AKISSS Σεπτέμβριος 2, 2016 #21 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2016 Δεν λέω ότι θα δεις διαφορά από κάποια fps και πανω αλλά έχε αυτό στο νου σου.. 60fps=16,666 ms per frame, 120fps=8,333ms per frame... Όταν είχα 60αρι monitor και έπαιζα bf είχε διαφορά τα 60 fps απο τα 100+.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 2, 2016 #22 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2016 9 minutes ago, AKISSS said: Δεν λέω ότι θα δεις διαφορά από κάποια fps και πανω αλλά έχε αυτό στο νου σου.. 60fps=16,666 ms per frame, 120fps=8,333ms per frame... Όταν είχα 60αρι monitor και έπαιζα bf είχε διαφορά τα 60 fps απο τα 100+.. Τα 144fps είναι 7ms ανά καρέ. Αν υπολογίσεις όλες τις καθυστερήσεις που έχεις στο σύστημα (ποντίκι, πληκτρολόγιο, τοπικό δίκτυο, internet, packet loss, κλπ) νομίζω ότι αντισταθμίζεται. Το να είσαι στα 300fps πχ, δηλαδή ~3ms, γλιτώνεις 4ms, που μπορεί να τα χάσεις εύκολα στο δίκτυο, αλλά να έχεις σημαντικό tearing, πράγμα που σημαίνει ότι τελικά δεν έχεις καθαρή εικόνα, νομίζω δεν είναι τόσο σημαντικό. Στα 500fps είσαι στα 2ms, χάνεις 5. Κάπου πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή. Σωστό αυτό που λες, αλλά άλλο να παίζεις από τα ~17 στα ~7 και άλλο από τα 7 στα 4 ή τα 3. Όπως είπα και στον ίδιο, ο Battle(non)Sense είχε κάνει μια ανάλυση πάνω στο netcode των BF & CS, και οι καθυστερήσεις στο δίκτυο είναι σαφώς μετρήσιμες, τόσο ώστε να μην αξίζει τον κόπο να ασχολείσαι με αυτά τα 3-4ms, εις βάρος της εικόνας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Σεπτέμβριος 2, 2016 #23 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 2, 2016 (edited) Κάτι που δεν αναφέρθηκε, κατά πάσα πιθανότητα οι νέες 144hz VA έχουν πολύ ghosting, περίμενε για reviews. Αν πάρεις 24" 144hz με G-Sync, η καλύτερη είναι η Acer xb241h. Επίσης καλή και η νέα Asus σειράς pb. Στο cs πολλοί παίζουν με πάρα πολλά fps. Περα από το αν κάνουν καλά η όχι, γενικά δεν προτείνουν sync techs αλλα back light strobbing. Οι παραπάνω έχουν (ulmb), αλλά μπορείς να βρεις φθηνή καλη τέτοια χωρίς sync tech (LG 24gm77). Οι 144hz AHVA είναι οι κορυφαίες gaming οθόνες, προσοχή όμως στο quality control τους. Η asus mg279q είναι η φθηνότερη καλή, η Acer xb270hu η φθηνότερη με G-Sync και η xb271hu η καλύτερη με G-Sync. Όσες έχουν G-Sync έχουν και back light strobbing, κάτι που δεν ισχύει για αυτές με Freesync, με εξαίρεση την ακριβή 144αρα AHVA της Eizo. Οι καινούριες 144 hz AHVA AOC είναι αδοκιμαστες πρις το παρόν. Όποιος έχει reviewυπόψιν ας το ποσταρει. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 2, 2016 από XMorsX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staxtis Σεπτέμβριος 4, 2016 Author #24 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 Η αλήθεια είναι οτι 23-25inch 144HZ++ IPS 1ms Δεν υπάρχει ούτε ένα monitor στην αγορά. Αρα η θα πρέπει να δώσω 500-700euro για nt panel αλλιώ να περιμένω για να αγοράσω λίγο πιο μετά που θα βγέι και αυτό θα κάνω.:/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Σεπτέμβριος 4, 2016 #25 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 4, 2016 (edited) Oχι δε θα βρεις σε αυτο το μεγεθος. Το ms αγνοησε το ομως. Ειναι ψεματα και για τις TN και για τις IPS και σκοποεχουν μονο να κερδισουν εντυπωσεις. Οι καλες 144Hz TN αρχιζουν απο τα ~350 ευρω περιπου. Ουτε αυτες ομως συγκρινονται με τις IPS σε ποιοτητα εικονας. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 4, 2016 από XMorsX Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Σεπτέμβριος 8, 2016 #26 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2016 (edited) Καλησπέρα και από εμένα. Είμαι και γω “παίχτης” του cs σαν τον staxtis και τον τελευταίο καιρό είμαι σε φάση αγοράς κάρτας + οθόνης(μιας και αναβάθμισα τα λοιπά πρόσφατα), είπα να μην ανοίξω νέο θέμα και να γράψω εδώ τις απορίες μου. 1)Στο 1.6, αν και με 60hz οθόνες οι περισσότεροι, τα πιο σημαντικά settings ήταν v-sync off και fps max 101. Με vsync on έπαιζαν όλα χάλια(60fps δηλ). Αυτό το λέω λόγω του ότι δεν έχω καταλάβει ακόμα τι σκ@τ@ παίζει με τις 144hz και τα fps που θα σου δώσει η gpu. 2)xmorsx αυτό που λες για τα ms το ακούω 1η φορά και η αλήθεια είναι ότι λόγω του ότι τα tn παίζουν χαμηλά γι αυτό και κοιτούσα να πάρω tn. 3)Το cs είναι ένα game to οποίο θα παίξεις με “τέρμα” φωτεινότητα και τις περισσότερες φορές σε χαμηλότερη ανάλυση. Οπότε γιατί η επιλογή tn των 500ευρώ(ας πούμε) είναι πεταμένα λεφτά και σε ips δεν είναι; Δηλ κάτι τέτοιο http://www.skroutz.gr/s/5242941/Asus-ROG-Swift-PG278Q.html ούτε καν.... Ήθελα να πάρω amd για gpu άλλα νομίζω ότι ακόμα και κάτι τέτοιο http://www.skroutz.gr/s/9541750/Asus-Radeon-RX480-8GB-Strix-Gaming-90YV09K0-M0NA00.html δεν θα με καλύψει στα 144p(27"). Οπότε παω για 1070, ή giga G1 ή asus strix oc. Πρίν κάνω το σύστημα της υπογραφής είχα έναν i7 930. Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, βλέποντας και την οθόνη που ακόμα διατηρώ, δεν θέλω να πάρω κάτι το οποίο σε 1-2 χρόνια θα θέλει “πέταμα”. ΥΓ Ακομά δεν μπόρεσα να παίξω cs go σωστά, μιας και o 6700 δεν το παλεύει ούτε στα τέρμα low. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 8, 2016 από optimogar Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Σεπτέμβριος 8, 2016 #27 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 8, 2016 (edited) 1) Εχουν ειπωθει διαφορα για το που πρεπει να βαλεις frame limiter στο cs go σε σχεση με το refresh rate της οθονης σου. Σαφως και κλεινεις το V-Sync επειδη προσθετει input lag. Το θεμα ειναι ομως οτι και το tearing ειναι τροχοπεδη και χωρις V-Sync δεν ειναι ευκολο να το αντιμετωπισεις. 2) Η ουσια ειναι οτι και οι 144hz IPS εξισου ghosting συμπεριφορα (λιγο μεγαλυτετα response times αλλα και λιγο καλυτερο overdrive) και δεν υπαρχει κανενας λογος να προτιμησεις TN, παρα μονο οικονομικος. 3) O λογος που δεν προτεινουμε 1440p 144Hz TN ειναι γιατι εχουν πολυ μετρια εικονα. Eπισης εχει νοημα να αγορασεις υψηλης αναλυσης οθονη αν σκοπευεις να χρησιμοποιεις αυτη την αναλυση. 4) Οι οθονες με G-Sync ειναι χρησιμες για το CS GO γιατι εχουν και ULMB το οποιο δουλευει ωραια σε παιχνιδια με υψηλα fps. Θεωρω οτι για το cs go και 1060 6GB και 480 8GB ειναι αρκετες. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 8, 2016 από XMorsX 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Σεπτέμβριος 9, 2016 #28 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 (edited) 1)Η αλήθεια είναι ότι και αυτό για το frame limiter 1η φορά το ακούω. 2)Δηλαδή το 1ms των tn δεν έχει διαφορά με το 4ms των ips(σε ένα game σαν το cs); 3)Δεν έχω δουλέψει ips και το βασικό που διαβάζω συνέχεια είναι ότι αποδίδουν πολύ καλύτερα τα χρώματα. Στην παρούσα οθόνη σπάνια είχα παίξει games σε full ανάλυση(βέβαια είχα ξεμείνει για αρκετό καιρό με μια gtx260). Αυτό το λέω γιατί όλοι λένε πως η εικόνα χαλάει πάρα πολύ όταν ρίχνεις την ανάλυση. Εμένα προσωπικά δεν με χάλασε και πάρα πολύ… 4)Ξέρω ότι στα 144p θέλεις αρκετά δυνατή κάρτα. Ο κύριος λόγος είναι το cs αλλά μην πάω να βάλω κάνα assassins και καμιά 480 δεν μπορεί να συνέλθει….. Αυτός είναι ο λόγος που σκέφτομαι για nvidia αν και το έχει χ3σ3ι με τις τιμές. ΥΓ Σε παραδιπλανό τοπικ ζαχάρωσα την mg του sebastian Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 9, 2016 από optimogar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 9, 2016 #29 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 (edited) @optimogar δυστυχώς αρκετός κόσμος τα έχει μπερδέψει και το χειρότερο είναι πως διαμορφώνουν απόψεις από φίλους, γνωστούς, τι άκουσαν και τι διάβασαν, ενώ παράλληλα υπάρχει σημαντική βιβλιογραφία και τεχνικά άρθρα για διάφορα θέματα. Όπως εξήγησα λοιπόν και πριν, τα υπερβολικά fps κάνουν ζημιά κι όχι καλό. 1. Το Frame Limiter υπάρχει ακριβώς για τον λόγο που έγραψα παραπάνω. Επειδή ακριβώς όταν τα fps που παράγει η κάρτα σου είναι περισσότερα από τα Hz που δουλεύει η οθόνη σου, έχουμε το φαινόμενο του tearing, άρχισαν να χρησιμοποιούν τον limiter για να αποφεύγονται τέτοια φαινόμενα. Το ότι το CS τον υποστηρίζει, δείχνει ότι υπάρχει λόγος περιορισμού και το hype που επικρατεί με το να έχουν κάποιοι 300+ fps, δεν έχει βάση 2. Το 1ms με τα 4ms έχει ασήμαντη διαφορά, γιατί υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρρεάζουν το σύστημα, με σημαντικότερο τη σύνδεσή σου, που σπάνια είναι κάτω από 10ms, ενώ το σύνηθες στην Ελλάδα είναι τα 40-50ms. Για να το εξηγήσω καλύτερα εδώ, δεν είναι μόνο τα δικά σου, αλλά και του αντιπάλου, που σημαίνει ότι αυτό που βλέπεις έρχεται με καθυστέρηση 80-100ms. Επίσης, επειδή διάβασα και το "είμαι πολύ γΛήγορος", ο μέσος χρόνος αντίδρασης ενός ανθρώπου είναι στα 270ms, ενώ κορυφαίοι αθλητές μπορούν να καταγράψουν χρόνους κοντά στα 100ms. Άρα, αυτό που κάνει ο αντίπαλός σου, θα το δεις με ~100ms καθυστέρηση και θα σου πάρει κάπου 250ms να αντιδράσεις. Νομίζεις ότι παίζουν ρόλο τα +4 της οθόνης ή τα -5 αν παίζεις με 500fps αντί με 144fps ώστε να μην έχεις tearing? Δες και το παρακάτω για να καταλάβεις πως ακριβώς λειτουργεί ο κώδικας: https://www.youtube.com/watch?v=B40u12etY_U Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 9, 2016 από Wizard! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Σεπτέμβριος 9, 2016 #30 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 Δεν μίλησα ποτέ για υπερβολικά fps, αλλά για fps παραπάνω από τα Herz της οθόνης και για το γεγονός ότι πότε δεν κατάλαβα τι ακριβώς παίζει με αυτό(βλέπε cs 1.6 100fps-60Hz). 1) Το frame limiter ήταν μια σημαντική πληροφορία που θα την ψάξω όταν σετάρω το go. 2)Αυτό που λες το έχω υπόψη μου αλλά δεν ήξερα το κατά πόσο αυτό προσθέτει ή πολλαπλασιάζει.... Το resume είναι ότι πάμε για ips και για 1070. Gigabyte ή Asus και από οθόνη mg ή pg ή κάτι άλλο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Σεπτέμβριος 9, 2016 #31 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 (edited) Το 1ms και τα 4ms είναι και ασήμαντη διαφορά και ψεύτικα νούμερα, μη τους δίνεις καθόλου βάση. Εφόσον δεν πας για την budget λύση, πάρε 1070 και 144hz AHVA με G-Sync. Προς το παρόν η καλύτερη τέτοια είναι η Acer xb271hu, αλλά τώρα βγάζουν και οι ViewSonic και AOc αν θυμάμαι καλά, ίσως θέλεις να περιμένεις για τα reviews τους και το qc τους. Με τις κάρτες nVidia πάντως ίσως να μη χρειάζεται πλέον frame limiter, καθώς πλεον έχουν την επιλογή "fast" στο control panel για τύπο vertical synchronisation, το οποίο πρακτικά είναι triple buffering και έχει ως αποτέλεσμα να εξαφανίζει το tearing χωρίς (σχεδόν) καθόλου lag όταν τα fps ξεπερνάνε τα hz της οθόνης. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 9, 2016 από XMorsX 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Σεπτέμβριος 9, 2016 #32 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 Η αγορά θα γίνει τέλος του μήνα και μετά την αγορά της gpu......εκτός απροόπτου!! Την acer δεν την βρίσκω σε ελληνικό μαγαζί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMorsX Σεπτέμβριος 9, 2016 #33 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 9, 2016 πριν 18 λεπτά, το μέλος optimogar έγραψε: Η αγορά θα γίνει τέλος του μήνα και μετά την αγορά της gpu......εκτός απροόπτου!! Την acer δεν την βρίσκω σε ελληνικό μαγαζί. Παρε τοτε την αντιστοιχη της Asus. Ειναι σχεδον εξισου καλη και στα 800 ευρω απο το msystems αποτελει καλη περιπτωση, και λογω τιμης και λογω καταστηματος. http://www.msystems.gr/index.php?category=2323&product=20133 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nixterida Σεπτέμβριος 17, 2016 #34 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2016 Άσχετα με το τι monitor έχεις οσα περισσότερα fps έχεις τόσο το καλύτερο με 60 fps cs go δεν πρόκειται να παίξεις ποτέ.. top players αυτή τη στιγμή με monitor των 600+ ευρώ εχουν το minimum 280 fps. Στην θέση σου θα έπαιρνα ενα monitor με μαξ 350 ευρώ καλή επιλογή είναι της benq xl2411z 144Hz tn panel θέλει ρύθμιση με τα χρώματα αλλά θα την σεταρεις με λίγο ψάξιμο στο YouTube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Σεπτέμβριος 17, 2016 #35 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 17, 2016 On 9/2/2016 at 0:17 ΠΜ, το μέλος icy20 έγραψε: Τι game πιανει 500 fps? Τι λεμε θεε μου? το Shinobi σε MS-DOS 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snips Σεπτέμβριος 20, 2016 #36 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2016 Το shinobi είναι πολύ αργό. Θυμάμαι όταν έπαιζα Ikari Warriors στον Amstrad, πάντα είχα πονοκέφαλο μετά, από τα fps. Κάτι τέτοια διαβάζω που και που, πραγματικά νοσταλγώ τα απλά πράγματα. Μωρ' τι καλά που μας έφυγε η αρρώστια. Έχουμε πάλι ανάγει το γνωστό ρευστό πράγμα, σε επιστήμη. "Μαλιοτραβιόμαστε" για μονιτορ 800 ευρώ παρακαλώ (είναι που πεινάμε) για να παίζουμε ΕΝΑ συγκεκριμένο παιχνίδι. Και τα γκομενάκια εκεί έξω λενε πως δεν υπάρχουν πια αρσενικά....Αντί για μπούτια, μαλώνουν για....specs λέμε και αν το firing animation θα το δεις μετά από 0.000000000001 pico second. Περι ορέξεως του καθενός βέβαια, και το που αποφασίζει να πετάξει τα λεφτά του, αλλά αντικαταστήστε λίγο στο μυαλό σας την λέξη "τεχνολογία" με τον όρο "Marketing". Θα ξαφνιαστείτε απο το αποτέλεσμα. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
optimogar Σεπτέμβριος 22, 2016 #37 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2016 Η αλήθεια είναι ότι μέχρι να καταπιώ τα 800 της asus προσπάθησα αρκετές φορές. Τελικά τα κατάπια την προηγούμενη βδομάδα και κάπως έτσι περίμενα το τέλος του μήνα για να παραγγείλω. Μπαίνω προχθές και βλέπω ότι πήρε 90ευρώ πάνω. Έτσι κάπως μαζί με τα μεταφορικά πάμε στα 900+ και πλέον όσο και να προσπάθησα δεν μπορώ να τα καταπιώ. Τον τελευταίο καιρό κοιτάω αρκετά διαφορετικά monitor και σε περίπτωση που δεν καταφέρω να καταπιώ τα 900+ της PG, γλυκοκοιτάζω τα 2 παρακάτω: Asus MX25AQ και Asus MX27AQ Βέβαια την χρηματική διαφορά των ~190ευρώ για 2ίντσες , δεν μπορώ να την καταλάβω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Σεπτέμβριος 23, 2016 #38 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2016 (edited) Μ@λ@κες σας διαβαζω και πραγματικα γελαω.Συγνωμη για το καυστικο ποστ αλλα μ αρεσει που προσπαθειτε να κανεται και διαλογο για το πως να αντισταθμισει το παλικαρι τα 144hz με 500 fps και αν θα χασει 4ms.Γελανε και οι πετρες....http://www.humanbenchmark.com/tests/reactiontime Στα του θεματος τωρα το tearing δε ειναι το ιδιο παρατηρησιμο σε ολα τα game εξαρταται παρα πολυ απο την graphics engine.Σε αλλα game ξεκινανε τα εντονα κοψιματα ακομα και στα +5-10 fps πανω απο το sync(συνηθως παλιοτερες Engines Quake3.ΗL1 κλπ στα νεοτερα games δεν ειναι τοσο εντονα παρατηρισιμο παντα Π.Χ DOOM,UNREAL engines 2016 . Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 23, 2016 από Helly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staxtis Σεπτέμβριος 29, 2016 Author #39 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2016 On 9/20/2016 at 4:30 PM, Snips said: Το shinobi είναι πολύ αργό. Θυμάμαι όταν έπαιζα Ikari Warriors στον Amstrad, πάντα είχα πονοκέφαλο μετά, από τα fps. Κάτι τέτοια διαβάζω που και που, πραγματικά νοσταλγώ τα απλά πράγματα. Μωρ' τι καλά που μας έφυγε η αρρώστια. Έχουμε πάλι ανάγει το γνωστό ρευστό πράγμα, σε επιστήμη. "Μαλιοτραβιόμαστε" για μονιτορ 800 ευρώ παρακαλώ (είναι που πεινάμε) για να παίζουμε ΕΝΑ συγκεκριμένο παιχνίδι. Και τα γκομενάκια εκεί έξω λενε πως δεν υπάρχουν πια αρσενικά....Αντί για μπούτια, μαλώνουν για....specs λέμε και αν το firing animation θα το δεις μετά από 0.000000000001 pico second. Περι ορέξεως του καθενός βέβαια, και το που αποφασίζει να πετάξει τα λεφτά του, αλλά αντικαταστήστε λίγο στο μυαλό σας την λέξη "τεχνολογία" με τον όρο "Marketing". Θα ξαφνιαστείτε απο το αποτέλεσμα. Ρε φίλε εγώ τώρα για να καταλάβω...Εσυ μπήκες σε ενα forum Περι τεχνολογίας κανεις ενα off topicγια μπούτια και οτι δεν υπάρχουν αρσενικά...Και λες οτι "είναι που πεινάμε" λες και σου έλεγε κάποιος στο Post "ασε φίλε μιζέρια παλιο ζωή..."?? On 9/17/2016 at 6:25 PM, nixterida said: Άσχετα με το τι monitor έχεις οσα περισσότερα fps έχεις τόσο το καλύτερο με 60 fps cs go δεν πρόκειται να παίξεις ποτέ.. top players αυτή τη στιγμή με monitor των 600+ ευρώ εχουν το minimum 280 fps. Στην θέση σου θα έπαιρνα ενα monitor με μαξ 350 ευρώ καλή επιλογή είναι της benq xl2411z 144Hz tn panel θέλει ρύθμιση με τα χρώματα αλλά θα την σεταρεις με λίγο ψάξιμο στο YouTube. Το ότι οι Pro εχουν Minimum fps 280 δεν το παίρνω σαν "στοιχείο" παρόλα αυτά μισο συμφωνώ.Ασ υποθέσουμε οτι όσο πιο πολλά όχι τόσο πιο καλά αλλα οταν οι pros παίζουν με 144+ στα 280++ fps ΣΪΓΟΥΡΑ δεν μπορεί να κάνει ζημιά στο game performance για να προωθήσουν το "markerting". Η xl2411z είναι αυτή την στιγμή η πιο καλή-οικονομική λύση για τυπου csgo games . On 9/9/2016 at 11:18 AM, Wizard! said: @optimogar δυστυχώς αρκετός κόσμος τα έχει μπερδέψει και το χειρότερο είναι πως διαμορφώνουν απόψεις από φίλους, γνωστούς, τι άκουσαν και τι διάβασαν, ενώ παράλληλα υπάρχει σημαντική βιβλιογραφία και τεχνικά άρθρα για διάφορα θέματα. Όπως εξήγησα λοιπόν και πριν, τα υπερβολικά fps κάνουν ζημιά κι όχι καλό. 1. Το Frame Limiter υπάρχει ακριβώς για τον λόγο που έγραψα παραπάνω. Επειδή ακριβώς όταν τα fps που παράγει η κάρτα σου είναι περισσότερα από τα Hz που δουλεύει η οθόνη σου, έχουμε το φαινόμενο του tearing, άρχισαν να χρησιμοποιούν τον limiter για να αποφεύγονται τέτοια φαινόμενα. Το ότι το CS τον υποστηρίζει, δείχνει ότι υπάρχει λόγος περιορισμού και το hype που επικρατεί με το να έχουν κάποιοι 300+ fps, δεν έχει βάση 2. Το 1ms με τα 4ms έχει ασήμαντη διαφορά, γιατί υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες που επηρρεάζουν το σύστημα, με σημαντικότερο τη σύνδεσή σου, που σπάνια είναι κάτω από 10ms, ενώ το σύνηθες στην Ελλάδα είναι τα 40-50ms. Για να το εξηγήσω καλύτερα εδώ, δεν είναι μόνο τα δικά σου, αλλά και του αντιπάλου, που σημαίνει ότι αυτό που βλέπεις έρχεται με καθυστέρηση 80-100ms. Επίσης, επειδή διάβασα και το "είμαι πολύ γΛήγορος", ο μέσος χρόνος αντίδρασης ενός ανθρώπου είναι στα 270ms, ενώ κορυφαίοι αθλητές μπορούν να καταγράψουν χρόνους κοντά στα 100ms. Άρα, αυτό που κάνει ο αντίπαλός σου, θα το δεις με ~100ms καθυστέρηση και θα σου πάρει κάπου 250ms να αντιδράσεις. Νομίζεις ότι παίζουν ρόλο τα +4 της οθόνης ή τα -5 αν παίζεις με 500fps αντί με 144fps ώστε να μην έχεις tearing? Δες και το παρακάτω για να καταλάβεις πως ακριβώς λειτουργεί ο κώδικας: https://www.youtube.com/watch?v=B40u12etY_U Αυτό ενώ μπορώ να το καταλάβω στην θεωρία η πράξη ήταν τελείως διαφορετική. Εχω και εγω οπως είπα την 1060G1 με 60hz monitor clocked στα 77hz...Στα 300min -570 max που έιναι τα fps μου στο cs...Ενώ δοκίμασα να βάλω...78fps,120fps,160fps,200 fps η διαφορά δεν ηταν μικρή αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ...Με οποιδήποτε επιλογή κάτω απο 200fps το tearing ηταν τρομακτικό.το παιχνίδι ήταν λες και έπαιζα σε Pentium4.Αυτό εδώ πως δικαιολογείται? Η ερώτηση μου για την παράγραφο 2 είναι στο τέλος:D:D:D On 9/23/2016 at 6:04 AM, Helly said: Μ@λ@κες σας διαβαζω και πραγματικα γελαω.Συγνωμη για το καυστικο ποστ αλλα μ αρεσει που προσπαθειτε να κανεται και διαλογο για το πως να αντισταθμισει το παλικαρι τα 144hz με 500 fps και αν θα χασει 4ms.Γελανε και οι πετρες....Human Benchmark - Reaction Time Test Στα του θεματος τωρα το tearing δε ειναι το ιδιο παρατηρησιμο σε ολα τα game εξαρταται παρα πολυ απο την graphics engine.Σε αλλα game ξεκινανε τα εντονα κοψιματα ακομα και στα +5-10 fps πανω απο το sync(συνηθως παλιοτερες Engines Quake3.ΗL1 κλπ στα νεοτερα games δεν ειναι τοσο εντονα παρατηρισιμο παντα Π.Χ DOOM,UNREAL engines 2016 . Σε αυτό θα ήθελα να αναφερθώ γιατι νομίζω οτι και πάλι έχει βάση μιας κα ιείδα οτι κάνεις πρόσθεση τα ms. Αν υποθέσουμε οπως λέει ο wizard Οτι... 50ms λόγο σύνδεσης...+50 του αντιπάλου και 250 της μέση αντιδρασής μου σύνολο 350ms είναι ο χρόνο που κάνεις απο την ώρα που θα τον δείς μέχρι να αντιδράσεις... Εφόσονμ αυτά εδώ λοιπόν είναι δεδομένα και αποδεκτά δεν είναι σκοπός μας να μην προσθέτουμε και άλλα??+4 της οθόνης +τα fps + το input lag?? Γιατί αν υποθέσουμε οτι ο αντίπαλός σου παίζει με τον "χειρότερο" εξοπλισμό και εσύ με τον "καλύτερο" τότε ο συνολικός χρόνος αντίδρασης ο δικός σου θα είναι 350 ενώ του αντιπάλου 350+ οτι άλλο ανάλογα τον εξοπλισμός του. Ευχαριστώ πολύ.! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 29, 2016 #40 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 29, 2016 10 minutes ago, Staxtis said: Αυτό ενώ μπορώ να το καταλάβω στην θεωρία η πράξη ήταν τελείως διαφορετική. Εχω και εγω οπως είπα την 1060G1 με 60hz monitor clocked στα 77hz...Στα 300min -570 max που έιναι τα fps μου στο cs...Ενώ δοκίμασα να βάλω...78fps,120fps,160fps,200 fps η διαφορά δεν ηταν μικρή αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ...Με οποιδήποτε επιλογή κάτω απο 200fps το tearing ηταν τρομακτικό.το παιχνίδι ήταν λες και έπαιζα σε Pentium4.Αυτό εδώ πως δικαιολογείται? Τα έχουμε γράψει παραπάνω, αλλά μάλλον δεν τα κατάλαβες. Το frame cap έχει νόημα αν είσαι πάνω από 120-144Hz. Στα 60/77 που αναφέρεις, προφανώς και θα έχεις θέμα. Αν καίγεσαι τόσο πολύ για ηψηλά fps, κι εφόσον έχεις κάρτα που να τα σηκώνει, μπορείς να βάλεις το διπλό. Δηλαδή στα 144Hz να βάλεις fc στα 288 fps. Έτσι, θα έχεις και μηδαμινό tearing αλλά και άμεση απόκριση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now