Aris Teidis Ιούνιος 3, 2016 #121 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 πριν 19 λεπτά, το μέλος akis_z80 έγραψε: Μπράβο ήθελα να το γράψω και το ξέχασα. Στο toyota επειδή είναι συνέχεια χαλαρό το τιμόνι είτε γλιστράει είτε όχι, μπορείς να παρασυρθείς εύκολα και να το στρίβεις παραπάνω απ όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να τρως λάστιχο και να έχεις υποστροφή. Διαβάζω όλα αυτά που γράφετε και συνειδητοποιώ γιατί είναι αδύνατο - ποτέ να φτάσω τους χρόνους σας! Είναι σαν να μιλάτε εσείς για το δάσος ενώ εγώ βλέπω μόνο ένα μικρό δεντράκι... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fatalara Ιούνιος 3, 2016 #122 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 Μία ώρα πριν, το μέλος GoMaR έγραψε: Θελει φρεναρισμα αρκετα πριν το S και με το που ξεκινησεις να παιρνεις το S , πατας τερμα γκαζι.Στο δευτερο κερμπ σηκωνεις λιγο το γκαζι για να μη σε πεταξει και με το που σταθεροποιηθεις , τερμα παλι Ντε τα του ντωσει πενάλτυ στο καβαλημα του πρωτου κερμπ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
akis_z80 Ιούνιος 3, 2016 #123 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 14 minutes ago, fatalara said: Ντε τα του ντωσει πενάλτυ στο καβαλημα του πρωτου κερμπ? Μπορείς να καβαλήσεις άνετα το κερμπ και να έχεις τις 2 ρόδες μέσα στην πίστα. Ακόμα και με 3 ρόδες έξω σε εκείνο το σημείο δε δίνει εύκολα πέναλτυ. Πρέπει να κάνεις υπερκαφρίλα για να το φας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 3, 2016 Author #124 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 35 minutes ago, Aris Teidis said: Διαβάζω όλα αυτά που γράφετε και συνειδητοποιώ γιατί είναι αδύνατο - ποτέ να φτάσω τους χρόνους σας! Είναι σαν να μιλάτε εσείς για το δάσος ενώ εγώ βλέπω μόνο ένα μικρό δεντράκι... Όταν είσαι στο όριο, αυτές οι λεπτομέρειες είναι που θα σου δώσουν τα τελευταία δέκατα.. Κι' εγώ χθες ένιωθα καλούς τους γύρους μου (είχα κλείσει όλα τα apps και δεν ήξερα χρόνους :p), αλλά και ο Άκης μου έφευγε και ο γομαρ με έφτανε. Έχω αρχίσει τώρα να παίζω με συμπλέκτη και στο φρενάρισμα όταν κάνω μύτη-τακούνι δε μπορώ να ελέγξω την πίεση του φρένου και να δώσω ταυτόχρονα γκάζι, το έχω περίπου σαν on-off. Δεν ξέρω αν κάνω κάτι άλλο λάθος, αλλά και από αυτό μόνο, αν χάνω λίγο σε κάθε στροφή Χ τόσες στροφές Χ 20 γύρους, προκύπτει μια διαφορά ~10 sec από τον Άκη ενώ το αυτοκίνητο ήταν ικανό για κάτι καλύτερο. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 3, 2016 #125 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 Λοιπον μπηκα να κανω 1-2 γυρους. Εκανα τον ταχυτερο μου χρονο με 96,1% grip 1.55.482 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούνιος 3, 2016 Author #126 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2016 Συγκριτικό των αυτοκινήτων από ΜΤ 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Ιούνιος 4, 2016 #127 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Τάφος το ένα κενοτάφιο το άλλο. Θέλει πολλή υπομονή για να βγει χρόνος πάντως,μπράβο κ χαρά στο κουράγιο σας εσείς οι αγλήγοροι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούνιος 4, 2016 #128 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 (edited) πριν 56 λεπτά, το μέλος sosna έγραψε: Τάφος το ένα κενοτάφιο το άλλο. Θέλει πολλή υπομονή για να βγει χρόνος πάντως,μπράβο κ χαρά στο κουράγιο σας εσείς οι αγλήγοροι. Είδες για νά ΄σαι θρήσκιος τα κατάφερες κι εσύ και έπεσες κάτω από 1.56 άρα είσαι κι εσύ ογλίορος (άλλος ιδιωματισμός νότιος) Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 4, 2016 από panosdimp Link to comment Share on other sites More sharing options...
sosna Ιούνιος 4, 2016 #129 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Είναι το σετάπ Παναγιώτη Βασικά δεν με λες κ γλήγορο όντας σχεδόν 1 δευτερόλεπτο πίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 4, 2016 #130 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Σταματα βρε γκρινιαρη..που το ειδες το 1 δευτερολεπτο ; Ιδιους χρονους εχουμε στο ιδιο γκριπ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Ιούνιος 4, 2016 #131 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Ποιος θα μου εξηγήσει γιατί με 93% grip σε practice mode κάνω 5 δεύτερα λιγότερο απ' ότι στον server (thelab) που νομίζω έχει 96%? Link to comment Share on other sites More sharing options...
thazio Ιούνιος 4, 2016 #132 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Λαστιχακια; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 4, 2016 #133 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Λαστιχακια; Ακριβώς. Έβαλες και εκεί streets ? Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 4, 2016 #134 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 15 minutes ago, Aris Teidis said: Ποιος θα μου εξηγήσει γιατί με 93% grip σε practice mode κάνω 5 δεύτερα λιγότερο απ' ότι στον server (thelab) που νομίζω έχει 96%? Καταρχην πηγαινε steamapps/common/assettocorsa/cfg/templates/tracks.ini και προσθεσε αυτο [Thelab] SESSION_START=96 SESSION_TRANSFER=100 RANDOMNESS=0 LAP_GAIN=0 DESCRIPTION=Thelab practice Μετα βαλε air temp στα 21 βαθμους ,street tyres και ειναι σα να παιζεις στον σερβερ. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aris Teidis Ιούνιος 4, 2016 #135 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος thazio έγραψε: Λαστιχακια; Χαχα! έλα ντε... έτσι εξηγείται! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PolomanGR Ιούνιος 4, 2016 #136 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Ειχα μια επαφή με εναν τυπο το πρωι και μετα με εβριζε,αλλα νομιζω δεν εφταιγα: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Ιούνιος 4, 2016 #137 Κοινοποίηση Ιούνιος 4, 2016 Εννοειται αυτος. Πιο αναλυτικα: Σε εκλεισε στην εισοδο της στροφης.Δικο του λαθος καθαρα.Και ποσο μαλλον που ησουν και πιο μπροστα πριν τα φρενα. Οσον αφορα το χτυπημα σαν χτυπημα,(μεμονωμενα δλδ)πιστευω βαραινει εσενα περισσοτερο γτ εσυ ησουν που εχασες τον ελεγχο και θα επρεπε να προσεξεις.Racing incident θα ελεγα. Υπολογιζοντας ομως ολη την φαση,φταιει αυτος γιατι αυτος σε αναγκασε να χασεις τον ελεγχο. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lylankor Ιούνιος 5, 2016 #138 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2016 Βγαίνει 1:54.χχ και με 96.0% grip, από αυτά που είδα στο δέλτα τουλάχιστον όταν μου κάθησαν 2-3 μεταφορές βάρους ακριβώς όπως ήθελα (και φυσικά μετά αγχώθηκα και έλουσα τους γύρους αλλά που θα πάει). Θα δείξει αύριο, αλλά θέλω να δοκιμάσω και το GT86 γμτ. Όσοι τρέχετε με paddles σβήστε σίγουρα auto blip, το να ρίχνεις μια στο γκάζι σε κάθε κατέβασμα (ξανα)γίνεται συνήθεια σχετικά γρήγορα. Η διαφορά με shifter πέφτει στο ~1.5km/h χαμένο σε κάθε αλλαγή (τουλάχιστον από 4η σε 5η που μπορώ να τις δώ καθαρά στο lap comparison), και από τη στιγμή που δεν αγωνιζόμαστε για WR δεν είναι κάτι που μπορεί από μόνο του να κρίνει απολύτως τίποτα. Η διαφορά προέρχεται από το πόση ώρα μένει παραπάνω στη νεκρά όταν περνάει από τη μία ταχύτητα στην άλλη από ότι έχω καταλάβει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
panosdimp Ιούνιος 5, 2016 #139 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2016 Η διαφορά δουλεύει μόνο υπέρ αυτού που έχει γίνει η αλλαγή της ταχύτητας με σίφτερ αυτό που λέμε έξις δευτέρα φύσις εγώ που έχω ελάχιστες ώρες με σίφτερ χάνω όπως είδα κάνοντας μερικούς γύρους με paddles γύρω στα 8- 9/10 σε κάθε γύρο εκτός από αυτούς όπου θα καταφέρω να αλλάξω σωστά και με ταχύτητα Jason gomaraki όλες τις ταχύτητες, αυτό στους 20 γύρους θα μου συμβεί μόνο σε έναν . The verdict is definitely paddles for ever άμα είναι να μου σπάσουν τα νεύρα να χ@σω το immersion αυτά είναι για σας τα παιδιά. Αλλά είμαι άρρωστος λέμε οπότε........ shifter κι ας βγαίνω και τελευταίος χμ καλά δεν ξέρω τελικά θα δω. @sosna πως σου φαινομαι φοβερός Ντοστογιεφστικός χαρακτήρας ε άσπρο - μαύρο, ναι - όχι ?? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Ιούνιος 5, 2016 #140 Κοινοποίηση Ιούνιος 5, 2016 Θα συνηθίσεις Παναγιώτη. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι εκπληκτικό κατασκεύασμα, το ξέρεις. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now