Jump to content



G.G. 2017 - Maserati GranTurismo MC GT4 @ Tor Poznań 09/10/2016


Recommended Posts

Αν ηθελες γνωμη, να το εδινες πριν τον αγωνα κυριος :p

Τωρα κανενας δε θα ξανα τρεξει το ιδιο.χαχα :p

 

  • Like 3
  On 10/10/2016 at 2:45 ΜΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:
Αν ηθελες γνωμη, να το εδινες πριν τον αγωνα κυριος [emoji14]
Τωρα κανενας δε θα ξανα τρεξει το ιδιο.χαχα [emoji14]
 


Ε βάλε τo ini σε offline session και δες το για 3 γύρους ( χαρούλα [emoji8] )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

(edited)
  On 10/10/2016 at 2:23 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Παράπονα ακούω για τον @uhu. Βρε τι έχουμε πει να βλέπεις πριν μπεις μέσα?

Expand  

Ποιοοοοός είναι ο γκρινιάρης?

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
(edited)
  On 10/10/2016 at 5:38 ΜΜ, το μέλος wolves έγραψε:

Εγω :angry:

Expand  

Έκοβες τόσο πολύ στο συγκεκριμένο σημείο ρε wolves που αμα δε σε πέρναγα έτσι βίαια θα κάναμε όλο τον αγώνα αυτή τη δουλειά...

:kiss2:

Το ξέρεις πως και εγω μετά έτρεξα όλο το race με -5 χιλιόμετρα τελική

Έγινε επεξεργασία από uhu
  On 10/10/2016 at 10:01 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε:

Έκοβες τόσο πολύ στο συγκεκριμένο σημείο ρε wolves που αμα δε σε πέρναγα έτσι βίαια θα κάναμε όλο τον αγώνα αυτή τη δουλειά...

:kiss2:

Το ξέρεις πως και εγω μετά έτρεξα όλο το race με -5 χιλιόμετρα τελική

Expand  

^^ τα συμπερασματα δικα σας.

 

3 φορες με κοπανησες συνολικα (1-3-6 γυρο). Στη 2η στουκα τελειωσε ο αγωνας γιατι οι μπροστινοι που κυνηγουσα, χαθηκαν....

Δεν ξερω αν θα ξανατρεξω σε κυριακατικο αγωνα (οσο μενει κυριακη), αλλα ρεπαιδιμου, παρτο λιγο πιο χαλαρα. Η "παναγια μαζι μας" εισαι. Κοψε τους καφεδες την κυριακη. Σε παρακολουθησα λιγο απο καμερα μετα την στουκα και μου εφυγε ο εκνευρισμος που ειχα. Μιλαμε οτι εκλαψα... Το αμοιρο το μαζερατι αν ειχε στομα.....

  • Like 1
  On 11/10/2016 at 6:29 ΠΜ, το μέλος wolves έγραψε:

Σε παρακολουθησα λιγο απο καμερα μετα την στουκα και μου εφυγε ο εκνευρισμος που ειχα. Μιλαμε οτι εκλαψα... Το αμοιρο το μαζερατι αν ειχε στομα.....

Expand  

Δεν πήγαινε ρε είχε γίνει κουρούμπελο απο τα στούκια.

Και γενικά απο ότι αποδείχθηκε δεν ήταν τόσο γρήγορο το σετάπ όσο νόμιζα. 

 

(edited)

Πιστεύω οτι κάπου εδώ είναι τα όρια της DFGT για εμένα. Γιατί τον καλό το γύρο θα τον κάνεις, αλλά λίγο που δε θα ελαφρύνει το τιμόνι έγκαιρα και λίγο η αβεβαιότητα στο κέντρο, βγάζουν περισσότερα λάθη. Ειδικά με πιο ασταθή σεταπ που είναι συνήθως και τα πιο γρήγορα. :( Θα καθήσω το Δεκέμβρη που θα είμαι Ελλάδα λίγο παραπάνω στη G25 μου να βγάλω πιο σίγουρα συμπεράσματα. Αλλά γενικά μάλλον ισχύει οτι ο καλύτερος εξοπλισμός δε θα σε βοηθάει τόσο να ρίξεις χρόνους, αλλά κυρίως να είσαι πιο σταθερός και να νιώθεις καλύτερα σε τι φάση είναι το αυτοκίνητο για να το σώσεις πριν χρειαστεί σώσιμο καλά καλά :p

 

Off topic λίγο αλλά μετά και από αυτόν τον αγώνα μου κακοφάνηκε λίγο.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2

Κυρίως η αίσθηση είναι. Δε θα ρίξεις χρόνους αισθητα (αν). Αλλά είναι άλλη αίσθηση ένα καλύτερο τιμόνι. Τον πρώτο καιρό που πήγα από DFGT σε Τ300 έκανα χειρότερους χρόνους, και κάποια ρεκόρ μου δεν μπορώ να τα ξανακάνω. Έπαιζα και πιο πολύ τότε και με real assists, οπότε σε κάποιες πίστες βοηθάει τρελά, όπως Bathurst.

(edited)
  On 11/10/2016 at 4:34 ΜΜ, το μέλος Lylankor έγραψε:

Πιστεύω οτι κάπου εδώ είναι τα όρια της DFGT για εμένα. Γιατί τον καλό το γύρο θα τον κάνεις, αλλά λίγο που δε θα ελαφρύνει το τιμόνι έγκαιρα και λίγο η αβεβαιότητα στο κέντρο, βγάζουν περισσότερα λάθη. Ειδικά με πιο ασταθή σεταπ που είναι συνήθως και τα πιο γρήγορα. :( Θα καθήσω το Δεκέμβρη που θα είμαι Ελλάδα λίγο παραπάνω στη G25 μου να βγάλω πιο σίγουρα συμπεράσματα. Αλλά γενικά μάλλον ισχύει οτι ο καλύτερος εξοπλισμός δε θα σε βοηθάει τόσο να ρίξεις χρόνους, αλλά κυρίως να είσαι πιο σταθερός και να νιώθεις καλύτερα σε τι φάση είναι το αυτοκίνητο για να το σώσεις πριν χρειαστεί σώσιμο καλά καλά :p

 

Off topic λίγο αλλά μετά και από αυτόν τον αγώνα μου κακοφάνηκε λίγο.

Expand  

Δεν έφταιγε η DFGT σου μόνο.

Και εγω με G25 κούρευα.

To setup απλά δεν βγήκε αυτή τη φορά.

 

Δες replay του sosna και θα καταλάβεις.

Ούτε κατεβάζει για να φρενάρει, ούτε τοποθέτηση σε κάθε στροφή, ούτε πάταγε γρασίδια, ούτε του ψόφαγε το μοτέρ όταν δεν κατέβαζε, ούτε κώλους ούτε τπτ.

Μιλάμε σαν να ταν με άλλη έκδοση του αυτοκινήτου.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
  On 11/10/2016 at 5:48 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε:

Δεν έφταιγε η DFGT σου μόνο.

Και εγω με G25 κούρευα.

To setup απλά δεν βγήκε αυτή τη φορά.

 

Δες replay του sosna και θα καταλάβεις.

Ούτε κατεβάζει για να φρενάρει, ούτε τοποθέτηση σε κάθε στροφή, ούτε πάταγε γρασίδια, ούτε του ψόφαγε το μοτέρ όταν δεν κατέβαζε, ούτε κώλους ούτε τπτ.

Μιλάμε σαν να ταν με άλλη έκδοση του αυτοκινήτου.

Expand  

Καλά δε μιλάω μόνο για αυτόν τον αγώνα, αλλά γενικά τους χρόνους που βγάζεις με πιο ασταθές σετ δε τους βγάζεις με safe. Και για να τη παλέψεις με 4 wheel drift η πιο υπερστροφικό σετ γενικά θέλεις πολύ καλό feedback. Αλλίως απλά κάνεις περισσότερα λάθη. Στον αγώνα είχα damage και δεν κατάφερα να ρίξω κάτω από το qual μου.

Πω ρε γαμώτο τα καλύτερα χάνω!

Από τέλη Οκτωβρίου που θα γυρίσω ψηθείτε να ξαναμπεί η GT4. Πολύ το πάω αυτό το αγωνιστικό!

  • Like 3
  On 15/10/2016 at 6:41 ΠΜ, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Πω ρε γαμώτο τα καλύτερα χάνω!

Από τέλη Οκτωβρίου που θα γυρίσω ψηθείτε να ξαναμπεί η GT4. Πολύ το πάω αυτό το αγωνιστικό!

Expand  

Μαλλον δυσκολα θα το ξαναδεις. Οι περισσοτεροι ακομα το βριζουν :p

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.