Δημοφιλής Δημοσίευση karmen1983 Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 30, 2016 Δε μου αρέσει το κράξιμο αλλά μερικά πράγματα καλό είναι να λέγονται. Το πρωί όπως σας είπα και στο ΠΟΘ πήγε ένας γνωστός μου να επιστρέψει ένα raspberry pi στο κατάστημα Grobotronics κάτω στην πλατεία Κάνιγγος. Επειδή δεν είχα την απόδειξη, κάπου τρύπωσε κλπ εκτύπωσα το παραστατικό παραγγελίας για να δουν από την καρτέλα πελάτη ότι τελικά από αυτούς το πήρα και πότε το πήρα Σίγουρα θα έπρεπε να έχω κρατήσει την απόδειξη αλλά μακάρι να ήταν αυτό το πρώτο και το τελευταίο. Δεν δέχονται λοιπόν το παραστατικό της παραγγελίας λέγοντας στον γνωστό μου ότι θέλουν την απόδειξη γιατί μπορεί να το έχω πάρει από το eshop. Πάω λοιπόν από εκεί πριν λίγη ώρα με γνήσιο αντίγραφο της απόδειξης εκ του λογιστηρίου τους. Επικοινώνησα με το λογιστήριο και αφού άκουσα το ίδιο τροπάρι ότι πρέπει να έχω την απόδειξη, τους ζητάω το αυτονόητο. Να μου στείλουν με email αντίγραφο αυτής. Ποιος ο λόγος να το ζητήσω και να μη γίνει από τη καρτέλα πελάτη η όλη επιβεβαίωση και να γλιτώνουμε τα πέρα δώθε στην Αθήνα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Για μένα αυτό λέγεται τρικλοποδιά. Αν δεν ήξερα ότι μπορώ να ζητήσω το αντίγραφο μάλλον θα το έβαζα σε κάνα συρτάρι για ενθύμιο. Παίρνω την απόδειξη και τη παραγγελία που είχε πάει ο γνωστός μου το πρωί και πάω από το μαγαζί πριν λίγο. Εξηγώ τι και πως και ο υπάλληλος πιάνει το raspberry στα χέρια του και αρχίζει να ελέγχει την πλακέτα. Αφού την περιεργάζεται ασχολείται με το αντίγραφο της απόδειξης και της παραγγελίας. Μου λέει θα το στείλουμε στην raspberry και θα σας απαντήσουμε τι και πως θα κάνουμε. Του λέω βάλτο ένα λεπτό στο ρεύμα δε θέλει παραπάνω να δεις ότι δε δουλεύει και ανάβει το κόκκινο λαμπάκι. Δε μπορώ μου λέει εγώ δεν ελέγχω τη συσκευή θα τη στείλω πίσω στο προμηθευτή. Του απαντάω το καταλαβαίνω αλλά ήδη κάνατε οπτικό έλεγχο άρα κάτι ξέρετε και κάτι ψάχνατε και έχω δώσει ήδη 10 ευρώ σε ταξί για πάνω κάτω, θα μείνω χωρίς το raspberry για το λιγότερο 15 μέρες για πήγαινε έλα στον προμηθευτή και μετά θα πρέπει να ξαναέρθω να παραλάβω με το καλό δίνοντας άλλο ένα 10αρικο, σπαταλώντας και δεύτερη μέρα για κάτι που κάνει ~40ευρώ; Ναι οκ δεν είναι DOA αλλά μιλάμε για κάτι εξεφτελιστικό σε τιμή που θα πρέπει να κάνουμε πήγαινε έλα και δεν αξίζει. Αν ηταν κάτι ακριβότερο να περίμενα και να το σεβαστώ ταμάλα. Αλλά να δώσω το 50% της τιμής του σε πήγαινε έλα και να χάσω και δεύτερη μέρα πάει πολύ. Ας πάρω ένα καινούριο και να κάθομαι στην άνεση του γραφείου μου. Ας κοπεί στη τελική ένα παραστατικό να κάνει την αντικατάσταση και μόλις τον πιστώσει ο προμηθευτής να τα φέρει ίσα βόλτα. Φοβάται μη χάσει λεφτά; Ας μου ζητήσει το κατάστημα να πληρώσω και μετά να με πιστώσει. Δε θα έλεγα όχι αλλά ούτε αυτό δεν έγινε. Η απάντηση ήταν ότι δε καλύπτουν αυτοί εγγύηση στα προϊόντα που πουλάνε. Του λέω ότι αυτό θα έπρεπε να το αναφέρουν στο Site να αγοράζουμε αν είναι από άλλου. Στο ενδιάμεσο του αναφέρω αυτό με το ότι μπορεί να το έχω πάρει από το eshop. Μου λέει ότι ποτέ δεν είπε κάτι τέτοιο και δεν εννοούσε το eshop.gr αλλά το eshop το δικό τους. Οκ παρεξήγηση σπασμένο τηλέφωνο παίχτηκε, πολλοί αγγλικοί όροι το δέχομαι, πολλα eshop μαζευτήκανε, αλλά ποια η διαφορά να το έχω πάρει από το eshop τους και ποια η διαφορά να το έχω πάρει από το κατάστημα; Στη δεύτερη περίπτωση δηλαδή θα μου το αλλάζανε μόνο με απόδειξη και στην πρώτη δε τους νοιάζει αν έχω απόδειξη; Ποια η διαφορά οέο πέρα από το φάμε και άλλη ώρα και άλλη μέρα; Το αποστολή με ACS επάνω στη παραγγελία δε λέει κάτι για τι και πως; Δε μπορεί να δει μια παραγγελία ενός πελάτη αν έχει εκτελεστεί από το κατάστημα πότε και πως και από που; Στην εποχή του τεφτεριού είμαστε; Στη συνέχεια μου αναφέρει ότι δεν υπάρχει κανένα eshop και μάλιστα το τόνισε το κανένα που να κάνει άμεση αντικατάσταση προϊόντος. Του είπα ότι συμφωνώ μαζί του αλλά ταυτόχρονα διαφωνώ μιας και σε κάποια eshops που του ανέφερα η αντικατάσταση γίνεται άμεσα. Ειδικά σε προϊόντα αυτού του εύρους τιμής. Το γελοίο είναι ότι γνώριζε έναν υπάλληλο από ένα από τα καταστήματα που του ανέφερα και μου είπε ότι θα τον πάρει να τον ρωτήσει!!!!! αν μου έχει κάνει άμεση αντικατάσταση σε προϊόν. Πραγματικά έχω περιέργεια να μάθω αν πήρε τηλέφωνο και αν έμαθε τι μέρος του λόγου πελάτης είμαι από τα μαγαζιά που περνάω. Και αμφισβήτηση δηλαδή για τα λεγόμενα του μαλάκα του πελάτη που έχει πληρώσει πλέον, οπότε άντε να πάει να κουρευτεί. Για να μη σας τα πολυλογώ και επειδή είμαι και παράξενος άνθρωπος και δε μου αρέσει να χάνω το χρόνο μου, έβαλα σε εφαρμογή μία μέθοδο ενός ανθρώπου που σέβομαι για να κοστολογίσω αυτόν που έχω απέναντι μου. Του ζήτησα να μου δώσει ένα άλλο raspberry pi να του το πληρώσω και αυτό που του έδωσα να το κρατήσει για δώρο. Παίρνει το πενηντάρικο πάνω απο το πάγκο μου δίνει τα ρέστα, μου δίνει το νέο raspberry, μου λέει θα το στείλω πίσω αυτό ε; Ναι του λέω και το κρατάς για δώρο. Ευχαριστώ μου λέει ο τύπος (LOL) του απαντάω παρακαλώ (ειλικρινά κόντεψα να βάλω τα γέλια) και φευγώ! Δελτίο ποσοτικής παραλαβής για το rasberry δε δώσανε όμως. Καλό; Το λεπόν. Το κόστος του καταστήματος για μένα είναι 2 raspberry pi. Συνολάκι κάτω από 100 ευρώ. Τόσο μου στοιχίσανε. Το κακό γι αυτούς είναι ότι πάει πέταξε το πουλάκι. Και μαζί με εμένα όσους γνωστούς έχω που ψωνίζουν από αυτούς προϊόντα. Κρίμα γιατί είναι μαγαζί ψαγμένο και με πράγματα που δύσκολα βρίσκεις online. Αυτά από εμένα. Κράξτε με που πλήρωσα και δεύτερο αλλά έτσι έχω μάθει να κάνω και ξεμπερδεύω μία και έξω. ΥΓ το ξέρετε ότι δεν ανοίγω τέτοια θέματα και γενικά προσπαθώ πάντα να καταλάβω τα ελληνικά μαγαζιά και να τα στηρίξω όσο μπορώ. Αλλά μερικά πράγματα με ξεπερνάνε. 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 30, 2016 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 Εσας τις γυναικες δε σας καταλαβαινω..Και δε θες να ξαναδωσεις ευρω και του σκας 50ευρω και δωρο το rasberry.. Ασε μας ρε ΦΙΛΕ 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούνιος 30, 2016 Author #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 ετσι ρε είμαστε αψυχολογητα πλάσματα. Για όλα εμείς φταίμε και για σας βεβαια 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούνιος 30, 2016 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 Μη ξανακουσω να λέτε κουβέντα για το eshop.gr.... 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
idonthave Ιούνιος 30, 2016 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος GriGaS έγραψε: Μη ξανακουσω να λέτε κουβέντα για το eshop.gr.... Μία ώρα πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε: Επικοινώνησα με το λογιστήριο και αφού άκουσα το ίδιο τροπάρι ότι πρέπει να έχω την απόδειξη, τους ζητάω το αυτονόητο. Να μου στείλουν με email αντίγραφο αυτής. Ποιος ο λόγος να το ζητήσω και να μη γίνει από τη καρτέλα πελάτη η όλη επιβεβαίωση και να γλιτώνουμε τα πέρα δώθε στην Αθήνα είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Για μένα αυτό λέγεται τρικλοποδιά. Αν δεν ήξερα ότι μπορώ να ζητήσω το αντίγραφο μάλλον θα το έβαζα σε κάνα συρτάρι για ενθύμιο. Για το αντίγραφο της απόδειξης συμφωνώ. Μία ώρα πριν, το μέλος karmen1983 έγραψε: Του απαντάω το καταλαβαίνω αλλά ήδη κάνατε οπτικό έλεγχο άρα κάτι ξέρετε και κάτι ψάχνατε και έχω δώσει ήδη 10 ευρώ σε ταξί για πάνω κάτω, θα μείνω χωρίς το raspberry για το λιγότερο 15 μέρες για πήγαινε έλα στον προμηθευτή και μετά θα πρέπει να ξαναέρθω να παραλάβω με το καλό δίνοντας άλλο ένα 10αρικο, σπαταλώντας και δεύτερη μέρα για κάτι που κάνει ~40ευρώ; Ναι οκ δεν είναι DOA αλλά μιλάμε για κάτι εξεφτελιστικό σε τιμή που θα πρέπει να κάνουμε πήγαινε έλα και δεν αξίζει. Αν ηταν κάτι ακριβότερο να περίμενα και να το σεβαστώ ταμάλα. Αλλά να δώσω το 50% της τιμής του σε πήγαινε έλα και να χάσω και δεύτερη μέρα πάει πολύ. Ας πάρω ένα καινούριο και να κάθομαι στην άνεση του γραφείου μου. Συνήθως πρέπει να περάσει απ'το service άσχετα αν το βάλει μπροστά σου και δει ότι δεν δουλεύει και να στο αντικαταστήσουν μετά. Υπάρχουν κι εξαιρέσεις που κάποια καταστήματα θα σε εξυπηρετήσουν άμεσα. Το rasberry δεν έπρεπε να το αφήσεις, αλλά να το πάρεις και να το βάλεις στην ενότητα ''χάρισε το'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούνιος 30, 2016 Author #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 Το ξερω οτι πρωτα πρεπει να περασει απο το 'service'. Ειμαι σιγουρη οτι ηδη το εχουν τσεκαρει απο μονοι τους και ας μου ειπε ο υπάλληλος οτι δεν ασχολουνται με αυτα. Αυτο ομως που με εκνευρισε ειναι η απροθυμια απο τη πρωτη στιγμη να λυθει το προβλημα και η γαιδουρια και το τονιζω, να δεχθει να πληρωσω αλλο και να κρατησει και δωρο το παλιο. Και να το ξαναπω παραστατικο παραλαβης δε κόπηκε και δε μου δοθηκε αντίγραφο. Μετα απο ολα αυτα το μονο που δεν εχει σημασια για μενα ειναι αν επρεπε ή οχι να το αλλαξει ή να το πιστωσει αργοτερα. Αν ηθελε να εξυπηρετησει κ να ειναι και σιγουρος οτι δε θα χάσει λεφτα ας εκανε αυτο που ειπα. Αλλα ειπαμε... Η κριση φταιει... Τωρα και 100 raspberry να μου δωσει τσαμπα, για μενα δεν υπαρχει καν σα καταστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
salde Ιούνιος 30, 2016 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 (edited) 4 hours ago, karmen1983 said: Η απάντηση ήταν ότι δε καλύπτουν αυτοί εγγύηση στα προϊόντα που πουλάνε. το ισχυρίζονται κι εγγράφως αυτό; Να δεις γλέντια. ΥΓ: θεωρώ ότι είναι κάτω της διετίας η ημερομηνία αγοράς Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 30, 2016 από salde Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούνιος 30, 2016 Author #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 Πολλα ζητας κι εσύ. Εδω ενα χαρτι ψαχναμε να επιβεβαιωσουμε οτι το πηρα απο αυτους. Και επρεπε να μου το στείλουν να το τυπωσω και να τους το παω παλι πισω. Ειλικρινα αν το διαβαζα καπου σε καποιο θεμα δε θα το πίστευα. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούνιος 30, 2016 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 30, 2016 @karmen1983 Το ξέρεις ότι υπάρχουν και λεωφορεία έτσι; Οπότε το επιχείρημα του δεκάευρου στο ταξί άκυρο Κατά τα άλλα έτσι κάνουν κυρίες και κύριοι θέμα για κατάστημα. Δεν μπουκάρουμε μέσα βρίζοντας θεούς και δαίμονες. Απλά, ειλικρινά, αναλυτικά. Σφάξιμο με το βαμβάκι. Το μαγαζί δεν το ήξερα. Προφανώς δεν θα το μάθω και ποτέ. Ας κάτσει ο τυπάς με το τζαμπέ Pi στο ένα χέρι και το άλλο π... στο άλλο χέρι να κλαίγεται που ο κόσμος επιλέγει τα ξένα μαγαζιά. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούλιος 1, 2016 Author #10 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 πριν 8 ώρες, το μέλος salde έγραψε: ΥΓ: θεωρώ ότι είναι κάτω της διετίας η ημερομηνία αγοράς Εννοείτε βρε αυτό. Τον Μάρτιο το αγόρασα το βατόμουρο πριν 7 ώρες, το μέλος yanni έγραψε: @karmen1983 Το ξέρεις ότι υπάρχουν και λεωφορεία έτσι; Οπότε το επιχείρημα του δεκάευρου στο ταξί άκυρο 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιούλιος 1, 2016 #11 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Οι υπάλληλοι δεν ειναι καθόλου ευέλικτοι στα καταστήματα. Τους έχουν μάθει να ακολουθούν μια συκγκεκριμένη φόρμουλα για όλες τις καταστάσεις και να μην ξεφεύγουν απο αυτήν. Το σφάλμα ειναι του αφεντικού που δεν αφήνει τον υπάλληλο να κρίνει την όποια κατάσταση απο μόνος του ώστε να εξυπηρετήσει ποιο αποδοτικά τον πελάτη ώστε να μείνει ευχαριστημένος. Αντ'αυτού τον έχει μετατρέψει σε ρομπότ και τον έχει προγραμματίσει να συμπεριφέρεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο μη ανθρώπινο χωρίς ευαισθησία. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Ιούλιος 1, 2016 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 (edited) 13 minutes ago, HellhammeR said: Οι υπάλληλοι δεν ειναι καθόλου ευέλικτοι στα καταστήματα. Τους έχουν μάθει να ακολουθούν μια συκγκεκριμένη φόρμουλα για όλες τις καταστάσεις και να μην ξεφεύγουν απο αυτήν. Το σφάλμα ειναι του αφεντικού που δεν αφήνει τον υπάλληλο να κρίνει την όποια κατάσταση απο μόνος του ώστε να εξυπηρετήσει ποιο αποδοτικά τον πελάτη ώστε να μείνει ευχαριστημένος. Αντ'αυτού τον έχει μετατρέψει σε ρομπότ και τον έχει προγραμματίσει να συμπεριφέρεται με έναν συγκεκριμένο τρόπο μη ανθρώπινο χωρίς ευαισθησία. Και πάλι δεν λες ευχαριστώ για το δωρεάν Pi. Από την στιγμή που ο πελάτης σου δίνει ένα εξτρά πενηντάρικο για να πάρει ένα δεύτερο Pi άμεσα, πάει να πει ότι δεν είναι η κλασική περίπτωση που όλοι κλαίγονται ότι βιάζονται το RMA. Ο πελάτης ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ βιάζεται και τον έχεις χάσει όταν συμπεριφέρεσαι ως φιγούρα θεάτρου σκιών. Το λιγότερο που κάνεις εκεί είναι να ζητήσεις συγνώμη για την ταλαιπωρία, να επιμείνεις ότι ο πελάτης θα ειδοποιηθεί όταν επιστρέψει το Pi από το RMA και να δώσεις και το δελτίο ποσοτικής παραλαβής πριν αυτός αποχωρήσει από το κατάστημα. Η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι του τύπου "Δεν θα κάτσω να ακούω τα σχολιανά του αφεντικού παίρνοντας πρωτοβουλία, αλλά ούτε και θα κάτσω να σκάσω αν το κατάστημα στο οποίο δουλεύω χάνει πελατεία.". Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από yanni 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 1, 2016 #13 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 πριν 5 λεπτά, το μέλος yanni έγραψε: Η συμπεριφορά του υπαλλήλου είναι του τύπου "Τι με νοιάζει εμένα". Αυτού του τύπου είναι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούλιος 1, 2016 Author #14 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Αμα σας πω ότι κατά 99% δεν ήταν υπάλληλος αλλά ένα απο τα δύο αφεντικά τι θα μου πείτε; Ο εκνευρισμός μου έγινε αισθητός όταν μου είπε ότι θα μιλήσει με το άλλο κατάστημα να μάθει αν μου έχουν αλλάξει προϊόν αν δε το καταλάβατε πάντως. Η αμφισβήτηση στα λεγόμενα μου, ενώ έχουν κάνει ήδη το πρώτο λάθος με το θέμα της απόδειξης. (έχω τρομερή περιέργεια να μάθω αν κάλεσε το άλλο κατάστημα). Αν ήταν κάποιος άλλος ίσως τον έπιανε και από το μπέτη που λέμε και στην Κρήτη να τον πλάκωνε για το θράσος ή να τον στόλιζε με μερικά καντήλια και ας έχανε το δίκιο. Το ευχαριστώ που μου είπε ήταν σημάδι του αντε γεια και δε σας ξέρω. Τεσπα... 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούλιος 1, 2016 #15 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 πριν 2 λεπτά, το μέλος karmen1983 έγραψε: Αμα σας πω ότι κατά 99% δεν ήταν υπάλληλος αλλά ένα απο τα δύο αφεντικά τι θα μου πείτε; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
felix Ιούλιος 1, 2016 #16 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 ειρήνη υμίν...μήν χειροδικείτε...τέτοιες περιπτώσεις χρειάζονται υπομονή και χειρισμό αλα Alon Tiff ...και μετά ξέγραμμα καταστήματος...τα 50€ δεν τα αφήνεις "δωράκι" σε κανέναν που δε σε σέβεται...καλύτερα να τα εξαργύρωνες και να τα έδινες σε κάποιον άπορο, παρά στον "ανίκανο να σταθεί στο fair-trading έμπορο" 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούλιος 1, 2016 Author #17 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 πριν 6 λεπτά, το μέλος felix έγραψε: τα 50€ δεν τα αφήνεις "δωράκι" σε κανέναν που δε σε σέβεται...καλύτερα να τα εξαργύρωνες και να τα έδινες σε κάποιον άπορο Μαζί σου αλλά ήθελα να φύγω και το λέω ειλικρινά. Ηθελα να βγω έξω να μην ακούω άλλο και να κανω τη δουλειά μου. Ας τα επενδύσει σε μία επέκταση να έχει να με θυμάται σαν ευεργέτη Ας το βάλει στη TV του να βλέπει σειρές και ταινίες Ας το βάλει στη κουζίνα να ρυθμίζει τη λεντοταινία. Εχω και οδηγό αν χρειαστεί πάντως Το έχω πάρει στη πλάκα δε μπορώ αλλιώς sorry 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HellhammeR Ιούλιος 1, 2016 #18 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Το αφεντικό ήτανε? Και εσύ μου φαίνεται πολύ ήρεμη, ευγενική και χαμηλών τόνων είσαι, δίνεις δικαίωμα για εκμετάλλευση. Δεν γίνονται έτσι η δουλειές στην Ελλάδα, αγρίεψε λίγο και φώναξε τουλάχιστον οταν ξες οτι αδικήσε και οταν δεν ζητάς κάτι το παράλογο. Περίμενες τώρα αυτός να καταλάβει οτι δεν είναι σωστή η συμπεριφορά του προς τον πελάτη... αν μπορούσε να το σκεφτεί αυτό εξαρχής θα έκλεινε το θέμα επιτόπου και θα σε κερνούσε και καφέ για το συγγνώμη της ταλαιπωρίας, αντιθέτως νομίζει οτι είναι μάγκας επειδή σε έφαγε και 1 raspberry. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
karmen1983 Ιούλιος 1, 2016 Author #19 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 Δεν είμαι σίγουρη 100%, 99% έγραψα πιο πάνω. Απλά έψαξα λίγο σε γνωστούς το πράγμα και τι ρόλο παίζει το εν λόγο κατάστημα. Απο τη περιγραφή που έδωσα μου είπαν ότι μάλλον ήταν το ένα από τα 2 αφεντικά. Ήταν άλλο ένα παλικάρι εκει μέσα που πηγαινοερχότανε ίσως ήταν ο δεύτερος αλλά δε μίλησε καθόλου παρόλο που πήρε γραμμή τη συζήτηση. Το ξέρω ότι δε φαίνεται φυσιολογικό αυτό που έκανα, αλλά έτσι έχω μάθει να κάνω. Εγραψα εξάλλου κράξτε με ελεύθερα. Ας νομίζει ότι θέλει. Δε μου καίγεται καρφί. Το να κάτσω να κάνω επιπλέον φασαρία, να φάω και άλλο από το χρόνο μου και τελικά να ξέρω ότι άκρη δε θα βγάλω, δε μου πάει και δε μου ταιριάζει. Υπάρχει μια παροιμία που λέει του ανθρώπου το λένε μια φορά και του γαϊδάρου δέκα. Επιλέγω να μη το πω καμία στον δεύτερο Θα μπορούσα να το πάω παραπέρα, αλλα προτιμάω να σκέφτομαι ότι τη Κυριακή το πρωί θα πάρω το καράβάκι μου και θα πάω διακοπές επιτέλους μιας και πέρυσι δεν έκατσε. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GriGaS Ιούλιος 1, 2016 #20 Κοινοποίηση Ιούλιος 1, 2016 @GRobotronics 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now