Jump to content



Πλύσιμο αυτοκινήτου - δίτροχων, συντήρηση / επαναφορά χρώματος και όλα τα σχέτικα


UltraB

Recommended Posts

πριν 13 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Τα φανάρια πάντως που είχε σπάσει το βερνίκι καθάρισαν αρκετά καλά μπορώ να πω για μη επαγγελματική δουλειά από αρχάριο:

LDi4iJP.jpg

Τα φαναράκια πολύ καθαρά μπράβο.

Τι ακριβώς έκανες.

Κιτ 3m style ή κάτι άλλο?

Αν απλά ειναι πλαστικά και τα γυάλισες για να τα ξεθαμπώσεις, δυστηχώς θα ξαναθαμπώσουν αν δεν τα προστατέψεις με κάποιο υλικό απο πάνω.

Αυτό γιατί με το γυάλισμα βγάζεις ότι uv protection υπάρχει από το εργοστάσιο.

Θες βερνίκι 2k με uv protection που δεν κιτρινίζει ή κάποιο νανοϋλικό το οποίο όμως να είσαι σίγουρος ότι κάνει και θα μείνει και πάνω στο πλαστικό.

Εγώ τα βερνίκωσα, για κάποιο λόγο δεν είμαι ξετρελαμένος με το βερνίκι που αγόρασα. Παρόλα αυτά είναι σχεδόν τέλεια απλά μαζεύουν chip εύκολα (μαλακό βερνίκι?)

Επειδή τα βερνίκωσα θεωρώ πως πλέον μπορώ να τα coatάρω και με το υλικό που έκανα το αμάξι.

Θα δούμε το σκέφτομαι γιατί μετά η επανεπισκευή γίνεται ακόμα δυσκολότερη...

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Πέρασμα με 800 - 1200 - 1500 - 2000 ντουκόχαρτο και μετά με Meguairs Plast X & μια ακόμα αλοιφή φαναριών (δεν θυμάμαι μάρκα, ήταν φίλου).

 

Δυστυχώς δεν είχαν κιτρινίσει, είχαν κάνει αυτό που βλέπετε στην πρώτη φωτογραφία, σαν σημαδάκια.

Και λέω δυστυχώς διότι δοκιμάσαμε με σκέτη την Plast X σε αρκετά κίτρινο / οξειδωμένο φανάρι και καθάρισε υπερβολικά καλά.

 

Επίσης βλέπω αρκετά φανάρια να μην έχουν κιτρινίσει αλλά να έχουν κάνει σπασίματα, μπιμπικάκια και τα σχετικά στο βερνίκι και νομίζω ότι αυτό είναι ότι χειρότερο.

Προσωπικά έριξα τρελό τρίψιμο για να φύγουν και ακόμα έχει σε μερικά σημεία (φαίνονται μόνο από κοντά και με αναμμένα τα φώτα).

 

PS: Τα chip είναι της πρώτης φωτογραφίας; 

Αν ναι, αυτό το πρόβλημα προσπάθησα να επιδιορθώσω. Πριν φαινόταν με κλειστά τα φώτα από περίπου 2 μέτρα, τώρα μόνο όπως προανέφερα παραπάνω.

Το βερνίκι του πρέπει να είναι μαλακό, μην πω αρκετά μαλακό. Δεν γνωρίζω στα σίγουρα.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι που το έχω σαν απορία; 

 

Η κεραμική επιστροση μετά από χρόνια πως αντιδρά; Δεν είναι επίφοβο να πάθει ότι και το βερνίκι; Αν πάθει κάτι δεν είναι πολύ δύσκολο να βγει; 

 

Σίγουρα στην αρχή θα προσφέρει πολύ καλή προστασία αλλά μακροχρόνια το σκέφτομαι. Μήπως είναι χειρότερα τελικά; 

Link to comment
Share on other sites

On 7/29/2017 at 8:45 ΜΜ, το μέλος UltraB έγραψε:

Να ρωτήσω κάτι που το έχω σαν απορία; 

 

Η κεραμική επιστροση μετά από χρόνια πως αντιδρά; Δεν είναι επίφοβο να πάθει ότι και το βερνίκι; Αν πάθει κάτι δεν είναι πολύ δύσκολο να βγει; 

 

Σίγουρα στην αρχή θα προσφέρει πολύ καλή προστασία αλλά μακροχρόνια το σκέφτομαι. Μήπως είναι χειρότερα τελικά; 

Για peeling μιλάς?

Είμαι πολυ φρεσκος για  να σου πω.

Ο free pony rides θα μας πει για την διάρκεια.

Αν και ο καθένας μας εχει βάλει διαφορετικής εταιρείας. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 25 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

Για peeling μιλάς?

Είμαι πολυ φρεσκος για  να σου πω.

Ο free pony rides θα μας πει για την διάρκεια.

Αν και ο καθένας μας εχει βάλει διαφορετικής εταιρείας. 

Ναι, ή για οτιδήποτε άλλο μπορεί να πάθει. Πχ κιτρίνισμα όπως τα φανάρια; 

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Ναι, ή για οτιδήποτε άλλο μπορεί να πάθει. Πχ κιτρίνισμα όπως τα φανάρια; 

Ναι είναι ενα ρίσκο.

Ηταν τώρα πια.:D

Αλλά χωρίς γκαράζ ρίσκο ήταν και να τα αφήσω στο έλεος των καιρικών συνθηκών.

 

Παρακάτω έχω και το λάθος που έκανα όταν έσταξα υδρώτα κατά την εφαρμογή.

Απλά αν σας τύχει μην πανικοβληθείτε και το πασαλείψετε και εσείς έτσι με το applicator.

Αν σας πέσει κάποια σταγόνα μικρή ή μεγάλη να έχετε έτοιμο να καθαρό πανί με το που δείτε το υγρό μαζέψτε το τοπικά χωρίς να το απλώσετε και μετά γρήγορα με στεγνό κομμάτι της πετσέτας με δύναμη τρίψτε το σημείο ώστε να βγάλετε το κεράμικ στο σημείο που έχει βραχεί - μολυνθεί.

 

Στην συνέχεια συνεχίστε το υπόλοιπο αμάξι πιο προσεχτικά:p και για τέλος ξαναπεράστε το επίμαχο σημείο στο οποίο με την έντονη πίεση θα έχετε αφαιρέσει λoγικά το coating.

Στην 2η εικόνα έχω το σημείο που η polishing cream χώθηκε σε μια γρατζουνιά στύλ βέλους και δεν την πήρα χαμπάρι με αποτέλεσμα να την κλείσω κάτω απο το κεράμικ.

Γενικά εκτός από αυτά είμαι ικανοποιημένος αλλά ο σχεδόν μήνας που το έχω κάνει δεν είναι σοβαρό διάστημα.

Συνεχίζω να το πλένω με το μπουκάλι σαμπουάν με κερί που είχα πρίν, αφού δεν είχα όρεξη να ψάχνω ειδικό σαμπουάν για κεραμικ.

Η αλήθεια είναι πως και με ava που δοκίμασα μια φορά το ίδιο γυάλιζε η λαμαρίνα που έχει γίνει coated, αλλά δεν γυάλιζαν μετά τα παράθυρα:hehe: τα οποία μαζεύαν και άλατα πολύ ευκολότερα.

 

Δεν ξέρω πως θα τα πάει στον χρόνο αλλά πραγματικά το αμάξι κάθε φορά που πλένεται είναι σαν να γυαλίζεται κιόλας...

Τα άλατα δεν πιάνουν πάνω στο χρώμα με την καμιά, δεν τρέμω τις κουτσουλιές, και τις ρετσίνες πραγματικά ελπίζω να πέσει καμιά πάνω στο αμάξι να σας δείξω πως φεύγει.

Θα πάθετε πλάκα.  

 

Must have για όσους παρκάρουν κάτω από πεύκα!!!

 

20170729_135123.jpg

20170726_163240.jpg

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 26/7/2017 at 6:27 ΜΜ, το μέλος uhu έγραψε:

Την Gtechiq crystal serum light.

 

 

Βλέπω ότι πάει στο 100αρικο περίπου για 30ml. Αν όντως τόσο κοστίζει θεωρώ μεγάλο το κόστος. Η αντοχή της πόση είναι περίπου; Γιατί αν θέλει κάθε χρόνο καλύτερα να περνάω ανά εξάμηνο γυαλιστική και κερί.

Εδώ μόλις το πέρασα πριν κάτι μήνες super resin polish της autoglym και κερί collinite 476 το οποίο θεωρείται από πολλούς ένα εκ των κορυφαίων. 

 

34360318335_eaa7714475_h.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Work in progress

HjNLHl1.jpg jXAq4wu.jpg

Στη δεύτερη φωτογραφία το καπό δεν είναι καλά σκουπισμένο από την αλοιφή, εξού και κάποια που φαίνονται σαν μπιμπικάκια και "haze"

Επίσης η φωτογραφίες είναι από κινητό - τραγικές. Απλά δείτε το θόρυβο και την διαφορά στο χρώμα του φτερού με το καπό (που δεν υπάρχει).

Ελπίζω αύριο να καταφέρω να τραβήξω με φωτογραφική.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Πήρα 2 φορές :D

Ναι το ξέρω ότι το παρακανα...

Έκανα τελικά και το baleno ολόκληρο.

(Τυχερό baleno)

Αύριο θα τελειώσω το vitata να προλάβω να πάω διακοπες.

 

Αρχικά πήρα ένα 30αρι. Και περίσσεψε. ( μικρό το mx)

72 μαζί με μεταφορικά.

Και μετά πήρα και ένα 50αρι να μαι άνετος γυρο στο 110αρι.

Αν δεν παραμείνει σενιο για κάνα 5χρονο θα πάω να τους κάψω το εργοστάσιο.:D

 

Βλακεία που δεν τα πήρα μαζί να γλυτώσω τα διπλά μεταφορικά.

Το κόστος είναι αστείο σε σχέση με τις ώρες που τους αφιερωσα...

 

Α ρε Πάνο  miatoβίος και εσύ!

Κούκλα την έχεις!

 

Ultra B ένα θα σου πω. Δώσε. Εγώ μετάνιωσα που δεν έδωσα παραπάνω. Έκανα 2 μέρες έπρεπε να το πάω στις 4 Αλλά βιαζόμουν να την κυκλοφορησω. Το χρώμα γύρισε 15 χρόνια πίσω. Αν του έδινα άλλο τόσο θα γινόταν 20.

Καινούργιο δηλαδή.. . 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 44 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

μεταφορικά

 

πριν 44 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε:

 

Αν δεν παραμείνει σενιο για κάνα 5χρονο θα πάω να τους κάψω το εργοστάσιο.:D

 

Α ρε Πάνο  miatoβίος και εσύ!

Κούκλα την έχεις!

 

 

Γενικά τι διάρκεια δίνουν περίπου γιατί τα 5 χρόνια φαντάζουν πολύ καλά από το να γυαλίζεις-κερώνεις ανά εξάμηνο. Ισχύει όμως κάτι τέτοιο;

Το μχ είναι λατρεμένο αυτοκίνητο :D

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές είναι με τα μεταφορικά που λέω. 

Amazon έβγαινε ακριβότερο οπότε άνοιξα λογαριασμό και eBay  (δε βαριεσαι)

 

7 χρονια σε pro installer Αλλά δεν χρησιμοποιούν την light version.

Είναι από τις πιο long lasting εξ ου και το κόστος που είναι τσιμπημενο.

Από eBay την πήρα Αγγλία αν θυμάμαι καλά. 

Θα δούμε. 

 

Εξάλλου όλο και καμία ξυλια θα φάει και θα χρειαστεί να επισκευαστεί, χτύπα ξύλο. 

 

Τώρα που μπήκα στο χορό θα μάθω και να το βγάζω αν χρειαστεί ο μη γένοιτο. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως έχει κάνει ζημιά το ρετσίνι σε μερικά σημεία. Δε φεύγει με τίποτα, ούτε με αλοιφές, ούτε με IPA, τπτ. Προφανώς χάλασε το βερνίκι.

 

Πάντως δεν γνωρίζω πως ήταν το χρώμα πριν στο MX-5 σου αλλά δείχνει πολύ ταλαιπωρημένο και έχει αρχίσει να φέρνει προς το ματ.

Βέβαια ξέχασα το πόσο χρόνων αμάξι, οπότε... 

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα είναι μετά το γυάλισμα.

Το μχ ειναι το μπλε σαν του Πανου λογικα Απλά η κάμερα κάνει τα περίεργα με το focus της.

 

Η πράσινη οροφή με το ρετσινι είναι του baleno είχε σκάσει και ξεφλούδιζε. Επισκευαστικε με sanding και clear coat spray can Αλλά από πολύ κοντά φαίνονται οι ατέλειες(orange peel και θαμπωμα) Αλλά άμα έβλεπες το πριν πάλι καλή θα σου φαινόταν. Η μισή είχε γίνει λευκή.

 

Από το ενάμιση μέτρο φαίνεται μια χαρα. :)

Και τα 2 πλησιάζουν την 20ετια και είναι μαμά το χρώμα αφού δεν είχαν ατυχήματα.

 

Πάντως παρατήρησε πόσο έχει σκληρύνει το clear coat στο baleno . Νύχι βάζω και μετά το τρίβω με σκόνες 2 εβδομάδων και δεν καταλαβαίνει τπτ.

Αν άφηνα το ρετσίνι να σκληρύνει και δεν το έβγαζα φρέσκο θα έφευγε σαν βούτυρο ολόκληρο το κομμάτι με τη μια.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Μην τα παρατησεις τα σημεια που εχουν γινει etched απο ρετσίνι και απο πουλια. Δοκιμασε και με ντουκοχαρτο 2000 βρεγμενο. Μετά 3000 για να επανέλθει το gloss και μετά αλοιφή. Και να μη φύγει τελείως θα γίνει σχεδόν αόρατο το σημάδι. 

Γιατι  το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση και θα στη σπάει μετά που θα έχει γυαλίσει όλο να τα βλέπεις. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.