Jump to content



G.G. 2017 - Maserati GranTurismo MC GT4 @ Tor Poznań 09/10/2016


wolves

Recommended Posts

Χάλια ήχο? Έχει από τους καλύτερους ήχους εκεί μέσα. Θυμηθείτε μόνο να βάλετε το gearbox στο 10.

 

Αααα κ επίσης μια χαρά στρίβει.

 

Πολύ καλό combo.

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
Link to comment
Share on other sites

Δε μπορω παρακατω..Ελιωσα να βρω σεταπ σημερα και εχω σταθεροποιηθει στους χρονους μου.

Για 1.36.8 ειναι ο τελειος (θεωρητικος) γυρος που δε μπορω να τον πιασω.

Έγινε επεξεργασία από GoMaR
Link to comment
Share on other sites

Πολυ καλη η πιστα αλλα το αμαξι πραγματικα με βασανιζει... Μου φαινεται πολυ δυσκολο... Αν δεν μπορεσω να προσαρμοστω εστω και λιγο δεν με βλεπω να τρεχω γιατι θα εχω πολεμο με το τιμονι :p...

Link to comment
Share on other sites

Είχα δει 4 δέκατα σε δέλτα.
Όταν τα βρω σίγουρα, θα δοκιμάσω σεταπ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πολυ καλη η πιστα αλλα το αμαξι πραγματικα με βασανιζει... Μου φαινεται πολυ δυσκολο... Αν δεν μπορεσω να προσαρμοστω εστω και λιγο δεν με βλεπω να τρεχω γιατι θα εχω πολεμο με το τιμονι :p...


Βάλε το brake balance στο 65%.
Στα φρένα, πάτα γερά και σταδιακά άφηνε. Θα το βρεις το sweet spot όπου δεν θα μπλοκάρεις.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

αντίθετα το brake bias τόσο χαμηλά εχω θεμα στο φρένο.67% για μένα είναι το ιδανικό.

Επίσης.μειώστε την μπροστά αντιστρεπτικη στο 0 και πίσω στο 2 αν θέλετε να στρίβει :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω αντιθέτως ειμαι ξενερωμένος που ξαναπείραξαν (χάλασαν στην περίπτωση μου) το ffb.

Έβαλα το damp στο 100% στον profiler και επανέφερα το αρχικό .ini και εχω βάρος στο τιμόνι ακίνητος αλλά το νιώθω αλλιώς.

Σα να μην κλείνει το enhance understeering που το θέλω κλειστό. (γι αυτό του liak του φαίνεται ωραίο :p)

Δημήτρη θέλει και το spring στο 100 οχι πως δε δοκίμασα ή πως μου κανε διαφορά?

Θέλει lut απο την αρχή?

Μήπως με τα updates σου resetάρει τα .ini και δεν παίζεις με το lut σου?

 

Δοκιμάζω με την f138 και δεν εχω τα software τέρματα αν δεν μπώ και ρυθμίσω manual τΙς μοίρες για κάθε αμάξι ξεχωριστά.

Στην f1 πέρα απο τις 320-360 που το τιμόνι αληλεπιδρά με το virtual ingame τιμόνι είχα 0 force, τελείως νέκρο και ήταν πολύ frustrating.

Όταν έστριβα παραπάνω από τις φυσιολογικές μοίρες δηλαδή, αντί τα μοτέρ να κλειδώνουν την υπόλοιπη διαδρομή νέκρωνουν το ffb μέχρι τα φυσικά όρια στροφών της g25 900 μοίρες. 

Συνηθισμένος απο τα συμβατικά συνέχεια με τις 900 μοίρες έστριβα πάνω απο αυτές τις μοίρες και πήγαινα στις νεκρές μοίρες του τιμονιού,(ίσως για αυτό να νόμιζα ότι δεν κλείνει το enhanced understeering γιατι και εκεί συναίσθημα νεκρού τιμονιού εχεις :hehe:).

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος uhu έγραψε:

Εγω αντιθέτως ειμαι ξενερωμένος που ξαναπείραξαν (χάλασαν στην περίπτωση μου) το ffb.

Έβαλα το damp στο 100% στον profiler και επανέφερα το αρχικό .ini και εχω βάρος στο τιμόνι ακίνητος αλλά το νιώθω αλλιώς.

Σα να μην κλείνει το enhance understeering που το θέλω κλειστό. (γι αυτό του liak του φαίνεται ωραίο :p)

Δημήτρη θέλει και το spring στο 100 οχι πως δε δοκίμασα ή πως μου κανε διαφορά?

Θέλει lut απο την αρχή?

Μήπως με τα updates σου resetάρει τα .ini και δεν παίζεις με το lut σου?

 

Δοκιμάζω με την f138 και δεν εχω τα software τέρματα αν δεν μπώ και ρυθμίσω manual τΙς μοίρες για κάθε αμάξι ξεχωριστά.

Στην f1 πέρα απο τις 320-360 που το τιμόνι αληλεπιδρά με το virtual ingame τιμόνι είχα 0 force, τελείως νέκρο και ήταν πολύ frustrating.

Όταν έστριβα παραπάνω από τις φυσιολογικές μοίρες δηλαδή, αντί τα μοτέρ να κλειδώνουν την υπόλοιπη διαδρομή νέκρωνουν το ffb μέχρι τα φυσικά όρια στροφών της g25 900 μοίρες. 

Συνηθισμένος απο τα συμβατικά συνέχεια με τις 900 μοίρες έστριβα πάνω απο αυτές τις μοίρες και πήγαινα στις νεκρές μοίρες του τιμονιού,(ίσως για αυτό να νόμιζα ότι δεν κλείνει το enhanced understeering γιατι και εκεί συναίσθημα νεκρού τιμονιού εχεις :hehe:).

 

Καταρχάς, το FFB δεν άλλαξε καθόλου εδώ και πααααααααααρα πολύ καιρό.

Άρα το placebo χτυπά.

 

Πάμε από την αρχή.

 

Στα updates ΔΕΝ μηδενίζονται οι ρυθμίσεις του FFB μιας κ αυτές αποθηκεύονται στο \Documents\Assetto Corsa\cfg

Όσο λοιπόν αυτά δεν τα πειράζεις, οι ρυθμίσεις σου είναι οι ίδιες.

 

Στο damp σου είπα όχι 100%, είναι βαρύ. Καλύτερα στο 25-35%.

 

Το LUT το αλλάζεις ΜΟΝΟ αν αλλάξεις το gain.

Προσοχή το minimum force να είναι στο 0, όταν έχεις LUT.

 

Software lock υπάρχει στο assettocorsa.ini. Δεν είναι πολύ καλό.

 

Υπόψην ότι αν οδηγάς σωστά, δεν πρέπει να τα αγγίζεις ποτέ.

 

Το sping δεν έχει σημασία, βάλτο όπου θες.

 

 

Παραθέτω 'ολες τις δικιές μου :

 

Global

 

9d214f87e850d2f8ed5ba62bd6620827.png

 

Specific game profile

 

80591a6e3b0e2f5d60a0d0bc52e7de12.png

 

In game

 

f5fe68255382246e5aa850006f7789d8.png

 

003017ca845d2be6509ce6047227ad65.png

 

Επίσης βάλε FF_SKIP_STEPS=0     στο Assetto_corsa.ini για full ανάλυση στο FFB

 

581eeb61015d07e3cad44698a67aa76f.png

 

 

Μετά στο  controls.ini

 

a512b83595768400f178fb3ada77d0e1.png

 

Κοίτα το scale = 860/1170

 

Γιατί? Η G27 έχει πραγματικές 860. Βάζοντας αυτό, έχεις σωστό 1:1 ακόμα στη Miura.

 

Πάμε στο LUT

 

c8eacd63d182b2048e34eba17530d227.png

 

 Πρέπει να έχεις το δικό σου από το app του Άκη (εδώ το έχω ονομάσει 100.lut)

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί Tire Model 10, έχει αλλάξει το FFB, έστω και λίγο, ή μπορεί να μην το νιώρεθς και τόσο στο δικό σου τιμόνι.

 

Uhu τί τιμόνι έχεις; Από αυτά που περιγράφεις φαίνεται οτι έχεις πολύ χαμηλά το Gain και όταν "μπαίνει" και το enhanced understeer σου νεκρώνει το τιμόνι.

Link to comment
Share on other sites

Θα κάτσω βράδυ να κάνω καμιά γυροβολιά με την mazerati και να διορθώσω ότι θεωρώ ότι παίρνει βελτίωση.

Thanks πάντως και sorry για το highjacking του νήματος.:locked:

Σαν βλάκας μπαίνω σε όλα τα νήματα και γράφω τον πόνο μου.

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 5/10/2016 at 1:09 PM, GoMaR said:

Απο οτι φαινεται σου ταιριαζει το αμαξι :)
Μπραβο.
 

Αλλα περιμενε απαντηση και απο τον oxide..Ειναι το αγαπημενο του :p

 

Τίποτα,δε μπορώ να σας φτάσω με τίποτα! Και στο setup ότι και να πειράξω το κάνω χειρότερα. Μάλλον default θα πάω και ότι γίνει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.