Justhavocman Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Αύγουστος 10, 2016 Καλησπέρα σε όλους , θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συμβαίνει τον τελευταίο καιρό , είχα αγοράσει τον σεπτέμβρη που πέρασε ένα τροφοδοτικό "σεασονικ" 850 m12 ενώ bronze το οποιο αποδείχτηκε φιστική και το έστειλα πίσω στο μαγαζί ( Pc1.gr) το τεστάρουν συμφωνούν ότι είναι φιστίκι και μετά από μια βδομάδα μου στέλνουν το καινούργιο πίσω , εν το μεταξύ εγώ μάζευα parts για να χτίσω το νέο pc οποτε δεν δοκίμασα το νέο πλέον τροφοδοτικό που παρέλαβα , fast forward στην πρώτη του μηνός όπου και έχτισα επιτέλους το καινούργιο σύστημα αλλα μου έκανε κάτι black screens κάτι περίεργα , το φανάκη του τροφοδοτικού έπαιζε στο 100% under load ( όχι τίποτα φοβερα load , μιλάμε έπαιζα fallout 2 παιχνίδι του '98 , το pc αθόρυβο , η κάρτα αθόρυβη και το psu να βαράει στα 100% , τους περνώ τηλέφωνο , το στέλνω πίσω , το λαμβάνουν στις 2\8 , με περνούν τηλέφωνο μετά από 2 μέρες να μου πουν ότι όλα καλά το τροφοδοτικό , το έχουνε βάλει πάνω σε έναν a4-5400 και μια 8800gt και δεν τους εμφανίζει πρόβλημα , σκέφτομαι από μέσα μου ότι μου κάνουν πλακα ( το σύστημα μου είναι 2600okay και gtx 1070) το οποιο τους λέω ότι δουλεύει σε αυτό το σύτημα και μου λένε ναι όντως , δεν έχουμε να το τεστάρουμε πρέπει να το στείλουμε στην seasonic , επικοινωνώ σήμερα 11\8 και μου λένε ότι σε μια βδομάδα θα έχουμε "νέα" από τον δοκιμαστή , όχι θα έχω το τροφοδοτικό η θα τους το γυρίσουν αλλα θα έχουμε"νέα" , στο μεταξύ εγώ εξαρχής τους είχα ζητήσει αντί να γίνει αντικατάσταση να μου κόψουν χρεωστικό υπόλοιπο , δεν έχω όρεξη να στέλνω και τρίτο "σεασονικ" πίσω , με το που ακούω μια βδομάδα αρχίζω και ψυλλιάζομαι ότι είτε με δουλεύουν ψιλό γκάζι επειδή ζήτησα υπόλοιπο είτε έπεσα στην πολύ κακή περίπτωση λόγω καλοκαιριού και όλα κινούνται με ρυθμούς κότας. Για πείτε μου και εσείς τις γνώμες σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Αύγουστος 11, 2016 #2 Κοινοποίηση Αύγουστος 11, 2016 9 hours ago, Justhavocman said: ...είτε έπεσα στην πολύ κακή περίπτωση λόγω καλοκαιριού και όλα κινούνται με ρυθμούς κότας. Δε σε απασχολεί και ο νόμος δεν το εξαιρεί σε καμία περίπτωση. Η νομοθεσία καθιστά σαφές, ότι αν μετά από 15 μέρες δεν έχεις το προϊόν σου, ή αντικατάσταση, είναι υποχρεωμένοι να σου δώσουν άλλο, μέχρι να ολοκληρωθεί η επισκευή/έλεγχος. Αυτό φυσικά δε σε εξυπηρετεί, γιατί θα πρέπει να το βάλεις και μετά να το βγάζεις πάλι να το στείλεις πίσω. Όμως, αν ψάξεις στο forum, θα βρεις την αντίστοιχη νομοθεσία και διάβασέ τους τη στο τηλέφωνο, περισσότερο για να βιαστούν και όχι για να πάρεις κάποιο προσωρινό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now