Jump to content



G.G. 2017 - Maserati GranTurismo MC GT4 @ Tor Poznań 09/10/2016


wolves

Recommended Posts

πριν 14 λεπτά, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε:

Τίποτα,δε μπορώ να σας φτάσω με τίποτα! Και στο setup ότι και να πειράξω το κάνω χειρότερα. Μάλλον default θα πάω και ότι γίνει.

Δεν σε φοβάμαι εσένα. Οδηγάς σαν ρομπότ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτι με χαλάει στο αυτοκίνητο... έχει την πλάκα του αλλά κάτι με χαλάει. Ή φαίει οτι δε μπορούμε να βάλουμε χέρι στα διαφορικά του (και κατ επέκταση ότι αλλαγή και να κάνεις στο σετ είναι ημίμετρο) που ήταν και η εντύπωση που είχα τη προηγούμενη φορά που το τρέξαμε, ή μπορεί να είναι τα hard slicks που κάνουν το αυτοκίνητο να γλιστράει μονίμως. Σαπούνι κανονικά, τα λάστιχα αρχίζουν να παίρνουν slip angle αμέσως χωρίς να βλέπεις μεγάλη διαφορά στη πρόσφυση, σαν να μην έχουν κατευθυντικότητα. Εντομεταξύ, η στροφή που με δυσκολεύει περισσότερο σε κάθε γύρο είναι η 2η με 2α... γιατί και στα φρένα γλιστράει αριστερά δεξιά... :unsure: το να κατεβάσω τελευταία στιγμή ταχύτητες βοήθησε λίγο σε αυτό γιατί και το auto-blip δε κάνει καλή δουλειά σε ψηλές στροφές.

 

Αυτά.. ή μπορεί απλά η εμπειρία με τα τετράγωνα λάστιχα στο προηγούμενο αγώνα να μου έχει αφήσει κακή γεύση, γιατί όσο και να το προσέξεις για να γλιτώσεις τα τετράγωνα, θα γίνουν τουλάχιστον εξάγωνα. :p Σε ένα φρενάρισμα για προσπέραση ή για να αποφύγεις επαφή... 99%.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα βοηθούσε να βάλεις χέρι στα διαφορικά. 

Τώρα απλά θες σετάπ και γραμμές. Φρένα νωρίς.

Με το set up που έχω φτιάξει, το αμάξι φρενάρει μια χαρά,  στρίβει μόνο του σαν τρένο και στο τέρμα γκάζι απλά κλείνει την τροχιά του.

Θα σας το δώσω

Spoiler

μετά τον αγώνα :rolleyes:

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αρνητική σύγκλιση πίσω, χαμηλότερη μπροστά αντιστρεπτική από ότι πίσω σε πισωκίνητο (ακόμα και 0 μπροστά), τα dampeners όπου ναναι... κλπ κλπ. Γενικά δεν σετάρετε σαν κανονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αυτό... ενώ θα περίμενα το αντίθετο μπορώ να πω (δηλαδή να είναι από τα πιο ορθά στο πως το σετάρεις). Μπορεί όπως είπα να φταίνε τα hard slicks, ή μπορεί να το πιέζω και εγώ περίεργα στο όριο.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Lylankor έγραψε:

Αρνητική σύγκλιση πίσω, χαμηλότερη μπροστά αντιστρεπτική από ότι πίσω σε πισωκίνητο (ακόμα και 0 μπροστά), τα dampeners όπου ναναι... κλπ κλπ. Γενικά δεν σετάρετε σαν κανονικό αγωνιστικό αυτοκίνητο αυτό... ενώ θα περίμενα το αντίθετο μπορώ να πω (δηλαδή να είναι από τα πιο ορθά στο πως το σετάρεις). Μπορεί όπως είπα να φταίνε τα hard slicks, ή μπορεί να το πιέζω και εγώ περίεργα στο όριο.

Δεν το έχω σετάρει έτσι. Θα το δεις την ΄Κυριακή το βράδυ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Lylankor said:

Κάτι με χαλάει στο αυτοκίνητο... έχει την πλάκα του αλλά κάτι με χαλάει. Ή φαίει οτι δε μπορούμε να βάλουμε χέρι στα διαφορικά του (και κατ επέκταση ότι αλλαγή και να κάνεις στο σετ είναι ημίμετρο) που ήταν και η εντύπωση που είχα τη προηγούμενη φορά που το τρέξαμε, ή μπορεί να είναι τα hard slicks που κάνουν το αυτοκίνητο να γλιστράει μονίμως. Σαπούνι κανονικά, τα λάστιχα αρχίζουν να παίρνουν slip angle αμέσως χωρίς να βλέπεις μεγάλη διαφορά στη πρόσφυση, σαν να μην έχουν κατευθυντικότητα. Εντομεταξύ, η στροφή που με δυσκολεύει περισσότερο σε κάθε γύρο είναι η 2η με 2α... γιατί και στα φρένα γλιστράει αριστερά δεξιά... :unsure: το να κατεβάσω τελευταία στιγμή ταχύτητες βοήθησε λίγο σε αυτό γιατί και το auto-blip δε κάνει καλή δουλειά σε ψηλές στροφές.

 

Αυτά.. ή μπορεί απλά η εμπειρία με τα τετράγωνα λάστιχα στο προηγούμενο αγώνα να μου έχει αφήσει κακή γεύση, γιατί όσο και να το προσέξεις για να γλιτώσεις τα τετράγωνα, θα γίνουν τουλάχιστον εξάγωνα. :p Σε ένα φρενάρισμα για προσπέραση ή για να αποφύγεις επαφή... 99%.

Συμφωνώ κ γω με τα παραπάνω.Το αμάξι πάει όπως ναναι,εμένα μου δίνει την αίσθηση οτι έχει ανοιχτό διαφορικό :amen:

Το σετάπ πρέπει να είναι αλλοπρόσαλο για να δώσει χρόνο κ όσο για τα λάστιχα είναι επιεικώς απαράδεκτα.

 

Αλοίμονο αν αγωνιστικό μεν βολτάδικο δε λόγω gt4 με 4 σλίκς πρέπει να το στρίβεις 2 στροφές πριν για να βρεις το άπεξ υποστρέφοντας κ κάνοντας τάμα να έχεις έστω κ μερικούς βαθμούς θερμοκρασία.Όταν φεύγεις από τα πιτς που έχουν τις κουβέρτες είναι μια χαρά αίσθηση,αλλά όταν χαθεί η θερμοκρασία παρότι έχεις τις ιδανικές πιέσεις ντεμέκ είσαι συνεχώς στο γλύστριμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.