Jump to content



[Greek Gatherings 15-7-2016]McLaren Honda MP4/4 @ Brands Hatch GP


GeoF1

Recommended Posts

πριν 3 ώρες, το μέλος gchristod έγραψε:

Καλά, έτσι και βρεις και τη γρήγορη γραμμή του Νάσου και του Uhu στο πρώτο sector, πας για 00:59:χχχ χαλαρά :p 

Δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε εκεί???

Σίγουρα δεν ήμουν τόσο γρήγορος στο 1ο :sarcastic: αλλά επίσης δεν ήμουν τόσο αργός στα άλλα 2.

Ρε μήπως παίζει τπτ πάλι με το pttracker.

 

Και στο race με τις cobra κουκουρουκου.

Πότε μου έδειχνε φουλ απο καύσιμο και τα καύσιμα να μην κατεβαίνουν και ξαφνικά άρχισε να μου αναβοσβήνει ότι έχω για μισό γύρο.

 

Προσπάθησα να φτάσω στα πιτ με 5ες και χωρίς πολλά φρένα με αποτέσμα να κόψω κάποιο S να φάω ποινή 10, που επειδή τσούλισα στο 1 έπρεπε να ξαναπεριμένω άλλα 10...

Κοινώς αν είναι να έχω τέτοια βοήθεια απο την τηλεμετρία να τρέχω με τα πάντα off....:wall:

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Πώς γκένεν τούτ?

 

Εμένα το πρόσφατο πτράκερ κολλάει στο φόρτωμα κ δεν με βάζει στο σέρβερ,οπότε έχω παλιότερη έκδοση.

 

Όσο για το 1ο σέκτορ πραγματικά δεν ξέρω τι έγινε αφού δεν θυμάμαι να έκοψα πουθενά.

 

Κ γω το σιχαίνομαι το αμάξι αλλά θα προσπαθήσω να τρέξω έστω κ με λίγους γύρους προπό.

 

Μάλλον με τρολλάρει το Ασσέττο λόγω του κολλήματος που έφαγα με τα BTCC στο rF2.:amen::hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 13/7/2016 at 9:35 ΠΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

 

 

Δεν χρειάζεται Παναγιώτη. Συνέχεια στο 100. Δεν προκαλεί damage ( ίσως το mod θέλει update ή δεν χάλαγε ο Honda? )

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Την προηγούμενη χρονιά, οι τούρμπο ήταν στα 4bar.. Η mp 4/4 είχε το τούρμπο στα 2,5 bar...

Δεν έχει πρόβλημα το μόντ.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, παρά τα εσφαλμένα γραφόμενα, πέρα απο το υπέροχο πλαίσιο και την φανταστική του αεροδυναμική

είχε έναν αδύναμο κινητήρα με απίθανη αξιοπιστία..

Ο πιο δυνατός κινητήρας της χρονιάς ήταν της Ford η οποία θα μπορούσε να πάρει άνετα το πρωτάθλημα αν δεν έτρεχε με οδηγούς της πλάκας...

Link to comment
Share on other sites

stats.jpg

:wall:

Κώστα δες το ρεπλει μου. Σιγουρέψου ότι φρενάρεις λίγο πιο νωρίς ώστε να βγεις στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα.

Τώρα για παρακάτω, ας πουν οι γρήγοροι.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος liakjim έγραψε:

Κώστα δες το ρεπλει μου. Σιγουρέψου ότι φρενάρεις λίγο πιο νωρίς ώστε να βγεις στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα.

Τώρα για παρακάτω, ας πουν οι γρήγοροι.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τι είναι αυτά που βλέπω? τι να φρενάρει πιο νωρίς και να βγεί στις ευθείες με πιο πολλά χιλιόμετρα?

Έτσι οδηγούνται άλλα οχήματα. Στην Formula 1 κάθε φρενάρισμα είναι τόσο οριακό ώστε να μην κοκαλώσουν οι τροχοί στο τσάκ!!!

Και by the way...

Ωραία προσομοίωση... ο χρόνος κάποιου οδηγού είναι 2 sec κάτω απο το ρεκόρ πίστας που επιτευχθεί με ταχύτερο μονοθέσιο.... (1:09.593)

Το bold είναι πραγματική δήλωση που την εννοώ 100%...

Το απο κάτω είναι απλά σπόντα για τον Δημήτρη για να δείξω οτι το τέλειο δεν είναι εκεί που εμείς θέλουμε να νομίζουμε....

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Η άσφαλτος είναι καινούργια από τότε ( πάρτα ).

Άστα αυτά και ξεκίνα εγκατάσταση.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Την σύγκριση κάντη μου με το SF15 και πχ Silverstone.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν το είχα σκεφτεί οτι αλλάξανε τάπητα οι βρωμοεγγλέζοι..

Να που πήγαν τα χρήματα που ο Φάρατζ έταξε θα πάνε στην υγεία!!!!!

Έφαγα τάπα χωρίς λόγο...

Θα τον τρέξω τον αγώνα, με το σετάπι σου, δε θα μου γλυτώσετε @liakjim

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Δεν το είχα σκεφτεί οτι αλλάξανε τάπητα οι βρωμοεγγλέζοι..

Να που πήγαν τα χρήματα που ο Φάρατζ έταξε θα πάνε στην υγεία!!!!!

Έφαγα τάπα χωρίς λόγο...

Θα τον τρέξω τον αγώνα, με το σετάπι σου, δε θα μου γλυτώσετε @liakjim

Ωραία. Αν όντως ξαναπερνας το παιχνίδι από την αρχή, σβήσε και όλον τον φάκελο στο documents ώστε να γίνει από την αρχή.

Φτιάξε και νέο profile στο Logitech profiler όπου για σιγουριά βάλε 100% gain και όλα τα άλλα μηδέν.

Τικ στο let the game adjust special effects.

Μέσα στο παιχνίδι , 80% gain και όλα τα άλλα μηδέν.

Αν όλα πάνε καλά κοιτάμε lut, effect κτλ αλλά σε δεύτερο χρόνο.

Κοινώς αρχικά όσο πιο αγνό γίνεται.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θα κατέβεις χωρίς καθόλου προπόνηση? :yikes:

Ποιός νομίζεις πως είσαι ο Senna ?

Πλανάσαι πλάνην οικτράν,ένα μόνο λέω ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ

Θα κατέβεις χωρίς καθόλου προπόνηση? :yikes:

Ποιός νομίζεις πως είσαι ο Senna ?

Πλανάσαι πλάνην οικτράν,ένα μόνο λέω ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ ΦΡΕΝΑ

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, rapid_fast said:

Ωραία προσομοίωση... ο χρόνος κάποιου οδηγού είναι 2 sec κάτω απο το ρεκόρ πίστας που επιτευχθεί με ταχύτερο μονοθέσιο.... (1:09.593)

Το bold είναι πραγματική δήλωση που την εννοώ 100%...

Το απο κάτω είναι απλά σπόντα για τον Δημήτρη για να δείξω οτι το τέλειο δεν είναι εκεί που εμείς θέλουμε να νομίζουμε....

 

Και πέρα από οδόστρωμα κλπ, δεν νομίζω κανείς νοήμον ανθρωπός να οδηγάει ποτέ τόσο στο όριο όσο θέλει για να βγούνε αυτοί οι γύροι. Με πιο αργά αυτοκίνητα έχεις πλεονέκτημα σε real life γιατί προλαβαίνεις να αντιδράσεις στις πληροφορίες που έχεις από τις επιταχύνσεις, και τα λάθη διορθώνονται πιο εύκολα και δεν τα πληρώνεις τόσο ακριβά. Εδώ το παραμικρό λάθος σε στέλνει στον τοίχο με 150km/h, με τέτοια μονοθέσια έχεις μεγάλο πλεονέκτημα σε sim για πολλούς λόγους (πλήρως ελεγχόμενες συνθήκες, δεν θα σπάσεις κόκαλα στο παραμικρό λάθος κλπ). Το μεγάλο μειονέκτημα που ανέφερα πριν είναι μικρότερο γιατί ούτως η άλλως δεν προλαβαίνεις συνήθως να αντιδράσεις αν το αυτοκίνητο αρχίσει να αποσταθεροποιείται, και αν το σώσεις το κάνεις με γήγορες μηχανικές αντιδράσεις περισσότερο παρά με κανονικό feedback από τις επιταχύνσεις που νιώθεις live. Αν θέλετε το κάνουμε και debate το θέμα. :)

 

Επίσης, το αυτοκίνητο είναι mod, και το βρίσκω λίγο πιθανό να έχουν κάνει κάποια μικρή πατάτα με το Cd των αεροτομών. Γιατί βάζεις βάζεις φτερό και η επίδραση στην τελική είναι μικρή. Αν και το βρίσκω περίεργο γιατί οι αεροτομές που είχαν τότε ήταν ουσιαστικά ανεστραμένα προφιλ αεροτομών αεροπλάνων (πχ NACA), με υπερβολικά πολλά δεδομένα και καμπύλες alpha-Cd-Cl διαθέσιμα.

 

edit: το αυτοκίνητο πάντως είναι σκέτη απόλαυση. :D

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 36 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Επίσης, το αυτοκίνητο είναι mod, και το βρίσκω λίγο πιθανό να έχουν κάνει κάποια μικρή πατάτα με το Cd των αεροτομών. Γιατί βάζεις βάζεις φτερό και η επίδραση στην τελική είναι μικρή. Αν και το βρίσκω περίεργο γιατί οι αεροτομές που είχαν τότε ήταν ουσιαστικά ανεστραμένα προφιλ αεροτομών αεροπλάνων (πχ NACA), με υπερβολικά πολλά δεδομένα και καμπύλες alpha-Cd-Cl διαθέσιμα.

Είναι πάρα πολύ μικρές οι αεροτομές που ρυθμίζονται στο αυτοκίνητο.. Η πίσω είναι δεν είναι 90 εκατοστά σε πλάτος, και μόνο το κάτω μέρος είναι

ρυθμιζόμενο. Θυμάμαι σε έναν αγώνα ο Σέννα είχε αφαιρέσει το ένα απο τα δύο επάνω κομμάτια της..

Δεν νομίζω οτι υπάρχει πρόβλημα βασικά.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όντως δύσκολο το βλέπω να έχουν κάνει λάθος κάτι τέτοιο, στο κάτω κάτω η πίστα έχει πολλές γρήγορες 90ρες στροφές όπου βοηθάει πολύ το downforce, και είναι αναμενόμενο να θέλεις όσο περισσότερο γίνεται.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Διαβάζω πολλές φορές τις αναλύσεις σας και πραγματικά εκπλησομαι. Τι alpha, cd, naca και NCSI λετε και συννενοειστε,δε μπορώ να καταλάβω.

Στάλθηκε από το MotoE2(4G-LTE) μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.