Jump to content



Forthnet λιγο απατεωνες η εγω παραλογος?


Recommended Posts

Με παιρνουν πριν 2 περιπου εβδομαδες απο forthnet να μου κανουν προσφορα για 2play. Η τιμη τους οκ (ο ΟΤΕ μου ειχε πει αν κανω ανανεωση θα μου ζηταγαν τα 2πλα λεφτα). Οκ λεω στειλτε μου το συμβολαιο. Μου το στελνουν με κουριερ 24/6, υπογραφω και μου λεει οτι εχω 10 μερες για υπαναχωρηση. ΟΚ λεω και φευγει. Τεταρτη πρωι με παιρνουν απο 13888 και μου κανουν αντιπροταση η οποια με συμφερε γιατι μου εριχναν παγια και στα 2 κινητα μας. Συμφωνω και τους λεω μην δωσετε τη γραμμη θα κανω σημερα ακυρωση/υπαναχωρηση απο forthnet. Στελνω το απογευμα της Τεταρτης το ακυρωτικο με την ταυτοτητα μου. Το πρωι της Πεμπτης μου ερχεται sms οτι και καλα ειμαι εκπροθεσμος. Τα παιρνω και παω σε καταστημα forthnet και κανω και εκει αιτηση ακυρωσης με εναν μοναδικο αριθμο. Με παιρνουν μετα απο λιγο τηλ και μου λενε οτι δεν γινεται ακυρωση και τα σχετικα. Καλα τους λεω δεν το κανω πρωτη φορα ακυρωστε το αλλωστε δεν προκειται να πληρωσω τιποτα να το ξερετε. Μα μου σου μου λεγανε τελικα το κλεισαμε με μενα λεγοντας τους  να προχωρησουν κανονικα στην ακυρωση. Χτες λοιπον μετα τη 1 μου ερχεται sms οτι ενεργοποιηθηκα και ποια ειναι τα username και password... Βεβαια πηγαινοντας στο σπιτι εχοντας στο ρουτερ τα στοιχεια του ΟΤΕ δεν ειχα net. Ετσι και το αφησα. Εκλεισα και το ρουτερ να μην συγχρονιζει και δεν κανω ουτε τηλεφωνα ουτε τιποτα. Εκανα για παν ενδεχομενο και μια σε εισαγωγικα καταγγελια στην ΕΕΤΤ με τη φορμα που εχει στο site της... Εντωμεταξυ απο τον ΟΤΕ λιγο να μην πω τι κανουν, ειχαμε συνεννοηθει να μου στειλουν mail για να το υπογραψω για να παρουν πισω τη γραμμη χτες, το οποιο ομως δεν ηρθε ποτε και εχω μεινει ΣΚ με ιντερνετ απο το κινητο...Τα σπας ολα η οχι?

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με τον Μιχαλαρα!

 

Μια ερωτηση εχω μονο. Το συμβολαιο της forthnet που υπογραψες ελεγε ρητα οτι εχεις 10 μερες υποαναχωρησης; Ή απλα το ειπε ο courier?

 

Αν απλα το ειπε ο κουριερ τοτε ξερεις τι λενε για τις υπογραφες και τις βουρτσες.

 

Αν ομως το λεει ρητα τοτε κανε τους πολεμο.

 

Το λαθος σου οπως το κατανοω ηταν που δεν δεχτηκες αμεσα την αντιπροταση της ΟΤΕ. Μετα αυτοι θα μπλοκαραν την forthnet...

Link to comment
Share on other sites

Στην forthnet πρεπει να κυνηγανε το βραβειο απατεωνιας γενικα. Προσπαθησαν να πεισουν τον πατερα μου να πληρωσει προστιμο για προωρη διακοπη επειδη λεει ειχε συμφωνησει τηλεφωνικα να γινει ανανεωση, πραγμα που δεν ειχε γινει ΠΟΤΕ! Μαλιστα του ειπαν οτι υπαρχει και ηχογραφημενη η συνομιλια και οτι ειχε και δικαιωμα με μια αιτηση να την ακουσει. Ο πατερας μου εκανε την αιτηση αλλα μεχρι και σημερα 6 μηνες μετα, ουρε φωνη ουτε ακροαση. Με οποιον και να συζητησω για την συγκεκριμενη εταιρια, οι μονες εμπειριες που ακουω ειναι για ψεμματα. Αποψη μου ειναι να το κυνηγησεις οσο δεν παει ειδικα με την συγκεκριμενη εταιρια, αρκει βεβαια να ειναι καπου γραμμενο οτι εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης εντος 10 μερων.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, tavliban said:

Συμφωνω με τον Μιχαλαρα!

 

Μια ερωτηση εχω μονο. Το συμβολαιο της forthnet που υπογραψες ελεγε ρητα οτι εχεις 10 μερες υποαναχωρησης; Ή απλα το ειπε ο courier?

 

Αν απλα το ειπε ο κουριερ τοτε ξερεις τι λενε για τις υπογραφες και τις βουρτσες.

 

Αν ομως το λεει ρητα τοτε κανε τους πολεμο.

 

Το λαθος σου οπως το κατανοω ηταν που δεν δεχτηκες αμεσα την αντιπροταση της ΟΤΕ. Μετα αυτοι θα μπλοκαραν την forthnet...

Την ιδια μερα που με πηραν απο τον ΟΤΕ την ιδια μερα εκανα και αιτηση ακυρωσης. Κατι λαθος καταλαβες...

Εκτος των αλλων απο οσο ξερω για οποιαδηποτε αγορα υπηρεσιων απο αποσταση (τηλεφωνο εν προκειμενοις) ο πελατης εχει απο το νομο 10 η 14 ημερες να υπαναχωρησει για οποιοδηποτε λογο. (πχ μπηκα στο καταστημα σας και ηταν ασχημοι οι υπαλληλοι :p )

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, icy20 said:

Την ιδια μερα που με πηραν απο τον ΟΤΕ την ιδια μερα εκανα και αιτηση ακυρωσης. Κατι λαθος καταλαβες...

 

"Συμφωνω και τους λεω μην δωσετε τη γραμμη θα κανω σημερα ακυρωση/υπαναχωρηση απο forthnet. "

 

Από αυτό καταλαβαίνω ότι τους είπες μην κάνετε τίποτα, θα κάνω ακυρωτικό με την Forthnet και μετά θα δεχτώ την πρότασή σας...

 

κατά τα άλλα δεν μου απαντάς...το λέει αυτό η σύμβαση που υπέγραψες για τις 10 μέρες; Επίσης δεν ισχύει το τηλέφωνο εν προκειμένης καθώς ήρθε ο courier με ένα χαρτί στα χέρια....άρα το κατάστημα ήρθε στο σπίτι σου...

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, tavliban said:

"Συμφωνω και τους λεω μην δωσετε τη γραμμη θα κανω σημερα ακυρωση/υπαναχωρηση απο forthnet. "

 

Από αυτό καταλαβαίνω ότι τους είπες μην κάνετε τίποτα, θα κάνω ακυρωτικό με την Forthnet και μετά θα δεχτώ την πρότασή σας...

 

κατά τα άλλα δεν μου απαντάς...το λέει αυτό η σύμβαση που υπέγραψες για τις 10 μέρες; Επίσης δεν ισχύει το τηλέφωνο εν προκειμένης καθώς ήρθε ο courier με ένα χαρτί στα χέρια....άρα το κατάστημα ήρθε στο σπίτι σου...

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το συμβόλαιο καταρτίστηκε βάσει της τηλεφωνικής πώλησης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2013 που διέπει τις φορητότητες, οφείλουν να τηρηθούν όσα συμφωνήθηκαν στο τηλέφωνο.

Επιπλέον, η υπαναχώρηση είναι εφικτή μέχρι την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο, ενώ όταν γίνει η ενεργοποίηση είναι ακόμα εφικτή η επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο (με ομολογουμένως πιο σύνθετη διαδικασία).

 

Πάντως χρειάζεται αρκετή ετοιμότητα στις φορητότητες, για να προλάβεις τέτοια φαινόμενα. Είναι κρίσιμο διασταυρώσεις πότε έγινε η πρώτη αίτηση υπαναχώρησης. Εάν δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα, τότε σφάλει η Forthnet και πρέπει να σε γυρίσουν πίσω, με κόστος τα πάγια που χρεώθηκαν όσο έμεινες στο δίκτυό τους.

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, minast said:

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Το συμβόλαιο καταρτίστηκε βάσει της τηλεφωνικής πώλησης. Σύμφωνα με το ΦΕΚ του 2013 που διέπει τις φορητότητες, οφείλουν να τηρηθούν όσα συμφωνήθηκαν στο τηλέφωνο.

Επιπλέον, η υπαναχώρηση είναι εφικτή μέχρι την ενεργοποίηση στον νέο πάροχο, ενώ όταν γίνει η ενεργοποίηση είναι ακόμα εφικτή η επιστροφή στον προηγούμενο πάροχο (με ομολογουμένως πιο σύνθετη διαδικασία).

 

Πάντως χρειάζεται αρκετή ετοιμότητα στις φορητότητες, για να προλάβεις τέτοια φαινόμενα. Είναι κρίσιμο διασταυρώσεις πότε έγινε η πρώτη αίτηση υπαναχώρησης. Εάν δεν είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα, τότε σφάλει η Forthnet και πρέπει να σε γυρίσουν πίσω, με κόστος τα πάγια που χρεώθηκαν όσο έμεινες στο δίκτυό τους.

Πως μπορω να ξερω ποτε εγινε η φορητοτητα? Σιγουρα ξερω οτι η γραμμη ενεργοποιηθηκε 1/7 ενω το πρωτο αιτημα ακυρωσης το εκανα 29/6 απογευμα, και 30/6 το ξαναεκανα σε καταστημα τους.

Έγινε επεξεργασία από icy20
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, icy20 said:

Πως μπορω να ξερω ποτε εγινε η φορητοτητα? Σιγουρα ξερω οτι η γραμμη ενεργοποιηθηκε 1/7 ενω το πρωτο αιτημα ακυρωσης το εκανα 29/6 απογευμα, και 30/6 το ξαναεκανα σε καταστημα τους.

Ρίξε μια ματιά εδώ, παράγραφο 11:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP696-115-11.7.2013.pdf

Οπωσδήποτε πρέπει να ζητήσεις να σου αιτιολογήσουν γιατί ήταν εκπρόθεσμη η αίτηση ακύρωσης.

Εάν θέλεις να το κυνηγήσεις, βάλε κάτω όλες τις ενέργειες που μπορούν να αποδειχτούν (δικές σου και δικές τους) και δες κατά πόσο ακολουθούν τις προβλέψεις του κανονισμού.

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, minast said:

Ρίξε μια ματιά εδώ, παράγραφο 11:

http://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/telec/apofaseis_eett/kanonistikes_apofaseis_eett/AP696-115-11.7.2013.pdf

Οπωσδήποτε πρέπει να ζητήσεις να σου αιτιολογήσουν γιατί ήταν εκπρόθεσμη η αίτηση ακύρωσης.

Εάν θέλεις να το κυνηγήσεις, βάλε κάτω όλες τις ενέργειες που μπορούν να αποδειχτούν (δικές σου και δικές τους) και δες κατά πόσο ακολουθούν τις προβλέψεις του κανονισμού.

Το αρθρο 11 λες? Γιατι δεν βρηκα κατι εκει. 

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, icy20 said:

Το αρθρο 11 λες? Γιατι δεν βρηκα κατι εκει. 

Άρθρο 7, παράγραφος 11:

 

Quote

11. α. Ο συνδρομητής διατηρεί το δικαίωμα να υποβάλλει αίτημα ακύρωσης της αίτησης φορητότητας, το οποίο γίνεται αποδεκτό εφόσον υποβληθεί εντός των ακόλουθων κατά περίπτωση προθεσμιών : i. τουλάχιστον μέχρι τρεις ημέρες πριν την ημερομηνία αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου ή κατασκευής νέου βρόχου, στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 4 εδάφιο β, ii. μέχρι την παραλαβή της νέας κάρτας SIM του παρόχου-δέκτη από το συνδρομητή, στην περίπτωση φορητότητας αριθμών κινητής τηλεφωνίας. iii. εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από την ενημέρωση, σύμφωνα με την παράγραφο 7β, του συνδρομητή από τον πάροχο-δέκτη ότι η αίτηση φορητότητας έγινε αποδεκτή, στην περίπτωση φορητότητας γεωγραφικού αριθμού χωρίς αποδεσμοποίηση ή κατασκευή τοπικού βρόχου ή φορητότητας μη γεωγραφικού αριθμού (εκτός των αριθμών κινητής τηλεφωνίας). Σε περίπτωση υποβολής αιτήματος ακύρωσης εκτός των ανωτέρω κατά περίπτωση προθεσμιών, το αίτημα ακύρωσης απορρίπτεται από τον πάροχο-δέκτη, ο οποίος ενημερώνει προσηκόντως το συνδρομητή, εγγράφως ή με αποστολή SMS σε δηλωθέν αριθμό κινητού του συνδρομητή, παραθέτοντας την σχετική αιτιολογία εκπρόθεσμης υποβολής και η αίτηση φορητότητας υλοποιείται, με την επιφύλαξη των οριζομένων στο άρθρο 9, παρ. 7. β. Η ακύρωση της αίτησης φορητότητας υποβάλλεται από το συνδρομητή στον πάροχο-δέκτη και σε αυτή αναγράφονται τα ίδια στοιχεία του συνδρομητή που έχουν αναγραφεί στην αίτηση φορητότητας. Ο πάροχος- δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής των αιτήσεων ακύρωσης με τουλάχιστον έναν από τους ακόλουθους τρόπους: (1) έντυπα, με την προσκόμιση ταυτότητας και την επισύναψη στην αίτηση φωτοτυπίας ταυτότητας. (2) με τηλεομοιοτυπία, με την επισύναψη και αποστολή φωτοτυπίας ταυτότητας, (3) με ηλεκτρονικά μέσα, με χρήση ασφαλούς μεθόδου ταυτοποίησης του χρήστη, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης ηλεκτρονικής υπογραφής.  (4) με τηλεφωνική κλήση από τη γραμμή του συνδρομητή με τον αριθμό για τον οποίο έχει υποβάλει την αίτηση φορητότητας προς συγκεκριμένο τηλεφωνικό αριθμό του παρόχου-δέκτη, ο οποίος δεν είναι αριθμός υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης. Κατά την κλήση αυτή, ο συνδρομητής, αφού ταυτοποιηθεί με βάση τον αριθμό της καλούσας γραμμής ή επιπλέον και με τον αριθμό αναφοράς της αίτησης φορητότητας, δηλώνει με κατάλληλη επιλογή ή απάντηση σε αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR-Interactive Voice Response) ότι επιθυμεί την ακύρωση της αίτησης φορητότητάς του. Η επιλογή ή η απάντηση του συνδρομητή καταγράφεται υποχρεωτικά από το ανωτέρω αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR) και τα αρχεία καταγραφής διατηρούνται για χρονικό διάστημα τουλάχιστον έξι (6) μηνών. Το ανωτέρω αυτοματοποιημένο σύστημα (IVR) λειτουργεί σε 24ωρη βάση τουλάχιστον κατά τις εργάσιμες ημέρες. Στις περιπτώσεις (1) και (3) ο συνδρομητής λαμβάνει έντυπο ή ηλεκτρονικό, αντίστοιχα, αντίγραφο της αίτησής του, η οποία φέρει ημερομηνία υποβολής και μοναδικό αριθμό αναφοράς. Στις περιπτώσεις (2) και (4) αποστέλλεται από τον πάροχο-δέκτη μήνυμα SMS στο δηλωθέντα στην αίτηση φορητότητας αριθμό κινητού του συνδρομητή από το περιεχόμενο του οποίου προκύπτει σαφώς η επιβεβαίωση από τον πάροχο-δέκτη της ακύρωσης της αίτησης φορητότητας και αναφέρεται ο μοναδικός αριθμός αναφοράς της και η ημερομηνία υποβολής της. Η αίτηση ακύρωσης υποβάλλεται σε οποιοδήποτε σημείο πώλησης του παρόχου-δέκτη ανεξαρτήτως του τρόπου που ο συνδρομητής είχε υποβάλει την αρχική αίτηση φορητότητας. 21 Επιπρόσθετα, εάν ο πάροχος-δέκτης παρέχει τη δυνατότητα υποβολής αιτήσεων φορητότητας με έναν ή περισσότερους από τους τρόπους (1), (2), (3) και (4) της παραγράφου 2 του παρόντος άρθρου, τότε υποχρεούται να παρέχει και την αντίστοιχη δυνατότητα υποβολής αίτησης ακύρωσης με καθέναν από τους τρόπους αυτούς. Σε κάθε περίπτωση, οι δυνατοί τρόποι ακύρωσης μιας αίτησης φορητότητας παρουσιάζονται σε εμφανές σημείο στην ιστοσελίδα του παρόχου, μαζί με τις πληροφορίες υποβολής αίτησης φορητότητας. γ. Ο πάροχος-δέκτης υποβάλλει τις ακυρώσεις αίτησης φορητότητας αριθμού μέσω της ΕΒΔΑΦ στον πάροχο-δότη εντός μίας (1) εργάσιμης ημέρας από τη λήψη τους. δ. Εάν στην περίπτωση της συνυποβολής αιτήσεων φορητότητας και πλήρους αποδεσμοποίησης του τοπικού βρόχου που ορίζει η παρ. 5 εδάφιο β, ο τοπικός βρόχος δεν είναι επιλέξιμος και ακυρωθεί το αίτημα του βρόχου, τότε ο πάροχος-δέκτης οφείλει να ακυρώσει την αίτηση φορητότητας μέσω της ΕΒΔΑΦ εντός της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ημέρα που ενημερώνεται από το Πληροφοριακό Σύστημα του ΟΤΕ για τη μη επιλεξιμότητα και την ακύρωση του αιτήματος του τοπικού βρόχου.
 

 

Έγινε επεξεργασία από minast
Link to comment
Share on other sites

Εγω οι μονες ενημερωσεις που πηρα απο τη forthnet οτι 28/6 οτι η γραμμη ειναι σε διαδικασία κατασκευής και οτι το αιτημα φορητοτητας προωθηθηκε και οτι 1/7 το αιτημα φορητοτητας προωθηθηκε επιτυχως και τελος οτι ενεργοποιηθηκε. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γενικά το θέμα της φορητότητας από μία εταιρία στην άλλη έχει ξεφύγει, παλιά είχες 3 μέρες προθεσμία για να γίνει η αλλαγή και μέσα σε αυτές μπορούσες να διαπραγματευτείς, τώρα η μεταφορά γίνεται σε μερικές ώρες, έχουν πάρει χαμπάρι οι εταιρίες τι γίνεται και βλέπω ότι υπάρχει συμφωνία μεταξύ τους under the table, όσο λειτουργούσε ο ανταγωνισμός ήταν καλά για μας, τώρα βλέπω ένα άτυπο καρτέλ να πλανάται στον αέρα. Είδωμεν.

Έγινε επεξεργασία από johnny_alex22
Link to comment
Share on other sites

Εμενα δεν εγινε σε λιγοτερο απο 3 ημερες. Παρασκευη υπεγραψα, Τεταρτη δηλαδη 3 εργασιμες μετα με πηρε ο ΟΤΕ και μου εκανε προταση, εστειλα την ακυρωση και μου ειπαν οτι ειμαι εκπροθεσμος οπως εμαθα μετα επειδη την Παρασκευη μου ειχαν δηλωσει οτι θα εχει γυρισει σε εκεινους η γραμμη... Αρα καλα τα λεει σε γενικες γραμμες ο φιλος. Ουτε 3 ημερες δεν εχεις για να αλλαξεις γνωμη πια...Το συμπερασμα μαλλον ειναι οτι δεν υπογραφεις ποτε Παρασκευη. Καμμια Δευτερα ισως...

Link to comment
Share on other sites

Το λοιπόν, η διαδικασία είναι ως εξής μπακάλικα:

Είσαι στον πάροχο Α και κάνεις αίτηση φορητότητας στον Β.

Ζητάει τη γραμμή ο Β και βγαίνει ημερομηνία ανεργοποίησης/φορητότητας (από τον ΟΤΕ) για το πότε θα ενεργοποιηθείς στον πάροχο Β.

Έχεις εως και τρεις εργάσιμες πριν γίνει η φορητότητα για να κάνεις ακύρωση.

 

Οπότε αν κατάλαβα καλά "παραπονιώμαστε" γιατί κάνουν "τόσο γρήγορα" τη φορητότητα; :p

 

Στα υπόψη ότι, ενδεχομένως, ο πάροχος που είσαι ήδη να σε πάρει για καλύτερη προσφορά λόγω φορητότητας έτσι κι αλλιώς την τελευταία μέρα που μπορείς να κάνεις ακύρωση, είτε η ημερομηνία ενεργοποίησης βγει μία μέρα μετά την υπογραφή της αίτησης φορητότητας είτε δεκαπέντε.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί είναι το ζήτημα, ότι δεν σε πέρνουν αμέσως για καλύτερη προσφορά, επίσης εγώ από COSMOTE σε Vodafone η φορητότητα ενεργοποιήθηκε μέσα σε 4 ώρες χωρίς μάλιστα να έχω υπογράψει το συμβόλαιο, τόση  πρεμούρα είχαν, επίσης το τι πρόλογο άκουσα στο κατάστημα της Vodafone για το αν κάνω την αίτηση φορητότητας για να πετύχω καλύτερη τιμή από τον υπάρχον πάροχο και ότι πλέον δεν ισχύουν αυτές οι πολιτικές, δεν λέγεται, τελικά η COSMOTE μου έκανε προσφορά για καλύτερη τιμή στις 3 μέρες, η φορητότητα είχε γίνει και αναγκάστηκα να ζητήσω καλύτερη τιμή από Vodafone αλλιώς τους απείλησα με αίτηση υπαναχώρησης. Με λίγα λόγια αν κάποιος δεν είχε την υπομονή μου, θα την είχε πατήσει.

Link to comment
Share on other sites

Τηλεφωνο στην ΕΕΤΤ, τουε εξηγεις τι εχει παιχτει και αν χρειαστει κανεις μια καταγγελια στο website. Σε 4-5 μερες θα δικαιωθεις.

 

Δυστυχως ετσι θελουν. Οχι μονο αυτοι, αλλα πολλοι εξυπνακηδες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.