akis_z80 Μάϊος 31, 2016 #41 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 Τεστάρανε ο Θοδωρής με τον Ιάσωνα. Είπανε ότι αν και το Toyota κάνει πιο αργό συνολικό χρόνο, σε συνθήκες αγώνα η μάχη είναι αμφίρροπη γιατί το gt86 κερδίζει αρκετά στην ευθεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να προσπερνάει ο ένας τον άλλο σε διαφορετικά σημεία της πίστας. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Μάϊος 31, 2016 #42 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 Μπηκα χθες ολο ορεξη... Ηταν ο Ακης μονο μεσα.. Αντε να τον περιμενω να τον ακολουθησω οσο μπορω να δω γραμμες κλπ. Γιωργοοοοοο ακουγεται το τιμονι .... %$^%$&%^ Κλεινω πορτα... Οσι πορτα η μικρη....αναφωνει... Ανοιγω την πορτα... Κλεινω το παιχνιδι μεσα στα νευρα. Ξαπλωνω. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 31, 2016 #43 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 το τουοτα είναι πιο δύσκολο να το πας όρια Γιατί δεν έχει τόσο καλο grip Όσο το Mazda , για αυτο σε απόλυτο χρόνο πρέπει να είναι πιο γρήγορο το Mazda.πάντως χθες με τον Θοδωρή κάναμε ίδιους χρόνους στον αγώνα και όντως υπήρχε συνέχεια αλλαγή θέσεων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 31, 2016 #44 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 13 hours ago, akis_z80 said: Και επειδή όπως ξέρουμε το σημαντικό είναι η σταθερότητα και όχι ο απόλυτος χρόνος.. @GoMaR σου έχω challenge: 13:39.085 συνολικός χρόνος για τα 7 laps του αγώνα 13:40:123 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Μάϊος 31, 2016 #45 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 (edited) 23 hours ago, Lylankor said: Έκανα λίγους γύρους και βλέπω οτι με paddles χάνεις χρόνο στις αλλαγές σε σχέση με shifter, ειδικά με αυτά τα τουτου που δεν είναι τόσο δυνατά. Θα κάνω καμία μαϊμουδιά και θα βαλώ clutch μαζί με down/up shift και στα 2 paddle Άκυρο, το blip είναι που χαλάει τη δουλειά. Για κάποιο λόγο ενώ δουλεύει όπως φαντάζεται κανείς στα κατεβάσματα, στο ανέβασμα κόβει το γκάζι μέχρι να κάνει match τις στροφές... Όλα αυτά χωρίς auto clutch. edit: εδώ φαίνεται η διαφορά: http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapdetails?lapid=205780# ενώ έβγαινα πάνω κάτω με την ίδια ταχύτητα από τις στροφές στις μεγάλες ευθείες, έχανα πολυ περισσοτερη ταχύτητα σε κάθε αλλαγή με το auto blip. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2016 από Lylankor 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Μάϊος 31, 2016 #46 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 πριν 8 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε: 13:40:123 14:27:264 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Μάϊος 31, 2016 #47 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 (edited) πριν 1 ώρα, το μέλος Lylankor έγραψε: Άκυρο, το blip είναι που χαλάει τη δουλειά. Για κάποιο λόγο ενώ δουλεύει όπως φαντάζεται κανείς στα κατεβάσματα, στο ανέβασμα κόβει το γκάζι μέχρι να κάνει match τις στροφές... Όλα αυτά χωρίς auto clutch. edit: εδώ φαίνεται η διαφορά: http://managerdc8.rackservice.org:50299/lapdetails?lapid=205780# ενώ έβγαινα πάνω κάτω με την ίδια ταχύτητα από τις στροφές στις μεγάλες ευθείες, έχανα πολυ περισσοτερη ταχύτητα σε κάθε αλλαγή με το auto blip. Ναι την εχει αυτή τη μα... το blip. Γενικά το έχουν κάνει επίτηδες όσο βάζεις assists να χάνεις σε speed. Δε πα να σαι με dfp-dfgt στα αρχ... τους. Και όταν βγαίνεις απο το track σε φρενάρει για κάποιο λόγο το χέρι του θεού. (είτε κερδίζεις είτε χάνεις απο την έξοδο σα να πεφτεις στην πίσσα ενα πράγμα... δες το προηγούμενο κόμπο με το rx7 μετά την γρήγορη δεξιά αν πήγαινες να ανοιχτείς καλά στο χωματάκι στα αριστερά έχανε καμιά 20 χλμ το αυτοκίνητο...) Πολύ γιοτιλίκι εκ μέρους της kunos και δεν ταιριάζει καθόλου με τον sim χαρακτήρα που θέλει να εχει το game imo. Είχες τρέξει και την άλλη πίστα που έμοιαζε με parking super market. Εκεί και αν φαινόταν... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Μάϊος 31, 2016 #48 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 (edited) πριν 14 λεπτά, το μέλος uhu έγραψε: Ναι την εχει αυτή τη μα... το blip. Γενικά το έχουν κάνει επίτηδες όσο βάζεις assists να χάνεις σε speed. Δε πα να σαι με dfp-dfgt στα αρχ... τους. Και όταν βγαίνεις απο το track σε φρενάρει για κάποιο λόγο το χέρι του θεού. (είτε κερδίζεις είτε χάνεις απο την έξοδο σα να πεφτεις στην πίσσα ενα πράγμα... δες το προηγούμενο κόμπο με το rx7 μετά την γρήγορη δεξιά αν πήγαινες να ανοιχτείς καλά στο χωματάκι στα αριστερά έχανε καμιά 20 χλμ το αυτοκίνητο...) Πολύ γιοτιλίκι εκ μέρους της kunos και δεν ταιριάζει καθόλου με τον sim χαρακτήρα που θέλει να εχει το game imo. Είχες τρέξει και την άλλη πίστα που έμοιαζε με parking super market. Εκεί και αν φαινόταν... Σε μερικές πίστες που βαριέμαι να φρενάρω εχει τύχει να με πιάνω υποσυνείδειτα να το ρίχνω λίγο στο χώμα αν εχει κάποιο cut και να μου κάνει auto braking, αυτή η απίθανη ιδέα της μηχανής του παιχνιδιού. (Που να σηκώνεις το πόδι απο το γκάζι τώρα...) Νομίζω ότι το έκανε και ο Γιώργος στο προηγούμενο combo στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Αν το κρατούσες μέσα στο δρόμο και φρέναρες φρέναρε πιο αργά απο το να βγείς λίγο στα γρασίδια αριστερά, ότι να ναι δηλαδή... Τέσπα δε το συνεχίζω γιατί θα νομίζουν πάλι πως είμαι ο mad dog και τρολάρω. Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάϊος 31, 2016 #49 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2016 30 minutes ago, uhu said: Ναι την εχει αυτή τη μα... το blip. Γενικά το έχουν κάνει επίτηδες όσο βάζεις assists να χάνεις σε speed. Δε πα να σαι με dfp-dfgt στα αρχ... τους. Και όταν βγαίνεις απο το track σε φρενάρει για κάποιο λόγο το χέρι του θεού. (είτε κερδίζεις είτε χάνεις απο την έξοδο σα να πεφτεις στην πίσσα ενα πράγμα... δες το προηγούμενο κόμπο με το rx7 μετά την γρήγορη δεξιά αν πήγαινες να ανοιχτείς καλά στο χωματάκι στα αριστερά έχανε καμιά 20 χλμ το αυτοκίνητο...) Πολύ γιοτιλίκι εκ μέρους της kunos και δεν ταιριάζει καθόλου με τον sim χαρακτήρα που θέλει να εχει το game imo. Είχες τρέξει και την άλλη πίστα που έμοιαζε με parking super market. Εκεί και αν φαινόταν... γιοτιλικι ειναι να θες να κοψεις και να βγεις εκτος πιστας Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Ιούνιος 1, 2016 #50 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 πριν 10 ώρες, το μέλος GeoF1 έγραψε: 14:27:264 Άμα έχεις καταλάβει, το άθλημα θέλει "κάψιμο" αλλιώς δεν κάνεις χρόνους, το "κάψιμο" θέλει καθημερινή ενασχόληση - αν δεν έχεις χρόνο, το χωνεύεις, ηρεμείς και απολαμβάνεις απλώς τις "βόλτες" σου 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 1, 2016 #51 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 GTP86 (σε σύγκριση με το mx5) Δεν μπορεί να κρύψει το παραπάνω βάρος του στις αργές στροφές. Δε βάζει τόσο έυκολα τη δύναμη κάτω με 2α και η 3η είναι λίγο πιο μακριά απ'ό,τι θα ήθελα. Αυτό φαίνεται κυρίως στην έξοδο της τελευταίας στροφής που η 3η κρεμάει. Αν τα πήγαινε λίγο καλύτερα εκεί, το mx5 δε θα είχε καμία τύχη στην ευθεία. Στο Mercedes arena αν και πάει πολύ καλά για αυτοκίνητο δρόμου, χάνει σε σχέση με το mx5 που συμπεριφέρεται σαν καρτάκι. Το mx5 φαίνεται να έχει ένα πλεονέκτημα της τάξης του 0.5sec/lap, αλλά η ταχύτητα του gtp στην ευθεία καθώς και το γεγονός ότι κρατάει τα λάστιχα "πράσινα" σε όλο το race το κάνουν άξιο αντίπαλο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 1, 2016 #52 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 (edited) πριν 8 ώρες, το μέλος GoMaR έγραψε: γιοτιλικι ειναι να θες να κοψεις και να βγεις εκτος πιστας Δεν ήθελα να κόψω ήθελα να ανοιχτώ και να λερώσω τα έξω για να στρίψει μόνο με φρένο... Ρε Τζεϊσον, τζίζους κράϊστ είναι φως φανάρι αυτό που λέω. Το παιχνίδι προσομοιώνει με φυσική, αληθινές δυνάμεις κλίσεις της ασφάλτου, πρόσφυση ασφάλτου στρωμένη πίστα απο λάστιχο, ακόμα και αντίσταση οδοστρώματος, κανονικά... Αλλά το να σου κόβει την ισχυεί επειδή πάτησες εκτός δρόμου ή ακόμα αν θες εκτός ιδανικής γραμμής είναι άλλο πράγμα και άλλο παιχνίδι όχι σιμ. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 1, 2016 #53 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 (edited) Μα αυτο ακριβως.Αν σε αφηνε το παιχνιδι να βγεις εκτος ιδανικης γραμμης ΧΩΡΙΣ καποια επιπτωση,θα το εφαρμοζοναν οι περισσοτεροι και θα γινοταν LFS μετα. Τωρα εκτος απο τα penalties,εχεις και τη χασουρα της ταχυτητας σε καποια ανοιγματα.Επιτηδες το εχει κανει πιστευω. Οδηγατε ΕΝΤΟΣ πιστας.Ειναι απλο. Και μου κανει εντυπωση για την zandvoort που λες.Μπορεις να πεις ενα παραδειγμα ; Γιατι η συγκεκριμενη πιστα εχει τοσο ψηλα kerbs που δε μπορεις να διανοηθεις να περασεις απο πανω. 8 minutes ago, akis_z80 said: GTP86 (σε σύγκριση με το mx5) Δεν μπορεί να κρύψει το παραπάνω βάρος του στις αργές στροφές. Δε βάζει τόσο έυκολα τη δύναμη κάτω με 2α και η 3η είναι λίγο πιο μακριά απ'ό,τι θα ήθελα. Αυτό φαίνεται κυρίως στην έξοδο της τελευταίας στροφής που η 3η κρεμάει. Αν τα πήγαινε λίγο καλύτερα εκεί, το mx5 δε θα είχε καμία τύχη στην ευθεία. Στο Mercedes arena αν και πάει πολύ καλά για αυτοκίνητο δρόμου, χάνει σε σχέση με το mx5 που συμπεριφέρεται σαν καρτάκι. Το mx5 φαίνεται να έχει ένα πλεονέκτημα της τάξης του 0.5sec/lap, αλλά η ταχύτητα του gtp στην ευθεία καθώς και το γεγονός ότι κρατάει τα λάστιχα "πράσινα" σε όλο το race το κάνουν άξιο αντίπαλο. Μη τα λες αυτα και προτιμησουν ολοι mazda γιατι μπορει να ειναι πιο γρηγορο Αλλο σε hotlap, αλλο στον αγωνα.Σε αγωνα φαινονται ισαξια. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2016 από GoMaR Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 1, 2016 #54 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 5 minutes ago, GoMaR said: Μη τα λες αυτα και προτιμησουν ολοι mazda γιατι μπορει να ειναι πιο γρηγορο Αλλο σε hotlap, αλλο στον αγωνα.Σε αγωνα φαινονται ισαξια. Σε συνθήκες αγώνα πολλά πράγματα μπορούν να αλλάξουν και η διαφορά των 0.5sec φυσικά μπορεί εύκολα να εξανεμιστεί. Το γτπ γίνεται να μείνει μπροστά αρκεί να καταφύγει σε blocking στις στροφές και να φεύγει μπροστά στις ευθείες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 1, 2016 #55 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 (edited) Να ακουλουθήσω την ιδανική γραμμή. Αν εχει στρωθεί με ελαστικό. Αν εχει κάποια κλίση που δε φαίνεται με το μάτι. Αν εχει σε κάποιο σημείο μπάλωμα που δίνει υπερπρόσφυση. Ή όταν η ιδανική με το μάτι γραμμή εχει λακούβα που πρέπει να αποφύγω. Ναι εκεί μαγκιά να τα εχουν αναπαραστήσει αυτά σωστά ώστε όταν βλέπω race στην tv να καταλαβαίνω γιατί πατάνε εκεί που πατάνε. Αλλά όχι να ρίχνει δίχτυα στην υπόλοιπη πίστα για να με δέσει να πάω καθώς πρέπει. Στην τελική φτιάξε το damage model αυτοκινήτων και ελαστικών, αυστηροποίησε το ούτως ώστε στα πολλά περάσματα να μη σε βγάλει η στρατηγική των cuts. Αυτό ναι θα ταν ρεαλιστικό. Αυτό εδώ τώρα όχι. Lotus ultimate challenge μου θυμίζει. Όταν πατάς γκρί (άσφαλτο)ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα, όταν πατάς πράσινο (γρασίδι) κατεβαίνουν τα χιλιόμετρα Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 1, 2016 #56 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 το πρωτο πραγμα που ειπα αν το toyota καταφερει και ειναι μπροστα απο mazda, δυσκολευουν αρκετα τα πραγματα για το mazdaki.. Τοτε πλεονεκτημα εχει το GTP @uhu Πραγματικα δε σε καταλαβαινω.. Η λακουβα αν τυχων εχει μια πιστα ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Γιατι εσυ δλδ θα πρεπει να βγεις εκτος πιστας για να την αποφυγεις ; Απεφυγε την εντος πιστας.Δε καταλαβαινω τι συζηταμε 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
uhu Ιούνιος 1, 2016 #57 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 (edited) πριν 30 λεπτά, το μέλος GoMaR έγραψε: Πραγματικα δε σε καταλαβαινω.. Η λακουβα αν τυχων εχει μια πιστα ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. Γιατι εσυ δλδ θα πρεπει να βγεις εκτος πιστας για να την αποφυγεις ; Απεφυγε την εντος πιστας.Δε καταλαβαινω τι συζηταμε Γιατί στην πραγματικότητα μπορεί να την περάσεις εκτός πιο γρήγορα απο ότι στο assetto... Θα σπάσει το αμάξι, μπορεί ναι μπορεί όχι. Στους είκοσι γύρους θα σπάσει. 100%. Άρα αυτό δεν είναι προσομοίωση αφού 1ον) στην πραγματικότητα θα πέρναγες απο έξω χωρίς δίχτυα να σε κόβουν. Άρα αυτό δεν είναι προσομοίωση αφού 2ον) δεν μπορείς να προσομοιώσεις την ζημιά του οχήματος απο μια επαναλαμβανόμενη καταπόνηση. I rest my case Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 1, 2016 από uhu Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 1, 2016 #58 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 Ο @uhu έχει δίκιο. Αφαιρεί πόντους ρεαλισμού. Από την άλλη, καταλαβαίνω τους λόγους που πήραν την απόφαση αυτή και προσωπικά την επικροτώ. Επίσης θα ήθελα πολύ πιο αυστηρά penalties. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeoF1 Ιούνιος 1, 2016 #59 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 Εχθες ημουν μονος μου στον Σερβερ και μπηκε ενας ξενος. Καναμε αγωνα..με περασε στην εκκινηση. Πηγαιναμε μαζι και στον 4 γυρο τον περασα. Μετα μου εριξε μια απο πισω σε φρεναρισμα στην πρωτη στροφη. Δεν αλλαξαμε θεσεις και συνεχισαμε μεχρι που βγηκε γιατι δεν με εφτανε Η ερωτηση ειναι η εξης. Επηρεαστηκε και των 2 το mr? Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 1, 2016 #60 Κοινοποίηση Ιούνιος 1, 2016 πριν 9 λεπτά, το μέλος GeoF1 έγραψε: Εχθες ημουν μονος μου στον Σερβερ και μπηκε ενας ξενος. Καναμε αγωνα..με περασε στην εκκινηση. Πηγαιναμε μαζι και στον 4 γυρο τον περασα. Μετα μου εριξε μια απο πισω σε φρεναρισμα στην πρωτη στροφη. Δεν αλλαξαμε θεσεις και συνεχισαμε μεχρι που βγηκε γιατι δεν με εφτανε Η ερωτηση ειναι η εξης. Επηρεαστηκε και των 2 το mr? Με ένα χτύπημα αποκλείεται. Μπορείς να το δεις στον server πατώντας /mr στο chat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now