Jump to content



Βοήθεια με Paypal Dispute


Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά, η αλήθεια είναι ότι μετά από εκατοντάδες αγορές που έχω κάνει στο Internet δεν μου χρειάστηκε ποτέ να escalate to a claim κάποιο dispute μιας και πάντα  μπορούσα στο τέλος και έβγαζα άκρη με το εκάστοτε κατάστημα/πωλητή.

 

Μια περίληψη του προβλήματος:

Έκανα μία παραγγελία από Geekbuying ενός κινητού για ένα φιλαράκι μου στις 2 Απριλίου, στάλθηκε στις 16 του ίδιου μήνα και στις 24 Απριλίου έγραψε "Arrival at the  destination country" που λογικά είναι η Ελλαδίτσα μας. Εε από τότε μέχρι σήμερα δεν υπήρξε καμία ενημέρωση(30+ μέρες). Προσπάθησα να βγάλω άκρη με το support αλλά προφανώς  απλά με κορόιδευαν με αυτοματοποιημένα μηνύματα. 

 

Λόγω αυτού έκανα dispute στο paypal, περίμενα 2 εργάσιμες μέρες όμως εξαφανισμένο το Geekbuying οπότε και έκανα escalate το dispute σε claim. Μετά από 4 μέρες το Geekbuiyng έστειλε μονο στο paypal το tracking number. Σήμερα έλαβα αυτό το email: http://prntscr.com/b80qgm που λέει ότι θα κάνουν έλεγχο της απάντησης τους και δεν πρέπει να κάνω τίποτα άλλο εγώ, αλλά στην φόρμα στο paypal αναγράφει http://prntscr.com/b80qwu "Requiring your action" χωρίς να μπορώ να κάνω εγώ κάτι.

 

Δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω ακριβώς, όποιος έχει εμπειρία από κάτι παρόμοιο ας με βοηθήσει!

 

Ευχαριστώ!!!

Link to comment
Share on other sites

είχα και εγώ παρόμοια περ'ίπτωση αλλά εμένα δεν ήταν "λειτουργικό" tracking number.

και στη δικιά μου περίπτωση έγραφε requiring your action αλλά δε μπορούσα να κάνω κάτι.

 

απλά θα περιμένεις 2-3 μέρες και θα σου απαντήσει το paypal.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το παράξενο είναι ότι έχω αγοράσει πολλές φορές από εκεί και πρώτη φορά είχα πρόβλημα επικοινωνίας μαζί τους σε τέτοιο βαθμό. 

Επομένως λογικά σε 1-2 μέρες θα έχω και απάντηση από το paypal.

 

@Wizard! Μακάρι να παραλάβω ή να πάρω τα λεφτά μου τουλάχιστον... Να τελειώνει η ιστορία μαζί τους.

 

Θα κάνω Update μόλις έχω κάποιο νέο ξανά!

 

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά γιατί προχωράει τόσο αργά η διαδικασία; Σήμερα είναι η 13η μέρα από την στιγμή που άνοιξα το case.

 

Σήμερα μου έστειλαν αυτό, http://prntscr.com/bbcvua

 

 

Update: υπήρχε και ενημέρωση για νεο Dead Line για πληροφορίες από τον πωλητή http://prntscr.com/bbcyfy

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ μια φορά που την είχα πατήσει κ πήγαιναν να μου φάνε πολλά λεφτά, είχε αργήσει.. θυμάμαι είχα πάρει τα λεφτά μου 1,5 μήνα μετά.. χαλάρωσε κ θα προχωρήσει.. θέλει χρόνο (για να μη μπορεί να πει κάποιος δεν το είδα ή δεν πρόλαβα να απαντησω).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.