Lylankor Ιούνιος 16, 2016 #81 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2016 4 hours ago, liakjim said: Ένα βηματάκι πιο κοντά στον στόχο... Χίλια συγνώμη, με πέτυχες που πρωτοδοκίμαζα το R8 και ήθελα να πειραματιστώ και με σεταπς ο αθεόφοβος ενώ προσπαθούσαμε να κάνουμε 2-3 αγώνες... Είναι και το συγκεκριμένο που αλλάζει αρκετά η συμπεριφορά στα φρένα όταν το πειραζεις . 57 minutes ago, Oxide Burnedbrain said: Το z4 που....είναι μάπα,μπα δε το ακουμπάω αυτό. Τι έχει το Z4 βρε? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #82 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Δεν πειράζει ωραία ήταν. Πλάκα είχε που επειδή βαριόμουν, σας περίμενα, κοίταγα καθρέπτες και έπεσα σαν χαζός σε ένα κολωνάκι. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 17, 2016 #83 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 9 hours ago, Oxide Burnedbrain said: Το Nissan που απλά είναι τούμπανο? Το z4 που....είναι μάπα,μπα δε το ακουμπάω αυτό. Εχμμ μάπα δεν είναι κανένα εκτός ίσως της νέας merc. Οι διαφορές στα άλλα είναι πιο πολύ θέμα σετάπ και τι σε βολεύει οδηγικά. Η mclaren είναι πολύ ευέλικτη αλλά αρκετά δύσκολη στο όριο, το νισσάν είναι ο βασιλιάς της ευθείας, η z4 είναι ευκολοοδήγητη αλλά λίγο σάπια στα αργά κομμάτια.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Ιούνιος 17, 2016 #84 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 πριν 7 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε: Εχμμ μάπα δεν είναι κανένα εκτός ίσως της νέας merc. Γιατί είναι μάπα η νέα merc? Λίγο που την είχα οδηγήσει back to back με την SLS (GT3) μου είχε φανεί πιο ευέλικτη και λιγότερο understeery. Απλώς ρωτάω από περιέργεια. Γενικά πάντως η Ζ4 μου έχει φανεί το ευκολότερο GT3 να πας σχετικά γρήγορα, από ό,τι μου έμεινε από το παλαιότερο combo με τα GT3 στο Bathurst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #85 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Και το R8 που στα χέρια του Lylankor έβγαινε από τις εξόδους σαν τρελό ( αλλά τον έπιανα πιο κάτω ). Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Ιούνιος 17, 2016 #86 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Δηλαδή να μην δοκιμάσω καθόλου την Ιταλίδα ; Γενικά τι προτείνετε σε έναν τύπο που: Οδηγάει με paddles Σχετικά υποστροφικά στην είσοδο λίγο TC θα το έχει. Θα προπονηθεί μέχρι την επόμενη Παρασκευή max 2 ώρες (Δεν είναι για εμένα - για έναν φίλο από το χωριό δεν τον ξέρετε... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 17, 2016 #87 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 18 minutes ago, gchristod said: Γιατί είναι μάπα η νέα merc? Λίγο που την είχα οδηγήσει back to back με την SLS (GT3) μου είχε φανεί πιο ευέλικτη και λιγότερο understeery. Απλώς ρωτάω από περιέργεια. Γενικά πάντως η Ζ4 μου έχει φανεί το ευκολότερο GT3 να πας σχετικά γρήγορα, από ό,τι μου έμεινε από το παλαιότερο combo με τα GT3 στο Bathurst. Γιατί την κράζανε όλοι, γι αυτό. Δε μιλάω για συμπεριφορά, αλλά απόλουτους χρόνους. Μπορεί να άλλαξε αυτό.. Δεν τη δοκίμασα ακόμη. 10 minutes ago, thazio said: Δηλαδή να μην δοκιμάσω καθόλου την Ιταλίδα ; Γενικά τι προτείνετε σε έναν τύπο που: Οδηγάει με paddles Σχετικά υποστροφικά στην είσοδο λίγο TC θα το έχει. Θα προπονηθεί μέχρι την επόμενη Παρασκευή max 2 ώρες (Δεν είναι για εμένα - για έναν φίλο από το χωριό δεν τον ξέρετε... ) Καλά paddles έχουν όλα. Βάλε z4 να ξενοιάσεις, μακράν το πιο εύκολο out of the box. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #88 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Και ταχύτατη στα κατάλληλα χέρια http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 17, 2016 #89 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Εγω νοιώθω ότι χάνομαι μές στην πίστα. Δε θυμάμαι ούτε στροφές ούτε ευθείες ούτε τπτ ακόμα. Εχουμε ξανατρέξει gathering στην συγκεκριμένη??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #90 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Ναι. Και τμηματικά. Η αγαπημένη μου πίστα. Όποτε δοκιμάζω καινούργιο αμάξι, πάω εκεί. Τα έχει όλα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 17, 2016 #91 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 πριν 35 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε: Ναι. Και τμηματικά. Η αγαπημένη μου πίστα. Όποτε δοκιμάζω καινούργιο αμάξι, πάω εκεί. Τα έχει όλα. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Τμηματικά μάλλον εχω περάσει καποια κομμάτια, πράγμα που με μπερδεύει ακόμα περισσότερο. Τι ομως τα κτμ? Δεν μπορώ να θυμηθώ με τπτ. Άμα βαρεθώ να κάνω πράκτις θα τρέξω με show racing line ανοιχτό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #92 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Τι ομως τα κτμ? Δεν μπορώ να θυμηθώ με τπτ. Τί εννοείς? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 17, 2016 #93 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 (edited) Στα Gatherings σε ποίο κόμπο είχα τρέξει που είχε κομμάτια απο silverstone που τρέχουμε τώρα? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
gchristod Ιούνιος 17, 2016 #94 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 @uhu https://docs.google.com/spreadsheets/d/1LZLGv983qeqxRJwihfI0jDLe2PM0EuLtkaq_xRyNb0I/edit#gid=1854090548 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιούνιος 17, 2016 #95 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 (edited) Το Ζ4 μου φαίνεται πιο δύσκολο να το βάλεις στη στροφή, το GTR θέλει λίγο περισσότερη τέχνη στην έξοδο αλλά το πετάς μέσα στη στροφή πιο εύκολα. Πάντως ο γύρος που έκανα με το Ζ4 ήταν κομάτια όλος και έψαξα και το setup, λίγο ακόμα αν παίρνει. Η Huracan είναι πιο περίεργη γενικά... Η Lambo και το GTR πιστεύω πάνε πιο γρήγορα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2016 από Lylankor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oxide Burnedbrain Ιούνιος 17, 2016 #96 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Μυρίζομαι ότι θα βλέπω τους πρώτους με κιάλια....στους πρώτους 3 γύρους και μετά καθόλου Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #97 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 πριν 30 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε: Το Ζ4 μου φαίνεται πιο δύσκολο να το βάλεις στη στροφή, το GTR θέλει λίγο περισσότερη τέχνη στην έξοδο αλλά το πετάς μέσα στη στροφή πιο εύκολα. Πάντως ο γύρος που έκανα με το Ζ4 ήταν κομάτια όλος και έψαξα και το setup, λίγο ακόμα αν παίρνει. Η Huracan είναι πιο περίεργη γενικά... Η Lambo και το GTR πιστεύω πάνε πιο γρήγορα. Κάποιος να του πει να σταματήσει http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapstat Όχι τπτ άλλο, με αποπροσανατολίζεις και από τον στόχο μου!!! edit ααααααααααααα , με softs ήσουν? Ε εντάξει τότε νουμπάς.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lazy Dog Ιούνιος 17, 2016 #98 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 ΛΕΙΠΕΙ Η MCLAREN & TO SCG003C(να δω ποσες φορες θα το γραψω) 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #99 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 @panosdimp, άσε την παλαιολιθικούρα με το άκυρο μοντέλο ελαστικών και βάλε ρε συ τα αμάξια. Ο λαός απαιτεί 650 και SCG003C. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 17, 2016 #100 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2016 Να περιμενετε!!!! εχετε αλλη μια εβδομαδα για πρακτις Ουτε για ποδηλατο δε μπορουμε να παμε!! Για τσεκαρετε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now