Jump to content



[Greek Gatherings 17?/6/2016] GT3 Class @ Silverstone Gp


Thodoris1884

Recommended Posts

Πολύ δυνατό και το Audi που δοκίμασα σήμερα.

Στους 7 γύρους με race fuel/λάστιχα ήμουν γύρω στα 8-10 sec πιο αργός από το Nissan (14 λεπτά 35 δευτ - 14 λεπτα 26 δευτ.). Το αποδίδω κυρίως στο ότι δεν έχω κάνει καθόλου χιλιόμετρα με αυτό. Φαίνεται να έχει τα φόντα να ξεφτιλίσει τον godzilla.. Έχει τρελή κατευθυντικότητα, καμία σχέση με τη βάρκα, αλλά αυτό σημαίνει ότι πρέπει να έχεις πολύ μεγαλύτερη εγρήγορση για να το πας γρήγορα. Το ξεκόλλημα έρχεται με πολύ βίαιο τρόπο.

Αύριο z4 :)

 

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

update:

 

Ζ4 με default setup πάει μόνη της. 14 λεπτά 31 sec στην πρώτη προσπάθεια race με meds φυσικά. Το μόνο "πρόβλημα" είναι το πίσω μέρος που δεν πολυγουστάρει trail braking. Λογικά φτιάχνεται με setup αλλά βαριόμουν να σετάρω.

Βάζω μετά Huracan.. Ούτε ένα lap χωρίς να βγω στα χόρτα :p Θέλει πολύ μικρές τιμονιές και αρκετό practice.. Undriveable (για μένα τουλάχιστον)!!!

 

Ακόμα δε βρήκα αυτοκίνητο να αντέχει με softs στο race.. Στο 2ο γύρο έχουν ανεβάσει ήδη υψηλά temps και η πρόσφυση πάει περίπατο.. Μόνο για hotlap στο qualify φαίνεται να υπερέχουν τα soft.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, akis_z80 said:

Ζ4 με default setup πάει μόνη της. 14 λεπτά 31 sec στην πρώτη προσπάθεια race με meds φυσικά. Το μόνο "πρόβλημα" είναι το πίσω μέρος που δεν πολυγουστάρει trail braking. Λογικά φτιάχνεται με setup αλλά βαριόμουν να σετάρω.

Βάζω μετά Huracan.. Ούτε ένα lap χωρίς να βγω στα χόρτα :p Θέλει πολύ μικρές τιμονιές και αρκετό practice.. Undriveable (για μένα τουλάχιστον)!!!

 

Ακόμα δε βρήκα αυτοκίνητο να αντέχει με softs στο race.. Στο 2ο γύρο έχουν ανεβάσει ήδη υψηλά temps και η πρόσφυση πάει περίπατο.. Μόνο για hotlap στο qualify φαίνεται να υπερέχουν τα soft.

Και με σετ η Ζ4 έχει πάλι τον τρόπο της για trail braking αλλά σίγουρα γίνεται καλύτερη, διάβασα οτι είναι από τις πιο φιλικές στα λάστιχα αλλά το μπροστά αριστερό λιώνει οπότε λογικά ότι και να τρέξουμε θα θέλει med. Μπορεί κιόλας η Ζ4 να έχει πρόβλημα στον αγώνα για αυτό ακριβώς το λόγο? Δηλαδή τα med δεξιά να κρυώνουν πολύ?

 

Στη Huracan είδα οτι αν στην μετάβαση από φρένο/άφημα γκαζιού->αρχή στροφής δεν γίνουν όλα σωστά με λίγο τιμόνι όπως λες, τι αργά πας τι γρήγορα, λίγο να σκάσει μύτη ο πισινός δύσκολα μαζεύεται. Δεν ξέρω αν παίξεις με τους αποσβεστήρες αν βελτιώνεται η κατάσταση γιατί μετά απο αυτό το στάδιο στρίβει σαν διάολος.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, GoMaR said:

 

 

Μη σκοτωνεστε για το ροζακι..

 

93c72a446b531e76842be22c4a62736c.png

 

Παντως @Lylankor εγω δε θα το επετρεπα αυτο..

:p

 

Γμτ, και ήθελα να πέσω εγώ 1ος κάτω από το 2:02! Είχε πάει 4 το πρωί εδώ όταν έτρεχα την 650 :hehe:. Νομίζω είναι το πιο γρήγορο στη πίστα, πιθανώς και η Huracan να φτάνει εκεί αν και είναι λίγο πιο ασταθής. Είμαι αναποφάσιστος ακόμα, τα meds τα κρατάει καλύτερα ο godzirra σε ιδανικές θερμοκρασίες από οτι έχω δει ως τώρα.

@akis_z80 ηθελά να διαλέξω τουτου κάνοντας hotlapping αλλά fail... παίζουν περισσότεροι παράγοντες από οτι περίμενα. Το γαμάτο είναι οτι έχουν καταφέρει τόσο διαφορετικά αυτοκίνητα να κάνουν πάνω κάτω ίδιους χρόνους. Πιο αργά θα είμαι μέσα λογικά.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, liakjim said:

Το SCG003 το πήρε κανείς?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

εγώ κ μου άρεσε

 

Αν είναι για μετά τις 10μισή θα προσπαθήσω να μπω.

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Στέλνω μια το σετ που έτρεχα στον αγώνα με το 650 (έτρεχα με 8 φτερό πίσω γιατί με το που το γέμισα βενζίνα μου έκανε κάτι περίεργα στις γρήγορες στροφές και ήταν η πιο γρήγορη λύση, εδώ έχω 7). Είναι λίγο ότι ναναι το σετ αλλά κάνει το αυτοκίνητο σχετικά εύκολο στην οδήγηση και πάλι γρηγορούτσικο. Δοκιμάστε και κανένας άλλος και να του βάλουμε λίγο balast αν είναι. (έστω και για τα μάτια του κόσμου :p).

 

http://speedy.sh/bd5aE/650.ini

 

έδιτ: Ωραίος αγώνας :D παίξαν και ο Άκης με το Θοδωρή λίγες φάπες κάποια στιγμή και έφτασα και εγώ από πίσω :hehe:, αλλά τον @Thodoris1884 δεν τον πιάναμε..

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Το 3ο restart έδωσε καλό αγώνα :D

14 άτομα μαζεύτηκαν.. Ελπίζω να σας έπρηξα αρκετά με το Nissan!

Κανατε και αλλο τελικα? μετα το πρωτο ακουστηκε ενας ηχος με πεταξε στην επιφανεια και εσβησε το ποντικι. Δεν μπορουσα να πατησω drive σας εβλεπα που αργουσατε και εφυγα. Κριμα θα ηταν ωραιος αγωνας.

Link to comment
Share on other sites

παρόλο που έτρεχα με λίγο χτυπημένη αεροτομη έμαθα καλύτερα την μακλαρεν.

τους χρόνους των πρώτων δε πρόκειται να τους πιάσω Γιατί ανέκαθεν τα gt cars δε μπορούσα να τα ψυχολογισω και δε θα κάτσω να λιώσω για σεταπ.

βεβαια,έστεισα ενα στα γρήγορα,το αμάξι πατάει καλα κατω απλα εγώ δε ξέρω να το πάω :p

 

δε περίμενα αλλο κόμπο απο τον Θοδωρή :p

Αλλά μην χαμογελας εκεί στις πρώτες θέσεις...σημασία έχει η σταθερότητα και όχι ο απόλυτος χρόνος :hehe:

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας για τα aero : To sweet spot για να δουλέψουν καλά diffuser και splitter είναι τα 3 - 8 εκατοστά απόσταση από το έδαφος.

Κάτω από τα 3cm πέφτει δραματικά η απόδοσή τους. Κάτω από 2 και πάνω από 13 (μιλάω για το Nissan, μόνο αυτό δοκίμασα) δεν κάνουν σχεδόν τίποτα.

 

Διάγραμμα απόστασης από έδαφος(x) - CL (y)

lQ0ywxm.png

Έγινε επεξεργασία από akis_z80
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος akis_z80 έγραψε:

Σε συνέχεια της χθεσινής κουβέντας για τα aero : To sweet spot για να δουλέψουν καλά diffuser και splitter είναι τα 3 - 8 εκατοστά απόσταση από το έδαφος.

Κάτω από τα 3cm πέφτει δραματικά η απόδοσή τους. Κάτω από 2 και πάνω από 13 (μιλάω για το Nissan, μόνο αυτό δοκίμασα) δεν κάνουν σχεδόν τίποτα.

 

Διάγραμμα απόστασης από έδαφος(x) - CL (y)

lQ0ywxm.png

Που τα βλεπεις ολα αυτα ακη?

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω κ το σχεδόν στόκ σέτ που έτρεξα χτες με τη Ζ4.Προσπάθησα να φτιάξω το trail braking oversteer snap αλλά έχει πάλι τάση να πετάξει την ουρά,οπότε προσοχή στο βαθύ φρενάρισμα.

 

Καλή μάχη με το Χριστιανό κ χτες.

 

 

 

last.ini.doc

Link to comment
Share on other sites

Κρατηστε μου μια 650S.

Γενικα το TC στα gt3 το ανοιγεται;

Γιατι με τα περισσοτερα ειμαι πιο γρηγορος με το TC ανοιχτο,με την mclaren στο 3-4,παρα με κλειστο γιατι με πεταει πολυ ευκολα με λιγο γκαζι αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.