Jump to content



G.G. 2017 - M235i Racing @ Nurburgring GP (GT) 02/10/2016


Recommended Posts

O server θα γινει restart στις 20:30 με τα παρακατω στοιχεια :
 

Password : 123456789 
 

Practice : 75min

Qual : 15min
Race : 21 laps  

Δε ξεχναμε την χρηση του Discord 

(edited)

Για αλλη μια φορα δεν προλαβα να μαθω αμαξι-πιστα και θα μπω οριακα.

Ελπιζω μεσα στις επομενες βδομαδες να σταθεροποιηθει λιγο το προγραμμα μου και να προλαβαινω να ασχολουμε λιγο παραπανω.

 

Αν εχει καποιος τιπς για σεταπ,αν μπορει να τα μοιραστει μαζι μου.

Έγινε επεξεργασία από PolomanGR
12 minutes ago, liakjim said:

Έλλειψη φαντασίας?

χαχαχαχα ναι.Μολις ειχα ξυπνησει κιολας :p

 

@PolomanGR

Επειδη δε με αφηνει να ανεβασω σαν .ini

καντα copy paste στο σεταπ σου.


 

Spoiler

 

[TYRES]
VALUE=0
[PRESSURE_LF]
VALUE=24

[PRESSURE_RF]
VALUE=24

[PRESSURE_LR]
VALUE=25

[PRESSURE_RR]
VALUE=25


[FUEL]
VALUE=7

[DAMP_BUMP_LF]
VALUE=4

[DAMP_REBOUND_LF]
VALUE=4

[DAMP_BUMP_RF]
VALUE=4

[DAMP_REBOUND_RF]
VALUE=4

[DAMP_BUMP_LR]
VALUE=4

[DAMP_REBOUND_LR]
VALUE=0

[DAMP_BUMP_RR]
VALUE=4

[DAMP_REBOUND_RR]
VALUE=0


[CAMBER_LF]
VALUE=-24

[TOE_OUT_LF]
VALUE=6

[CAMBER_RF]
VALUE=-24

[TOE_OUT_RF]
VALUE=6

[CAMBER_LR]
VALUE=-19

[TOE_OUT_LR]
VALUE=5

[CAMBER_RR]
VALUE=-19

[TOE_OUT_RR]
VALUE=5


[SPRING_RATE_LF]
VALUE=82

[ROD_LENGTH_LF]
VALUE=200

[SPRING_RATE_RF]
VALUE=82

[ROD_LENGTH_RF]
VALUE=200

[SPRING_RATE_LR]
VALUE=70

[ROD_LENGTH_LR]
VALUE=150

[SPRING_RATE_RR]
VALUE=70

[ROD_LENGTH_RR]
VALUE=150


[CAR]
MODEL=ks_bmw_m235i_racing

 

 

  • Like 3

Παιδες δεν θα σας ακολουθησω σημερα ο λαος ζηταει βολτες. Καλη διασκεδαση θα τα πουμε στο επομενο.

  • Like 1

Τέλειος αγώνας. Αύριο πιο αναλυτικά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1OxPbDlA5MeOje8pwkh8ep8iVGTFRnjyUBOjGTci0kbk/edit#gid=1756016906

 

Στατιστικα :

http://simresults.net/161002-1xb
 

Μπράβο παιδιά.
Ειχα τον @Lylankor να με κυνηγαει σταθερα και γρηγορα οποτε  δεν χωραγε λαθος η οδηγηση μου :p

Ευτυχως προσπαθησα να ημουν σταθερος.

Μπραβο στον @uhu για τον φοβερο χρονο του :)

Μπραβο και στον @Aris Teidis για αλλη μια φορα ανεβηκε βαθρο :D

Πολυ ωραιο combo.Κριμα που δεν ηρθαν κιαλλα ατομα.

  • Like 3

Καταρχάς εύγε για το combo.
Την m235 δεν την είχα πολύ σε υπόληψη, αλλά με τα updates έχει μεταμορφωθεί. Υπέροχη.
Την πίστα την μισώ αλλά χθες βρήκα λίγο ρυθμό.

Στα του αγώνα, δυστυχώς δεν μου έκατσε στο qualy ένα 2:11:60 που είδα στο δέλτα. Τα σκατωσα στο S.

Ως εκ τούτου ξεκίνησα πίσω. Στην εκκίνηση όλα καλά, προσεχτικά.
Μάχες με lazy και Άρη. Εκεί λίγο έμεινα πίσω, μετά ανεκαμψα πίσω τους και ξεκίνησε ο χαβαλές. Τρελές μάχες.
Φεύγει λίγο ο Άρης και μένω με τον@lazy dog, ο οποίος έδειχνε λίγο έξω από τα νερά του. Μάχες για 3-4 γύρους με αλλαγές θέσεων. Αδρεναλίνη. Ώσπου στο S, βγαίνω πλάι του αριστερά και περνώ με ανταλλαγές μπογιάς! Δεν είδα το ρεπλευ , ελπίζω καθαρό.

Ο Άρης στα +10 νομίζω και ξεκινά η καταδίωξη η οποία όμως κατέληξε άκαρπη καθότι ο Άρης ήταν σταθερός. Ήθελα 10 γύρους ακόμα.

Εντυπωσιασμένος από τον@uhu για τον ρυθμό του αν και στο τέλος έχανε. Κρίμα για την αποσύνδεση.

Ιάσονας και@lylankor σε άλλον αγώνα.

Όταν τελείωσε χθες μου φάνηκε λίγο. Μακάρι να κρατούσε άλλο ένα μισάωρο.

Μπράβο σε όλους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 6

Δεν ειχα ηρεμια καθολου, ουτε μπορεσα να βρω ρυθμο

 

Ισως βγηκε λιγο παραπανω η κουραση...

 

Ουτε ορεξη για "μαχες" ειχα γιαυτο κ αφησα να περασουν τουλαχιστον δυο απο οτι θυμαμαι.

 

Congrats :)

  • Like 5
πριν 11 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Γαμω του οτε την μα..

Κρίμα φίλε την είχες την τρίτη θέση...

Μπράβο σε όλα τα παιδιά! Είχαμε ωραίες μάχες με Lazy και Jim μέχρι που τους ξέφυγα και ξέκοψα. Σταθερός αγώνας για μένα αφού κατάφερα και πέτυχα ένα σταθερό σεταπ που μου επέτρεπε να πιέζω αλλά και να χαλαρώνω (και εκεί την πατάω συνήθως).

Ιάσονας και Lylankor - άλλη κλάση!

  • Like 4
(edited)
πριν 19 λεπτά, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Κρίμα φίλε την είχες την τρίτη θέση...

Μπράβο σε όλα τα παιδιά! Είχαμε ωραίες μάχες με Lazy και Jim μέχρι που τους ξέφυγα και ξέκοψα. Σταθερός αγώνας για μένα αφού κατάφερα και πέτυχα ένα σταθερό σεταπ που μου επέτρεπε να πιέζω αλλά και να χαλαρώνω (και εκεί την πατάω συνήθως).

Ιάσονας και Lylankor - άλλη κλάση!

Εγω το είχα πεί ότι ακόμα και στο gatherings η 3ή θέση είναι σαν 1ή.

Όλο και κάποιος απο τους Aki-Gomar-Thodore-Pipergias και τώρα τελευταίακαι lylankor :p θα τρέχουν οπότε 1-2 είναι σχεδόν πάντα καπάρο.

Μπράβο και σε σένα επίσης!!!

Χωρίς να καείς σε hotlaping έπιασες χρόνους ιδιαίτερα γρήγορα.

Και μάλιστα με γύρους μη τραβηγμένους.

Εγω για να κάνω αντίστοιχα μισό δεύτερο κάτω πατούσα χώματα καβαλούσα κέρμπς και στο s τις μισές φορές κούρευα γρασίδια. 

Την ίδια άνετη εντύπωση μου έδωσε και ο oxide.

Καλά να μη μιλήσω για τον Παναγιώτη ακα Faust ο οποίος σε 15γυράκια έκανε 11άρι.

Κόντεψα να μασίσω την g25 απο τα νεύρα μου... :(

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 4
47 minutes ago, liakjim said:

Καταρχάς εύγε για το combo.
Την m235 δεν την είχα πολύ σε υπόληψη, αλλά με τα updates έχει μεταμορφωθεί. Υπέροχη.
Την πίστα την μισώ αλλά χθες βρήκα λίγο ρυθμό.

Στα του αγώνα, δυστυχώς δεν μου έκατσε στο qualy ένα 2:11:60 που είδα στο δέλτα. Τα σκατωσα στο S.

Ως εκ τούτου ξεκίνησα πίσω. Στην εκκίνηση όλα καλά, προσεχτικά.
Μάχες με lazy και Άρη. Εκεί λίγο έμεινα πίσω, μετά ανεκαμψα πίσω τους και ξεκίνησε ο χαβαλές. Τρελές μάχες.
Φεύγει λίγο ο Άρης και μένω με τον@lazy dog, ο οποίος έδειχνε λίγο έξω από τα νερά του. Μάχες για 3-4 γύρους με αλλαγές θέσεων. Αδρεναλίνη. Ώσπου στο S, βγαίνω πλάι του αριστερά και περνώ με ανταλλαγές μπογιάς! Δεν είδα το ρεπλευ , ελπίζω καθαρό.

Ο Άρης στα +10 νομίζω και ξεκινά η καταδίωξη η οποία όμως κατέληξε άκαρπη καθότι ο Άρης ήταν σταθερός. Ήθελα 10 γύρους ακόμα.

Εντυπωσιασμένος από τον@uhu για τον ρυθμό του αν και στο τέλος έχανε. Κρίμα για την αποσύνδεση.

Ιάσονας και@lylankor σε άλλον αγώνα.

Όταν τελείωσε χθες μου φάνηκε λίγο. Μακάρι να κρατούσε άλλο ένα μισάωρο.

Μπράβο σε όλους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

10 γυρους για να τον φτασεις...
Δεν αρκει αυτο μονο...πρεπει να τον περασεις κιολας :p

 

(edited)

@Aris Teidis

 

Τελευταίο βίντεο στο youtube channel σε βλέπω με caterham αλλά με παλιό εξοπλισμό.

Κανά αντίστοιχο με τα καινούργια καλούδια.

Να πάρουμε λίγο μάτι απο επαναφορές και ανάποδα της DD.:D

 

Και κάτι ακόμα. Μπορεί να το κανε πάντα αλλά τώρα το παρατήρησα το τιμόνι στο ασέτο πριν αρχίσεις να τρέχεις και όταν είσαι με νεκρά ακούνητος μου εχει 0 αντίσταση. 

Σαν να κινείτε στον αέρα.

Ρεαλιστικά θα έπρεπε να μην συμβαίνει αυτό και να είναι και βαρύτερο πριν το αμάξι αρχίσει να κινείτε. Εχει γίνει κάποια παπάτζα στις ρυθμίσεις ή ετσι είναι το game.

Και κάτι τελευταίο.

Το να σου σβήνει το μοντέλο (αν ακινητοποιηθείς χωρίς συμπλέκτη σε manualάτο) και να πρέπει να δώσεις μιζιά για να ξαναπάρει δεν το σκέφτονται καθόλου στην kunos??? 

Έγινε επεξεργασία από uhu

Εννοειται ειναι βαρυτερο το τιμονι πριν ξεκινησεις.Σε μενα ετσι ειναι.
Αλλα δεν ισχυει παντα αυτο.Γιατι σε υδραυλικα τιμονια δεν αλλαζει η αντισταση..

 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος uhu έγραψε:

@Aris Teidis

 

Τελευταίο βίντεο στο youtube channel σε βλέπω με caterham αλλά με παλιό εξοπλισμό.

Κανά αντίστοιχο με τα καινούργια καλούδια.

Να πάρουμε λίγο μάτι απο επαναφορές και ανάποδα της DD.:D

 

Νομίζω ποιο εύκολο (και ουσιώδες) είναι να έρθεις εσύ και να δοκιμάσεις τα ανάποδα της DD;)

Στείλε π.μ. να κανονίσουμε!

  • Like 1
@Aris Teidis
 
Τελευταίο βίντεο στο youtube channel σε βλέπω με caterham αλλά με παλιό εξοπλισμό.
Κανά αντίστοιχο με τα καινούργια καλούδια.
Να πάρουμε λίγο μάτι απο επαναφορές και ανάποδα της DD.[emoji3]
 
Και κάτι ακόμα. Μπορεί να το κανε πάντα αλλά τώρα το παρατήρησα το τιμόνι στο ασέτο πριν αρχίσεις να τρέχεις και όταν είσαι με νεκρά ακούνητος μου εχει 0 αντίσταση. 
Σαν να κινείτε στον αέρα.
Ρεαλιστικά θα έπρεπε να μην συμβαίνει αυτό και να είναι και βαρύτερο πριν το αμάξι αρχίσει να κινείτε. Εχει γίνει κάποια παπάτζα στις ρυθμίσεις ή ετσι είναι το game.
Και κάτι τελευταίο.
Το να σου σβήνει το μοντέλο (αν ακινητοποιηθείς χωρίς συμπλέκτη σε manualάτο) και να πρέπει να δώσεις μιζιά για να ξαναπάρει δεν το σκέφτονται καθόλου στην kunos??? 

@uhu έχεις ακολουθήσει λάθος συμβουλές περί ρύθμισης τιμονιερας όπου πολλοί λένε για 0 damping στο profiler.
Εδώ και κάποια updates όμως, έχουν φέρει τον έλεγχο αυτόν στο παιχνίδι.
Αν παρατηρήσετε , το damping δεν υπάρχει πια στα settings μέσα στο παιχνίδι.
Τί έχει γίνει : χρησιμοποιούν την ρύθμιση για εξομοίωση της αντίστασης στην στάση. Με λίγα λόγια : το τιμόνι είναι βαρύ όταν είσαι ακίνητος. Όταν ξεκινήσεις ελαφρύνει. Περίπου στα 30χλμ μηδενίζει.
Φυσικά, στο assettocorsa.ini υπάρχουν ρυθμίσεις και για αυτό πχ να μην έχεις 100% ( damping gain) στην στάση ή να μην μηδενίζει τελείως (minimum dampening).

Με ακόμα λιγότερα λόγια : βάλε στον profiler 100/100/100 και τικ στο κουτάκι "άσε το παιχνίδι να ρυθμίζει".
Μετά στο assettocorsa.ini βάλε damping gain = 0.3 δλδ 30%. Το 100% μου παρά φαίνεται βαρύ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 4

Για αλλη μια φορα η κουνος μας αναγκαζει να ψαχνομαστε στα κωλο αρχεια παρα να το εχει σαν επιλογη....

 

  • Like 2

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.