uhu Ιούλιος 14, 2016 #41 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 (edited) πριν 3 ώρες, το μέλος gchristod έγραψε: Καλά, έτσι και βρεις και τη γρήγορη γραμμή του Νάσου και του Uhu στο πρώτο sector, πας για 00:59:χχχ χαλαρά Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε εκεί??? Σίγουρα δεν ήμουν τόσο γρήγορος στο 1ο αλλά επίσης δεν ήμουν τόσο αργός στα άλλα 2. Ρε μήπως παίζει τπτ πάλι με το pttracker. Και στο race με τις cobra κουκουρουκου. Πότε μου έδειχνε φουλ απο καύσιμο και τα καύσιμα να μην κατεβαίνουν και ξαφνικά άρχισε να μου αναβοσβήνει ότι έχω για μισό γύρο. Προσπάθησα να φτάσω στα πιτ με 5ες και χωρίς πολλά φρένα με αποτέσμα να κόψω κάποιο S να φάω ποινή 10, που επειδή τσούλισα στο 1 έπρεπε να ξαναπεριμένω άλλα 10... Κοινώς αν είναι να έχω τέτοια βοήθεια απο την τηλεμετρία να τρέχω με τα πάντα off.... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούλιος 14, 2016 #42 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Όπως φαίνεται είναι κάποιο bug του ptracker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Ιούλιος 14, 2016 #43 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Πώς γκένεν τούτ? Εμένα το πρόσφατο πτράκερ κολλάει στο φόρτωμα κ δεν με βάζει στο σέρβερ,οπότε έχω παλιότερη έκδοση. Όσο για το 1ο σέκτορ πραγματικά δεν ξέρω τι έγινε αφού δεν θυμάμαι να έκοψα πουθενά. Κ γω το σιχαίνομαι το αμάξι αλλά θα προσπαθήσω να τρέξω έστω κ με λίγους γύρους προπό. Μάλλον με τρολλάρει το Ασσέττο λόγω του κολλήματος που έφαγα με τα BTCC στο rF2. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούλιος 14, 2016 #44 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Βάλε το σεταπ του Jim με 20 γύρους προπόνηση είσαι κάτω από 1.09 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyder Ιούλιος 14, 2016 #45 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Δοκιμάστε 22 γύρους να δείτε πια λάστιχα αντέχουν στον αγώνα γιατί σε 9 γύρους τα μαλακά φαγώνονται σε ταχύτητα κατανάλωσης ποπκορν 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούλιος 14, 2016 #46 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 On 13/7/2016 at 9:35 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Δεν χρειάζεται Παναγιώτη. Συνέχεια στο 100. Δεν προκαλεί damage ( ίσως το mod θέλει update ή δεν χάλαγε ο Honda? ) Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Την προηγούμενη χρονιά, οι τούρμπο ήταν στα 4bar.. Η mp 4/4 είχε το τούρμπο στα 2,5 bar... Δεν έχει πρόβλημα το μόντ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρά τα εσφαλμένα γραφόμενα, πέρα απο το υπέροχο πλαίσιο και την φανταστική του αεροδυναμική είχε έναν αδύναμο κινητήρα με απίθανη αξιοπιστία.. Ο πιο δυνατός κινητήρας της χρονιάς ήταν της Ford η οποία θα μπορούσε να πάρει άνετα το πρωτάθλημα αν δεν έτρεχε με οδηγούς της πλάκας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούλιος 14, 2016 #47 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος panosdimp έγραψε: Βάλε το σεταπ του Jim με 20 γύρους προπόνηση είσαι κάτω από 1.09 . Θα το βάλω εγώ να πάω στο 1:06:119 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούλιος 14, 2016 #48 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος rapid_fast έγραψε: Θα το βάλω εγώ να πάω στο 1:06:119 Mετά χαράς ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolves Ιούλιος 14, 2016 #49 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 (edited) πριν 2 ώρες, το μέλος panosdimp έγραψε: Βάλε το σεταπ του Jim με 20 γύρους προπόνηση είσαι κάτω από 1.09 . Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2016 από wolves 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούλιος 14, 2016 #50 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Κώστα δες το ρεπλει μου. Σιγουρέψου ότι φρενάρεις λίγο πιο νωρίς ώστε να βγεις στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα. Τώρα για παρακάτω, ας πουν οι γρήγοροι. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούλιος 14, 2016 #51 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε: Κώστα δες το ρεπλει μου. Σιγουρέψου ότι φρενάρεις λίγο πιο νωρίς ώστε να βγεις στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα. Τώρα για παρακάτω, ας πουν οι γρήγοροι. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τι είναι αυτά που βλέπω? τι να φρενάρει πιο νωρίς και να βγεί στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα? Έτσι οδηγούνται άλλα οχήματα. Στην Formula 1 κάθε φρενάρισμα είναι τόσο οριακό ώστε να μην κοκαλώσουν οι τροχοί στο τσάκ!!! Και by the way... Ωραία προσομοίωση... ο χρόνος κάποιου οδηγού είναι 2 sec κάτω απο το ρεκόρ πίστας που επιτευχθεί με ταχύτερο μονοθέσιο.... (1:09.593) Το bold είναι πραγματική δήλωση που την εννοώ 100%... Το απο κάτω είναι απλά σπόντα για τον Δημήτρη για να δείξω οτι το τέλειο δεν είναι εκεί που εμείς θέλουμε να νομίζουμε.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούλιος 14, 2016 #52 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Η άσφαλτος είναι καινούργια από τότε ( πάρτα ). Άστα αυτά και ξεκίνα εγκατάσταση. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Την σύγκριση κάντη μου με το SF15 και πχ Silverstone. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούλιος 14, 2016 #53 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Δεν το είχα σκεφτεί οτι αλλάξανε τάπητα οι βρωμοεγγλέζοι.. Να που πήγαν τα χρήματα που ο Φάρατζ έταξε θα πάνε στην υγεία!!!!! Έφαγα τάπα χωρίς λόγο... Θα τον τρέξω τον αγώνα, με το σετάπι σου, δε θα μου γλυτώσετε @liakjim 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούλιος 14, 2016 #54 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Δεν το είχα σκεφτεί οτι αλλάξανε τάπητα οι βρωμοεγγλέζοι.. Να που πήγαν τα χρήματα που ο Φάρατζ έταξε θα πάνε στην υγεία!!!!! Έφαγα τάπα χωρίς λόγο... Θα τον τρέξω τον αγώνα, με το σετάπι σου, δε θα μου γλυτώσετε @liakjim Ωραία. Αν όντως ξαναπερνας το παιχνίδι από την αρχή, σβήσε και όλον τον φάκελο στο documents ώστε να γίνει από την αρχή. Φτιάξε και νέο profile στο Logitech profiler όπου για σιγουριά βάλε 100% gain και όλα τα άλλα μηδέν. Τικ στο let the game adjust special effects. Μέσα στο παιχνίδι , 80% gain και όλα τα άλλα μηδέν. Αν όλα πάνε καλά κοιτάμε lut, effect κτλ αλλά σε δεύτερο χρόνο. Κοινώς αρχικά όσο πιο αγνό γίνεται. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούλιος 14, 2016 #55 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Θα κατέβεις χωρίς καθόλου προπόνηση? Ποιός νομίζεις πως είσαι ο Senna ? Πλανάσαι πλάνην οικτράν,ένα μόνο λέω ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ Θα κατέβεις χωρίς καθόλου προπόνηση? Ποιός νομίζεις πως είσαι ο Senna ? Πλανάσαι πλάνην οικτράν,ένα μόνο λέω ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιούλιος 14, 2016 #56 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 (edited) 1 hour ago, rapid_fast said: Ωραία προσομοίωση... ο χρόνος κάποιου οδηγού είναι 2 sec κάτω απο το ρεκόρ πίστας που επιτευχθεί με ταχύτερο μονοθέσιο.... (1:09.593) Το bold είναι πραγματική δήλωση που την εννοώ 100%... Το απο κάτω είναι απλά σπόντα για τον Δημήτρη για να δείξω οτι το τέλειο δεν είναι εκεί που εμείς θέλουμε να νομίζουμε.... Και πέρα από οδόστρωμα κλπ, δεν νομίζω κανείς νοήμον ανθρωπός να οδηγάει ποτέ τόσο στο όριο όσο θέλει για να βγούνε αυτοί οι γύροι. Με πιο αργά αυτοκίνητα έχεις πλεονέκτημα σε real life γιατί προλαβαίνεις να αντιδράσεις στις πληροφορίες που έχεις από τις επιταχύνσεις, και τα λάθη διορθώνονται πιο εύκολα και δεν τα πληρώνεις τόσο ακριβά. Εδώ το παραμικρό λάθος σε στέλνει στον τοίχο με 150km/h, με τέτοια μονοθέσια έχεις μεγάλο πλεονέκτημα σε sim για πολλούς λόγους (πλήρως ελεγχόμενες συνθήκες, δεν θα σπάσεις κόκαλα στο παραμικρό λάθος κλπ). Το μεγάλο μειονέκτημα που ανέφερα πριν είναι μικρότερο γιατί ούτως η άλλως δεν προλαβαίνεις συνήθως να αντιδράσεις αν το αυτοκίνητο αρχίσει να αποσταθεροποιείται, και αν το σώσεις το κάνεις με γήγορες μηχανικές αντιδράσεις περισσότερο παρά με κανονικό feedback από τις επιταχύνσεις που νιώθεις live. Αν θέλετε το κάνουμε και debate το θέμα. Επίσης, το αυτοκίνητο είναι mod, και το βρίσκω λίγο πιθανό να έχουν κάνει κάποια μικρή πατάτα με το Cd των αεροτομών. Γιατί βάζεις βάζεις φτερό και η επίδραση στην τελική είναι μικρή. Αν και το βρίσκω περίεργο γιατί οι αεροτομές που είχαν τότε ήταν ουσιαστικά ανεστραμένα προφιλ αεροτομών αεροπλάνων (πχ NACA), με υπερβολικά πολλά δεδομένα και καμπύλες alpha-Cd-Cl διαθέσιμα. edit: το αυτοκίνητο πάντως είναι σκέτη απόλαυση. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 14, 2016 από Lylankor 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
rapid_fast Ιούλιος 14, 2016 #57 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 πριν 36 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε: Επίσης, το αυτοκίνητο είναι mod, και το βρίσκω λίγο πιθανό να έχουν κάνει κάποια μικρή πατάτα με το Cd των αεροτομών. Γιατί βάζεις βάζεις φτερό και η επίδραση στην τελική είναι μικρή. Αν και το βρίσκω περίεργο γιατί οι αεροτομές που είχαν τότε ήταν ουσιαστικά ανεστραμένα προφιλ αεροτομών αεροπλάνων (πχ NACA), με υπερβολικά πολλά δεδομένα και καμπύλες alpha-Cd-Cl διαθέσιμα. Είναι πάρα πολύ μικρές οι αεροτομές που ρυθμίζονται στο αυτοκίνητο.. Η πίσω είναι δεν είναι 90 εκατοστά σε πλάτος, και μόνο το κάτω μέρος είναι ρυθμιζόμενο. Θυμάμαι σε έναν αγώνα ο Σέννα είχε αφαιρέσει το ένα απο τα δύο επάνω κομμάτια της.. Δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα βασικά..... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιούλιος 14, 2016 #58 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Όντως δύσκολο το βλέπω να έχουν κάνει λάθος κάτι τέτοιο, στο κάτω κάτω η πίστα έχει πολλές γρήγορες 90ρες στροφές όπου βοηθάει πολύ το downforce, και είναι αναμενόμενο να θέλεις όσο περισσότερο γίνεται. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιούλιος 14, 2016 #59 Κοινοποίηση Ιούλιος 14, 2016 Παραλίγο γμτ Έκανα καμιά 30ρια γύρους ακόμα μετά μήπως πέσει αλλά δεν, έλιωσε το μυαλό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Ιούλιος 15, 2016 #60 Κοινοποίηση Ιούλιος 15, 2016 Διαβάζω πολλές φορές τις αναλύσεις σας και πραγματικά εκπλησομαι. Τι alpha, cd, naca και NCSI λετε και συννενοειστε,δε μπορώ να καταλάβω. Στάλθηκε από το MotoE2(4G-LTE) μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now