YDinopoulos Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15, 2016 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Ιούνιος 15, 2016 Επειδή πάντα αναφερόμαστε στις άσχημες εμπειρίες και όχι στις επιτυχημένες, νοιώθω οτι οφείλω να πω το παρακάτω... Προ 2 εβδομάδων αγόρασα ενα S7 EDGE απο γνωστό κατάστημα. Δυστυχώς την προηγούμενη εβδομάδα εμφανίστηκαν παχίες γκρίζες οριζόντιες γραμμές. Πέμπτη έφυγε το κινητό απο τα χέρια μου μέσω Speedex και Παρασκευή παρελήφθηκε απο την TS Systems (η εταρια της Arvato που κανει το service) Δευτέρα παρέλαβα SMS οτι η συσκευή μου είναι προς επισκευή. Σήμερα Τετάρτη παρέλαβα το κινητό μου επισκευασμένο. Χωρίς σημάδια φυσικά και με μια ζελατίνα προστασίας που προφανώς έβαλαν στο τμήμα του service. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος με την ταχύτητά τους. Τους ευχαριστώ δημόσια λοιπόν ! Γιάννης Δεινόπουλος 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 15, 2016 #2 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2016 Δηλαδή είσαι με κινητό 2 εβδομάδων και είναι ήδη επισκευασμένο και αυτό σε χαροποιεί; Να το ξέρω να το λέω σε αυτούς που παραπονιούνται για την Apple, η οποία σου δίνει καινούρια συσκευή αν παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα στο hardware 2 μήνες μετά την ημερομηνία αγοράς, γιατί δεν το κάνει για 6 μήνες ή σε όλη τη διάρκεια της εγγύησης... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 15, 2016 Author #3 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2016 Ετυχε και πηρα κατι που μετα απο το DOA, χαλασε. Το εστειλα κ σε 4 μερες το πηρα πισω. γιατι να μην ειμαι ? Επισκευασμενο δεν σημαινει οτι εχει κουσουρι για μια ζωη. Που ξερεις οτι το νεο σου iphone λιγο πριν το βαλουν σε κουτι παρουσιασε κατι, το εφτιαξαν και στο εστειλαν πχ EDIT: Γιωργο, γενικα μιλησα. ειτε ειναι iPhone/Samsung/HTC κλπ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 15, 2016 #4 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2016 Από τα στοιχεία που έχει η γυναίκα μου στα χέρια της, λόγω της δουλειάς της, ένα 66% των επισκευασμένων τηλεφώνων παρουσιάζει πρόβλημα ξανά. Είναι πολύ λεπτεπίλεπτες συσκευές για να τις ανοίγει και να τις κλείνει κάποιος, όσο γνώστης κι αν είναι. Κι εγώ μιλάω συγκεκριμένα για iPhone, όχι γενικά, που το DOA είναι 2 μήνες και πάλι υπάρχει κόσμος που ζητάει 6 και με το δίκιο του, όταν μια συσκευή κοστίζει 600-1000€. Το να σου δίνει λοιπόν μια εταιρία 7 μέρες, είναι αστείο σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
icy20 Ιούνιος 15, 2016 #5 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2016 Δυστυχως ισχυει. Οτι ανοιξει ποτε δεν ειναι το ιδιο 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιούνιος 15, 2016 #6 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2016 πριν 14 ώρες, το μέλος Wizard! έγραψε: Δηλαδή είσαι με κινητό 2 εβδομάδων και είναι ήδη επισκευασμένο και αυτό σε χαροποιεί; Να το ξέρω να το λέω σε αυτούς που παραπονιούνται για την Apple, η οποία σου δίνει καινούρια συσκευή αν παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα στο hardware 2 μήνες μετά την ημερομηνία αγοράς, γιατί δεν το κάνει για 6 μήνες ή σε όλη τη διάρκεια της εγγύησης... Μπορείς να μου δείξεις πού το γράφει αυτό επίσημα;; Γιατί εγώ από το site τους βλέπω πως δίνουν έναν χρόνο εγγύηση (καταχρηστικά) και πως ισχύουν τα παρακάτω: ρωτάω γιατί έχει φίλη μου θέμα και ψάχνεται τι να κάνει... όλο της κολλάει κι όποτε το πάει στο κατάστημα, τις λένε κάνε factory reset και τέλος. Επίσης, ξαδέρφη μου με ipad είχε θέμα με την μπαταρία (ελλάδα) και της είπαν δεν αλλάζει, ούτε διορθώνεται.. στο κρατάμε κ παίρνεις το επόμενο με μια μικρή έκπτωση. Καλό ε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 16, 2016 #7 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 8 hours ago, Delijohn said: Μπορείς να μου δείξεις πού το γράφει αυτό επίσημα;; Γιατί εγώ από το site τους βλέπω πως δίνουν έναν χρόνο εγγύηση (καταχρηστικά) και πως ισχύουν τα παρακάτω: ρωτάω γιατί έχει φίλη μου θέμα και ψάχνεται τι να κάνει... όλο της κολλάει κι όποτε το πάει στο κατάστημα, τις λένε κάνε factory reset και τέλος. Επίσης, ξαδέρφη μου με ipad είχε θέμα με την μπαταρία (ελλάδα) και της είπαν δεν αλλάζει, ούτε διορθώνεται.. στο κρατάμε κ παίρνεις το επόμενο με μια μικρή έκπτωση. Καλό ε; Αυτό είναι το επίσημο, αλλά στην πράξη, DOA το έχουν για δύο μήνες. Και το επίσημο να δεις, είναι 10 μέρες, όχι 7. Ο ένας χρόνος επίσης, είναι για όσους δε γνωρίζουν. Ισχύει κανονικά το 2 κι αν τους πεις ότι είναι ο νόμος, το δέχονται. Σε Αγγλία και Ιρλανδία δε, έχουν το Consumer Law, που τους δίνει εγγύηση 5 χρόνια και το επικαλούνται αρκετοί. Απλά όποιος δεν το γνωρίζει, την πατάει. Το καλό είναι, πως ακόμα και στο τηλεφωνικό support να επικαλεστείς το νόμο, δεν το τραβάνε, σε καλύπτουν. Δε χρειάζεται διαδικασία όπως πχ να πας σε Συνήγορο Του Καταναλωτή, κλπ. Στην πρώτη περίπτωση, αν στρώνει με το reset, τότε κάποια εφαρμογή της δημιουργεί το πρόβλημα. Αν δε στρώνει, τότε είναι hw. Στη δεύτερη, βλακείες της λένε, αλλάζουν κανονικά οι μπαταρίες και καλύπτονται από την εγγύηση, όπως τα πάντα, ακόμα και το καλώδιο του φορτιστή. Ας το κυνηγήσει λίγο παραπάνω. Διαγνωστικά για τη μπαταρία έτρεξε; Της το κάνουν από το support remotely. (αν θέλεις περισσότερες πληροφορίες, άνοιξε θέμα, μη χαλάμε του Γιάννη) Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 16, 2016 #8 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 @Delijohn Πες στην φιλη σου να τους πει οτι ειναι 2 μηνες το DOA γιατι το λεει ο μαγος απο το thelab 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 16, 2016 #9 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 13 minutes ago, GoMaR said: @Delijohn Πες στην φιλη σου να τους πει οτι ειναι 2 μηνες το DOA γιατι το λεει ο μαγος απο το thelab Μήπως γιατί το λέει η ίδια η Apple και ο μάγος το γνωρίζει από πρώτο χέρι, επειδή η γυναίκα του εργάζεται στο τμήμα customer support; Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Ιούνιος 16, 2016 Author #10 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 Της Ιρλανδιας. Εδω ειναι Ελλαδισταν.... Επισης σε αλλες χωρες εχουν 2 χρονια, σε αλλες 1 χρονο, εστω και παρανομα (βλεπε παραδειγμα με Ιταλια...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Ιούνιος 16, 2016 #11 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 Το κέντρο τους εξυπηρετεί μέχρι και Ινδία, Αυστραλία και Η.Π.Α.. Τα περισσότερα από αυτά ισχύουν για Ε.Ε. όχι μόνο για UK/I Link to comment Share on other sites More sharing options...
4kinitos Ιούλιος 7, 2016 #12 Κοινοποίηση Ιούλιος 7, 2016 Είχα πάει ο ίδιος στην arvato για ένα motorola moto g 3rd gen του οποίου το κουμπί του volume down είχε μπει μέσα και το μαγαζί που το πήρα με έστειλε εκεί.Είναι σε ένα κτήριο στον Κηφισσό σαν εγκαταλελειμένο και είπα από μέσα μου δεν θα ξανα πάρω πίσω το κινητό.Τελικά στο όροφό τους ήταν κάπως πιο οργανωμένα τα πράγματα και φάνηκαν συνεννοήσιμοι.Τελικά όμως με έστειλαν στην cell com γιατί αυτή φτιάχνει motorola (στην άλλη άκρη,Αργυρούπολη).Ευτυχώς σε δυο μέρες το κινητό ήταν έτοιμο,σαν καινούργιο.Μου έκανε εντύπωση,λέω αυτό θα πει ΕΥΡΩΠΗ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
trib Σεπτέμβριος 21, 2016 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2016 Γιάννη, δεν θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά, 2 ακόμη S7 Edge συναδέλφων έχουν παρουσιάσει πρόβλημα στην οθόνη. Μακάρι να είναι ΤΑ μεμονωμένα περιστατικά. - Ένα έβγαλε γραμμές, σαν εσωτερικές γρατζουνιές; Φαινόταν μόνο υπό γωνία και σε συγκεκριμένες συνθήκες φωτός - Το άλλο έχει 3 καμένα pixel Το πρώτο του το αντικατέστησαν με καινούριο. Το δεύτερο ακόμη δεν έχει γίνει κίνηση service ή αντικατάστασης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now