psygreg Σεπτέμβριος 21, 2016 #61 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 (edited) Να κάνουμε λίγο teardown την είδηση? Θεωρητικά -> Χωρίς πολλά πολλά, το μέτρο είναι καλό, όλα καλά, αν και θα μπορούσαν να βάλουν και τα smartphone στο παιχνίδι αλλά τεσπα Πρακτικά -> Το μέτρο έρχεται στην χειρότερη περίοδο -> Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουμε πάλι αύξηση στα εισιτήρια -> Είναι σχεδόν σίγουρο πως τουλάχιστον στις αρχές θα γίνεται μπάχαλο παντού μέχρι να συνηθίσει ο κόσμο την λογική αυτή -> Είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουμε ζημιές στις νέες καμπίνες εισιτηρίων -> Είναι απόλυτα σίγουρο πως τα λεφτά του έργου θα πάνε σε μίζες -> Είναι απόλυτα σίγουρο πως θα έχουμε νέες προσλήψεις με μέσον -> Είναι απόλυτα σίγουρο πως το δημόσιο και το ξεφτιλίκι που το διέπει, ζει και βασιλεύει -> Είναι απόλυτα σίγουρο πως ο μεγάλος χαμένος θα είναι πάλι ο τελικός καταναλωτής-πελάτης, δηλαδή εμείς. Άρα αν βάλουμε τα θετικά και τα αρνητικά σε μία ζυγαριά, τα αρνητικά είναι περισσότερα (με την προυπόθεση πως κοιτάμε την Overall εικόνα κι όχι τον μικρόκοσμό μας) Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2016 από psygreg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Σεπτέμβριος 21, 2016 #62 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 (edited) Νομίζω πως αντί για θεωρητικά και πρακτικά, έγραψες θετικά κι αρνητικά κατά τη γνώμη σου.... θεωρητικά πάντα βέβαια. Τα smartphone ίσως τα βάλουν, όπως ήταν ήδη στο παιχνίδι. Άσχετο αν η χρήση τους ήταν ελάχιστη, πέρα από 100-1000 άτομα. Με έχουν σταματήσει ελεγκτές με την εφαρμογή και με κοιτούσαν όλοι γύρω σαν εξωγήινο. Το μέτρο, μιας κι είπες ο ίδιος ότι είναι καλό, έρχεται ίσως στην καλύτερη περίοδο. Ο κόσμος θα το χαρεί αν μπορεί να πληρώσει λιγότερα. Ή αν τέλος πάντων πληρώνει ανάλογα με την απόσταση που κάνει. Επίσης, είναι ώρα επιτέλους να γίνει ένα νοικοκύρεμα. Έστω ας ξεκινήσει από εκεί. Για μένα είναι σχεδόν σίγουρο πως θα έχουμε μειώσεις στα περισσότερα εισιτήρια και διαδρομές. Περίεργο ε; Εσύ είσαι σχεδόν σίγουρος για το αντίθετο. Οποιαδήποτε αλλαγή στην καθημερινότητά μας, φέρνει μια σύγχυση. Παρόμοια, ήταν όταν ήρθαν τα ψηφιακά κανάλια.. είδες πανικό; Είδες μπάχαλο; Πήραν όλοι αποκωδικοποιητή και τέλος. Μέχρι κι η γιαγιούλα, έβαλε κάποιον και της πήρε. Έτσι και με τα εισιτήρια, όταν δεν θα μπορούν να μπουν, ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ. Εδώ κάνουν ηλεκτρονική υποβολή φορολογικής δήλωσης, το εισιτήριο δεν θα μάθουν; Θα παίζει στις ειδήσεις για μια βδομάδα. Ζημιές δεν ξέρω αν θα έχουμε, μα βλέπω τα ακυρωτικά μηχανήματα στιβαρά. Από εκεί και πέρα, αν κάποιοι αποφασίσουν πως πρέπει να συνεχίσουμε να ζούμε στο μεσαίωνα, πρόβλημά τους. Αυτοί που τους ελέγχουν, έχουν δύναμη.. και κάποιοι τους την έδωσαν. Προσωπικά, αν γινόταν να το κάνω, θα ενέκρινα την χρήση πλαστικών σφαιρών εναντίον όποιων καταστρέφουν δημόσια περιουσία (ναι, είμαστε χειρότεροι από την αργεντινή). Και ναι, δεν θα φταίει "ο κακός ο μπάτσος", αλλά ο αληταράς ο χούλιγκαν, ο "αντίφας", ο κουκουλοφόρος. Για τις μίζες, δεν γνωρίζω.. υποθέτω όμως ότι τίποτα δεν γίνεται χωρίς μίζα. Δεκαετίες. Ακόμα κι η ψήφος, με μίζα δινόταν σε κάποιους. Καιρός να αλλάξουμε. Προσλήψεις γιατί; Ίσα ίσα, οι ελεγκτές θα μπορούν να αξιοποιηθούν αλλού. Οι συντηρητές των μηχανημάτων, μπορούν να ανήκουν στην εταιρεία που ανέλαβε το έργο και να πληρώνονται από το ποσό που έδωσε το κράτος για το έργο. Για το ξεφτιλίκι και τα λοιπά, να σημειώσουμε πως είναι στο χέρι μας να το αλλάξουμε.. μιλώντας γενικά και λέγοντας, εγώ τα ξέρω, τόσα χρόνια έτσι γινόταν, δεν πάμε μπροστά. Αν είναι χαμένος ο καταναλωτής, ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΙ. Θα το έχει επιτρέπει ο ίδιος με την παθητική και αρνητική στάση του. Δεν είδα σε καμία άλλη χώρα με ανάλογο σύστημα, να έπαθαν "ζημιά". Ίσα ίσα βλέπω μόνο στη δικιά μας, να μπαίνουν μέσα οι αστικές συγκοινωνίες, μια και η πλειοψηφία δεν χτυπά εισιτήριο. Και ντροπή μας... (μην ακούσω βλακείες ότι δεν έχει ο κόσμος λεφτά, από όσους δεν χτυπάνε, το 3-5% δεν έχει όντως χρήματα). Η ζυγαριά γυρνά προς τα εκεί που θες εσύ κι εγώ κι ο καθένας μας... Βλέπω όμως ότι όταν πάει η χώρα πάει να κάνει ένα βήμα μπροστά, οι ίδιοι που παραπονιούνται για την κατάστασή μας, οι ίδιοι είναι σκεπτικοί ή αρνητικοί και δεν είναι διατεθειμένοι να κάνουν ΚΑΜΙΑ θυσία, να μην "ξεβολευτούν" καθόλου. Εννοείται πως δεν μιλάω για σένα @psygreg προσωπικά. Φαίνεται λοιπόν πως μόνο "με ματσόλα" (που έλεγε κι ο παππούς μου), ο έλληνας θα δει προκοπή. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 21, 2016 από Delijohn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Σεπτέμβριος 22, 2016 #63 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2016 Τι γνωρίζουμε έως τώρα. http://www.athenstransport.com/2016/09/ilektroniko-eisitirio/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #64 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 http://www.protothema.gr/economy/article/615585/okto-stous-deka-ellines-den-plironoun-eisitirio-se-leoforeia-kai-trolei/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Οκτώβριος 1, 2016 #65 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 Σε τρολει που μπηκα (το 25 ) εχουν βαλει τα καινουργια μηχανακια . Μου εκανε εντυπωση το ποσο γρηγορα το εθεσαν σε κινηση το σχεδιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
ARMAGEDDON Οκτώβριος 1, 2016 Author #66 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 (edited) 31 minutes ago, kpetros said: Σε τρολει που μπηκα (το 25 ) εχουν βαλει τα καινουργια μηχανακια . Μου εκανε εντυπωση το ποσο γρηγορα το εθεσαν σε κινηση το σχεδιο Μίζες ! 1 hour ago, Delijohn said: Οκτώ στους δέκα Έλληνες δεν πληρώνουν εισιτήριο σε λεωφορεία και τρόλεϊ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ το άρθο ότι στους 10 οι 5 είναι άνεργοι ! άρα με τα νέα μαθηματικά δεν πληρώνουν 10-5 =5 , οπότε στους 5 δεν πληρώνουν οι 3 , άρα στους 10 δεν πληρώνουν οι 6 όπου από τους 6 κάποιος πρόσφατα έχασε την δουλειά του , δηλαδή στους 10 οι 5 δεν πληρώνουν οπότε έχουμε 50% - 50% ... οπότε στους 2 ο ένας πληρώνει απλά πράματα ! Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 1, 2016 από ARMAGEDDON Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #67 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 πριν 38 λεπτά, το μέλος kpetros έγραψε: Σε τρολει που μπηκα (το 25 ) εχουν βαλει τα καινουργια μηχανακια . Μου εκανε εντυπωση το ποσο γρηγορα το εθεσαν σε κινηση το σχεδιο Λειτουργούν; Ή απλά για τη μόστρα; Αφού δεν έχουν βγει τα νέα εισιτήρια... απλά δοκιμές ίσως κάνουν.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpetros Οκτώβριος 1, 2016 #68 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 πριν 5 λεπτά, το μέλος Delijohn έγραψε: Λειτουργούν; Ή απλά για τη μόστρα; Αφού δεν έχουν βγει τα νέα εισιτήρια... απλά δοκιμές ίσως κάνουν.. Αφου αναβαν λαμπακια , μια χαρα μου φανηκε πως λειτουργει αλλα οπως λες δεν υπαρχει και κανεις να το τεσταρει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Οκτώβριος 1, 2016 #69 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος kpetros έγραψε: Αφου αναβαν λαμπακια , μια χαρα μου φανηκε πως λειτουργει αλλα οπως λες δεν υπαρχει και κανεις να το τεσταρει ε απλά μπήκαν ηλεκτρολόγοι κι έκαναν τις εγκαταστάσεις σε μερικά μέσα.. μπράβο, καλό δείγμα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Οκτώβριος 1, 2016 #70 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 Εδω και αρκετες μερες εχουν μπει σε ολους τους σταθμους της γραμμης 3 που μπαινω συχνα. Σε καποιους σταθμους εχουν ηδη τοποθετηθει και οι αυτοματες πορτες! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Οκτώβριος 1, 2016 #71 Κοινοποίηση Οκτώβριος 1, 2016 Στο σταθμό του ΚΑΤ, τοποθετήθηκαν τα νέα μηχανήματα για τη φόρτιση της κάρτας, και ήταν κάτι χλεχλέδες* με τα λαπτόπια τους και σχέδια, για το που θα μπουν οι μπάρες για την είσοδο *ένας εξ αυτών πρότεινε "να πάει πιο 'κει" ο καθρέφτης που υπάρχει για να ελέγχει ο οδηγός τις πόρτες... Ξήλωσέ τον μεγάλε, δε χρειάζεται... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Οκτώβριος 16, 2016 #72 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2016 (edited) On 10/1/2016 at 0:36 PM, Delijohn said: Οκτώ στους δέκα επιβάτες δεν πληρώνουν εισιτήριο σε λεωφορεία και τρόλεϊ Όποτε οι κυβερνήσεις θέλανε να αυξήσουν τα εισιτήρια, βγαίνανε στις τηλεοράσεις και μιλάγανε για εισιτηριοδιαφυγή της τάξης του 40%. Τώρα το φτάσανε 80%. Το δούλεμα σε όλο του το μεγαλείο. Τώρα πως στο καλό με 40% κόσμο στο παρελθόν να μην πληρώνει, σε λεωφορεία τρόλεϊ των 30-50 επιβατών βρίσκανε οι ελεγκτές μόνο 2-3 άτομα χωρίς εισιτήριο-κάρτα, μυστήριο πράγμα. Και όπως αναφέρθηκε, θα κοιτάξεις 10 άτομα να μπαίνουν μέσα. Τα 3-4 θα είναι/δηλώνουν άνεργα - ακόμα και η νοικοκυρά που δεν ενδιαφέρεται να δουλέψει θα μπορούσε να πάει στον ΟΑΕΔ και να βγάλει κάρτα ανεργίας - άλλοι 3 θα έχουν κάρτα απεριορίστων, 1 ας πούμε θα έχει ακυρωμένο εισιτήριο από το προηγούμενο μέσο που μπήκε, και μένουν 2-3 που είτε θα ακυρώσουν, είτε όντως το πάνε τζαμπέ και λόγω απουσίας ελεγκτών. Αλλά λέμε, 40% όταν θέλουμε να δικαιολογήσουμε αυξήσεις και 80% όταν στις αυξήσεις θα πρέπει να προσθέσουμε μίζες και ταλαιπωρία μέχρι ο κόσμος να μάθει το νέο σύστημα. Και από την στιγμή που αυτοί εδώ μεθοδικά καθιστούν ζημιογόνες τις συγκοινωνίες, μπορούμε να είμαστε απολύτως βέβαιοι ότι ο μέσος όρος του κόστους μετακίνησης, ακόμα και αν μιλάμε για κόστος/ανά απόσταση, θα είναι εις βάρος του επιβάτη, αλλά βέβαια θα προωθηθούν πολύ τα παραδείγματα των μικρών διαδρομών για να παρουσιαστεί η ανάποδη εικόνα. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 16, 2016 από yanni 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sotiris Οκτώβριος 16, 2016 #73 Κοινοποίηση Οκτώβριος 16, 2016 Καλά ντάξει στην Αθήνα αυτά με τα ελεγχόμενα εισητήρια είναι για γέλια, είναι που είναι ταλαιπωρία τα μέσα, αν κάνουν κάνα αστείο ότι μπαίνεις μόνο μπροστά τέλειωσες. Σε πολύ μικρότερες πόλεις (Γιορκ) σε πολύ αραιές γραμμές με πολύ πολυτισμένο κόσμο (αυτόν που περιμένει να βγεις και σου παραχωρεί τη σειρά του) έχω περιμένει 10λεπτο να γεμίσει. 10 λεπτά για να γεμίσει το ξαναλέω. Τότε αποφάσισα να ανεβάσω αμάξι. Σχεδόν κάθε απόγευμα όταν έφευγα 17:00 περίμενα 10+ λεπτά να γεμίσει στη main στάση (το έπαιρνα 1 στάση πριν). Παρ'ότι καθόμουνα, παρ'ότι μέσα ήταν σαν σχολικό και όχι σαν λεοφωρείο, δεν. Εδώ οι ούγκανοι ούτε στο μετρό δεν μπορούν να μπουν, κάθε φορά που το χρησιμοποιώ (1-2 φορές το μήνα) σπρώχνομαι στις εισόδους. Όταν στους απολίτιστους βαρβάρους κάνεις ενέσεις απολίτιστων μεταναστών, καταλήγεις σε ζούγκλα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Νοέμβριος 7, 2016 #74 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2016 Από instagram φίλης... σταθμός Αττικής. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Νοέμβριος 7, 2016 #75 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2016 Βλέπω μαντραπήδα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Νοέμβριος 7, 2016 #76 Κοινοποίηση Νοέμβριος 7, 2016 τα μηχανήματα (από ότι έχω δει σε άλλες χώρες) είναι στο ύψος του στήθους περίπου και σκέψου πως το γυαλί/plexiglass που κλείνει στη μέση, καθώς βγαίνει από τα μεταλλικά stands, ανασηκώνεται κιόλας... οπότε πάει αρκετά πιο ψηλά.. βέβαια ναι, όποιος θέλει μπορεί να κάνει παρκούρ/τη μαϊμού.. αρκεί να μπορεί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deninho Νοέμβριος 8, 2016 #77 Κοινοποίηση Νοέμβριος 8, 2016 Για τη γυμναστική μας ενδιαφέρεται ο ΗΣΑΠ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Νοέμβριος 18, 2016 #78 Κοινοποίηση Νοέμβριος 18, 2016 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Νοέμβριος 18, 2016 #79 Κοινοποίηση Νοέμβριος 18, 2016 Για γελια καλος ειναι ο μαγκας.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Νοέμβριος 19, 2016 #80 Κοινοποίηση Νοέμβριος 19, 2016 ο ποιος ; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now