Δημοφιλής Δημοσίευση Wizard! Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούλιος 4, 2016 Πριν 3 εβδομάδες περίπου, έκανα μια παραγγελία στο κατάστημα eurostores.gr, ένα μικρό δώρο που ήθελα να στείλω σε κάποιον στην Ελλάδα. Κατά την παραγγελία επέλεξα αποστολή με courier, γιατί ήθελα να φτάσει το συντομότερο, πριν από μια συγκεκριμένη ημερομηνία. Στο τελευταίο βήμα της παραγγελίας, έβαλα τη δική μου διεύθυνση ως αγοραστή και διαφορετική ως παράδοσης, όπως ήταν λογικό. Τέσσερις μέρες μετά, ημέρα Παρασκευή (ήθελα να το έχουν πριν το ΣΚ), με πήραν τηλέφωνο από την εταιρία courier (Speedex) να μου πουν ότι δε με βρίσκουν. Για να μην τα πολυλογώ, η αποστολή είχε γίνει στη δική μου διεύθυνση, στην Ελλάδα και όχι σε αυτή που ζήτησα. Εξήγησα στην εταιρία ότι έχει γίνει λάθος και αν θα μπορούσαν να το παραδώσουν στη σωστή, κάτι το οποίο αρνήθηκαν και μου είπαν ότι θα πρέπει να περάσω από τα γραφεία τους να παραλάβω. Να διευκρινήσω εδώ, ότι οι δύο διευθύνσεις απέχουν 3-4 χλμ, και βρίσκονται στη δικαιοδοσία του ίδιου γραφείου της μεταφορικής, έτσι για αυτούς δε θα ήταν πρόβλημα η αλλαγή διεύθυνσης, πόσο μάλλον σε μια περιοχή εκτός Αθηνών, που δεν υπάρχει θέμα χρόνου/κίνησης. Τέλος πάντων, αναγκάστηκα να πάρω τηλέφωνο, να εξηγήσω τι έγινε και να τους πω να πάνε να πάρουν μόνοι τους το δώρο τους. Τη Δευτέρα, που ήταν και του Αγ.Πνεύματος, πήγαν το πρωί και ο υπάλληλος του είπε να περάσει πιό μετά που θα είναι η κοπέλα... Πάει αργότερα και δεν έβρισκαν το δέμα με το όνομα... Πήγε τρίτη φορά, αφού του έδωσα αριθμό αποστολής και κατάφερε να το πάρει. Σαφώς εκνευρισμένος, έγραψα ένα email στη eurostores.gr εξηγώντας ότι με τέτοια εξυπηρέτηση, χάνουν πελάτες, αντί να κερδίζουν. Κι εδώ, έρχοναι τα ευχάριστα. Η απάντηση του κ. Βασιλείου, διευθυντή του καταστήματος, ήταν πέραν των προσδοκιών μου. Όταν κάποιος έχει κάνει λάθος, η συγνώμη έχει 3 βήματα: 1. Να είναι ειλικρινής 2. Να υπάρχει υπόσχεση ότι δε θα επαναληφθεί το ίδιο λάθος 3. Να γίνεται κίνηση επανόρθωσης, όπου αυτό είναι εφικτό. Κάλυψε και τα τρία. Τα δύο πρώτα, είναι προφανή και όχι πάντα εύκολο να διαπιστωθούν, δεν ξέρεις αν είναι όντως ειλικρινής και πρέπει να περιμένεις να δεις αν θα γίνει πάλι. Το τρίτο όμως, είναι κάτι που φαίνεται έμπρακτα και ο κ. Βασιλείου έδειξε πως το γνωρίζει. Ως επανόρθωση, μου επέστρεψε αμέσως όλο το ποσό πίσω στο paypal! Δεν ήταν κάτι που ζήτησα, ήταν μια κίνηση από μέρους τους. Όπως φυσικά καταλαβαίνετε, επειδή πρέπει πάντα να λέμε τα καλά, ένιωσα την ανάγκη να το μοιραστώ μαζί σας, γιατί αντί να με χάσει από πελάτη, με κέρδισε με μια απλή κίνηση. Το έχω γράψει ξανά, λάθη γίνονται, το πως αντιμετωπίζει μια εταιρία τα λάθη της, είναι αυτό που παίρνει ο πελάτης. Αν το καταλάβαιναν όλοι, θα είχαμε σαφώς καλύτερη αγορά και λιγότερα προβλήματα σε αυτή τη χώρα. 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιούλιος 4, 2016 #2 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2016 Πολυ μεγαλη γενναιοδωρια και περαν καθε προσδοκιας σωστος. Αν ημουν εγω στη θεση του πελατη με το ιδιο ποσο θα εκανα αλλη μια αγορα για μενα ακομα και αν δεν χρειαζομουν κατι αμεσα. Ολοκληρο καταστημα, ολο και κατι που θα μου αρεσε θα εχει. Οποτε ενα προιον στα χερια μου που ουσιαστικα δεν το πληρωσα και εμενα θα εβγαζε κερδισμενο αλλα και το καταστημα θα εισεπραττε το ποσον και θα το εβαζε τελικα στον τζιρο του. Δεν λεω πως ειναι υποχρεωτικο, σε καμια περιπτωση, αλλα αυτο θα εκανα εγω. Ενα κραξιμο στη μεταφορικη ομως θα το εριχνα. Οχι τοσο επειδη δεν αλλαξαν τη διευθυνση, αλλα κυριως επειδη δεν δεχομαι τη δικαιολογια "δε βρισκω το δεμα, ελατε αργοτερα που θα ειναι εδω η κοπελα" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούλιος 4, 2016 Author #3 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2016 Σωστά τα λες, απλά είμαι εξωτερικό και ότι πάρω θα πρέπει να το στείλω σε άλλον. Οπότε, μόλις προκύψει ανάγκη, θα γίνει κι αυτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos2187 Ιούλιος 4, 2016 #4 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2016 Σωστος!! Μου διεφυγε εντελως! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούλιος 4, 2016 #5 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2016 Εξαιρετικοί. Δεν ηξερα το καταστημα, παω να χαζεψω τι εχουν ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now