθε γενιά με 1 αρχικό budget μέχρι να πεθάνω. Οι κάρτες γραφικών, μητρικές κτλπ είναι πολύ εύκολο να "χαλάσουν". Ο νόμος προστατεύει εμένα, αντίστοιχος νόμος όπου προστατεύεται το κατάστημα υπάρχει?

Link to comment
Share on other sites

 

πριν 14 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

σύμφωνα με τον νόμο αν αδυνατεί να σε εξυπηρετήσει τότε μπορεί να πάρεις πίσω τα χρήματα σου ή άτυπα να δεχθείς πιστωτικό  με βάση του ποσού στην απόδειξη αγοράς.

 

πριν 12 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Αν είναι μια μέρα πριν συμπληρώσει τα 2 χρόνια, αν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν θα ζητήσω 700€ πιστωτικό ή 

 

πριν 4 ώρες, το μέλος HellhammeR έγραψε:

Δεν τα ξέρω τα συγκεκριμένα τροφοδοτικά αλλά απο τον τίτλο και τη τιμή καταλαβαίνω πως το green ειναι κατώτερο απο αυτο που είχα, αν μου δίναν το ιδιο και τώρα έκανε 95 ευρώ θα μπορούσα να ζητήσω τα 140 να πάρω το νεο μοντέλο απο αυτο που είχα?

Όπως σου γράφω στην περίπτωση που δεν μπορεί να το επισκευάσει, αντικαταστήσει με το ίδιο, δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει τότε μπορείς να πάρεις τα χρήματα πίσω, κάνεις υπαναχώρηση από την σύμβαση (το ζητάς από το κατάστημα το έγγραφο, το συμπληρώνεις και το παραδίνεις με το προϊόν). Στην περίπτωση με τα 95€ και να ζητήσεις τα 140€

απ'την στιγμή που υπάρχει όχι δεν μπορείς.

 

Αν εννοείς ότι με το "δεν είναι το ίδιο με αυτήν την περίπτωση" η κάρτα με το psu  σαν κατηγορία δεν ισχύει, αν εννοείς ότι σου έβαλα προϊόν κατώτερο τότε δες το παρακάτω παράδειγμα.

 

Παράδειγμα με το τροφοδοτικό που ναι είναι "κατώτερο" (αλλά σαν χαρακτηριστικά στο έβαλα είναι και τα 2 gold, 750W) σου προτείνει το κατάστημα to corasir το RM750w gold ή ax760 platinum, εσύ δεν το θέλεις λόγω δεν πας την μάρκα αυτή ή για οποιοδήποτε άλλο λόγο και θέλεις το ίδιο ή ανώτερο της superflower και σου πουν δεν γίνεται/μπορούν, τότε απ'το να σου επιστρέψουν τα λεφτά σου προτείνουν το πιστωτικό, εσύ ανάλογα αν θέλεις μπορείς να το δεχθείς ή να ζητήσεις τα χρήματα για την αγορά που είχες κάνει.

 

πριν 4 ώρες, το μέλος HellhammeR έγραψε:

Με απλά λόγια, αν υπάρχει νόμος που σε λέει τα 700 ευρώ πίσω που έδωσες πριν 2 χρόνια, θα κάνω δωρεάν upgrade GPU κάθε γενιά με 1 αρχικό budget μέχρι να πεθάνω. Οι κάρτες γραφικών, μητρικές κτλπ είναι πολύ εύκολο να "χαλάσουν". Ο νόμος προστατεύει εμένα, αντίστοιχος νόμος όπου προστατεύεται το κατάστημα υπάρχει?

Δεν ξέρω τι θέλεις να κάνεις αλλά σου αναφέρω τι λέει ο νόμος και μπορείς αν θέλεις να ενημερωθείς από τους φορείς που ασχολούνται με τα δικαιώματα του καταναλωτή.

Ναι και για το κατάστημα υπάρχουν αλλά όσον αφορά κατάστημα και καταναλωτή η ζυγαριά κλίνει προς τον καταναλωτή. Αν θέλεις και για το κατάστημα πληροφορίες μπορείς να το ψάξεις..

 

Link to comment
Share on other sites

On 19/11/2016 at 1:56 ΜΜ, το μέλος idonthave έγραψε:

Ο νόμος αναφέρει ίσης αξίας (η 1060 ~300€ και 1070~ 450€), έδωσες 700€ υπάρχει μια διαφορά στην τιμή από 250 έως 400€ αν σου προτείνουν αυτές, άσχετα αν έχουν ίσα ή καλύτερα χαρακτηριστικά/επιδόσεις με αυτήν που είχες. Αν είναι μια μέρα πριν συμπληρώσει τα 2 χρόνια, αν δεν μπορούν να με εξυπηρετήσουν θα ζητήσω 700€ πιστωτικό ή αν υπάρχει σ'αυτά τα χρήματα μια 1080. Για μετά τα 2 χρόνια όπως ανέφερα θα ρωτήσω ΓΓΚ να δω τι ισχύει (απ'την στιγμή που δεν μου έχει τύχει τέτοια περίπτωση).

Εδώ αναφέρεις πως είναι άσχετο αν έχουν τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά/επιδόσεις απο αυτήν των 700 που ειχες πριν 2 χρόνια επειδή δεν έχουν την ίδια τιμή, αλλά αυτό έρχεται σε αντίθεση με το "επισκευή ή αντικατάσταση με ίδιων ή καλύτερων χαρακτηριστικών προϊόν". Αν σκεφτούμε τελείως λογικά βγάζοντας απο την εξίσωση την τιμή που την πείρα, αν μου δώσει την 1060 με 300 ευρώ που κάνει τώρα και έχει τις ίδιες επιδόσεις με την 980 πριν 2 χρόνια δεν κάνει "πουστιά" το κατάστημα αλλά με εξυπηρετεί κανονικά.

Μου λες όμως πως μπορώ να αρνηθώ την λογική επικαλούμενος τον τάδε νόμο ο οποίος στην ουσία μαμάει το κατάστημα και το αναγκάζει να μου δώσει το full πόσο που πλήρωσα πριν 2 χρόνια επειδή η 1060 δεν μου γεμίζει το μάτι εμένα σε σχέση με την 980 που είχα.

Στην ουσία αγοράζω κάτι με 700 ευρώ και για 3 χρόνια δεν χάνει ούτε ενα ευρώ απο την αξία του σε περίπτωση ελαττώματος. Ο νόμος δηλαδή ξεγράφει τελείως τα ενδεχόμενα παλαιότητας και εξέλιξη της τεχνολογίας.

 

πριν 15 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

σύμφωνα με τον νόμο αν αδυνατεί να σε εξυπηρετήσει τότε μπορεί να πάρεις πίσω τα χρήματα σου ή άτυπα να δεχθείς πιστωτικό  με βάση του ποσού στην απόδειξη αγοράς.

Μπορεί να μου προτείνει 10 κάρτες γραφικών που αποδεδειγμένα θα βγάζουν τα ίδια frames ή και παραπάνω με την 980 αλλά θα κυμαίνονται απο 300 έως 450. Μπορώ να τις αρνηθώ όλες και να το παίξω τρελός λέγοντας πχ οτι η 980 μου εμένα ειχε πχ backplate ενώ αυτές που με προτείνεται δεν έχουν και να απαιτώ τα 700 ευρώ που είχα δώσει πριν 2 χρόνια? 

Τα λέω τελείως χύμα για να καταλαβαινόμαστε και να σε δώσω να καταλάβεις τι θέλω να πω. Γιατί καλοί οι νόμοι και τα άρθρα αλλά δεν είμαστε δικηγόροι και νομικοί. 

 

Άμα τώρα εγώ κάψω το 1 ανεμιστήρακι της 980 και πάρω τα 700 ευρώ πίσω και έρθω εδώ και το παίξω μάγκας θα με χειροκροτήσετε και θα μου πείτε καλά τους έκανες? επειδή το λέει ένας νόμος ο οποίος δεν τα λέει και πολύ ξεκάθαρα? Νόμος υπάρχει και περι ευθύνης υπουργών, αυτό σημαίνει οτι μπορεί να κάνουν οτι θέλουν? Οι νόμοι είναι για να βοηθάνε μια κοινωνία και να μην ξεπερνάνε την κοινή λογική για το προσωπικό όφελος του καθενός. Σε περιπτώσεις που πάει να σε κλέψει το τάδε μαγαζί, ναι να το επικρίνουμε και να το κατηγορήσουμε - όπως στην περίπτωση του παιδιού παραπάνω που δεν του αντικαταστήσανε το ελαττωματικό προϊόν αλλά το πιστώσανε για να βγάλουν 5 ευρώ κέρδος.

Link to comment
Share on other sites

Σου ανέφερα κάπου να κάνεις πουστιά ή κάποιο τρόπο να χαλάσεις την κάρτα (ή οποιοδήποτε εξάρτημα) όχι.

Όσο για την λογική πες τα σ'αυτούς που έβγαλαν τους νόμους :p.

 

Αυτά που σου έβαλα είναι τα εξής και τα γράφει στο νόμο:

-post#43

Παράθεση

Αυτή η διετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Η εθνική νομοθεσία της χώρα σας μπορεί να προβλέπει πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

 

 - Σ'όλα σου έβαλα την παράμετρο αν δεν μπορεί να σ'εξυπηρετήσει ( επισκευάσει, αντικαταστήσει με το ίδιο) τότε σύμφωνα με τον νόμο μπορείς να πάρεις πίσω τα χρήματα ή να σου πιστώσει το ποσό της αγοράς. Ο ρόλος της εγγύησης υπάρχει στην περίπτωση της βλάβης να ανταποκριθεί το κατάστημα στην επισκευή κτλ., (στην χειρότερη που δεν μπορεί/αδυνατή έρχεται ο νόμος για τα 2 χρόνια) τότε την επένδυση που έκανες (σου βγήκε ο κ... για τα χρήματα αυτά) με τα χρήματα αυτά θα τα χαρίσεις? Εγώ όχι.

Το κατάστημα με την σειρά του θα απευθυνθεί στον προμηθευτή του για την ζημιά που του έγινε (υπάρχουν και εκεί νόμοι και "θα ζητήσει τα ρέστα") και δεν μπόρεσε να ανταποκριθεί.

 

-Δεν σου είπα  να αρνηθείς οποιαδήποτε λογική για τον τάδε νόμο, όμως αυτός ο νόμος υπάρχει και μ'αυτόν δουλεύουν τα καταστήματα. 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος HellhammeR έγραψε:

Στην ουσία αγοράζω κάτι με 700 ευρώ και για 3 χρόνια δεν χάνει ούτε ενα ευρώ απο την αξία του σε περίπτωση ελαττώματος. Ο νόμος δηλαδή ξεγράφει τελείως τα ενδεχόμενα παλαιότητας και εξέλιξη της τεχνολογίας.

Εδώ στο έγραψα πάλι σε προηγούμενο ποστ, μέχρι και τα 2 χρόνια, για τον 3ο -5ο χρόνο κτλ. θα πάρω τηλ. να ρωτήσω κι εγώ που το έχω απορία.

 

Βγάλε την κάρτα γραφικών (δεν ισχύει ο νόμος μόνο γι'αυτήν, σου έβαλα το παράδειγμα και με το psu), αγοράζεις ένα πλυντήριο 1000€, σου χαλάει στον 1μιση χρόνο, σου λένε απ'το κατάστημα δεν επισκευάζεται, δεν μπορούν να κάνουν κάτι, σου προτείνουν λύση κάποιο με 500€ τότε τι κάνεις (δεν έχω ιδέα από πλυντήρια:whistling: χαρακτηριστικά κτλ.)? Απ'την στιγμή που το λέει ο νόμος, ναι θα διεκδικήσω το πιστωτικό στα 1000€ αφού τόσα έδωσα. Για την κάρτα γραφικών που γίνεται limit down εσύ όπως λες θα συμβιβαστείς με μια 1060, εγώ όχι.

 

Όπως ανέφερες τα καταστήματα δεν είναι άγιοι, το παράδειγμα του pasjon, το δίκο μου που μου είχαν κάνει χάρη να μου πιστώσουν 160€ από 200€ για κάρτα ούτε 2 βδομάδων. Γι'αυτό υπάρχουν οι νόμοι που προστατεύουν τους καταναλωτές, είναι μέχρι να την πάθεις και να ασχοληθείς ώστε να γνωρίζεις τα δικαιώματα σου και όχι στις παπαριές που κάνουν τα καταστήματα και εκμεταλλεύονται άτομα που δεν τα γνωρίζουν. Από τότε που την έχω πάθει δεν την χαρίζω σε κανέναν και διεκδικώ αυτά που δικαιούμαι, σόρρυ αλλά θυμήθηκα τα 40€ με το κιτρινομάγαζο.

 

Τέλος το τι θα κάνεις σε ανάλογη περίπτωση ο ίδιος ξέρεις, αν σε συμφέρει αυτό που σου προτείνουν ή όχι.

Έγινε επεξεργασία από idonthave
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος idonthave έγραψε:

αγοράζεις ένα πλυντήριο 1000€, σου χαλάει στον 1μιση χρόνο, σου λένε απ'το κατάστημα δεν επισκευάζεται, δεν μπορούν να κάνουν κάτι, σου προτείνουν λύση κάποιο με 500€ τότε τι κάνεις (δεν έχω ιδέα από πλυντήρια:whistling: χαρακτηριστικά κτλ.)?

Αν το πλυντήριο το ειχες πάρει το 2014 ένα χιλιάρικο και σε χαλούσε το 2016 και σου δίναν ίδια μάρκα, ίδια χαρακτηριστικά (στα βάζαν δίπλα δίπλα και τα σύγκρινες και μόνος σου) όλα ίδια με αυτό που είχες αλλά ήταν άλλο μοντέλο αλλά σου έδινε ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα και καλύτερο (πχ ο κάδος γυρνούσε ποιο γρήγορα και τα ρούχα στα έστυβε 5 λεπτά νωρίτερα), αλλά έκανε 500 ευρώ στον κατάλογο του καταστήματος, πάλι θα ζητούσες το 1 χιλιαρικο που ειχες δώσει πριν 2 χρόνια ? Θα τα ζητούσες για να πάρεις πχ το νεο πλυντήριο που θα ήταν 10 φορές καλύτερο απο το δικό σου ενώ το κατάστημα σου έδινε ίδιας απόδοσης πλυντήριο με αυτό που είχες? Δεν σου μιλάω για περιπτώσεις των 2 βδομάδων που αναφέρεις, εδώ εννοείτε οτι πάνε να σε κλέψουν και εξυπακούεται τους ξεμπροστιάζεις. Εγώ αναφέρομαι σε περιπτώσεις όπως το παραπάνω παράδειγμα που σε εξυπηρετεί κανονικά το κατάστημα και απλά σε πιάνει η απληστία επειδή έχεις να πατήσεις κάπου... μιλάω για την ηθική του πράγματος.

 

Άλλο ένα παράδειγμα είναι και η τηλεόραση. Αν είχες πάρει 1080p πριν 2 χρόνια στο Χ ποσό μετά απο 2 χρόνια στο ιδιο ποσό παίρνεις 4Κ. Και γενικά σε όλα τα είδη τεχνολογίας που γίνονται obsolete σε λίγο χρόνο. Ο νόμος από μόνος του - αν ισχύει ακριβώς έτσι όπως τα λέμε- είναι δέλεαρ να τον κάνεις exploit και να εκμεταλλευτείς καταστάσεις, και ξαναλέω όχι σε περιπτώσεις μικρού χρονικού διαστήματος. 

 

Αν εγώ πάρω σήμερα τον 850 PRO 256GB στα 135 ευρώ που δίνει 10 χρόνια εγγύηση και μου χαλάσει σε 9 χρόνια που τότε θα υπάρχει ο 1850 PRO στα 2 TB με 135 ευρώ, ο νόμος θα με δώσει τον 1850 PRO 2TB και όχι κάποιον 256GB στις ίδιες επιδόσεις που θα έχει αξία ένα 30αρικο ας πουμε.

Link to comment
Share on other sites

 

πριν 11 λεπτά, το μέλος HellhammeR έγραψε:

Ο νόμος από μόνος του - αν ισχύει ακριβώς έτσι όπως τα λέμε

 

Αν μιλάμε για μέσα στα 2 χρόνια, δεν μπορεί να επισκευαστεί και να με εξυπηρετήσουν ναι θα έπαιρνα κάποιο αντίστοιχο που έχουν στα 1000€.

α)Το κατάστημα πώλησης είναι άμεσα υπεύθυνο απέναντι στον καταναλωτή και β) ο προμηθευτής/κατασκευαστής απέναντι στο κατάστημα.

Για το β λογικά υπάρχουν κι εκεί κανόνες /νόμοι όπου θα προβεί το κατάστημα για να αντιμετωπίσει την ζημιά, την μη ανταπόκριση του κατασκευαστή/προμηθευτή.

Δεν ξέρω κάτι άλλο να σου πω, όπως είπες δεν είμαστε νομικοί και τι θα κάνουν αυτοί, κοιτάω τα δικαιώματα μου που έχω ως καταναλωτής

 

Για τον 9ο χρόνο δεν ξέρω να σου πω, λογικά τότε δεν υπάρχει 250άρης :whistling: , μιλάμε για την 2ετή εγγύηση που έχει ορίσει η ΕΕ ως ελάχιστο.

Απ'την αρχή σου λέω ότι για πέρα τα 2 χρόνια δεν το ξέρω και ότι θα πάρω να μάθω (λογικά ισχύει για τα 2 πρώτα χρόνια, μου αναφέρεις στο τέλος 

για μεγάλης διάρκειας :p.

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος idonthave έγραψε:

Για τον 9ο χρόνο δεν ξέρω να σου πω, λογικά τότε δεν υπάρχει 250άρης :whistling: , μιλάμε για την 2ετή εγγύηση που έχει ορίσει η ΕΕ ως ελάχιστο.

Απ'την αρχή σου λέω ότι για πέρα τα 2 χρόνια δεν το ξέρω και ότι θα πάρω να μάθω (λογικά ισχύει για τα 2 πρώτα χρόνια, μου αναφέρεις στο τέλος 

για μεγάλης διάρκειας :p.

 

2 + 8 θα έπρεπε να το γράφουν τότε lol. Δεν ξέρω ούτε εγώ, πάντως μετά απο 10 χρόνια αν πάρεις πιστωτικό στην αρχική τιμή δεν φενέται και πολύ δίκαιο για τον προμηθευτή.

Έγινε επεξεργασία από HellhammeR
Link to comment
Share on other sites

@karmen1983  ούτε σε έμενα έχουν απαντήσει σε e-mail που έχω στείλει κατά καιρούς.

 

@idonthave το πρόβλημα μου είναι ότι δεν το κάνει συνέχεια και ξεκίνησε να το κάνει λίγο μετά που έβαλα την gpu. Αν το στείλω και μου πουν ότι είναι μία χαρά......θα ξεκινήσω τα γνωστά πάνε-ελα. Γι αυτό περιμένω λίγο, για να το κάνει πιό "συχνά". Εν τω μεταξύ, κάποιες φορές εν ώρα gaming κάνει σαν μπαμπούρι που κόλησε στο τζάμι.

 

@tommybertsen σε σκληρό wd2tb green αγορασμένο στα ~80 ευρώ περίπου, μου λέγανε στο e-shop, ή παίρνεις καινούριο ή 70ευρώ πιστωτικό. Το κόστος του green τότε ήταν ~80 ευρώ. Αυτό έγινε γιάτι τους είπα ότι αν μου πιστώσουν όλο το ποσό, θα βάλω κάτι παραπάνω για να πάρω έναν μεγαλύτερο. Φυσικά πήρα έναν καινούριο 2tb.

 

@P70 τελικά με την οθόνη κάνα νεο??

Έγινε επεξεργασία από optimogar
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση, σε περίπτωση αλλαγής μνήμης λόγω ασυμβατότητας, με ανοιγμένη συσκευασία και σημάδια στα pins ότι χρησιμοποιήθηκε, τι εμπειρία έχετε με eshop ή και με άλλα μαγαζιά? Για την ιστορία έφαγα μείωση 5 ευρώ στο πιστωτικό της χρησιμοποιημένης μνήμης. Είναι λογικό από τη μία αλλά γενικά με τις μνήμες νόμιζα ότι υπάρχει μια πιο σωστή αντιμετώπιση.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, Matia said:

Ερώτηση, σε περίπτωση αλλαγής μνήμης λόγω ασυμβατότητας, με ανοιγμένη συσκευασία και σημάδια στα pins ότι χρησιμοποιήθηκε, τι εμπειρία έχετε με eshop ή και με άλλα μαγαζιά? Για την ιστορία έφαγα μείωση 5 ευρώ στο πιστωτικό της χρησιμοποιημένης μνήμης. Είναι λογικό από τη μία αλλά γενικά με τις μνήμες νόμιζα ότι υπάρχει μια πιο σωστή αντιμετώπιση.

Στη μνήμες υπάρχει ελαστικότητα αν έχεις ανοίξει την συσκευασία και όχι μόνο από το eshop αλλά και από άλλα καταστήματα. Αν όμως υπαρχουν σημάδια επάνω τότε σε αυτήν την περίπτωση για τα -5 ευρώ λες και ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

αν έχεις κόψει την ταινία ασφαλείας πχ kingston θα στην πάρουν σαν μεταχειρισμένη πίσω, είτε την χρησιμοποιήσες ειτε όχι. Αν επιμένεις λίγο παραπάνω και δεν το δέχεσαι θα σε πιστώσουν ολο το ποσό. Ο επιμένων νικά σε αυτό το μαγαζί :D

Link to comment
Share on other sites

Λογο του οτι καποιοι κανουν θεμα για το αν ο καταναλωτης βαζει μεσα το καταστημα με το να παρει τα λεφτα της αρχικης αγορας πισω , και μου κίνησε την περιεργεια . Ξερει κανεις τι γινετε στο κομματι καταστημα-προμηθευτης-κατασκευαστης ?

 

Διοτι χωρις να ξερουμε το κομματι αυτο πως λειτουργει δεν μπορουμε να πουμε με σιγουρια αν καποιος μπαινει μεσα διοτι υπαρχουν πολλα ειδη περιπτωσεων.

 

Αν δηλαδη καθε..επομενος δωσει στον προηγουμενο πιστωτικο την αξια της αρχικης αγορας τοτε ειναι ολα οκ και στα καταστηματα πανε οντως να μας φανε λεφτα , διοτι αποζημιωνονται  ολοι απο τον κατασκευαστη εκτος απο τον τελικο αγοραστη. Που χωρις να ξερω πιστευω οτι αυτο γινεται διοτι σε αγορες απο εξωτερικο εχω αποζημιωθει παντα στην αξια αγορας.

Εντος ελλαδας παλι το ιδιο αλλα ηταν 1-2 μηνες απο την αγορα χωρις να εχει καταργηθεί η βγει αντικαταστατης του προϊόντος .

 

Επισης εχουμε και την αλλη γνωστη αλυσιδα οπου εβγαζε πχ το τελευταιο κομματι σε τιμη χωμα με αποτελεσμα οταν ζηταγες πιστωτικό η χρημα πισω να σου δινουν την τελευται τιμη που πουλησαν . Πχ. αγοραζουμε κατι 100 ευρω σημερα...σε 2 μερες βγαζουν 1 κομματι στα 50-60 και αν πας την 3η μερα με το χαλασμενο σου δινουν τα 50-60 διοτι αυτη ειναι η τελευταια τιμη που εχει το συστημα τους λενε που αυτο ηταν καθαρα κομπινα διοτι αν ξαναεφερναν το προιον μετα απο 1 μηνα ειχε τιμη 100 ευρω η εστω 95 .

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από platonas
Link to comment
Share on other sites

On 11/21/2016 at 8:40 PM, platonas said:

και αν πας την 3η μερα με το χαλασμενο σου δινουν τα 50-60 διοτι αυτη ειναι η τελευταια τιμη που εχει το συστημα τους λενε

κάτι που συγχέεται σε παρόμοιες συζητήσεις είναι η διάκριση ανάμεσα στην επιστροφή ενός λειτουργικού προϊόντος κι ενός ελαττωματικού. Στην περίπτωση του ελαττωματικού δεν ισχύουν με βάση το νόμο τα όσα γράφεις εκτός αν θελήσουν να ισχυριστούν ότι το ελάττωμα προκλήθηκε από εσένα (που δεν το γράφεις) ή ότι όταν αγόρασες γνώριζες το ελάττωμα κ.λ.π.

 

3 μέρες+χαλασμένο=τα χρήματά σου πίσω.
Αν ισχυρίζονται οτιδήποτε άλλο τότε μάλλον παρανομούν και ο αγοραστής μάλλον πρέπει να επιμείνει με κάθε νόμιμο τρόπο.

Επίσης καλό είναι να μη γίνεται σύγχυση μεταξύ της αγοράς από απόσταση (όπως είναι οι περισσότερες διαδικτυακές αγορές) όπου τα δικαιώματα υπαναχώρησης ακόμη και άνευ αιτιολόγησης είναι αυξημένα και της αγοράς με φυσική παρουσία.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.