Jump to content



[Greek Gatherings 22-7-16] Aventador SV@Red Bull Ring


Lazy Dog

Recommended Posts

σταθεροτητα και αβενταντορ δε πανε μαζι. :hehe:

Ρε παιδια, λιγο ασχετο.Σας εχει τυχει τωρα με την 1.7.χ να σας δειχνει ασπρη σημαια στους 6/7 γυρους ;

Μου το κανει σχεδον παντα.

Πλέον η λευκή σημαία , βγαίνει ανάλογα με τον πρωτοπόρο. Όταν ο πρώτος μπει στον τελευταίο γύρο, θα ανάψει για όλους.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος sosna έγραψε:

Μπορείτε να βάλετε ριπλέι για να δω πόσο κόβετε?:amen::hehe:

Δεν μπορείς να κόψεις κάπου. Αμέσως βγάζει "invalid lap". Νομίζω ότι έχουν κάνει σωστή δουλειά στα όρια (επιτέλους).

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, liakjim said:

Δεν μπορείς να κόψεις κάπου. Αμέσως βγάζει "invalid lap". Νομίζω ότι έχουν κάνει σωστή δουλειά στα όρια (επιτέλους).

 

To 1o sector έχει κοπεί όλο εσωτερικά...στην Κ1. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ειδα το ρεπλει..απλα χαζευεις.3 αμαξια μαζι σε ολο τον αγωνα.Ισως ανεβασω highlights.Φοβερη εμπειρια και θελει αρκετη προσοχη ειδικα στα φρενα!! Θελει αρκετα πιο νωρις φρεναρισμα αν εχεις αμαξι μπροστα σου.Βεβαια αυτο δε μπορεις να το υπολογισεις γιατι αν ο μπροστινος σου φρεναρει νωριτερα και εσυ καθυστερησεις ελαχιστα, τον εφαγες.
Ευτυχως που υπαρχει χωρος και μπορεις να το διωξεις.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, sosna said:

Μπορείτε να βάλετε ριπλέι για να δω πόσο κόβετε?:amen::hehe:

Θα το κάνω και video κάποια στιγμή, αλλά βάζω τα ss από το γρήγορο γύρο, γενικά είναι πολύ καλοφτιαγμένη η πίστα, πέρα από τη τελευταία στροφή δε νομίζω οτι μπορεί κάποιος να κερδίσει χρόνο κόβοντας.

Κ1: Screenshot_ks_lamborghini_aventador_sv_ks_red_bull_ring_17-7-116-18-59-38.jpg

Στην Κ1 μπορεί να κερδίσεις αν βάλεις το κίτρινο bump κάτω από το αυτοκίνητο κανονικά (που σε βγάζει και invalid νομίζω). Ιδανικά θέλεις να αρχίσεις να επιταχύνεις σε αυτό ακριβώς το σημείο. Επίσης, αφήνω 3η δε βάζω 2α :p.

Κ2 apex: Screenshot_ks_lamborghini_aventador_sv_ks_red_bull_ring_17-7-116-18-59-9.jpg Κ2 exit: Screenshot_ks_lamborghini_aventador_sv_ks_red_bull_ring_17-7-116-19-2-13.jpg

Στην Κ2 όταν αφήσεις φρένο πρέπει να έχει πέσει πολύ η ταχύτητα ώστε με μια τιμονιά για να έρθει αμέσως το αυτοκίνητο σε θέση να μπορείς να επιταχύνεις τέρμα πάλι. Στον γύρο είμαι λίγο περισσότερο εσωτερικά από ότι θέλω στο apex και πατάω τη κίτρινη βλακεία (καλή είναι κάνει τη δουλειά της :hehe:). Στη συνέχεια βγαίνω και στην έξοδο περισσότερο από ότι θέλω, οι εσωτερικές ρόδες είναι στο κερμπ και οριακά εκτός πίστας και αυτές, αλλά η άλλη κίτρινη βλακεία που έχουν βάλει εδώ κάνει ιδανικά τη δουλειά της και ουσιαστικα χάνω χρόνο σε ολόκληρη την επόμενη ευθεία λόγω αυτού του περάσματος. Νομίζω κάτι αντίστοιχο έχει και στην έξοδο της Κ1. Το εσωτερικό bump εδώ θέλεις σίγουρα να το αποφύγεις, είναι το χειρότερο.

Κlast:Screenshot_ks_lamborghini_aventador_sv_ks_red_bull_ring_17-7-116-19-3-5.jpg

Κ-λαστ. Εδώ νομίζω αν καβαλήσεις το κίτρινο λίγο πιθανώς θα χάσεις χρόνο, αλλά μπορείς να το καβαλήσεις αρκετά, αφήνοντας τις εξωτερικές ρόδες στο κερμπ και να κερδίσεις αρκετό χρόνο χωρίς να σε βγάλει invalid. Είναι και η φύση της στροφής που είναι γρήγορη και <90 μοίρες που ανοίγοντας λίγο την τροχιά σου επιτρέπει αρκετά παραπάνω χιλιόμετρα, ενώ οι προηγούμενες είναι αργές και δεν έχεις κάτι να κερδίσεις.

 

Γενικά το 90% των γύρων μου έχει βγεί invalid στις εξόδους των στροφών. Προσπαθόντας να επιταχύνω οριακά αρχίζει υπερστροφή, και υπερδιορθώνω ελάχιστα προσπαθόντας να μείνω στο γκάζι, όντας σε hotlap, με αποτέλεσμα να βγαίνω εκτός στην έξοδο (έγινε και στην Κ2 από πάνω). Τεχνικά είναι invalid ο γύρος γιατί οι ρόδες είναι καμιά 10ρια εκατοστά εσωτερικά της γραμμής και πάνω στο κερμπ, αλλά τελικά είναι κάτι που κοστίζει σε χρόνο και είναι λάθος καθώς οι κίτρινες βλακείες νομίζω κάνουν δουλειά. Και ξαναλέω οτι είναι πραγματικά πολύ καλοφτιαγμένη η πίστα, καθώς και στην πραγματικότητα τα κίτρινα bumps υπάρχουν για αυτόν ακριβώς το λόγο, και το οτι είναι αποτελεσματικά και στο AC λέει πολλά!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εγώ: "Θα φρενάρω μπροστά σου και άμα σου αρέσει!" χαχα, πέρα από την πλάκα όμως τώρα που το σκέφτομαι είναι λίγο κακιά μου συνήθεια αυτή, να ανοίγω ασυναίσθητα τη γραμμή πριν την είσοδο σαν μικρό φλικ, έτσι έβγαλα και τον @PolomanGR εκτός στον προηγούμενο αγώνα και τον @sosna πριν κάποιους αγώνες :( Έστω και αν με τους κανόνες είναι σχετικά ΟΚ από τη στιγμή που η πίσω ρόδα είναι μπροστά από την μπροστά του πίσω, είναι επικίνδυνο και bad manners.. Είναι και αλλαγή γραμμής, 1η? 2η? Γκρίζα περιοχή.

 

Πολύ ωραία περάσαμε, έχω και εγώ το replay από τον 1ο. Αυτός είναι ο τελευταίος νομίζω, είχα 4 επαφές ~5km/h η καθεμία... από 2 στον καθένα μη μείνει κανένας παραπονεμένος :hehe: @akis_z80 με το rift δεν ίδρωσες και πέθανες από τη ζέστη..? Εγώ και εδώ σκεφτόμουν οτι αν είχα το Vive θα είχα σκάσει τώρα που έχει βάλει λίγη ζέστη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lylankor said:

Εγώ: "Θα φρενάρω μπροστά σου και άμα σου αρέσει!" χαχα, πέρα από την πλάκα όμως τώρα που το σκέφτομαι είναι λίγο κακιά μου συνήθεια αυτή, να ανοίγω ασυναίσθητα τη γραμμή πριν την είσοδο σαν μικρό φλικ, έτσι έβγαλα και τον @PolomanGR εκτός στον προηγούμενο αγώνα και τον @sosna πριν κάποιους αγώνες :( Έστω και αν με τους κανόνες είναι σχετικά ΟΚ από τη στιγμή που η πίσω ρόδα είναι μπροστά από την μπροστά του πίσω, είναι επικίνδυνο και bad manners.. Είναι και αλλαγή γραμμής, 1η? 2η? Γκρίζα περιοχή.

 

Πολύ ωραία περάσαμε, έχω και εγώ το replay από τον 1ο. Αυτός είναι ο τελευταίος νομίζω, είχα 4 επαφές ~5km/h η καθεμία... από 2 στον καθένα μη μείνει κανένας παραπονεμένος :hehe: @akis_z80 με το rift δεν ίδρωσες και πέθανες από τη ζέστη..? Εγώ και εδώ σκεφτόμουν οτι αν είχα το Vive θα είχα σκάσει τώρα που έχει βάλει λίγη ζέστη.

To φρενάρισμα in your face το έχουμε δει και στην f1, αλλά πλέον δεν επιτρέπεται. Αγαπημένη κίνηση του Schumi :p 

Σύμφωνα με το κεφάλαιο 2 εδώ (βασικά όλο το άρθρο αξίζει να διαβαστεί), δεν επιτρέπεται και εξηγεί και τους λόγους.

"Ultimately, this means that a driver can defend the inside line and then move back across to take a better line in to the following corner as long as they leave space for another car on the outside."

Άρα πρέπει να αφήνουμε αρκετό χώρο για ένα αυτοκίνητο στην εξωτερική.

 

Όσο για τον ιδρώτα, παίζω με aircondition + ανεμιστήρα. Η λύση είναι χαρτί υγείας στο μέτωπο πριν πάρω κάτι τέτοιο ή μίας χρήσεως sanitary masks :D

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, άξιζε την ανάγνωση. Αλλά πραγματικά είναι ασυναίσθητη η κίνηση, δε ξέρω, σκέφτομαι ίσως υποσυνείδητα οτι θα κάνεις αντίστοιχη κίνηση και έχεις και το κερμπ (αν και σε αυτή την περίπτωση σχεδόν δεν σου αφήνω χόρο ούτε για 2 ρόδες μέσα στην πίστα :amen: χαχαχ), και για κάποιο λόγο μου βγαίνει μόνο όταν έχω προσπεράσει εγώ και έχω μεγαλύτερη σχετική ταχύτητα στο σημείο πριν τα φρένα... Μπορεί να είναι και το οτι οδηγάω δεξιοτίμονο εδώ και έχω χάσει την αίσθηση οτι το πολύ αυτοκίνητο είναι απο την άλλη μεριά :lol: Things to improve.

 

Περισσότερη εντύπωση μου έκανε το 7 :o σου λέει οτι αν ο άλλος δεν είναι ουσιαστικά μπροστά σου στην έξοδο από την εξωτερική δεν είσαι υποχρεωμένος να του αφήσεις χόρο... Δε μπορώ να πω οτι συμφωνώ. Ας ήταν στο μισό αυτοκίνητο τουλάχιστον.

 

edit: Για το VR cover δεν έχω διαβάσει καλά, θα έλεγα να το αποφύγεις αλλά κάνε και εσύ μια έρευνα.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κράτησα μόνο το τελευταίο replay.

 

 

 

Γομαρ περιμένω highlights και bloopers

Έχω πεθάνει από την ζήλια. Μπράβο παιδιά.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.