Jump to content



[Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp


Thodoris1884

Recommended Posts

4 hours ago, thazio said:

θα μπορούσες να κόψεις για 3 sec και μετά να πάς τάπα... 

Επίσης το "ορθά πιστεύω περίμενα κ γω να με αφήσεις ελέω μπλε σημαίας" δεν το κατάλαβα αφού είπαμε ότι στα χρονομετρημένα δεν υπαρχουν μπλέ σημαιες για όσους πηγαίνουν όσο πιο γρήγορα μπορούν, απλώς στον γύρο εξόδου από τα pits όποιος δεν προσέχει τους άλλους τσιμπάει ποινές για πλάκα κάτι που δεν αφορά την περίπτωσή μας φυσικά 

Τέλος πάντων και από εμένα θεωρείται λήξαν το περιστατικό... πάμε παρακάτω. ;)

 

Επίσης δεν έχουμε πει οτι δεν παρλάρουμε ασταμάτητα κατά τη διάρκεια του αγώνα ή αυτό αφορά μόνο τα cups? Αν όχι είναι λίγο σπάσιμο πάντως...

 

 

Δεν ήξερα οτι είχαμε πει κάτι τέτοιο κ για αυτό υπέθεσα οτι θα δεις την μπλε σημαία -πίστευα οτι ισχύει κ δω οτι ισχύει παντού- .

 

Εγώ όντως είμαι ομιλητικός γιατί βαριέμαι.:amen:

 

Παρεπιπτόντως αυτά που κ πότε τα είπατε?

4 hours ago, GoMaR said:

Ε ναι γιατι οι περισσοτεροι ειναι γρηγοτεροι απο σενα :hehe:

 

Περα απο την πλακα,γρηγοροτερος στον αγωνα θα εισαι αν μπορεις να τον περασεις τιμια.Αλλιως δεν εισαι :D

 

 

τίμια εννοείς να μην κόβω μέσα από χόρτα κπλ?Αυτό δύσκολο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος sosna έγραψε:

πίστευα οτι ισχύει κ δω οτι ισχύει παντού- .

Θες να μου πεις τι ακριβως ισχύει παντου; Πραγματικά δεν εχω μεγαλη εμπειρία από sims αλλά προφανως ισχυριζεσαι οτι ισχύει κατι αλλο σε σχεση 

με τους αληθινους αγώνες.

Να εξηγήσω ξανά την άποψή μου:

Η μπλε βγαινει στον αγώνα οταν ντουμπλάρεις ή οταν κινείται καποιος εμφανως αργα (και οταν βγαινεις απο τα πιτς και έρχεται ο αλλος βεβαια).Παλαιοτερα εβγαινε και στον ιδιο γυρο οταν καποιος φαινοταν πιο γρηγορος και πλησίαζε καπιον αλλο σεχτικά γρηγορα αλλα φυσικά πηρε πουλο γιατι ο αλυταρχης έπρεπε να ξερει σε τι τακτικη καυσιμου ελαστικων κλπ ειναι ο καθενας και ακουγαν τα καντιλια τους απο αυτους που ηταν μπροστα σε αλλη τακτικη και έκαναν νομιμο blocking.

Στα χρονομετρημενα θεωρουνται ολοι πιθανοί για poll position μεχρι να τελειώσει  ο χρονος συνεπως με ποιο σκεπτικό θα βγει σημαια σε καποιον επειδη ο αλλος τον πλησιάζει παίρνοντας 2 δεκατα ανα στροφη; εγω που κινηγαω την 9η θεση εχω το ιδιο δικαιωμα για καθαρο γυρο με αυτον που παει για pp.

Δειξε μου εναν αγωνα που εγινε αυτο.

Μονο αν χαλασει ο γυρος σου και πας για τον επομενο ή  είσαι στον γυρο εξόδου οφείλεις να δινεις χώρο.  Σιγουρα με ειδαν καποιοι μεχρι και σταματημένο για τον λογο αυτο.

 

Περιμενω να μου πεις τι ισχύει παντού  (Δεν το λεω ειρωνικά απλως ειμαι πολυ περίεργος.)

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

 

πριν 18 λεπτά, το μέλος thazio έγραψε:

Θες να μου πεις τι ακριβως ισχύει παντου; Πραγματικά δεν εχω μεγαλη εμπειρία από sims αλλά προφανως ισχυριζεσαι οτι ισχύει κατι αλλο σε σχεση 

με τους αληθινους αγώνες.

Να εξηγήσω ξανά την άποψή μου:

Η μπλε βγαινει στον αγώνα οταν ντουμπλάρεις ή οταν κινείται καποιος εμφανως αργα (και οταν βγαινεις απο τα πιτς και έρχεται ο αλλος βεβαια).Παλαιοτερα εβγαινε και στον ιδιο γυρο οταν καποιος φαινοταν πιο γρηγορος και πλησίαζε καπιον αλλο σεχτικά γρηγορα αλλα φυσικά πηρε πουλο γιατι ο αλυταρχης έπρεπε να ξερει σε τι τακτικη καυσιμου ελαστικων κλπ ειναι ο καθενας και ακουγαν τα καντιλια τους απο αυτους που ηταν μπροστα σε αλλη τακτικη και έκαναν νομιμο blocking.

Στα χρονομετρημενα θεωρουνται ολοι πιθανοί για poll position μεχρι να τελειώσει  ο χρονος συνεπως με ποιο σκεπτικό θα βγει σημαια σε καποιον επειδη ο αλλος τον πλησιάζει παίρνοντας 2 δεκατα ανα στροφη; εγω που κινηγαω την 9η θεση εχω το ιδιο δικαιωμα για καθαρο γυρο με αυτον που παει για pp.

Δειξε μου εναν αγωνα που εγινε αυτο.

Μονο αν χαλασει ο γυρος σου και πας για τον επομενο ή  είσαι στον γυρο εξόδου οφείλεις να δινεις χώρο.  Σιγουρα με ειδαν καποιοι μεχρι και σταματημένο για τον λογο αυτο.

 

Περιμενω να μου πεις τι ισχύει παντού  (Δεν το λεω ειρωνικά απλως ειμαι πολυ περίεργος.)

Αυτό που λέει ο @sosna δεν γίνεται πουθενά.

Μπλε σημαίες θα δεις στο rF2 όταν βγαίνεις από τα pits και οι άλλοι πίσω σου είναι στον γρήγορο γύρο τους.

Το ίδιο συμβαίνει κ στο Assetto, απλά στο live timing θα δεις με μπλε γράμματα τους οδηγούς.

 

Αν είστε και οι 2 στον ίδιο γύρο πχ εξόδου ή γρήγορος, εννοείται ότι κ οι 2 έχουν το ίδιο δικαίωμα. Αν τον καθυστέρησες, πρόβλημά του, ας άφηνε μεγαλύτερη απόσταση.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Όταν και οι δυο βρίσκονται στον γρήγορο τους γύρο ή ακόμα και έναν από τους γρήγορους τους, δηλαδή οποιονδήποτε γύρο εκτός από outlap και inlap,

δεν έχει κανένας υποχρέωση να αφήσει άλλον να περάσει, ακόμα και αν είναι λεπτά πιο γρήγορος.

Το αντίθετο θα έλεγα κιόλας, αν ο γρήγορος χαλάσει τον γύρο του άλλου, προσπαθώντας να προσπεράσει, θα έπρεπε να δέχεται ποινή ....

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Αν κ δεν έχει νόημα να το διυλίζουμε κ επειδή ο μόνος λόγος που σου απάντησα Θάνο ήταν γιατί δεν ήθελα να έχεις την πεποίθηση οτι είμαι ένα χοτλάπερ ελιτιστής θα σας βάλω μερικά λίνκς επί του θέματος

 

Προσωπικά δεν έχω άποψη ώστε να επιμείνω σε αυτό που ισχυρίζομαι.Θα βασιστώ στο οτι ο Kunos έβαλε την μπλε σημαία κ στο qualifying που υποθέτω για κάποιο λόγο το έκανε κ στα διάφορα επίσημα λίνκς επί του θέματος.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Racing_flags#Blue_flag

 

Στο μόνο λίνκ που αναφέρει το κουάλ

 

A

light blue flag, sometimes with a diagonal yellow, orange, or red stripe, informs a driver that a faster car is approaching and that the driver should move aside to allow one or more faster cars to pass. During a race, this would only be usually shown to a driver who is getting lapped but during practice or qualifying sessions, it could be shown to any driver. In most series, the blue flag is not mandatory—drivers obey it only as a courtesy to their fellow racers. As such, it is often referred to as the "courtesy flag". In other series, drivers get severely penalized for not yielding or for interfering with the leaders, including getting sent to the pits for the rest of the race. In Formula One, if the driver about to be lapped ignores three waved blue flags in a row, he is required to make a drive-through penalty. The blue flag may also be used to warn a driver that another car on the same lap is going to attempt to overtake them.

 

http://www.fia.com/regulation/category/123

 

Εδώ δε μιλά για κουάλ -το Appendix H-

 

This should normally be waved, as an indication to a driver that he


is about to be overtaken. It has different meanings during practice
and the race.
At all times:
- A stationary flag should be displayed to a driver leaving the
pits if traffic is approaching on the track.
During practice:
- A faster car is close behind you and is about to overtake you.
During the race:
The flag should normally be shown to a car about to be lapped,
if the driver does not seem to be making full use of his rear-view
mirrors. When shown, the driver concerned must allow the
following car to pass at the earliest opportunity.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_regulations#Flags

 

Πάλι εδώ δεν εξειδικεύει.

 

Εγώ προείπα οτι έπρεπε να αφήσω αέρα,αλλά ταυτόχρονα εξήγησα γιατί δεν είχα την πολυτέλεια να το κάνω μιας κ δεν ευθύνομαι που ο Κούνος έκανε τη Σκουτερία gtp.Δεν σου ζήτησα τα ρέστα.Εσύ το ανακίνησες.Αν δε σε ικανοποιεί η συγγνώμη που παρέθεσα αφού είδα οτι με παρεξήγησες,δεν μπορώ να κάνω κάτι περισσότερο για αυτό.

 

Κ επειδή διακρίνω μια περίεργη διάθεση γενικά,θα το αφήσω εδώ.

 

Ξαναλέω προσωπικά δεν έχω άποψη για το θέμα.Είδα οτι έβγαλε μπλε σημαία κ ρώτησα στο τσάτ αν υπάρχουν εντός κουάλ.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ έχω δει ποτέ μπλε σημαία στo qual. Επίσης μου έχει τύχει να παω για hotlap,να βγει κάποιος απο τα Pits,να με κολλάει και να προσπαθεί να με περάσει σε όλο το γύρο με συνέπεια να βγω εκτός ή απλά να χαλάσω τον γύρο μου. Πολύ εκνευριστικό πράγμα!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

@sosna

Έχω γράψει εδώ και αρκετά ποστ οτι το θέμα θεωρείται λήξαν. (μαζί με το καλοπροαίρετο χαμόγελο)

Είπες συγγνώμη απλώς νόμιζες κλπ... Οκ πάμε παρακάτω.

Απλώς ασχολούμαι πλέον με το γεγονός της μπλε σημαίας στα χρονομετρημένα με αφορμή το περιστατικό επειδή ισχυρίστηκες οτι ισχύει παντού.

Ε αυτό δεν το δέχομαι και συνέχισα την κουβέντα απλώς για να το ξεκαθαρίσουμε και να συμφωνήσουμε αν εδώ θα υιοθετήσουμε κάτι άλλο διαφορετικό, πράγμα

που με χαρα βλέπω πως δεν ισχύει.

 

 

 

 

πριν 1 λεπτό, το μέλος Oxide Burnedbrain έγραψε:

να βγει κάποιος απο τα Pits,να με κολλάει και να προσπαθεί να με περάσει σε όλο το γύρο με συνέπεια να βγω εκτός ή απλά να χαλάσω τον γύρο μου. Πολύ εκνευριστικό πράγμα!

Αυτό παίρνει ποινή και πολύ χοντρή μάλιστα σε κάθε μορφή motorsport - μέγα καραγκιοζιλίκι.

Όπως και "χάνω τα φρένα χαλάω τον γύρο μου και μαλακίζομαι μέχρι τον επόμενο γύρο ενοχλώντας τους άλλους"

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ούτε εγώ έχω δει ποτέ μπλε σημαία στo qual. Επίσης μου έχει τύχει να παω για hotlap,να βγει κάποιος απο τα Pits,να με κολλάει και να προσπαθεί να με περάσει σε όλο το γύρο με συνέπεια να βγω εκτός ή απλά να χαλάσω τον γύρο μου. Πολύ εκνευριστικό πράγμα!

Και να σου αναβοσβήνει και τα φώτα!!!

Από την άλλη αν δεις ότι δεν θα βελτιώσεις, ας κάνεις στην άκρη.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.