Jump to content



"RTX 20x0 & 16x0" Turing architecture


Recommended Posts

πριν 6 λεπτά, το μέλος def έγραψε:

Ωραία φαίνεται. Premium product.

Από τιμή πώς πάμε; Υποψιάζομαι ότι θέλει δύο νεφρά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως οι εταιρείες με τη σειρά 20χχ πρέπει να έβαλαν στοίχημα μεταξύ τους για το ποιος θα βγάλει την πιο άσχημη μ@λακία που υπάρχει στην πιο εξωφρενική τιμή.

Μας τρολάρουν κανονικά.

 

  • Like 3
  • Agree 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, DEADLAZARUS said:

Το like για την άμεση ενημέρωση. Η τιμή είναι για κλάματα:p.

Αστα.....

Just now, jax7480 said:

Πάντως οι εταιρείες με τη σειρά 20χχ πρέπει να έβαλαν στοίχημα μεταξύ τους για το ποιος θα βγάλει την πιο άσχημη μ@λακία που υπάρχει στην πιο εξωφρενική τιμή.

Μας τρολάρουν κανονικά.

 

Ζαχο , ασχημη η HOF?

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, jax7480 said:

Επειδή την έκαναν άσπρη δεν μπορώ να την πω ωραία. Εκτός αν το στέμμα θεωρείται ωραίο ή το ότι αλλάζει frame και βγάζει κέρατα είναι ωραίο...

 

Να αλλαξεις πολη , μου φενεται το πολυ χιονι σε πειραξε :hehe:

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ συμφωνώ με Ζάχο. Είναι για builds που στοχεύουν μόνο σε άσπρο χρώμα, δηλαδή σπάνια builds, λίγες κάρτες σε αυτό το χρώμα και η τιμή στα ουράνια. Και στα μάτια μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Metro_Exodus/

 

Δε το θεωρω απατη. Απλα ο κοσμος νομιζει πως το ray-tracing θα αναβαθμισει τα γραφικα όπως εκανε το pixel shading on/off στην εποχη της GeForce 3/4/ΜΧ.

Στο παραπανω site φαινεται ξεκαθαρα. Οταν το RTX δουλευει σωστα (οχι οπως στο BFV που ειναι μονο για τις αντανακλασεις) ο φωτισμος ειναι σωστος. Το αποτελεσμα δεν ειναι κατ'αναγκη καλυτερο οπτικα, αλλα ειναι απολυτα σωστο.

 

Το γεγονος οτι δε μπορουν οι καρτες να αποδωσουν με RTX on, περιοριζει τους developers ως προς το τι θα υπολογιζεται σε πραγματικο χρονο. Αλλα δε νομιζω πως το αποτελεσμα ειναι κακο.

Link to comment
Share on other sites

Απλά θέλει πολύ χρόνο και 2-3 γενιές καρτών μέχρι να μπορούν να το εκμεταλλευτούν πραγματικά και εννοείται όχι με κάρτες των 1400 Ευρώ…..Επίσης το πόσο γρήγορα θα υιοθετηθεί θα εξαρτηθεί και από τις επόμενες κονσόλες και κατά πόσο θα υποστηρίζουν RT. Θα δούμε.

 

Του χρόνου τα Χριστούγεννα μπορεί να έχουμε νέες κάρτες ή άντε το πρώτο μισό του 2020 ανάλογα πως θα είναι η 7nm γραμμές παραγωγής της TSMC..

Έγινε επεξεργασία από Jargon
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος GFFermari έγραψε:

https://www.techpowerup.com/reviews/Performance_Analysis/Metro_Exodus/

 

Δε το θεωρω απατη. Απλα ο κοσμος νομιζει πως το ray-tracing θα αναβαθμισει τα γραφικα όπως εκανε το pixel shading on/off στην εποχη της GeForce 3/4/ΜΧ.

Στο παραπανω site φαινεται ξεκαθαρα. Οταν το RTX δουλευει σωστα (οχι οπως στο BFV που ειναι μονο για τις αντανακλασεις) ο φωτισμος ειναι σωστος. Το αποτελεσμα δεν ειναι κατ'αναγκη καλυτερο οπτικα, αλλα ειναι απολυτα σωστο.

 

Το γεγονος οτι δε μπορουν οι καρτες να αποδωσουν με RTX on, περιοριζει τους developers ως προς το τι θα υπολογιζεται σε πραγματικο χρονο. Αλλα δε νομιζω πως το αποτελεσμα ειναι κακο.

Αν αλλαζαν την παλετα των χρωματων το ιδιο αποτελεσμα θα εβλεπες.

Οι καρτες οπως ειπες περιοριζουν τους devs σε αντανακλασεις κλπ γιατι αλλιως τα παιχνιδια θα ηταν unplayable που ειναι ετσι και αλλιως. Οποτε το βιαστικο λανσαρισμα του και καλα RT που απλα δουλευει ειναι απατη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.