konnos Οκτώβριος 4, 2016 #21 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 χαχαχα καλά να πάθετε! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 4, 2016 #22 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 Αγορασε το παντως και ελα μαζι μας την Κυριακη.Κατι μου λεει οτι θα μαζευτουμε λαος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 4, 2016 #23 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 πριν 56 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: αντιθετα το μασερατι εχει τον πιο χαλια ηχο και δε στριβει καθολου. Μια χαρά στρίβει! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Οκτώβριος 4, 2016 #24 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 Για τάνκερ μια χαρά στρίβει εννοείς!; Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 4, 2016 #25 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 (edited) Χάλια ήχο? Έχει από τους καλύτερους ήχους εκεί μέσα. Θυμηθείτε μόνο να βάλετε το gearbox στο 10. Αααα κ επίσης μια χαρά στρίβει. Πολύ καλό combo. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 4, 2016 από liakjim Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 4, 2016 #26 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 (edited) Δε μπορω παρακατω..Ελιωσα να βρω σεταπ σημερα και εχω σταθεροποιηθει στους χρονους μου. Για 1.36.8 ειναι ο τελειος (θεωρητικος) γυρος που δε μπορω να τον πιασω. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 4, 2016 από GoMaR Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasosmich Οκτώβριος 4, 2016 #27 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 Πολυ καλη η πιστα αλλα το αμαξι πραγματικα με βασανιζει... Μου φαινεται πολυ δυσκολο... Αν δεν μπορεσω να προσαρμοστω εστω και λιγο δεν με βλεπω να τρεχω γιατι θα εχω πολεμο με το τιμονι ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 4, 2016 #28 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2016 Είχα δει 4 δέκατα σε δέλτα.Όταν τα βρω σίγουρα, θα δοκιμάσω σεταπ.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Πολυ καλη η πιστα αλλα το αμαξι πραγματικα με βασανιζει... Μου φαινεται πολυ δυσκολο... Αν δεν μπορεσω να προσαρμοστω εστω και λιγο δεν με βλεπω να τρεχω γιατι θα εχω πολεμο με το τιμονι ... Βάλε το brake balance στο 65%.Στα φρένα, πάτα γερά και σταδιακά άφηνε. Θα το βρεις το sweet spot όπου δεν θα μπλοκάρεις. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 5, 2016 #29 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 αντίθετα το brake bias τόσο χαμηλά εχω θεμα στο φρένο.67% για μένα είναι το ιδανικό. Επίσης.μειώστε την μπροστά αντιστρεπτικη στο 0 και πίσω στο 2 αν θέλετε να στρίβει 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Οκτώβριος 5, 2016 #30 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Πολύ ωραία πίστα, αλλά δίνει εύκολα πέναλτι. Και το Αυτοκίνητο ωραίο - βέβαια με το καινούργιο μου τιμόνι - όλα ωραία μου φαίνονται! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 5, 2016 #31 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 (edited) Εγω αντιθέτως ειμαι ξενερωμένος που ξαναπείραξαν (χάλασαν στην περίπτωση μου) το ffb. Έβαλα το damp στο 100% στον profiler και επανέφερα το αρχικό .ini και εχω βάρος στο τιμόνι ακίνητος αλλά το νιώθω αλλιώς. Σα να μην κλείνει το enhance understeering που το θέλω κλειστό. (γι αυτό του liak του φαίνεται ωραίο ) Δημήτρη θέλει και το spring στο 100 οχι πως δε δοκίμασα ή πως μου κανε διαφορά? Θέλει lut απο την αρχή? Μήπως με τα updates σου resetάρει τα .ini και δεν παίζεις με το lut σου? Δοκιμάζω με την f138 και δεν εχω τα software τέρματα αν δεν μπώ και ρυθμίσω manual τΙς μοίρες για κάθε αμάξι ξεχωριστά. Στην f1 πέρα απο τις 320-360 που το τιμόνι αληλεπιδρά με το virtual ingame τιμόνι είχα 0 force, τελείως νέκρο και ήταν πολύ frustrating. Όταν έστριβα παραπάνω από τις φυσιολογικές μοίρες δηλαδή, αντί τα μοτέρ να κλειδώνουν την υπόλοιπη διαδρομή νέκρωνουν το ffb μέχρι τα φυσικά όρια στροφών της g25 900 μοίρες. Συνηθισμένος απο τα συμβατικά συνέχεια με τις 900 μοίρες έστριβα πάνω απο αυτές τις μοίρες και πήγαινα στις νεκρές μοίρες του τιμονιού,(ίσως για αυτό να νόμιζα ότι δεν κλείνει το enhanced understeering γιατι και εκεί συναίσθημα νεκρού τιμονιού εχεις ). Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 5, 2016 #32 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Γιατί τα πειράζουν? Την version του παιχνιδιού που παίζουν και πειραματίζονται μας δίνουν για update??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 5, 2016 #33 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος uhu έγραψε: Εγω αντιθέτως ειμαι ξενερωμένος που ξαναπείραξαν (χάλασαν στην περίπτωση μου) το ffb. Έβαλα το damp στο 100% στον profiler και επανέφερα το αρχικό .ini και εχω βάρος στο τιμόνι ακίνητος αλλά το νιώθω αλλιώς. Σα να μην κλείνει το enhance understeering που το θέλω κλειστό. (γι αυτό του liak του φαίνεται ωραίο ) Δημήτρη θέλει και το spring στο 100 οχι πως δε δοκίμασα ή πως μου κανε διαφορά? Θέλει lut απο την αρχή? Μήπως με τα updates σου resetάρει τα .ini και δεν παίζεις με το lut σου? Δοκιμάζω με την f138 και δεν εχω τα software τέρματα αν δεν μπώ και ρυθμίσω manual τΙς μοίρες για κάθε αμάξι ξεχωριστά. Στην f1 πέρα απο τις 320-360 που το τιμόνι αληλεπιδρά με το virtual ingame τιμόνι είχα 0 force, τελείως νέκρο και ήταν πολύ frustrating. Όταν έστριβα παραπάνω από τις φυσιολογικές μοίρες δηλαδή, αντί τα μοτέρ να κλειδώνουν την υπόλοιπη διαδρομή νέκρωνουν το ffb μέχρι τα φυσικά όρια στροφών της g25 900 μοίρες. Συνηθισμένος απο τα συμβατικά συνέχεια με τις 900 μοίρες έστριβα πάνω απο αυτές τις μοίρες και πήγαινα στις νεκρές μοίρες του τιμονιού,(ίσως για αυτό να νόμιζα ότι δεν κλείνει το enhanced understeering γιατι και εκεί συναίσθημα νεκρού τιμονιού εχεις ). Καταρχάς, το FFB δεν άλλαξε καθόλου εδώ και πααααααααααρα πολύ καιρό. Άρα το placebo χτυπά. Πάμε από την αρχή. Στα updates ΔΕΝ μηδενίζονται οι ρυθμίσεις του FFB μιας κ αυτές αποθηκεύονται στο \Documents\Assetto Corsa\cfg Όσο λοιπόν αυτά δεν τα πειράζεις, οι ρυθμίσεις σου είναι οι ίδιες. Στο damp σου είπα όχι 100%, είναι βαρύ. Καλύτερα στο 25-35%. Το LUT το αλλάζεις ΜΟΝΟ αν αλλάξεις το gain. Προσοχή το minimum force να είναι στο 0, όταν έχεις LUT. Software lock υπάρχει στο assettocorsa.ini. Δεν είναι πολύ καλό. Υπόψην ότι αν οδηγάς σωστά, δεν πρέπει να τα αγγίζεις ποτέ. Το sping δεν έχει σημασία, βάλτο όπου θες. Παραθέτω 'ολες τις δικιές μου : Global Specific game profile In game Επίσης βάλε FF_SKIP_STEPS=0 στο Assetto_corsa.ini για full ανάλυση στο FFB Μετά στο controls.ini Κοίτα το scale = 860/1170 Γιατί? Η G27 έχει πραγματικές 860. Βάζοντας αυτό, έχεις σωστό 1:1 ακόμα στη Miura. Πάμε στο LUT Πρέπει να έχεις το δικό σου από το app του Άκη (εδώ το έχω ονομάσει 100.lut) Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2016 από liakjim 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
konnos Οκτώβριος 5, 2016 #34 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Αν το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί Tire Model 10, έχει αλλάξει το FFB, έστω και λίγο, ή μπορεί να μην το νιώρεθς και τόσο στο δικό σου τιμόνι. Uhu τί τιμόνι έχεις; Από αυτά που περιγράφεις φαίνεται οτι έχεις πολύ χαμηλά το Gain και όταν "μπαίνει" και το enhanced understeer σου νεκρώνει το τιμόνι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Οκτώβριος 5, 2016 #35 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 (edited) Θα κάτσω βράδυ να κάνω καμιά γυροβολιά με την mazerati και να διορθώσω ότι θεωρώ ότι παίρνει βελτίωση. Thanks πάντως και sorry για το highjacking του νήματος. Σαν βλάκας μπαίνω σε όλα τα νήματα και γράφω τον πόνο μου. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 5, 2016 από uhu 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 5, 2016 #36 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Ααααχχχ μια τρίχα 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 5, 2016 #37 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Απο οτι φαινεται σου ταιριαζει το αμαξι Μπραβο. Αλλα περιμενε απαντηση και απο τον oxide..Ειναι το αγαπημενο του 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Οκτώβριος 5, 2016 #38 Κοινοποίηση Οκτώβριος 5, 2016 Βασικά άκυρο με το spring. Οπωσδήποτε μηδέν.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Οκτώβριος 7, 2016 #39 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 σκοτωμος θα γινει αν κρινω απο χρονους.Ολοι ειμαστε κοντα.Εχει και δυσκολες προσπερασεις..Ωρε safety cars που θα μπουν 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Οκτώβριος 7, 2016 #40 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2016 On 5/10/2016 at 1:09 PM, GoMaR said: Απο οτι φαινεται σου ταιριαζει το αμαξι Μπραβο. Αλλα περιμενε απαντηση και απο τον oxide..Ειναι το αγαπημενο του Τίποτα,δε μπορώ να σας φτάσω με τίποτα! Και στο setup ότι και να πειράξω το κάνω χειρότερα. Μάλλον default θα πάω και ότι γίνει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now