liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #41 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 πριν 14 λεπτά, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε: Τίποτα,δε μπορώ να σας φτάσω με τίποτα! Και στο setup ότι και να πειράξω το κάνω χειρότερα. Μάλλον default θα πάω και ότι γίνει. Δεν σε φοβάμαι εσένα. Οδηγάς σαν ρομπότ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 7, 2016 #42 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Δεν σε φοβάμαι εσένα. Οδηγάς σαν ρομπότ.Εγω φοβάμαι εσένα όμως με τον χρόνο που έκανες [emoji14]Στάλθηκε από το MotoE2(4G-LTE) μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #43 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Πυροτέχνημα. Στους αγώνες σπάνια είμαι σταθερός. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #44 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Σε 10' μπαίνω για practice.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #45 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Χαμός με @Oxide Burnedbrain. Ανεβαίνει video!!! @GoMaR κοίτα το theoritical best!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 7, 2016 #46 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 @GoMaR Μπορώ να το φέρω ακριβώς στα ίσια αλλά είπα να αφήσω 00:00:001 για να χαίρεσαι 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #47 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Ένας γύρος στο 1:37 Ριγμένα τα γραφικά, λόγω frame drops. Ακολουθεί και η μάχη (σε 2 ώρες που θα τελειώσει το upload) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 7, 2016 #48 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 Και εδώ μια από τις πολλές μάχες. Θα γίνει σφαγή την Κυριακή. (θα φανεί σε κανά 2ωρο) 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 8, 2016 #49 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Κάτι με χαλάει στο αυτοκίνητο... έχει την πλάκα του αλλά κάτι με χαλάει. Ή φαίει οτι δε μπορούμε να βάλουμε χέρι στα διαφορικά του (και κατ επέκταση ότι αλλαγή και να κάνεις στο σετ είναι ημίμετρο) που ήταν και η εντύπωση που είχα τη προηγούμενη φορά που το τρέξαμε, ή μπορεί να είναι τα hard slicks που κάνουν το αυτοκίνητο να γλιστράει μονίμως. Σαπούνι κανονικά, τα λάστιχα αρχίζουν να παίρνουν slip angle αμέσως χωρίς να βλέπεις μεγάλη διαφορά στη πρόσφυση, σαν να μην έχουν κατευθυντικότητα. Εντομεταξύ, η στροφή που με δυσκολεύει περισσότερο σε κάθε γύρο είναι η 2η με 2α... γιατί και στα φρένα γλιστράει αριστερά δεξιά... το να κατεβάσω τελευταία στιγμή ταχύτητες βοήθησε λίγο σε αυτό γιατί και το auto-blip δε κάνει καλή δουλειά σε ψηλές στροφές. Αυτά.. ή μπορεί απλά η εμπειρία με τα τετράγωνα λάστιχα στο προηγούμενο αγώνα να μου έχει αφήσει κακή γεύση, γιατί όσο και να το προσέξεις για να γλιτώσεις τα τετράγωνα, θα γίνουν τουλάχιστον εξάγωνα. Σε ένα φρενάρισμα για προσπέραση ή για να αποφύγεις επαφή... 99%. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 8, 2016 #50 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Σίγουρα θα βοηθούσε να βάλεις χέρι στα διαφορικά. Τώρα απλά θες σετάπ και γραμμές. Φρένα νωρίς. Με το set up που έχω φτιάξει, το αμάξι φρενάρει μια χαρά, στρίβει μόνο του σαν τρένο και στο τέρμα γκάζι απλά κλείνει την τροχιά του. Θα σας το δώσω Spoiler μετά τον αγώνα 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 8, 2016 #51 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Ναι το σετάρεις, αλλά το να πας χωρίς αντιστρεπτικές και με λοιπές παπατζίδικες ρυθμίσεις μου κάθεται κάπως... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 8, 2016 #52 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Καθόλου παπατσίδικες, ούτε χωρίς αντιστρεπτικές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 8, 2016 #53 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Αρνητική σύγκλιση πίσω, χαμηλότερη μπροστά αντιστρεπτική από ότι πίσω σε πισωκίνητο (ακόμα και 0 μπροστά), τα dampeners όπου ναναι... κλπ κλπ. Γενικά δεν σετάρετε σαν κανονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αυτό... ενώ θα περίμενα το αντίθετο μπορώ να πω (δηλαδή να είναι από τα πιο ορθά στο πως το σετάρεις). Μπορεί όπως είπα να φταίνε τα hard slicks, ή μπορεί να το πιέζω και εγώ περίεργα στο όριο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 8, 2016 #54 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος Lylankor έγραψε: Αρνητική σύγκλιση πίσω, χαμηλότερη μπροστά αντιστρεπτική από ότι πίσω σε πισωκίνητο (ακόμα και 0 μπροστά), τα dampeners όπου ναναι... κλπ κλπ. Γενικά δεν σετάρετε σαν κανονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αυτό... ενώ θα περίμενα το αντίθετο μπορώ να πω (δηλαδή να είναι από τα πιο ορθά στο πως το σετάρεις). Μπορεί όπως είπα να φταίνε τα hard slicks, ή μπορεί να το πιέζω και εγώ περίεργα στο όριο. Δεν το έχω σετάρει έτσι. Θα το δεις την ΄Κυριακή το βράδυ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Οκτώβριος 8, 2016 #55 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Χμμμμ, δοκίμασε και τίποτα από αυτά Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 8, 2016 #56 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2016 Μάλλον δεν το χρειάζεσαι. Τί χρόνος! Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Οκτώβριος 9, 2016 #57 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2016 12 hours ago, Lylankor said: Κάτι με χαλάει στο αυτοκίνητο... έχει την πλάκα του αλλά κάτι με χαλάει. Ή φαίει οτι δε μπορούμε να βάλουμε χέρι στα διαφορικά του (και κατ επέκταση ότι αλλαγή και να κάνεις στο σετ είναι ημίμετρο) που ήταν και η εντύπωση που είχα τη προηγούμενη φορά που το τρέξαμε, ή μπορεί να είναι τα hard slicks που κάνουν το αυτοκίνητο να γλιστράει μονίμως. Σαπούνι κανονικά, τα λάστιχα αρχίζουν να παίρνουν slip angle αμέσως χωρίς να βλέπεις μεγάλη διαφορά στη πρόσφυση, σαν να μην έχουν κατευθυντικότητα. Εντομεταξύ, η στροφή που με δυσκολεύει περισσότερο σε κάθε γύρο είναι η 2η με 2α... γιατί και στα φρένα γλιστράει αριστερά δεξιά... το να κατεβάσω τελευταία στιγμή ταχύτητες βοήθησε λίγο σε αυτό γιατί και το auto-blip δε κάνει καλή δουλειά σε ψηλές στροφές. Αυτά.. ή μπορεί απλά η εμπειρία με τα τετράγωνα λάστιχα στο προηγούμενο αγώνα να μου έχει αφήσει κακή γεύση, γιατί όσο και να το προσέξεις για να γλιτώσεις τα τετράγωνα, θα γίνουν τουλάχιστον εξάγωνα. Σε ένα φρενάρισμα για προσπέραση ή για να αποφύγεις επαφή... 99%. Συμφωνώ κ γω με τα παραπάνω.Το αμάξι πάει όπως ναναι,εμένα μου δίνει την αίσθηση οτι έχει ανοιχτό διαφορικό Το σετάπ πρέπει να είναι αλλοπρόσαλο για να δώσει χρόνο κ όσο για τα λάστιχα είναι επιεικώς απαράδεκτα. Αλοίμονο αν αγωνιστικό μεν βολτάδικο δε λόγω gt4 με 4 σλίκς πρέπει να το στρίβεις 2 στροφές πριν για να βρεις το άπεξ υποστρέφοντας κ κάνοντας τάμα να έχεις έστω κ μερικούς βαθμούς θερμοκρασία.Όταν φεύγεις από τα πιτς που έχουν τις κουβέρτες είναι μια χαρά αίσθηση,αλλά όταν χαθεί η θερμοκρασία παρότι έχεις τις ιδανικές πιέσεις ντεμέκ είσαι συνεχώς στο γλύστριμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 9, 2016 #58 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2016 Εκτός αν αλλάξεις πιέσεις για να μην πέφτει η θερμοκρασία [emoji6] Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 9, 2016 #59 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2016 12ελληνες και καμια δεκαρια ξενοι εχουμε δοκιμασει το κομπο. Μηπως να σκεφτουμε το ενδεχομενο να τρεξουμε με ξεκλειδωτο το σερβερ? Οχι τπτ να εχουμε παρεα οσοι ειμαστε πισω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 9, 2016 #60 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2016 Όχι ρε συ, θα έρθουν και τα παιδιά από δίπλα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now