chroma Μάρτιος 21, 2005 #41 Μάρτιος 21, 2005 Συμφωνώ. Είναι σημαντικό να γίνεται διάκριση της περίπτωσης και να αντιλαμβάνεται ο καθένας τι είναι ανούσιο και τι επικίνδυνο. Μετά από 6 χρόνια ο άκυρος καθηγητής είναι ακόμα στη θεσούλα του και εγώ έχω 11 στη χημεία δέσμης και ας έγραψα 18 στις γενικές. Ποιός βγήκε περισσότερο κερδισμένος..; Δε τα βάζω με τον καθέ καθηγητή ή μαθητή, είμαστε όλοι προιόντα και μοχλοί του συστήματος δυστυχώς.
totally_wired Μάρτιος 21, 2005 #42 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka chroma τι να σου κανει οταν ενας φυσικος σου κανει χημεια? οχι οτι αντιλεγω σε αυτα που λες απλα θελω να πω οτι ειναι και το συστημα αστα να πανε Όταν ο φυσικός σου κάνει χημεία δεν είναι κακό... Όταν σου κάνει ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΗΣ και φυσική και χημεία και βιολογία εκεί είναι το κακό.Ελπίζω να ξέρεται για τους φυσιογνώστες...
TRoboCop Μάρτιος 21, 2005 Author #43 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από Makis Hourdakis Ερώτηση: Πόσων χρονών είναι ο καθηγητής σου; Έχει σημασία... Δεν ξερω πανω απο 45 τον κοβω αλλα μας ειπε οτι το 85(νομιζω) σπουδασε στην Γαλλια και οτι ηξερε 7 γλωσσες προγραμματισμου και μολις τον ρωταμε να μας πει μια λεει:Τις εχω ξεχασει...:whistle2: Γιατι της εμαθε ποτε??το 85 μονο γλωσσες που τρεχαν σε ms-dos μπορουσε να μαθει
totally_wired Μάρτιος 21, 2005 #44 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από TRoboCop Δεν ξερω πανω απο 45 τον κοβω αλλα μας ειπε οτι το 85(νομιζω) σπουδασε στην Γαλλια και οτι ηξερε 7 γλωσσες προγραμματισμου και μολις τον ρωταμε να μας πει μια λεει:Τις εχω ξεχασει...:whistle2: Γιατι της εμαθε ποτε??το 85 μονο γλωσσες που τρεχαν σε ms-dos μπορουσε να μαθει Τώρα καταλαβαίνω γιατί σου έχει 13... Εάν σου βάλει 3 μην σου φανεί περίεργο
TRoboCop Μάρτιος 21, 2005 Author #45 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Τώρα καταλαβαίνω γιατί σου έχει 13... Εάν σου βάλει 3 μην σου φανεί περίεργο Δεν καταλαβαινω γιατι το λες αυτο...+μου ειχε 13 τωρα το πηγε 15 αλλα παλι ηθελα τουλαχιστον 19
ea6gka Μάρτιος 21, 2005 #46 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από totally_wired Όταν ο φυσικός σου κάνει χημεία δεν είναι κακό... Όταν σου κάνει ΦΥΣΙΟΓΝΩΣΤΗΣ και φυσική και χημεία και βιολογία εκεί είναι το κακό.Ελπίζω να ξέρεται για τους φυσιογνώστες... ακομα χειροτερα
jpavly Μάρτιος 21, 2005 #47 Μάρτιος 21, 2005 Αρχική απάντηση από TRoboCop Δεν ξερω πανω απο 45 τον κοβω αλλα μας ειπε οτι το 85(νομιζω) σπουδασε στην Γαλλια και οτι ηξερε 7 γλωσσες προγραμματισμου και μολις τον ρωταμε να μας πει μια λεει:Τις εχω ξεχασει...:whistle2: Γιατι της εμαθε ποτε??το 85 μονο γλωσσες που τρεχαν σε ms-dos μπορουσε να μαθει Σιγά παληκάρι... κι εγώ σε MS-DOS διδάκτηκα... και τώρα πια τις έχω σχεδόν ξεχάσει.Όταν μάθεις καλά προγραμματισμό, θα καταλάβεις ότι τόση αξία δεν έχει η γλώσσα, όση η δομή. Τέσπα, ξεκαβάλα λίγο και όλα θα πάνε καλά. Δεν θέλει τουπέ, υπάρχουν πολλών λογιών χνώτα σε ένα σχολείο. Η διπλωματία είναι πάντα το κλειδί.
Guest Μάρτιος 22, 2005 #48 Μάρτιος 22, 2005 Και η ερώτηση είναι.Το 20άρι το χρειάζεσαι? Θα σου προσφέρει κάτι?
fanisk Μάρτιος 22, 2005 #49 Μάρτιος 22, 2005 Αρχική απάντηση από Hero Και η ερώτηση είναι.Το 20άρι το χρειάζεσαι? Θα σου προσφέρει κάτι? Ε ανεβαζει τον Μ.Ο ομως...
xylokastro Μάρτιος 22, 2005 #50 Μάρτιος 22, 2005 trobocop μην κοιτας τι βαθμους παιρνεις τωρα , αλλα τι θα γραψεις στις παννεληνιες...γιατι εκει φαινεται η μαγκια του μαθητη
Guest Μάρτιος 22, 2005 #51 Μάρτιος 22, 2005 Αρχική απάντηση από fANiS_K Ε ανεβαζει τον Μ.Ο ομως... Και πάλι. Ο Μ.Ο. προσφέρει κάτι ουσιαστικό? Το μόνο χρήσιμο που πιστεύω είναι ο βαθμός των πανελληνίων για να μπεις σε κάποια σχολή. Αν μου πεις τώρα μεγαλύτερος MΟ, μεγαλύτερες οι δωρεές από γονέα, τότε το καταλαβαίνω αλλά γενικότερα ο βαθμός είναι μέσο αξιολόγησης που δίκαια ή όχι σου αποκαλύπτουν πόσο καλά ξέρεις ένα βιβλίο/μάθημα.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.