Jump to content



G.G. 2017 - M235i Racing @ Nurburgring GP (GT) 02/10/2016


tasosmich

Recommended Posts

πριν 20 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:


@uhu έχεις ακολουθήσει λάθος συμβουλές περί ρύθμισης τιμονιερας όπου πολλοί λένε για 0 damping στο profiler.
Εδώ και κάποια updates όμως, έχουν φέρει τον έλεγχο αυτόν στο παιχνίδι.
Αν παρατηρήσετε , το damping δεν υπάρχει πια στα settings μέσα στο παιχνίδι.
Τί έχει γίνει : χρησιμοποιούν την ρύθμιση για εξομοίωση της αντίστασης στην στάση. Με λίγα λόγια : το τιμόνι είναι βαρύ όταν είσαι ακίνητος. Όταν ξεκινήσεις ελαφρύνει. Περίπου στα 30χλμ μηδενίζει.
Φυσικά, στο assettocorsa.ini υπάρχουν ρυθμίσεις και για αυτό πχ να μην έχεις 100% ( damping gain) στην στάση ή να μην μηδενίζει τελείως (minimum dampening).

Με ακόμα λιγότερα λόγια : βάλε στον profiler 100/100/100 και τικ στο κουτάκι "άσε το παιχνίδι να ρυθμίζει".
Μετά στο assettocorsa.ini βάλε damping gain = 0.3 δλδ 30%. Το 100% μου παρά φαίνεται βαρύ.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Γιατί τα σκαλίζουν συνέχεια.

Για όνομα...

Καλό είναι το ffb ας το αφήσουν για κανά 2χρονο ήσυχο...

Στο lfs μια φορά ρύθμιζες και τέλος.

Προσαρμοζόσουν στις δυνάμεις τις θεωρούσες σιγά σιγά οκ και έτρεχες.

Και πρέπει να κάνω lut ξανά μανά μετά την αλλαγή στον profiler???

 

10τόσα χρόνια με logitech πρώτη φορά πρέπει να βάλω κάτι άλλο εκτος απο το gain στο 100.

Το lfs ας πούμε παίζει με 100 0 0 γιατί πρέπει να εχω διαφορετικό profile στον profiller της logitech (το ίδιο και για τους ρφακτοράδες)  

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, GoMaR said:

Για αλλη μια φορα η κουνος  o liakjim μας αναγκαζει να ψαχνομαστε στα κωλο αρχεια παρα να το εχει σαν επιλογη....

 

FTFY!!

 

ΥΓ. Εγώ έκανα προχτές clean install χωρίς να πειράξω κανένα ini (εκτός από το lut) και έχω μια χαρά FFB. Έχω βέβαια σωστές ρυθμίσεις στον profiler της τιμονιέρας μου...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχα

Μην είστε υπερβολικοί.
Ξεχνάτε το pcars με τις χιλιάδες ρυθμίσεις?
Ή το raceroom με άλλες τόσες? Που και τελικά @@ FFB έχουν.

Αν τα έχετε όλα default δλδ 100/100/100 profiler και 100 μέσα το gain και όλα τα effects στο μηδέν, τότε κατά 95% είστε κομπλέ. Ούτε ini, ούτε lut. Απλά παλιά που έλεγαν 100/0/0 , πλέον δεν ισχύει. Υπ'όψη με τη σειρά εννοώ gain/damping/spring.

Τώρα, αυτός που ψάχνεται γιατί να μην έχει και το παραπάνω?
Πχ το after process ffb που μας δίνει μέσω LUT, είναι απολύτως πρωτοποριακή δυνατότητα.
@uhu μη μπερδεύεις το damping με το gain.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Το να σου σβήνει το μοντέλο (αν ακινητοποιηθείς χωρίς συμπλέκτη σε manualάτο) και να πρέπει να δώσεις μιζιά για να ξαναπάρει δεν το σκέφτονται καθόλου στην kunos??? 

Έχε πει σε Livestream ο Stefano πως τεχνικά υποστηρίζεται(το έκανε και Live), δεν το ενεργοποιούν για την ώρα καθότι δεν έχουν ηχογραφήσει ήχους εκκίνησης για το κάθε αυτοκίνητο που ήδη υπάρχει στο game και έχουν στρέψει το workload στο νέο content/features. Θα επανέλθουν μελλοντικά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το R3E έχει μακράν ανώτερο FFB από το AC. To θεωρώ στα επίπεδα του PCars, για το τιμόνι μου πάντα. Εντάξει είπαμε, είσαι fanboy της Kunos, αλλά το να λες @@ FFB τα άλλα είναι υπερβολή, ακόμη και για trolling.

Link to comment
Share on other sites

PCars? Οκ. Μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά.

Στο δικό hardware ( G27 ) κατά σειρά είναι:
Αν βάλω 100 στο rF2 που είναι η κορυφή, τότε:

AMS : 95
AC : 90
PCars: 80
Raceroom : 75
Dirt : 50

Δεν έχω άλλα.

Αν θες μπορώ να σε βοηθήσω σε ρυθμίσεις για το AC.


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link to comment
Share on other sites

Δε λέω όχι σε βοήθεια, έχω Τ300 integral βέβαια. Και έχω κάνει και lut. Τα εφέ τα έχω πολύ χαμηλά.

 

Gain 100% και αφήνω το αυτόματο να μου το κάνει για κάθε ατυτοκίνητο, απλώς μετά κοιτάω να μην ξεπερνάει clipping to 1% κατά πολύ.

Minimum Force 0% μιας και έχω lut

Filter 5% χωρίς κάποιο λόγο, απλώς μου φάνηκε οτι 10% ίσως να είναι πολύ (γενικώς PCars θεωρείται ανεπιθύμητο το filtering). Ό,τι συστάσεις υπάρχουν, τις δοκιμάζω νόου πρόμπλεμ.

Kerb 10%,

Road 5%,

Slip 5%

Understeer απενεργοποιημένο, δεν είναι κακό, αναλόγως το αυτοκίνητο, αλλά τελικά νομίζω οτι με ξένιζε λίγο και το άφησα ανενεργό. Δε με χαλάει πάντως.

 

@liakjim Σκέψου όμως και την περίπτωση να μην έχεις σετάρει εσύ καλά το PCars :) Η συνήθεια είναι μεγάλη δύναμη βεβαίως, αλλά ποτέ δε ξέρεις.

Δε λέω όχι σε βοήθεια, έχω Τ300 integral βέβαια. Και έχω κάνει και lut. Τα εφέ τα έχω πολύ χαμηλά.

 

Gain 100% και αφήνω το αυτόματο να μου το κάνει για κάθε ατυτοκίνητο, απλώς μετά κοιτάω να μην ξεπερνάει clipping to 1% κατά πολύ.

Minimum Force 0% μιας και έχω lut

Filter 5% χωρίς κάποιο λόγο, απλώς μου φάνηκε οτι 10% ίσως να είναι πολύ (γενικώς PCars θεωρείται ανεπιθύμητο το filtering). Ό,τι συστάσεις υπάρχουν, τις δοκιμάζω νόου πρόμπλεμ.

Kerb 10%,

Road 5%,

Slip 5%

Understeer απενεργοποιημένο, δεν είναι κακό, αναλόγως το αυτοκίνητο, αλλά τελικά νομίζω οτι με ξένιζε λίγο και το άφησα ανενεργό. Δε με χαλάει πάντως.

 

@liakjim Σκέψου όμως και την περίπτωση να μην έχεις σετάρει εσύ καλά το PCars :) Η συνήθεια είναι μεγάλη δύναμη βεβαίως, αλλά ποτέ δε ξέρεις.

 

Ρε φίλε το DIRT έχει καλό FFB, τί 50 έδωσες, έχεις καιρό να το παίξεις ίσως.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε έτσι για το γαμώτο και τις ρυθμίσεις που έγραψα στο κυρίως thread του PCars για ένα άλλο μέλος με G27.

 

Κάτω από 1:15 δεν κατάφερα να το κατεβάσω πάντως με την 235i. Απλώς δεν έχω πολλή υπομονή με τέτοια αυτοκίνητα και βαριέμαι γρήγορα τα hotlaps, καμιά 10αριά το πολύ κάθε φορά.

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ανέβηκα Grade B... καρκίνος τα public servers αν θες ν ανέβεις! Δε ξαναμπαίνω σε MR server χαχαχα

Η αλήθεια είναι ότι αν δεν μπεις σε ΑΒ σέρβερ, μη μπεις καθόλου σε MR.

Μόνο οι ΑΒ δίνουν πεντακάθαρους αγώνες με μηδέν προβληματικους. Εκεί είναι τέλεια.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@liakjim Sorry για χθες, αυτά τα "παλιά" αυτοκίνητα που δε στρίβουν μία (σε σχέση με τα μοντέρνα) δεν τα έχω. Τα παίζω μια στο τόσο έτσι για αλλαγή ρυθμού. Θέλει υπομονή και εκείνη την ώρα βαριέμαι την προσπάθεια. Το Lotus 2 που οδηγούσα στην αρχή μια χαρά ήταν τελικά, στριφτερό, το BMW μου έσπασε λίγο τ'@@ μέχρι να το πάρω απόφαση οτι πρέπει να χαμηλώσω αρκετά ταχύτητα για να πάρω στροφές.

 

Παίζει κάτι με τους Έλληνες; Και στο PCars και στο AC διαπιστώνω μια αγάπη για παλιότερα αυτοκίνητα που χρειάζονται τρόπο. Δεν είναι κακό προφανώς, αλλά έχω συνηθίσει σε άλλους ρυθμούς, gt4, gt3, gt2 κτλ και με ξυνίζει λίγο η αλλαγή. Χρειάζομαι μερικούς γύρους να προσαρμοστώ.

 

Το ΑΒ rating τί είναι; πάνω από Α?

Έγινε επεξεργασία από konnos
Link to comment
Share on other sites

@liakjim Sorry για χθες, αυτά τα "παλιά" αυτοκίνητα που δε στρίβουν μία (σε σχέση με τα μοντέρνα) δεν τα έχω. Τα παίζω μια στο τόσο έτσι για αλλαγή ρυθμού. Θέλει υπομονή και εκείνη την ώρα βαριέμαι την προσπάθεια. Το Lotus 2 που οδηγούσα στην αρχή μια χαρά ήταν τελικά, στριφτερό, το BMW μου έσπασε λίγο τ'@@ μέχρι να το πάρω απόφαση οτι πρέπει να χαμηλώσω αρκετά ταχύτητα για να πάρω στροφές.
 
Το ΑΒ τί είναι; πάνω από Α?


Μη το συζητάς, έτσι και αλλιώς έπρεπε να φύγω.
Το MR σε έχει Α/Β ως μέγιστο. Φτάνεις Α αλλά δεν στο λέει άμεσα.
Βασικά κάπου έχω γράψει τη διαδικασία για να δεις πλήρη στατιστικά.
Είμαι από κινητό τώρα. Αν το ψάξεις λίγο με το όνομά μου, θα το βρεις.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@konnos , το βρήκα

Step 1: Generate a MR Id
ONE time only. Go to a MR server you trust (server admins may pick your ID from the logs) and type

Code:

/mr genpublicid

MR will chat you with your new ID. You'll need to screenshot + type it, or pick it from your log.


Step 2: Create+Bookmark your link:
Open your browser and go to

Code:

http://www.minorating.com/DriverInfo?mrid=your MR Id

You should save/bookmark that link so you don't need to repeat Step 1.


What do you see?

Personal stats:


Name and grade should be easy. Km and CP (Contact Points) are split to all and the one who are regarded in your current calulation (last ~1000km).
In this example you can see I've driven 11353 km on MR servers, but only the last 960 are part of my grade calculation.
The same for the contact points: 175 in total, but only 18 have happened in the last 960 km.

The list of regarded sessions:


One line is one session, like a race or a qualifying, on any MR server. The first ones are the oldest, and may lack of information that has already been disposed.
The first two lines don't remember their server name or combo, for example.

Below the (artificial) line you see more current sessions that have proper information, and (on MR2.0 plugins) even their real restriction.
Anything should be easy to understand, maybe except the Attack % - here you can read something about the density (0% in my screenshot is a bug).

Higher Attack % values will be required to go beyond C grades, but also will forgive CP (contact points) very much.

As soon as your sum exceeds 1000km, the oldest (=first) session is deleted. This way bad sessions can be pushed out of the calculation, but the same is true for good sessions.
When I'm checking your data, I usually don't look way beyond this.

About the ID:
- The MR Id is some kind of private Steam Id. I couldn't use the SteamId as anybody could watch your profile that way.
- You can use /mr genpublicid again, to receive a new one. From that moment only the new one will work

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Link

http://www.assettocorsa.net/forum/index.php?threads/minorating-com-drivers-thread.25732/page-112#post-726452

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν τα καταλαβαινω αυτα..στο online μπενω και τρεχω όπου βρω ανάλογα με την κατηγορία αμαξιών


Sent from my iPhone using Tapatalk

Οτι μου αρεσει δηλαδη ..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.