GoMaR Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 18, 2016 (edited) Evora GTE @ Mugello 25/09/2017 TIME OF DAY: 10:00 WEATHER: Mid Clear AIR TEMP: 30c TARMAC TEMP: 35c GRIP: 96% στο practice, θα αυξάνεται αργά και σταθερά Tyre blankets: OFF PRACTICE: 20:30 (75 λεπτά) QUALIFY: 15min RACE: 22:00 Πρέπει να έχουμε τουλάχιστον 2 ρόδες μέσα στα όρια της πίστας (λευκές γραμμές). Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό με δική μας υπαιτιότητα, του παραχωρούμε σε ασφαλές σημείο τη θέση μας. Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα μετά από έξοδο. Κοιτάμε πρώτα πίσω μας και στο χάρτη. Προσοχή όταν βγαίνουμε από τα pits! Κανόνες αγωνιστικής συμπεριφοράς + video Για καλύτερο spatial awareness προτείνεται το Helicorsa Application Προτείνεται η χρήση DISCORD με Push to Talk Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 19, 2016 από GoMaR 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 18, 2016 Author #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 18, 2016 Ετοιμος ο σερβερ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 19, 2016 Author #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2016 θα μπω σε λιγο για κανα γυρο Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 19, 2016 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2016 Χαμός στον σέρβερ Ε?Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 19, 2016 Author #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2016 Μη σου τυχει... Αρχικα δεν υπολογιζα οτι θα εμπαινε..οταν το συνειδητοποιησα αρχισα να κλεινομουν προς τα δεξια (εσωτερικα) αλλα ειδα οτι δε με επαιρνε και παλι.. Οποτε...πηγα απο πισω @Mr.Nekra Παραδειγμα μπλε σημαιας ηταν αυτο και κακης εισοδου στην πιστα 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Nekra Σεπτέμβριος 19, 2016 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 19, 2016 @GoMaR Ειδες τα παλιοπαιδα πως οδηγανε?!!! Σκεψου τωρα ποσο γλυκα εσπασα εγω χθες δηλαδη! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 20, 2016 #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Φαντάζεστε τι γίνεται σε σέρβερ που δεν έχουν MR ή είναι ανοιχτοί στους C ή και πιο κάτω...Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 20, 2016 Author #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 (edited) Δυστηχως Δημητρη προχθες το βραδυ μετα τον αγωνα δεν ειχα καθαρο μυαλο και ξεχασα το MR.Βλεποντας αυτα και ακομα χειροτερα αρχισα να αναρωτιεμαι αν εχει MR η οχι.. Με ρωταει μετα και ο Oxide για το αν εχει(κατι ψιλιαστηκε )και ευτυχως το αλλαξα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 20, 2016 από GoMaR 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 20, 2016 #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Είπα και εγώ.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Σεπτέμβριος 20, 2016 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Ποτς στριβει ατο το πραμμα ρε παιδια γιατι με το τιμονι δεν... Και κατι ακομα. Δεν κανουμε το qual 30-40 λεπτα; Ειναι λιγο το 15 λεπτο για practice. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 20, 2016 Author #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 αφήνεις γκάζι και ρίχνεις τα μούτρα στη στροφή.Μετά πατάς ελάχιστα γκάζι γτ αν το παρακάνεις πας ευθεία Γιατί δε κάνεις offline practice ρε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Σεπτέμβριος 20, 2016 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε: αφήνεις γκάζι και ρίχνεις τα μούτρα στη στροφή.Μετά πατάς ελάχιστα γκάζι γτ αν το παρακάνεις πας ευθεία Γιατί δε κάνεις offline practice ρε; Δεν μπορω να πετυχω τις ιδιες συνθηκες. Ξερω οτι καπως το καναμε αλλα δεν θυμαμαι πως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 20, 2016 Author #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 θα σου πω το βραδυ που θα γυρισω! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Σεπτέμβριος 20, 2016 #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Στην αρχή δε το γούσταρα το αμάξι και το combo αλλά τώρα το γουστάρω πάρα πολύ. Μετά απο πολλές γύρες στο Mugello,το έβαλα στη Nordschleife και καταγούσταρα! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Σεπτέμβριος 20, 2016 #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 πριν 8 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε: θα σου πω το βραδυ που θα γυρισω! Δεν μου λες ομως και ανησυχω... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 21, 2016 #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 Δεν μου λες ομως και ανησυχω... Μπορείς να τρέξεις σε green . Πολύ μικρές οι διαφορές.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 21, 2016 Author #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 (edited) σορρυ βρε Ηλία Αλλά γύρισα αργά και ξεράθηκα.Δημήτρη οι διαφορές είναι τεράστιες.Ασε που σε πάει απο 93 εως 96%. και μερικές φορές όταν γράφει 96% μπορεί να είναι 96,9%.Αυτό μεταφράζεται απο 500-1 second διαφορά. Επίσης το lap gain είναι τόσο που σε κάθε γύρο αυξάνεται κατά 0,1% οπότε δε μπορείς να βασιστεις.. @fatalara assettocorsa/cfg/templates/tracks.ini Προσθετεις αυτο στο τελος [Practice] SESSION_START=96 SESSION_TRANSFER=100 RANDOMNESS=0 LAP_GAIN=0 DESCRIPTION=Online_Practice Απλα θα κοιταξεις να συμβαδιζει η θερμοκρασια του οδοστρωματος με αυτη του σερβερ.Αυτο οριζεται απο την εξωτερικη θερμοκρασια και τι καιρικες συνθηκες εχεις βαλει. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2016 από GoMaR 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 21, 2016 #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 Ωραίος. Απλά η συμπεριφορά του αυτοκινήτου παραμένει η ίδια.Αν γλιστρήσει πχ το μπροστά πρώτα αυτό θα σε όλα τα grip . Η ταχύτητα θα αλλάξει. Βέβαια έτσι είναι όντως καλύτερα.Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Σεπτέμβριος 21, 2016 Author #19 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 ε βεβαια η συμπεριφορα θα ειναι ιδια.Απλα αλλαζουν τα ορια του αυτοκινητου σε σχεση με τις συνθηκες του σερβερ. Παλια αναρωτιομουν για ποιο λογο ημουν ταχυτερος offline Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Σεπτέμβριος 21, 2016 #20 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 Μπαίνω για κάνα 90'Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now