liakjim Ιούλιος 1, 2016 #121 Ιούλιος 1, 2016 Μόλις τώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε: Εμένα μου φαίνεται πολύ μεγαλύτερη μείωση. Βέβαια για να μη βγάζουμε νούμερα out of our asses μπορούμε έυκολα να το δούμε με το app της kunos. Οκ, πες μου τί πρέπει να κάνω. 1
GoMaR Ιούλιος 1, 2016 #122 Ιούλιος 1, 2016 Και εμενα μου φαινεται αρκετα σκαλοπατιστο το FBB με enchanced on παντως...
Aris Teidis Ιούλιος 1, 2016 #123 Ιούλιος 1, 2016 πριν 31 λεπτά, το μέλος 4WNikos έγραψε: Δεν είμαι σταθερός στους γύρους μου. Συνήθως ανεβάζω tempo όσο ζεσταίνετε το αμάξι και δεν καταλαβαίνω πότε πέρασα το όριο και είμαι εκτός πίστας από μόνος μου. Από setup άστα να πάνε, ξέρω τίποτα. Μην ανησυχείς και εγώ άσχετος είμαι από set up αλλά βρίσκεις εδώ από τα παιδιά (ή στο RD), τις περισσότερες φορές. Τις πρώτες φορές που θα τρέξεις με πολύ κόσμο δώσε προσοχή στους γύρο σου για να αποφύγεις τις επαφές. Υπάρχει το Helicorsa - app που βοηθάει να ξέρεις τι "παίζει" γύρο σου! 1
akis_z80 Ιούλιος 1, 2016 Author #124 Ιούλιος 1, 2016 3 minutes ago, liakjim said: Οκ, πες μου τί πρέπει να κάνω. Δε θυμάμαι απ έξω ούτε καν πώς λέγεται το app. 1. Enhanced understeer off - Ανοιξε το app που δείχνει το ffb σε γράφημα. - Δοκίμασε να πάρεις μία στροφή (πχ arrabbiata 1)στην αρχή της στρίβοντας τόσο ώστε να έχεις το μέγιστο δυνατό grip (και force) και μετά προκαλώντας επίτηδες understeer. - Screenshot το γράφημα 2. Enhanced understeer οn, και τα υπόλοιπα βήματα ίδια με το 1. 3. Σύγκριση γραφημάτων
liakjim Ιούλιος 1, 2016 #125 Ιούλιος 1, 2016 Ποιό γράφημα? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
GoMaR Ιούλιος 1, 2016 #126 Ιούλιος 1, 2016 OFF : ON: Προσπαθησα να παρω με τον ιδιο τροπο την στροφη. Συνεχιστε να το εχετε on για να κανετε stepper 2
Lazy Dog Ιούλιος 1, 2016 #127 Ιούλιος 1, 2016 2 hours ago, uhu said: GTX 1070 τι πήρες? 1080 Gaming X ηρθεεεεεεεεεεε 6
akis_z80 Ιούλιος 1, 2016 Author #128 Ιούλιος 1, 2016 4 minutes ago, Lazy Dog said: 1080 Gaming X ηρθεεεεεεεεεεε Δηλαδή αν τυχόν δούμε σήμερα DC, μπορεί και να είναι και από nvidia crash 4
Thodoris1884 Ιούλιος 1, 2016 #130 Ιούλιος 1, 2016 πριν 57 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: OFF : ON: Προσπαθησα να παρω με τον ιδιο τροπο την στροφη. Συνεχιστε να το εχετε on για να κανετε stepper Το enhanced understeer βοηθάει να μην στρίβεις το τιμόνι παραπάνω απο οσο χρειαζεται. Οταν στρίβεις παραπάνω χανείς χρόνο και καις τα λάστιχα. To έχω οn και δεν έχω κανένα προβλημα ούτε στο drift.
GoMaR Ιούλιος 1, 2016 #131 Ιούλιος 1, 2016 Μια χαρα το καταλαβαινεις οταν χανεις την προσφυση και με σβηστο το enhanced.Απλα ειναι πιο γραμμικο το FBB.
uhu Ιούλιος 1, 2016 #132 Ιούλιος 1, 2016 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος akis_z80 έγραψε: Δε θυμάμαι απ έξω ούτε καν πώς λέγεται το app. 1. Enhanced understeer off - Ανοιξε το app που δείχνει το ffb σε γράφημα. - Δοκίμασε να πάρεις μία στροφή (πχ arrabbiata 1)στην αρχή της στρίβοντας τόσο ώστε να έχεις το μέγιστο δυνατό grip (και force) και μετά προκαλώντας επίτηδες understeer. - Screenshot το γράφημα 2. Enhanced understeer οn, και τα υπόλοιπα βήματα ίδια με το 1. 3. Σύγκριση γραφημάτων Χάνεις όμως την αίσθηση σαπουνιού που όταν συμβαίνει στο πραγματικό αμάξι το τιμόνι νεκρώνει μουρώνει σαν ακυβέρνητο καράβι και μέχρι να πατήσεις ανεβάζεις 300 σφυγμούς. Αν επίσης ψιλοχ..... και αφήσεις γκάζι λάθος ακολουθεί η μεγαλοπρεπέστατη lift of υπερστροφή. Απλά εκεί το αίσθημα του νεκρώματος έπρεπε να είναι πιο απότομο ανάλογα και του οδοστρώματος και της ολίσθησης, σύντομο και όχι γραμμικό, καθώς συνήθως κρατάει ελάχιστα και μετά όταν εκτονωθεί το μαγούλιασμα του ελαστικού και η φόρτιση του αμορτισέρ σου έρχετε το τιμόνι σφαλιάρα. Μη μπερδεύεσαι με τι έχεις συνηθίσει και σε βολεύει. Με μια ms sidewinder με 200 μοίρες και ελατήριο για επαναφορά κάνω ακόμα και τώρα το καλύτερο drift αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και ρεαλιστικό. Απλά οι λίγες μοίρες με κάνουν υπερχερά και η μή ύπαρξη κόντρας και αυξομειούμενης ανάδρασης μου κάνουν ανετότερο το drift από ότι ένα μοτέρ μεταβλητών δυνάμεων. Σε κάποιον που έχει πραγματική σχέση με το real άθλημα μια όσο το δυνατό ρεαλιστικότερη ffb τιμονιέρα σίγουρα θα είναι πιο κοντά σε αυτό που έχει συνηθίσει. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από uhu
liakjim Ιούλιος 1, 2016 #133 Ιούλιος 1, 2016 Υπερχεράς ο ένας, υπερέλιεν ο άλλος, μπλέξαμε στα υπερ...χαχαχα Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Lylankor Ιούλιος 1, 2016 #134 Ιούλιος 1, 2016 11 minutes ago, Thodoris1884 said: Το enhanced understeer βοηθάει να μην στρίβεις το τιμόνι παραπάνω απο οσο χρειαζεται. Οταν στρίβεις παραπάνω χανείς χρόνο και καις τα λάστιχα. To έχω οn και δεν έχω κανένα προβλημα ούτε στο drift. Αυτό ακριβώς, και εγώ προχθές το άναψα πρώτη φορά. Η αλήθεια είναι οτι πολύ πιθανό να έχω κακές ρυθμίσεις για τη DFGT γιατι μπορώ να πώ οτι δεν έβλεπα σχεδόν καμία διαφορά μεταξύ καλού grip και full υποστοφής . Τουλάχιστον τέτοιο drop δεν αισθάνομαι με τίποτα: Από ότι κατάλαβα πρέπει να τσεκάρω να μην τερματίζει η διαθέσιμη δύναμη του τιμονιού. Θα δοκιμάσω λίγο αργότερα να το ρυθμίσω αλλά γενικότερα νομίζω οτι η αλήθεια είναι κάπου ενδιάμεσα. Πιθανώς το μοντέλο ελαστικών της Kunos να είναι ρεαλιστικό για κάποια ελαστικά και είδη αυτοκινήτων, αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που η πτώση στην ανάδραση στο τιμόνι μπορεί να είναι μεγαλύτερη.
Stelios F. Ιούλιος 1, 2016 #135 Ιούλιος 1, 2016 (edited) 3 hours ago, akis_z80 said: Aφαιρεί απότομα όλο το FFB την ώρα που χάνεις grip λες και πάτησες πάγο. Έχει on-off συμπεριφορά και απλά είναι ένα aid που σε βοηθάει να πας πιο γρήγορα.. Το δοκίμασα προχτές τελευταία φορά. Not my cup of tea... Με σωστά ρυθμισμένο τιμόνι νιώθεις τις διακυμάνσεις του grip, δε χρειάζεται μια τόσο in your face και χοντροκομμένη πληροφόρηση.. Ας αναβόσβηνε και κανένα κόκκινο ALERT στην οθόνη Μη συγκρίνεις την αίσθηση που σου δίνει το OSW με το G27, στο OSW καταλαβαίνεις αμέσως το grip drop χωρίς να έχεις ενεργοποιήσει το understeer effect. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από Stelios F.
akis_z80 Ιούλιος 1, 2016 Author #136 Ιούλιος 1, 2016 Είπαμε να μαλακώνει το τιμόνι αλλά με το enhanced understeer ρε παιδιά είναι σα να σηκώνονται οι ρόδες από το έδαφος. Παίχτε όπως θέλετε, εμένα η δική μου ένσταση ήταν στο 20% ελαφρύτερο που ανέφερε ο Τζίμης. Στο γράφημα φαίνεται ξεκάθαρα ότι νεκρώνει το ffb. Θοδωρή drift στο lfs κάνανε και με ποντίκια (youtube "lfs mouse drift"), δε σημαίνει ότι έχεις σωστή ανάδραση αν κάνεις πετυχημένο drift.. 1
sosna Ιούλιος 1, 2016 #137 Ιούλιος 1, 2016 (edited) 7 hours ago, GoMaR said: Μετα μην αναρωτιεσαι γιατι δε μπορεις να driftareis σωστα ομως..Μη κοιτας τον Θοδωρη.Αυτος και joystic Airbus 320 να του δωσεις ,θα το παει. εγώ τοχω ον κ μια χαρά ντριφτάρω. Λες να το βάλω οφφ?Για πες περισσότερα μήπως κ πειστώ. @ιδιώτη:το τηλέφωνο το κοιτάς καθόλου μωρή? Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από sosna 1
Stelios F. Ιούλιος 1, 2016 #138 Ιούλιος 1, 2016 3 hours ago, 4WNikos said: Δεν είμαι σταθερός στους γύρους μου. Συνήθως ανεβάζω tempo όσο ζεσταίνετε το αμάξι και δεν καταλαβαίνω πότε πέρασα το όριο και είμαι εκτός πίστας από μόνος μου. Από setup άστα να πάνε, ξέρω τίποτα. Αν μπορείς να κρατήσεις το αυτοκίνητο ανάμεσα στις 2 άσπρες γραμμές του track τρέξε μαζί μας εδώ: Θα έχει χαβαλέ.... νομίζω 2
4WNikos Ιούλιος 1, 2016 #139 Ιούλιος 1, 2016 30 minutes ago, Stelios F. said: Αν μπορείς να κρατήσεις το αυτοκίνητο ανάμεσα στις 2 άσπρες γραμμές του track τρέξε μαζί μας εδώ: Θα έχει χαβαλέ.... νομίζω Θα το σκεφτώ. Τα φοβάμαι τα open wheeler
Stelios F. Ιούλιος 1, 2016 #140 Ιούλιος 1, 2016 9 minutes ago, 4WNikos said: Θα το σκεφτώ. Τα φοβάμαι τα open wheeler Το ένα είναι εύκολο, το άλλο δεν ξέρω γιατί έχω κάνει μόνο 2 laps
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now