Jump to content



Δεν πάμε καθόλου καλά


TRoboCop

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Κλασσικό αξιοκρατικό σύστημα ελλάδας με το μεγαλύτερο ποσοστό των πληροφορικάριων στα σχολία να είναι μαθηματικοι :slap: .

Θα μου πεις αν δεν ήταν αυτα και η παραπαιδία τι θα έκανε ο μαθηματικός? Δεν θα είχε στον ήλιο μοιρα..

(χωρίς παρεξήγηση Βαγκ :) )

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έκανα κάτι παρόμοιο... Του έλεγα ότι οι Intel CPUs είναι για εφαρμογές γραφείου κλπ. και οι AMD αποδίδουν καλύτερα σε games και αυτός μου έλεγε ότι οι Intel είναι οι καλύτεροι και στα παιχνίδια και ότι είναι πάρα πολύ αξιόπιστοι! Ε λοιπόν, την ίδια μέρα crashάρανε 2 υπολογιστές με Pentium 4 και του λέω "Γι' αυτήν την αξιοπιστία μου λέγατε;" Μου έβαλε τις φωνές!!!

Τελευταία δε μιλάω και είναι όλα καλά!

Τώρα έχω τους άλλους τους ηλίθιους στην τάξη μου που μου τα πρήζουν κάθε μέρα. Μου λένε συνέχεια "έχεις βάλει air condition στον υπολογιστή σου;" και με παίρνουν συνέχεια τηλέφωνο για μλκίες του τύπου "μου έκοψαν το τηλέφωνο, θα μπορώ να μπαίνω internet; :mad: "

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ τρομπα μιλαμε και ο καθηγητης ασχετος αλλα και εσυ μια ψωναρα ρε αδερφακι μου αμαν.....

Για κοιτα το αυτο γιατι και εγω στην ηλικια σου ειμαι περιπου......

Σε κανεναν δεν αρεσουν τα ψωνια αλλα και 13 στην πληροφορική ειναι πολυυυυυ κουλο

Link to comment
Share on other sites

Την εποχή που πήγαινα σχολείο, πριν πολλά πολλά χρόνια, δεν υπήρχε μεγαλύτερο ατόπημα από το να κάνεις τον έξυπνο, συνήθως δικαιολογιμένα, σε άσχετο καθηγητή. Για παράδειγμα είχαμε μία μαθηματικό ή οποία ήταν και προχωρημένης ηλικίας, και παρότι τα μαθηματικά του γυμνανσίου δεν έχουν αλλάξει και πολύ από τοοοοότε που τελείωσε αυτή το πανεπιστήμιο, έκανε ΧΟΝΤΡΑ λάθη. Την είχα δει τότε ο μάγκας και ο ωραίος της τάξης και συνέχεια της την έμπαινα. Δεν είδα ποτέ πάνω από 13!!!!! Και το κορυφαίο όλων, όταν πήγε αργότερα σχολείο η αδελφή μου, η οποία ΜΙΣΟΥΣΕ τα μαθηματικά και δεν ήξερε να λύσει ούτε μια πρωτοβάθμια εξίσωση (τις λύσεις τις μάθαινε απέξω:eek: ) της έβαλε 18!!!!!!

Συμπέρασμα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν κάνουμε τον έξυπνο σε άσχετο καθηγητή. Σε σχετικό αλλάζουν τα δεδομένα..... Υπάρχει πολύ καλή περίπτωση να προκύψουν επικοδομιτικές συζητήσεις...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από alex_000

Κλασσικό αξιοκρατικό σύστημα ελλάδας με το μεγαλύτερο ποσοστό των πληροφορικάριων στα σχολία να είναι μαθηματικοι :slap: .

Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό...

Link to comment
Share on other sites

Πάει χάλασε ο κόσμος, Κάποιος είπε να διαβάσει ο TroboCop μόνο πανελλήνιες....

’κουσα ότι πλέον στο Ενιαίο θα μετρούν στο που θα περάσεις και οι βαθμοι που έβγαγζες σε ’ -΄Β -΄Γ Λυκείου + τις Πανελλήνιες:p :p :p :p

Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει:o :o

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από fANiS_K

Καλα ασε το mouse κ πηγαινε για "τσισα"...

Αρχική απάντηση από kender

Και πρόσεχε μη σου φύγουν στο δρόμο...

Όσο για το νετ αστο κανα δυο μέρες ακόμα θέλω να πάρω κάτι από το e-shop :hehe::p

:hehe: :hehe: :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα ευτυχώς μου έχει 20... Κοίτα δεν πολυ κάνω τον έξυπνο αλλά όπου με παίρνει τα ρίχνω. ’σε που εδώ που τα λέμε στην πληροφορική Γυμνασίου κάνουμε περισσότερο για το office και προγραμματισμό στη Γλωσσομάθεια και με αυτά δεν πολυασχολούμαι... Κι αυτός μαθηματικός πρέπει να 'ναι αλλά τουλάχιστον εχει ψάξει κάπως περισσότερο το αντικείμενό του από την προηγούμενη που είχαμε... Δεν έχω παράπονο πάντως...

Link to comment
Share on other sites

Και εγω 20 ειχα παντοτε αλλα δεν ειναι λογος αυτος να ψωνιζομαστε........

Και εμενα με εχουν πριξει στα τηλεφωνα συμμαθητες και λοιποι αλλα προσπαθω να ειμαι οσο ειναι δυνατον πιο κατανοητος και εξυπηρετικός γιατι με το να ψωνιζεσαι με τις ικανοτιτες σου δεν κερδιζεις κατι.

Αυτο που σε καταξιωνει σε ολους τους τομεις δεν ειναι οι βαθμοι σου αλλα οι γνώσεις σου και η θελησή σου να προσφέρεις

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από apostglen46

Και εγω 20 ειχα παντοτε αλλα δεν ειναι λογος αυτος να ψωνιζομαστε........

Και εμενα με εχουν πριξει στα τηλεφωνα συμμαθητες και λοιποι αλλα προσπαθω να ειμαι οσο ειναι δυνατον πιο κατανοητος και εξυπηρετικός γιατι με το να ψωνιζεσαι με τις ικανοτιτες σου δεν κερδιζεις κατι.

Αυτο που σε καταξιωνει σε ολους τους τομεις δεν ειναι οι βαθμοι σου αλλα οι γνώσεις σου και η θελησή σου να προσφέρεις

Ακριβώς αυτό. Ωστόσο κάποιες φορές οι υπόλοιποι που ζητάνε να μάθουν το παρακάνουν και χάνω κι εγώ την ψυχραιμία μου... Πάντως άμα είναι καμιά όμορφη κοπελιά που προσπαθεί να συνδεθεί στο Internet ευχαρίστως τη βοηθάω... :inlove: Όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν... :p

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου Trobocop έχω περάσει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια. Και όχι μόνο αυτό, όλες οι κοπέλες-φυτά είχαν 20άρια και δεν ξέραν να ανοίγουν το Pc.

Δυστυχώς όπως ειπώθηκε και πρίν, είτε σου αρέσει είτε δεν σου αρέσει σε ΚΑΝΕΝΑΝ ειδικά στο σχολείο δεν αρέσουν οι ξερόλες. Σε κανέναν καθηγητή δεν του αρέσει να του αντιμιλάνε κτλ. Πες το κόμπλεξ, πές το ότι γουστάρεις. Σημασία έχει ότι αυτός είναι σε θέση ισχύος και έχει τουλάχιστον την εξουσία πάνω απο τους βαθμούς σου οι οποίοι πλέον μετράνε.

Εγώ θα σου έλεγα κάνε λίγο τον μ@λ@κα, η διπλωματία δεν πείραξε κανέναν. Μπορεί να νιώθεις ότι καταπιέζεσαι αλλά γράφτον. Εγώ ήμουν το πιό αντιδραστικό στοιχείο στο γυμνάσιο-λύκειο και παραλίγο να φάω και αλλαγή περιβάλλοντος. Μπορώ να πώ ότι δε με βοήθησε καθόλου.

Μήν ανησυχείς θα γυρίσει ο τροχός.

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και από κάποιον που δε ξέρει τίποτα μπορείς να μάθεις πολλά πράγματα, πρώτο από όλα να ακούς περισσότερο και να μιλάς λιγότερο. Στη περίπτωση του σχολείου, το να κρατάς το στόμα σου κλειστό είναι αρετή, φυσικά οχι όταν πρόκειται για αδικία αλλά όταν πρόκειται για εξυπνάδα. Πολύ όμορφα είχαμε "ταπώσει" και τον χημικό μας στη Γ' Λυκείου που το μόνο που έκανε ήταν να μαθαίνει το βιβλίο λέξη προς λέξη και να εξετάζει με τον ίδιο τρόπο. Αποτέλεσμα; Εμείς δε μάθαμε τίποτα περισσότερο και οι περισσότεροι πήραν ωραιότατα 11ρια και 12ρια στο τελευταίο τρίμηνο αφού στο τέλος έβαλε θέματα που έκαναν τις γενικές να μοιάζουν με θέματα δημοτικού. 11ρια και 12ρια πάνω σε απολυτήριο λυκείου, σε μάθημα δέσμης που "μετράει" πολύ. Για αυτό αφήστε τους στη κοσμάρα τους, είναι αναλώσιμοι. Καλύτεροι εκπαιδευτικοί με το να τους γιουχάρουμε δε γίνονται.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.